מוצרי האיפור והטיפוח המנצחים שלי

עוד לא החלטתי איזה בושם אני רוצה לפרסם…

יש הרבה מוצרי טיפוח ואיפור שאני מכורה אליהם כבר שנים, אל חלקם ממש פיתחתי קשר נפשי חזק שלא לומר תלות. ז'תומרת שאם אני יוצאת בלעדיהם מהבית עם הלוק הנטורל שלי, אני עלולה להיחשד כחולה במחלה אקזוטית וזה. אגב תתפלאו אבל חלק מהמוצרים זולים מאוד ועושים עבודה טובה ממש כמו (וחלק אף יותר) ממוצרי היוקרה שמוכרים היום בפארמים. אז נתחיל מהבשמים? נתחיל.
1. בושם לוליטה למפיקה. זהו בושם חזק, דרמטי, נשאר המון שעות ומשתנה עם הזמן (התו הסופי הוא וניל וליקריץ אם אני לא טועה). הוא מותיר רושם חזק ותמיד שואלים אותי מה שמתי. בעבר כתבתי עליו והרחבתי פה.
2. בושם איסי מיאקי לגבר. נכון, זה בושם לגבר אבל אני מתה עליו והוא יוניסקס בריחו הלימוני-עצי. נסו ותבינו בעצמכן. אצלי הוא מתפקד כבושם חורפי דווקא למרות שהריח שלו מאוד פרש וקייצי. למה? אין לי הסבר הגיוני. מותר לי. אני אישה.

3. בושם דבש-לימון של ל'אוקסיטן. יש לי גם את שמן הגוף שנראהלי שלא מייצרים אותו יותר וחבל, ואת הפילינג גוף. הריח מתוק מאוד וכשאני שמה אותו אני מיד עוברת לפאזה רגועה יותר של כמה שעות, כל עוד אני מריחה אותו. הרי ידוע שלריחות יש השפעה על המוח, אז הנה דוגמה טובה. והבונוס- יש בו נצנצים, אז לפני שמתיזים מנערים כדי שתצא כמות נכונה של נצנצים וזה מותרי את העור זוהר ויפה. כתבתי עליו בעבר כאן, אז מי שרוצה לראות תמונה ולקבל הרחבה שתקליק פה.

**בושם נוסף שאני מתה עליו והוא בתמונה למטה הוא החדש של ל'אוקסיטן בריח של פרח האדמונית. רוצים עוד פרטים ותמונה? אז הנה, כתבתי עליהם פה.
4. פודרה סטודיו פיקס N4 של MAC– כי היא הכי מכסה. הכי עושה פוטושופ לפנים. (בלי קשר לגוון שמצויין פה שזה הגוון הבהיר שלי).

5. קונסילר גרנייה– מתוקף תפקידי יצא לי לבדוק כמה עשרות קונסילרים בחיי וזה הכי טוב. האריזה שלו היא סטיק ארוך עם גולה בקצהו (רול און) שמורחת את החומר, המרקם שלו קליל והוא לא מדגיש קמטים כמו קונסילרים אחרים והוא מכסה בשלמות את העיגולים השחורים שלי מתחת לעיניים ובזכותו אני לא נראית כמו דב פנדה שברח מהשבי. גם המחיר שלו מאוד נוח והוא מחזיק מעמד להרבה זמן. בקיצור- מושלם.

6. מסקרה רוטטת של לנקום. אין לי מושג אם מייצרים אותה עדיין אבל היא מעבה את הריסים והרטט שלה עוזר למריחת שכבה עבה. בכל אופן אני עוברת למסקרה הבאה שהיא מקום ראשון אצלי.

7. מסקרה קרליין La Diva למראה דרמטי. היפואלרגני.- כשהתחתנתי המאפרת שלי המליצה לי עליה כעל המסקרה הכי מעבה שיש היום, ואכן היא צדקה (תודה מיכל!). מפתיע שדווקא קרליין זכתה במקום הראשון של המעבות אצלי, לא? אבל מסתבר שגם אנחנו יודעים לעשות דברים טובים.

מסקרה וכחל

8. ליפסטיק אדום מבריק של הלנה רובינשטיין wanted shine 09 tinseltown. לצערי כבר אין את זה בארץ חוץ מהדיוטי פרי ואפשר להזמין גם מחו"ל. זה גוון טבעי, סקסי, עדין יחסית לכל האדומים שיש בשוק והוא שמנוני וקצת גלוסי. אני מתה עליו.

-בכלל יש לי ערימת ליפסטיקים שאני מאוד מחבבת, ועכשיו הפייבוריטים שלי הם אלה שבתמונה, כשמקום ראשון מככבים לוריאל בגלוסים וליפסטיקים שתמיד מנצחים מבחינת המחיר, הצבעים והמבחר המתחדש. עוד אחד שווה הוא של גרלן- ליפסטיק במהדורה מוגבלת שמשלב אבני רובי טחונות בתוך הליפסטיק. זה הבומבה המוזהבת בתמונה שגם שוקלת הרבה (80 גרם. שקלתי עכשיו). הוא יחסית יקר (250 ש"ח) וכשהוא נגמר לי בעבר פשוט דחפתי פנימה ליפסטיק אחר ואני ממשיכה להשתמש באריזה של הגרלן כשאף אחד לא יודע בעצם שבפנים יש חומר של לוריאל. עד עכשיו בעצם…

9. עיפרון עיניים שחור של B Beauty. עולה בערך 10 ש"ח והוא הכי שחור שיש, נמרח בקלות ודי עמיד. להשיג ברשת B Beauty.

10. כחל -המראה הגותי הוא חלק ממני כבר שנים, היום קצת פחות (בכל זאת אני צריכה להיות רשמית בעבודה), ולאחרונה מצאתי ביפו כחל לעיניים אמיתי מאפגניסטן שמורחים על העין ונשאר לכן פס שחור-שחור לאורך כל היום. משיגים את זה ביפו באיזו חנות של מוצרי ניקיון לבית בשד' ירושלים פינת יהודה הימית. תשאלו על כחל והמוכר כבר ידע. שמתי תמונה של הכחל יחד עם המסקרה של קרליין פה למעלה.
11. סומק ל'אוקסיטן– כי הוא חמוד, הוא בא בכדוריות קטנות והוא מאוד עדין וטבעי ולא מרגישים שמרחתי משהו עלי.


12. צלליות אסתי לאודר– Pure Color Violet Underground שכתבתי עליהן פה.
13. שמפו לשיער מתפצל של Gliss– הוא פשוט עושה את השיער רך מבריק ומלא ברק כמו שמבטיחים בפרסומת כלשהי לשמפו כלשהו אחר.
14. מסיר לק קוטקס-הוא טוב, לא מייבש, לא מסריח, ומסיר מאוד מהר את הלק ולא צריך להיאבק ולהמיס את הלק.
15. קרם עיניים מוריד נפיחויות vichy- liftactiv CxP yeuxqeyes– כי יצא לי הרבה פעמים לקום עם נפיחויות מתחת לעיניים, ורק הקרם הזה מבטיח ומקיים ותוך רבע שעה עד חצי שעה את כמו חדשה.

בתמונה יש גם שמן לשיער מעולה של לוריאל ובושם ל'אוקסיטן חדש ומעולה

16. קרם לשיער ללין – בגלל הריח המעולה שלו של ocean כמו שאר מוצרי האושן של ללין, העובדה שהוא לא שמנוני וצריך לחפוף בסוף היום והוא מונע את הפריזיות המעצבנת בשיער. הבעיה- יקר…
17. קרם פנים של ל'אוקסיטן spf40– מעולה לעור בהיר שלא צריך שמש או בכלל למי שמחפשת מקדם הגנה גבוה. הוא נספג מהר מאוד והמרקם שלו קליל ונוח להתאפר עליו. כתבתי עליו בהרחבה פה.
18. לקים…. המממ…. יש לי 132 לקים. אוהבת הרבה מהם. אססי בעיקר, אסתי לאודר ושאנל גם. לא יכולה בלי הבייס והטופ של O.P.I ובכללי- כל מה שעושה לי שמח בעיניים.

עשיתי ספירת מלאי של כל הלקים שלי. 132 במספר. כמה יש לכן?
שמתי לק כחול נוצץ ועליו מדבקה של רוח רפאים. מאוד בוגר, אני יודעת

יש לי עוד, אבל לא רוצה לעייף. אשמח אם תגיבו, תשאלו ותפיצו את העמוד לחברות שלכן שירשמו גם. בקרוב ההגרלה של 2 בשמים למי שתיבחר מאלו שנרשמו לאחרונה לבלוג שלי (זה התחיל שלשום).

ביוש,
נשיקות

נשיקות

11 מחשבות על “מוצרי האיפור והטיפוח המנצחים שלי

  1. מתה עליך ועל הבלוג שלך!!!! הוא הכי טוב בעולם!! אני קוראת מלא אחרות ואת מספר אחת!!!!

    אהבתי

  2. זה בדיוק מה שרציתי לקרוא. תמיד סיקרן אותי עם מה באמת את משתמשת. ישר כח!

    אהבתי

  3. אחלה פוסט, מאוד נהנתי לקרוא ולהציץ בתמונות. גם אני מאוד אוהבת את האיסי מיאקי לגבר, הוא נפלא. בכלל מתה על הבשמים של איסי מיאקי, נהדרים ! אהבתי מאוד את הבחירות שלך פה ואני מאוד נהנית מהבלוג שלך למרות שנראה לי שלא הגבתי פה לפני כן… אבל יצא לנו לקשקש קצת בפייס 🙂 שוב תודה על התמונה מאתמול, את 10 ! שבוע נפלא שיהיה.

    אהבתי

      1. למען האמת, אני לא מגיבה יותר מדי גם בבלוגים אחרים שאני מנויה בהם….כנראה שאני מנויה ליותר מדי בלוגים 🙂 ותודה.

        אהבתי

  4. סקירה מצוינת, אוהבת לקרוא על האיפור המועדף והלקים, גם הניחוחות של הבשמים תמיד עושים טוב ונעים להתרענן או להרגע איתם. אהבתי את הטריק עם השפתון העממי בתוך מיכל של יקר. 😉 גם אני אוהבת את המנעד גוונים והחדשנות של לוריאל וגם את המחירים הנוחים, הלכתי לאחרונה על הגוונים הקורליים מטאליים שלהם והם חדשניים מבחינת הגוונים ומחמיאים לי עליהם תמיד…

    אהבתי

    1. היי דורין, לוריאל באמת הכי טובים בשפתונים, ובדיוק קיבלתי אחד חדש לנסות, אז בקרוב תקראי סקירה גם עליו:-)

      אהבתי

כתיבת תגובה