התמרוקיה בודקת את כל קרמי ההגנה החדשים- ועוד

 

7290106950047

מה: מוצרי הגנה לקיץ של לייף

מה נסגר: Life  פותח את הקיץ ומשיק סדרת מוצרי הגנה טבעיים, קרם הגנה לקרחת וספריי גוף ריחני. מוצרי ההגנה של לייף זולים בכ- 20% מאולטרסול ומתחילת מאי ייהנו הלקוחות מ- 20% הנחה נוספים. בנוסף, סופר-פארם תתרום שקל לאגודה למלחמה בסרטן ממכירת כל מוצר מסדרת ההגנה מפני השמש של לייף.

כל מוצרי סדרת ההגנה מפני השמש כוללים מסנני קרינת UVB ו- UVA המעניקים הגנה של למעלה מ-90% בהתאם לתקן האוסטרלי.

לייף NATURAL: סדרת מקדמי ההגנה הטבעיים היא סדרה חדשה המיועדת לבעלי עור רגיש וכוללת שלושה מוצרי הגנה עם 100% מסנני קרינה טבעיים: תרסיס גוף, תחליב פנים ותחליב מיוחד עבור תינוקות, בעלי מקדם קרינה SPF50. המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, פראבנים, שמנים, מינרלים וצבעים סינטטיים.

תרסיס הגוף ותחליב הפנים למבוגרים מועשרים בתמצית אובליפיחה, ג'ל אלוורה ובוויטמין E להרגעת העור.

תחליב ההגנה לתינוקות מתאים למריחה מגיל 6 חודשים ומעלה וניתן לשימוש הן לגוף והן לפנים. התחליב מועשר בתמצית שיבולת שועל, אכיניצאה ובוויטמין B5 להרגעת העור.

כל המוצרים בסדרה היפואלרגנים ונבדקו דרמטולוגית.

לייף קרם להגנה מקרינת השמש לקרחת מכיל SPF30. הקרם הינו היפואלרגני, בעל ניחוח עדין ומיועד לשימוש יומיומי. כמו כן הוא עמיד במים ומעניק הגנה גם בזמן הזעה. יתרונות נוספים של המוצר, שפותח כדי להתאים למריחה על הראש, הוא המרקם הקליל ויכולת הספיגה המהירה שמונעת נזילה של הקרם אל תוך העיניים.

מה הפיה אומרת: חבורה של נסיינים פשטה על שלל הקרמים וכך שתי אימהות ניסו אותם על טפם, את הקרם לקרחת ניסה בחור תואם וגם אני ניסיתי על גופי את שלל המוצרים כדי להרגיש אותם. לאחר כמה ימי שימוש, המסקנה היא אחת: לא ברור איך לייף מוציאים מוצר כזה שלא נספג בשום צורה על אף אחד, הוא משאיר שכבה לבנה ודביקה על העור שגם קשה להוריד אותה אח"כ במקלחת. האם הם לא מנסים את המוצרים על קהל היעד לפני השקתם?

במילה אחת- אכזבה.

כמה: תרסיס גוף- מכיל: 230 מ"ל, 85 שקלים

תחליב פנים- מכיל: 60 מ"ל, 58 שקלים

תחליב הגנה לתינוקות מכיל: 150 מ"ל, 73 שקלים

קרם לקרחת- 75 מ"ל, 60 שקלים

איפה: בסופר פארם.

**********

צילום: סטודיו שתיים
צילום: סטודיו שתיים

מה: תכשירי הגנה מהשמש של אולטרסול

מה נסגר: סדרת התרסיסים הרציפים של ד"ר פישר מתחדשת עם ספריי רציף שקוף לילדים וספריי רציף שקוף למבוגרים SPF30.

שני המוצרים החדשים מיוצרים בטכנולוגיה בלעדית וחדשנית המאפשרת התזה רציפה ואחידה ע"י אוויר בלבד ללא שימוש בגז דליק מסוג בוטאן (גז בישול). הספריי הרציף מאפשר התזה של 360 מעלות ליצירת כיסוי מלא ומאפשרת גישה לכל חלקי הגוף. הספריי ידידותי לסביבה ונוח לשימוש. מוצר הילדים מגיע בניחוח מלון שילדים אוהבים ומעוטר בסדרת איורים חדשה שמתכתבת עם הילדים.

יתרונות התכשירים:

•        מעניקים הגנה גבוהה פי 30 מההגנה הטבעית של העור.

•        חוסמים מעל 90% קרינת UVA עפ"י התקן האוסטרלי.

•        מגנים על העור מנזקים לטווח ארוך הנגרמים מקרינת UVA&UVB.

•        מכילים ויטמין E ותמצית טבעית של תה ירוק- אנטי אוקסידנטים להגנה  מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על בריאות העור לטווח הארוך.

•        בעלי עמידות במים לפי תקן ה- FDA האמריקאי.

•        היפו אלרגניים.

•        בעלי מתז ייחודי לפתיחה קלה ולסגירה נוחה המונעת נזילות.

מה הפיה אומרת: בתור אחת שרואה את הים רק מהחלון וזו הקרבה היחידה אליו, נתתי את שני המוצרים לחברה עם ילדים שלקחה אותם וירדה לים באיזה יום חם מזעזע. היא סיפרה שהם מאוד נוחים לשימוש והיתרון הוא שהם שקופים ולא משאירים סימן לבן מבאס. הספריי לילדים משאיר ריח מלון חביב, ואילו השני משאיר ריח אולטרסול רגיל, "כזה של בריכה" היא אמרה. אח"כ היא סיפרה שהיא ממשיכה להשתמש בספריי השקוף יום יום על המחשוף והידיים כי הוא לא כבד, לא שומני, לא משאיר שכבה לבנה שלא נספגת וככה היא יכולה להעביר איתו את היום בידידות. חשוב לציין שאם היא נמצאת בשמש יום שלם היא מחדשת את הריסוס מדי שעתיים כי הוא פשוט נספג.

כמה: 90 ₪, תכולה: 200 מ"ל (לשני המוצרים).

איפה: ברשתות הפארם.

*******

צילום: אילן סבירסקי
צילום: אילן סבירסקי

מה: מוצרים להגנה מפני השמש של גרנייה

מה נסגר:  GARNIERומשיק שני מוצרים חדשים להגנה מפני השמש: תחליב הגנה GOLDEN PROTECT SPF30 לגוף בעל אפקט שימר לעור ולשיפור מראה השיזוף וקרם הגנה SPF30 ON THE GO לפנים ולמחשוף בגודל המתאים לכל תיק. כל מוצרי הטיפוח של גרנייה נבדקו ואושרו תחת פיקוח דרמטולוגי.

מה הפיה אומרת: קרם השימר ניתן לבחורה שלא חוסכת מעצמה ויטמין D  ודואגת להיות כמה שיותר בשמש (אבל עם הגנה). היא סיפרה שהקרם בעל ריח נעים כמו של קרם גוף עדין, הוא לא שומני, הוא נספג בצורה טובה אבל היא לא שמה לב לגוון שימרי כלשהו. חוצמזה הוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך והיא די התלהבה ממנו.

כמה: בחודש מאי 2013 יש 40% הנחנה על מוצרי הגנה מפני השמש: גולדן פרוטקט יימכר ב-51 ₪, וקרם הגנה ON THE GO ב-36.6 ₪.

איפה: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.

*******

צילום: אפרת אשל
צילום: אפרת אשל

מה: קרם הגנה SPF70 של ביודרמה

מה נסגר: ביודרמה המתמחים ברתימת מדע הביולוגיה לשירות רפואת העור, מציג את Photoderm Spot, קרם הגנה מהשמש לעור הסובל מכתמים עם SPF70, מקדם הגנה גבוה במיוחד המספק הגנה במשך היום. הקרם מכיל חומרים פעילים ייחודיים (קסיליטול, מניטול, אקטואין ועוד), המסייעים בהגנה מפני כוויות שמש קלות וחומרים המסייעים להאטת ההזדקנות המוקדמת של העור כתוצאה מהחשיפה לשמש. המרקם של הקרם מעניק תחושת רכות ונוחות בעת מריחתו, נמרח בקלות ללא השארת תחושה שומנית על גבי העור. הקרם ללא ריח, היפואלרגני ומבטיח עמידות לאורך זמן.

מה הפיה אומרת: למרות שהחשש שהקרם יהיה כבד ושומני בגלל אחוז ההגנה הגבוה שלו- הוא ממש תפקד בסדר. הוא נספג טוב, יש לו ריח נעים והוא שימש בחור שחייב את ההגנה הגבוהה הזו בצורה יומיומית שציין שבין כל הקרמים עם ההגנה מעל 30SPF- הקרם של ביודרמה לוקח ובגדול. וגם המחיר, לצערו, קצת גדול עליו.

כמה: 130 ₪, 100 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם

*******

צילום: סטודיו שתיים
צילום: סטודיו שתיים

מה: סדרת קרמים לעור רגיש עם הגנה

מה נסגר: ד"ר פישר משיקה את ג'נסיס Sebo Right (סבו רייט) – סדרת תכשירים לשימוש יומיומי לעור רגיש, מגורה ואדמומי בשילוב טכנולוגיית אנטי-אייג'ינג מתקדמת שמגנה על העור מנזקי קרינת השמש ומונעת קמטים וכתמים בטווח הארוך.

הסדרה החדשנית והמתקדמת כוללת קרם יום, קרם לילה וג'ל מקציף לפנים. התכשירים בסדרת ג'נסיס Sebo Right בעלי נוסחה חדשה וייחודית המכילה את הרכיב Normaseb (נורמסב) המסייע באיזון רמת החלב (סבום) בעור ובהפחתת הפרשה שומנית מוגברת, וכן חומצה סליצילית המסייעת בהסרת תאי עור מתים וחידוש פני העור. בנוסף כוללים התכשירים תמצית הממליס התורמת לכיווץ הנקבוביות ולהרגעת העור. שילוב המרכיבים הייחודי יעיל במיוחד בהרגעת העור ובהקלה על עור אדמומי ומגורה בצידי האף, הגבות, המצח, האוזניים והסנטר, ותורם למראה עור בריא וצעיר יותר. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד על פי מבחן סנסטיב המחמיר. קרם היום בסדרה מכיל הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש.

מה הפיה אומרת: נסיינית רגישה בעלת עור אדמומי קבוע ועוד יותר בקיץ, קיבלה את שני הקרמים לנסיון. כעבור שבוע פלוס היא דיווחה צוהלת שהקרמים מורידים לה קצת מהאדמומיות ואילו קרם היום עם ההגנה מהשמש ממש עושה לה טוב כי הוא לא צורב ולא מחרב, ויש תחושה שהיא נראית פחות עגבנייתית בימים חמים מאוד.

נסיינית אחרת ניסתה את הג'ל המקציף וסיפרה שהמשאבה שלו לא נוחה, היא קצרה מדי והפייה קרובה מדי לבקבוק, והג'ל לא ממש מקציף. אפשר לומר שהיא לא גילתה התלהבות בלשון המעטה, אבל היי, לפחות הקרמים בסדרה עושים עבודה טובה.

כמה: מבצע השקה: קרם יום ולילה ב- 100 ₪ בלבד. ג'ל מקציף ב- 30 ₪ בקנית קרם יום/ לילה מהסדרה.

איפה: ברשתות הפארם.

*******

LOCCITANE  מארז נסיעות 199 שקלים צילום אורי גרון

מה: מארזי נסיעה לגבר או לאישה

מה נסגר: רשת L’OCCITANE המציעה מגוון מוצרי יופי וטיפוח המבוססים על חומרים טבעיים, משיקה לקראת עונת הנסיעות של הקיץ מארזי נסיעה חדשים לגבר ולאישה עם מגוון מוצרי טיפוח מוקטנים, המאפשרים ליהנות מחופשה נינוחה ומושלמת עם כל  מוצרי הטיפוח החשובים, בלי  "להיסחב" עם בקבוקים גדולים.

בנוסף למארזי הנסיעה החדשים, מציעה L'OCCITANE לראשונה מוצרים מוקטנים בודדים- כך שלפני שתסעו לחופשה, תוכלו להתנסות בנפרד בכל אחד ממגוון המוצרים, לפי בחירתכם. מוצרים מוקטנים (30-75 מ"ל).

ערכת נסיעה לאישה:

קרם רגליים חמאת שיאה 30 מ"ל , קרם ידיים חמאת שיאה 30 מ"ל, בושם או דה טואלט פיוואן פלורה באריזת נסיעה מיני 5 מ"ל, ג'ל לחות לגוף משיי צ'רי פרינסס 75 מ"ל, קרם רחצה פנינתי צ'רי פרינסס 75 מ"ל, שפתון חמאת שיאה לריכוך השפתיים 2 גרם, קרם לחות לפנים, מי פנים לרענון חמאת שיאה 15 מ"ל, שמפו וורבנה 75 מ"ל, מרכך וורבנה 75 מ"ל ותיק רחצה'.

ערכת נסיעה לגבר:

ג'ל גילוח L’OCCITANE 30 מ"ל, קרם אפטרשייב L’OCCITANE 30 מ"ל, וורדון ג'ל לחות אנרגטי 15 מ"ל, קרם רגליים חמאת שיאה 30 מ"ל, וורדון טיפוח השפתיים לגבר 4 גרם, שמפו וורבנה לימון לשימוש יום יומי 50 מ"ל, וורבנה לימון ג'ל רחצה 50 מ"ל, מי קולון וורבנה לימון 10 מ"ל, סבון חמאת שיאה עדין במיוחד חלב 50 גרם ותיק רחצה'.

מה הפיה אומרת: בנות מתות על מוצרים מוקטנים. זה חמוד, זה קטן, זה קומפקטי וזה מחזיר אותנו אחורה אל בית הבובות של הילדות (לי לא היה כזה כי שיחקתי תמיד במשחקי בנים). והנה ל'אוקסיטן הוציאו את המארז הזה שבאמת יש בו את כל מה שצריך ועוד כשהמוצרים כל כך טובים, טבעיים וריחניים, אי אפשר להתעלם מהמציאה הזו. אפילו בושם יש שם (ורק ל'אוקסיטן יכולים להמציא בושם וורדים מעולה שלא מריח כמו ספריי של שירותים). המארז הזה פרקטי, המחיר שלו ממש טוב עכשיו, אז כדאי להזדרז ולא לפספס. זו גם מתנת יומולדת מקסימה לדעתי.

כמה: מחיר השקה- 199 שקלים בלבד במקום 399 שקלים

איפה: ניתן להשיג בסניפי רשת L'OCCITANE או בחנות המקוונת באתר http://www.loccitane.co.il

*******

צילום: מוטי פישביין
צילום: מוטי פישביין

מה: עיפרון עיניים

מה נסגר: "לוריאל פריז" משיקים את Color Rich Le Kajal- עיפרון עיניים בגוון עשיר ועמוק למראה מעושן ועוצמתי. לעיפרון יש מרקם עשיר ורך, הוא קל למריחה ונוח לטשטוש. הוא מורכב מפורמולה המורכבת מפיגמנטים עמוקים וכהים במיוחד והוא מוצע ב-3 גוונים: שחור, חום וסגול חציל.

מה הפיה אומרת: העיפרון החדש קצר ועבה ומגיע מחודד עם קצה דומיננטי. הוא רך ונמרח בצורה מצויינת, אבל הוא לא עמיד. כששמים אותו בתוך העין הקו הראשוני שלו מאוד שחור אבל הוא יורד כמו כולם עם הזמן. ניסיתי גם לעשות איתו צלליות והוא נמרח בסדר, אבל אני אישית מעדיפה צלליות שחורות כדי להגיע ללוק מעושן. בקיצור- כעיפרון הוא סבבה, רק קחו בחשבון שתצטרכו למצוא לו מחדד תואם אם אין לכן.

כמה: מחיר היכרות בחודש מאי 2013 – 42.6 ₪ בלבד! מחיר רגיל: 71 ₪

איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק ופרפומריות מובחרות.

*******

photo 3

מה: גלוסיבוקס אפריל

מה נסגר: אז מה היה לנו בחודש אפריל? (וסליחה על האיחור. חגגתי במשך חודש את היומולדת ודברים התעכבו).

החודש יש לנו:

  1. שפתון בגודל מלא של קרליין.
  2. לק טופ ספיד של רבלון בגודל מלא.
  3. דוגמית של קרם אייג' דיפינג של רבלון המזין ומלחח את העור.
  4. דוגמית של תכשיר ניקוי והסרת איפור של לנקסטר.
  5. דוגמית קרם לילה של לנקסטר.
  6. דוגמית בושם חדש של ג'ורג'יו ארמאני- אקווה דה ג'ויה פרש.

*הטבה מיוחדת לרכישת הבושם אקווה דה ג'יו- שובר שמקנה רכישת בושם ב-199 ש"ח במקום 408.

מה הפיה אומרת: האמת? די התאכזבתי החודש. הבנות שמשקיעות כל חודש כ-100 ש"ח מכספן לא מצפות שהמוצרים בגודל מלא יהיו שפתון של קרליין או לק. (עם כל הכבוד לקרליין ורבלון שהן חברות מעולות, אבל עדיין הן ברף הבייסיק). המוצרים טובים וניסיתי את כל מה שהיה בפנים, ויש לי שאפו אחד לגלוסי- השפתון בגודל מלא של קרליין שקיבלתי היה בצבע כתום בהיר, גוון שאף פעם לא חשבתי לנסות, ועכשיו באביב עם כל הצבעים הפסטליים התמכרתי לגוון הזה והוא פשוט מושלם N45 coral nude. בעצם יש לי עוד שאפו: הגרפיקה של החוברת שלהם מאוד יפה ומתאימה למותג, והיתה שם כתבה מקסימה על הוושי טייפ. מה זה? גגלו.

איפה: http://www.glossybox.co.il/?ad=04052012&gclid=CMDVzIPugLcCFczC3godvhkAWw

*******

מוזמנים לעשות לי לייק בעמוד!!!

מזל טוב לפיה השחורה שחגגה ממש עכשיו יומולדת מסתורי כלשהו
מזל טוב לפיה השחורה שחגגה ממש עכשיו יומולדת מסתורי כלשהו

8 מחשבות על “התמרוקיה בודקת את כל קרמי ההגנה החדשים- ועוד

  1. המון מזל טוב מהממת ! אושר, בריאות והמון אהבה ! בנאלי משהו… אבל מה צריך יותר מזה….:-)

    אהבתי

  2. מוצרים קטנים זה באמת הכי נוח כי אז יש תחושה של "חדש" ולא של בקבוק שכבר עבר עליו הרבה וכבר מתים שיגמר. קטן גם נוח יותר לנשיאה.

    אהבתי

כתיבת תגובה