ביקורת מסעדה: דרבי בר

Derby Bar 4489
צילום: סטודיו דרור כץ

לא מזמן התחשק לנו באחד הערבים לצאת קצת לנשום בריזת ים בנמל ת"א ולפרגן לעצמנו ארוחת דגים טובה. לשמחתנו לא מזמן נפתחה מסעדת "דרבי בר דגים פורט TLV", בנמל תל אביב על חורבותיו של מועדון הTLV המיתולוגי הפונה לכיוון הים. נכנסנו למסעדה היפיפיה שתוכננה על ידי המעצב ירון טל אשר השתמש באלמנטים של עץ, רשתות דייגים, מרצפות מצוירות וחיפויי קירות מגוונים. הלוק יוקרתי אך לא מנוכר, חלל המסעדה חמים ונעים כשבנוסף יש בר באווירה יותר סקסית. המסעדה מכילה כ-250 אורחים וכוללת גם חלל אירועים פרטי. היא הוקמה על ידי אנשי העסקים והמסעדנים בני רוזן ורועי ליאון. סניף זה מצטרף לסניפים הוותיקים בקניון רמת אביב, במרינה הרצליה וסניף יגאל אלון תל אביב.

עיצוב: ירון טל, צילום: סטודיו דרור כץ

אז מה בתפריט? מבחר הדגים והמנות במטבח של דרבי בר פורט מרשים וכולל מבחר דגי בריכה כמו בורי, פורל, מוסר, דגי ים כגון דניס, ברבוניה, לוקוס, לברק ויש גם פירות ים כמו שרימפס, קלאמרי וצדפות קוקי סאן ז'ק. בנוסף לדגים, למנות הבשר והמנות המיוחדות יש גם פסטות מיוחדות. לילדים יש פיש אנד צ'יפס ופסטות שונות.

לפני הכל קיבלנו מבחר סלטים מפנק שכלל הרינג ביתי, איקרה מצויינת שהתפצפצה בפה, חוסלה במהרה ומיד ביקשנו תוספת, כרובית וחצילים מטוגנים מצופים בפירורי לחם, סלט סלק עם סלרי, טחינה פשוטה וטובה ועוד סלטים כשהכל ממש ממש טרי. עוד משפחות וזוגות היו מסביבנו והאווירה היתה נעימה ויוקרתית והשירות היה מקצועי ומהיר.

צילום: הפיה השחורה

עברנו לעיקריות ושם בחרנו לברק בתנור (115 ₪). המלצר שאל אותנו אם אנחנו רוצים את הדג יותר עסיסי או יותר יבש ובחרנו בעסיסי. שמחנו לגלות שהדג הגיע כמו שביקשנו- עסיסי באמצע כשבצדדים הוא פריך וקריספי. הלברק נאפה בתנור עם שום ותבלינים והיה פשוט מעולה, רק חבל שהפירה שהגיע איתו לא עמד בסטנדרטים ואכזב בטעמו ובמרקמו.

מנה נוספת שלקחנו היא מיקס פירות ים (125 ₪) שניתן לבחור את הרוטב: שמנת, עגבניות או שום חמאה ויין. כמובן שהלכנו על הקלאסי- שום חמאה ויין והמנה שהגיעה היה גדולה ומספקת, כל הפרודוקטים רכים וטריים וטובים מאוד. המולים היו ענקיים ורכים, לצידם היו שרימפס, קלמארי וקוקי סאן ז'ק וסרטן שספג את כל טעמי הרוטב לקרבו. בצד קיבלנו תפוחי אדמה שנאפו בתנור אך ויתרנו עליהם בגלל עודף פפריקה.

לא ויתרנו על קינוחים, שובבים שכמותנו, ובחרנו בשניים: שוויצריה הקטנה- עוגיית שוקולד, מעל זה קרם מסקרפונה כשבתוכו שכבה קריספית של שוקולד מריר ומעליו נטיפי שוקולד לבן קצפיים. שוויצריה לא אכזבה והיתה טובה ומענגת, רכה ומלטפת, ממש כמו שהיא נראית בתמונה. כדי שחס וחלילה לא נצא רעבים לקחנו גם עוגת ביסקוויטים עשויה משכבות ביסקוויט, קרם וניל ושכבת שוקולד קריספית מתפצפצת שמתחבאת בין כל השכבות. (כל קינוח עולה 40 ₪). גם עוגת הביסקוויט היתה מנחמת כמו כוס תה בליל חורף קר, ובבירור שעשינו גילינו שחלק מהקינוחים נעשים במקום כמו המלבי שלהם, וחלק נעשים ע"י חברת "ביסקוטי". מה שלקחנו אגב, היה של "ביסקוטי".

צילום: הפיה השחורה

עם חיוך של צסייר יצאנו מהמסעדה חזרה לבריזה עם רסיסי המים שניתזו לנו בפרצוף וצעדנו באיטיות של זוג פרעסרים חזרה הביתה. מה שבטוח, לכאן אנחנו חוזרים ובקרוב.

דרבי בר דגים פורט TLV, התערוכה 3 נמל תל אביב. להזמנות: 03-6246050

שעות פתיחה: כל יום משעה 12:00 עד הלקוח האחרון.

צילום: סטודיו דרור כץ

רוצים עוד ביקורת מסעדות? כנסו לכאן! קליק

מודעות פרסומת

6 מחשבות על “ביקורת מסעדה: דרבי בר

1. איזה כייף לשמוע אני בחוהמ" פסח מבקרת בנמל קיבלתי את ההמלצה שלך נראה טעים. תודה לך
    חג אביב שמח !

אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )