גלוסיבוקס ספטמבר

555A

בזכות החגים הארוכים ארוכים האלה (עוד פעם ארוחה משפחתית?!) מצאתי זמן לשבת ולהשלים פערים, ככה שזה הפוסט השלישי שלי היום ואולי תקבלו תכף עוד כמה. אז כרגיל מדי חודש אני מקבלת את קופסת ההפתעות עם שליח עד הבית, ובכל חודש מכים לי שם מוצרים בגודל מלא לצד דוגמיות, והכל בקופסה יפה שמגיעה באריזה אלגנטית. לגלוסיבוקס אפשר להירשם דרך האתר וזה עולה בין 70-100 ש"ח בחודש, תלוי איך אתן רוצות לקבל את זה, עם שליח או בסניף הדואר. כל אחת מקבלת קופסה שמתאימה לצבעי הפנים והשיער שלה אבל היא לא יודעת מה היא מקבלת עד שהיא פותחת את זה.

החודש קיבלתי 7 מוצרים:

  • דוגמית של מסקרה בייבידול של YSL (איב סאן לורן)- דוגמית של מסקרה יוקרתית להענקת נפח ואפקט של ריסים מלאכותיים במראה בובתי. **המסקרה אכן מצויינת, משאירה ריסים שחורים עבים ודרמטיים ללא גושים וללא מריחות במשך היום. שווה!
  • מסקרה
  • לק אססי בגודל מלא– אססי משיקה שני לקים חזקים, מנצנצים ומבריקים, מלכותיים כיהלומים. **אני קיבלתי את גוון Beyond cozy שהוא לק נצנצים כסופים חזק ודרמטי. הוא מאוד מתאים לסילבסטר או לאירועים שקצת בלינג בלינג יעשה להם טוב. לבוקר הוא טו מאץ' לטעמי.
  • דאודורנט FA בגודל מלא מסוג sport invisible power בעל פורמולה יחודית נגד כתמים לבנים על הבגד. מחזיק עד 72 שעות הגנה בכל מצב. משאיר אותך יבשה עם תחושת רעננות בעור. **טוב, לא חיכיתי 72 שעות לראות אם זה באמת עובד, בכל זאת, מתקלחים מדי פעם. בגדול הדאו' מבטיח ומקיים ולא השאיר כתמים על החולצה השחורה (כמובן) שלבשתי. הוא נותן ריח נעים ועדין ומונע ריח זיעה לאורך היום.
  • IMG_2148A
  • דוגמית של סרום טיפוח של סבוקלם- סרום מרוכז המטפח את העור, מרגיע ומעניק לחות מפנקת. הסרום נספג במהירות ומותיר את העור נעים וגמיש.**זהו סרום עדין שמתאים גם לבעלות עור רגיש. יחד עם קרם פנים טוב מעל הוא נתן לחות למשך 6 שעות שלמות והוא מתאים לטווח רחב של גילאים. לייק!
  • דוגמית של קרם לחות של weleda מסדרת ורד הבר. קרם יום טבעי ואורגני המכיל שמן אורגני המופק מפרחי ורד הבר, עשיר בחומצות שומן בלתי רוויות, מסייע בחידוש מראה העור עם הופעת הסימנים הראשונים להזדקנותו. מכיל תוספת של שמן זרעי אפרסקים ושמן שקדים המונעים יובש. ** את וולדה אני מכירה לא מהיום ויש להם מוצרים מעולים שבאמת משאירים עור מלא לחות לאורך זמן. למוצרים יש גם ריח חזק של ורדים אבל בצורה מעודנת ולא בצורה זולה כמו ספריי של שירותים, אם אתם מבינים למה אני מתכוונת. זו חברה שאני מאוד ממליצה עליה בעיקר בגלל שהמוצרים טבעיים והתוצאות טובות.
  • Leorex בוסטר אקטיב- סדרת דוגמיות לאפקט מיידי של טשטוש קמטים וקמטוטים בעור הפנים. נוסחה פיזיקלית היפואלרגנית היוצרת רשת מתוחכמת של ננו חלקיקים הפועלים באופן רב משימתי ומעניקים לעור מראה חלק ואחיד.**טרם יצא לי לנסות, אך אעדכן אחרי שאעביר לנסיינית בוגרת שתנסה על עצמה את כל הסט.
  • אוסף
  • דוגמית של בושם דיזל לאברדוז טאטו. **זהו בושם חדש שהריח שלו מזכיר בשמים קודמים של דיזל ואין פה חידוש של ממש. הוא מתקתק ופשוט, ומתאים לנערות שמחפשות משהו קליל ולא מחייב בעטיפת מותג אופנתי.
  • IMG_2150
  • אהבתם? תנו לי בלייק בעמוד שלי בפייס ותזכו למצוות ומעשים טובים

4 מחשבות על “גלוסיבוקס ספטמבר

  1. גם אני נהנית מאותה תכולה של הקופסה, מוצרים מצויינים לחגים ולשינויי מזג האויר ההפכפכים שמשפיעים עלינו, אין כמו להחזיר לחויות בדיוק בתקופות מעבר.

    אהבתי

  2. ניסית את המוצר בוסטר של לוארקס?
    תוכלי לשתף?
    אני מתלבטת אם לנסות חלק מהמוצרים של החברה ומלבד כתבות שיווק בגוגל לא מצאתי רשמים..
    תודה

    אהבתי

    1. היי, לא ניסיתי אותו, אבל יש לי משהו דומה במחיר שפוי.
      קוראים לזה היקארי וזה עולה רק 139 ש"ח. זה לא מעלים קמטים לתמיד, אבל זה ממש מטשטש ומעלים אותם לכמה שעות טובות ונותן תחושה קטיפתית לפנים כמו פריימר. אפילו עוד לא כתבתי עליו ואת הראשונה לדעת:-)
      http://www.hikari.co.il

      אהבתי

כתיבת תגובה