בראנץ' באמילין

לפני כמה זמן קיבלתי הזמנה לנסות את הבראנץ' ב"אמילין", מקום שנפתח לפני כמה חודשים במתחם הבורסה ברמת גן ומציע בראנצ'ים ביום שישי- מנהג שהזנחתי לאחרונה. וכך מצאנו  י' ואני יום חורפי שהתלבש יופי על הבראנץ' והגענו למקום. אמילין קיבלה אותנו עם ניחוחות של בצק חם וטרי של קרואסונים ועוגות שגרמו לי להתרגש למרות שפחמימות זה לא ממש הקאפ אוף טי שלי.

באמצע השבוע תמצאו פסטות, כריכים וכל מה שצריכים אנשי העסקים שעובדים במתחם הבורסה בזמן הלאנץ' ורק בשישי תזכו לארוחות הבראנץ' הכוללות תשע מנות שונות מהן טעמנו שלוש: בוקר צרפתי, חורף אנגלי ואהבה בלגית. כל הארוחות כוללות מיץ טבעי, קפה, לחם, חמאה, ריבה וסלט.

הבוקר הצרפתי כלל אומלט משתי ביצים עם סלמון מעושן וגבינת קממבר שקדים. זה הגיע עם קרואסון, חמאה, פלפל קלוי בשום וגבינת שמנת. הקרואסון שנאפה במקום היה טעים ופריך והכנסתי לתוכו חלק מהאומלט (סטייה שלי שהתחילה ב"בליקר בייקרי" שמגישים קרואסון עם חביתה). האומלט עצמו היה מעט מלוח, כנראה באשמת הסלמון. יחד עם הסלט הטרי והלחם, אליו הצטרפה ריבת עגבניות שרי עם פלפל גרוס, הארוחה היתה מושלמת- לא כבדה מדי ועם זאת מספקת.

Vous parlez français?

אהבה בלגית היא ארוחת בוקר נועזת למדי של ופל בלגי מתוק עליו רוטב מתוק על בסיס שמנת ועליו ביצת עין כפול שתיים (שני ופלים ושתי ביצים במנת יחיד). בצד יש רוטב נוסף מצויין (שאכלתי אותו לחוד עם כפית) שמורכב מגבינה, בלסמי ומייפל והוא מתאים למי שהמתיקות הנוכחית לא מספיקה לא. שילוב הטעמים של הוופל הבלגי המתוק עם הביצה אולי מקובל בארה"ב אבל לי זה היה קצת מוזר. י' דווקא חיבב את זה יותר ממני, כך שנותר לי לחכות לתגובות שלכם ולשמוע מה דעתכם.

בלגיה!

ארוחת החורף אנגלי כללה שתי ביצים עלומות על מצע גבינת טום מונחים בבריוש קלוי ברוטז הולנדז. פחות אהבנו את הארוחה הזו כי הביצים היו מבושלות מדי והרוטב נספג מהר מדי, כך שביקשנו עוד קצת מההולנדז כדי שהבריוש לא יהיה יבש.

מלכת אנגליה- מאחוריך!

סה"כ המאפים במקום הם ברמה מאוד גבוהה ועל טהרת החמאה. מומלצים הכדורים הקטנים המתוקים שעל גבם גבישי סוכר. בבית הכנסתי להם גלידת וניל וזה היה מושלם והזכיר פחזניות. בנוסף לכו על מאפי הגבינה הארוכים בטעם גבינה או בטעם גבינה ופסטו. אכלתי אחד כזה שלם, יסלח לי השם. מעבר לזה שווה לעצור פה לקחת מאפים ולחגוג עליהם בבית. למה שרק אתם תיהנו?

חובה לטעום!

בימי שישי המקום מציע חנייה מקורה ב- 7 שקלים.

מחיר ארוחה 49 שקל כולל קפה ומיץ טבעי.

מחיר ארוחה זוגית 89 שקל כולל קפה ומיץ טבעי.

http://www.emilin.co.il/       אמילין- רח' מנחם בגין 5 רמת גן    03-5752300


10 מחשבות על “בראנץ' באמילין

    1. פיה מאד יפה, מסכימה שזה אחלה מקום, אוהבת תמיד להתארח שם, דבי ואלי מקסימים

      אהבתי

  1. הלוואי שאני הייתי יכולה לומר כמוך שפחמימות זה לא הקאפ אוף טי שלי, אבל לצערי זה לא המצב…
    הכל בתמונות נראה סוף והתיאורים שלך מבהירים לי שאני צריכה להתייצב שם בהקדם!!

    אהבתי

כתיבת תגובה