ניחוח אישה- רוקחות בשמים בשוק הפשפשים

photo 2 (2)

photo 3

צילומים: אביגיל לאפין גרא

לפני חודש שמתי לב שנפתחה חנות חדשה אצלי בשכונה בשוק הפשפשים, אבל עד עכשיו לא ממש יצא לי להגיע אליה שזה ממש מחדל. היום הסקרנות שלי הזכירה לי שאני חייבת להביא עצמי להבין מה בדיוק הולך שם, ומה שמצאתי שם זה עולם אחר, רגוע, מלא ניחוחות ממסטלים וארז אחד עם סיפור חיים מרתק.

ארז רוזן הקים את החנות בשמים "זלינסקי ורוזן- רוקחות בשמים" לפני כחודש, אחרי שקיבל מעמד של תושב חוזר מבולגריה וצ'כיה. ארז נולד וגדל פה בארץ, אבל לפני עשר שנים ירד מהארץ והקים עם הזמן רשת למוצרי טיפוח שהתפרשה על בולגריה, מקדוניה, צ'כיה וליטא פלוס שלושה מפעלים של סבונים, נרות וקוסמטיקה. התמיכה לשלושת המפעלים היתה בעצם ממעבדה קטנה לריחות שאותה השאיר לעצמו ולא מכר אותה. די רומנטי אם תשאלו אותי. לפני שמונה חודשים ארז מכר את חלקו וחזר לארץ בעקבות המשפחה והאהבה, מה שמתחבר לי בול עם הוולנטיין דיי שחל היום.

את אשתו לאה רוזן הוא הכיר בנסיעות הרבות שלו. לאה היתה דיילת יפה וככה הסיפור התחיל. לפני זה לאה עבדה בתעשיית הסרטים וכיהנה כסטייליסטית ועוזרת אישית של מריסה טומיי ושל ג'ון קיוזאק. לאה וארז התחתנו, ועם השנים היא נכנסה להריון עם הבת הראשונה שהיום בת ארבע והחליטה ללדת בארץ ולאחר מכן היא חזרה לחו"ל. את הבת השנייה שהיום בת שלוש היא גם ילדה בארץ אבל אז כבר החליטה להישאר בארץ וארז בעקבותיה. אבל מה, אנחנו הרווחנו כי בקרוב לאה הולכת לפתוח בוטיק בגדים שגם הוא יהיה בשוק הפשפשים.

חולה על השכונה שלי.

אז מה בדיוק עושים שם?

כשנכנסים לחנות יש שיחה מקדימה עם ארז בה הוא מברר קצת על הבנאדם העומד מולו ומנסה להתאים לו בושם. יש בשמים מוכנים ממאות נוסחאות שונות ואפשר גם לרקוח משהו חדש. יש גם בשמים לגברים מאוד מעניינים. המחירים נעים בין 80-130 ש"ח ל-30מ"ל.

photo

photo 1 (2)

ארז, איפה למדת את נושא הבישום?

"לא בדיוק למדתי במקום מסודר אלא למדתי תוך עשייה של עשר שנים ועבודה עם כימאים בעסקים שהיו לי בחו"ל. זה חוש שיש לי ותוך כדי גם קראתי המון חומר והתפתחתי בנושא".

מה הבושם הכי יקר?

"יש לי כזה והוא מיועד לאנשים ספציפיים ולא למכירה לכל אחד. זה למכירות אישיות".

אפשר להריח את זה?

"לא".

ממה זה מורכב?

"אני מנוע מלדבר על זה".

שאני אתחיל לדאוג? זה כמו מה שקורה בסרט "הבושם"?

"ממש לא" ומחייך.

אחרי ריחרוח של מספר בשמים והרחה של פולי קפה בין לבין כדי לנטרל את כל הארומות שהצטברו לי, אני יכולה להמליץ על בושם 5793 וגם על 5702 שהם אלה שמתאימים לי אישית. אחרי שבחרתי ארז לימד אותי "איך ללבוש בושם" בשיטה המיוחדת שלו ומרח לי על פרק היד.

עכשיו נראה אתכם.

photo 4photo 5photo 3 (2)

photo 1


5 מחשבות על “ניחוח אישה- רוקחות בשמים בשוק הפשפשים

כתיבת תגובה