פניה אישית לרון חולדאי מהפיה השחורה

רון חולדאי,

אני פונה אליך.

כתושבת העיר תל אביב יפו אני נחשפת להמון חבר׳ה פנויים ופנויות שגרים בעיר עם תקווה שפה הם ימצאו את החצי השני שלהם.

כאישה נשואה, אחת לכמה ימים פונים אלי ומבקשים ממני ״תכירי לי מישהו״, אבל עדיין עם כל האנשים שאני מכירה וכל ה-5,000 חברים שלי בפייסבוק זה לא ממש ממצה את הפוטנציאל.

אז חשבתי,

שביחד נארגן את מסיבת הפנויים פנויות (לא רק לרווקים/ות- גם לגרושים/ות) הגדולה בהיסטוריה שמיועדת לא רק לתושבי העיר אלא ל-כ-ו-ל-ם. אפשר אפילו לקרוא לנציג של "ספר השיאים של גינס" שיבדוק.

דמיין לך-

קיץ, כיכר רבין או אולי כיכר המוזיאון. אלפי אנשים צובאים על הכיכר.

קוד לבוש: בנות בחולצה שחורה, בנים בחולצה לבנה.

גילאים- החל מגיל 20.

העירייה תארגן דיג׳׳יי ודוכני שתיה, ואני אארגן את האנשים.

הולך?

אז…

תתכוננו לאהוב! 

ואל תשכחו לעשות לזה share


20 מחשבות על “פניה אישית לרון חולדאי מהפיה השחורה

  1. נו, רון חולדאי הגיב או שהזקן הזה לא מבין מה יש לו בין הידיים? אם הוא לא עושה את זה הוא אידיוט.

    אהבתי

  2. רעיון נהדר…בתור גרושה זה אחלה!!! מקווה שזה באמת יצא לפועל ומקווה לקבל עידכונים נוספים על תאריך, מיקום, עלות וכו'….מביאה את כל החברות הגרושות שלי!!!בהצלחה ענקית.

    אהבתי

  3. רעיון חברתי מקסים ומעורר השראה, בתור אחד שלא ממעגל הפנויים פנויות אני רק יכול לבוא כאורח עם בת זוגי השווה ולעודד ולהמליץ על האירוע לחברים, אבל רק בקשה אחת לי אליכם: שהאירוע יהיה חופשי, לכל גיל, לכל אהבה. ואולי שיהיו בו גם איים שבהם יתרכזו אנשים שהיהם בעלי תחומים או זיקה דומים- למשל אי הספורט והכושר, אי הצמחונים/טבעוניים, פינת המכורים לטיולים בעולם, וכד. רעיון משובב לב!! תודה אביגיל

    אהבתי

    1. צביק/ צביקה, הרעיון הוא שזה באמת יהיה פתוח לכולם, לכל הגילאים, גרושים גרושות וכו'. לגבי חלוקה לאזורים לפי תחומים- זה כבר נראה לי מוציא את הרעיון מהרעיון. אבל תודה על הפרגון!

      אהבתי

  4. אחלה רעיון. שלחתי לך רעיון שיש לי בנושא וכבר רץ בפייסבוק שלך. הוא מן הסתם נמצא ב others כי לא רציתי לערבב דברים שלי עם שלך. תסתכלי ותגידי לי מה דעתך. סופ"ש מעולה 🙂

    אהבתי

  5. כבר ביסודי יוני (בעלך) היה מארגן אחלה מסיבות כיתה 🙂 אני כבר נשואה באושר אבל יש לי כמה חברות שישמחו להגיע. אם יצא לפועל אולי תארגני מסיבה גם לאלו שכבר נשואים (עם ילדים?) ומזמן לא יצאו לרקוד…את יודעת אחרי שמוצאים זוגיות צריך גם לתחזק אותה. סתם רעיון ל followup 😦 cvmkjv!!

    אהבתי

    1. וואלה?! אני אתחקר אותו על זה.
      ומסיבה לאלה שכבר נשואים- לא זו הכוונה הפעם, אבל לא צריך "לארגן" כזה דבר. פשוט- יוצאים!!!

      אהבתי

כתיבת תגובה