הצרכניה בודקת כל מה שצריך לשעת התה

צילום: אורי גרון
צילום: אורי גרון

מה: חליטות תה

מה נסגר: חברת תמר שיווק המובילה בישראל בתחום מוצרי בריאות טבעיים בכלל ובתחום צמחים לחליטה (PURE HERBS) ושמנים לארומתרפיה (PURE OIL) בפרט, משיקה החורף את סדרת המוצרים המוכרת והאהובה "צמחים לחליטה" באריזה חדשה ונוחה לשימוש.

סדרת "צמחים לחליטה" מציעה עשרות צמחים, ביניהם: חליטת עלי פטל, חליטת פקעות שומר, חליטת עלי מרווה וחליטת פרחי בבונג (קמומיל).

מה הפיה אומרת: גם בחורף ובעיקר כשנמצאים בסביבה מחוממת, חייבים לשתות והרבה. החליטות של תמר מצויינות, בעיקר הקמומיל המרגיע שניסיתי. הן 100% צמחיות ללא תוספת של מחזקי טעם, תה או קפאין, הן נטולות ערך קלורי והטעם עדין וטבעי. האריזה החדשה מאוד יפה ומושקעת, וגם נוחה לשימוש.

כמה: בין 20.60 שקלים (לחליטת פקעת ושומר) ועד למחיר של כ- 27.40 שקלים (לחליטת עלי פטל). משקל כל מארז 50 גר'.

איפה: ברשתות הפארם, עדן טבע מרקט, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים מובחרים.

 סדרת_חטיפי_טעימה_מ

מה: חטיפים

מה נסגר: חברת "קולומבוס" משיקה בימים אלו סדרת מוצרים בתחום החטיפים בישראל: "טעימה מ…". מדובר בסדרת נשנושי חטיפים ממדינות אקזוטיות כמו אינדונזיה, תאילנד, מקסיקו, סין ויפן שישווקו באריזות אישיות מוקטנות במגוון טעמים ומרקמים שונים. נשנושי החטיפים מכילים כמות מדויקת ומאוזנת ומיועדים כחטיף אישי וכמנת ביניים בין ארוחות, נשנוש TO-GO, בבית או בחוץ, והם מעוצבים באופן מיוחד למסורת המדינה ממנה הגיעו.

הסדרה החדשה כוללת 5 טעמים בהם, בוטנים מצופים בטעם תירס (אינדונזיה), בוטנים מצופים בטעם גריל (יפן), בוטנים מצופים בטעם צ'ילי (מקסיקו), חטיפי אורז אקזוטיים (תאילנד) ונשנושי שעועית פיקנטי (סין).

מה הפיה אומרת: פתחנו שולחן בשישי בערב לכל החבורה הוותיקה שדאגה לבוא, להתנחל בסלון ולראות את האקס פקטור האחרון שהוקלט לכבודם. החטיפים התגלו כמצויינים, גם הכמות נכונה (בקטע של לקחת לעבודה או כנישנוש אישי) והטעמים מיוחדים ומעניינים. הבוטנים בטעם צ'ילי התגלו כחריפים ככה שמי שזה הפאטיש שלו מוזמן לנסות, ואילו הסויה התגלה כחטיף האהוב על הבנות (נו מה?). בנוסף בגלל שהכמות קטנה אין רגשות אשמה אחרי שמחסלים אריזה שלמה, אז בכלל יש לנו פה סטארטאפ אדיר.

כמה: 4 ₪ לאריזה של 25 גרם.

איפה: ברשתות חנויות הנוחות, סו-גוד, קיוסקים ופיצוציות מובחרות.

צילום: מיכאל כץ
צילום: מיכאל כץ

מה: חטיף לחתול

מה נסגר: חברת סידס, רק הטוב ביותר, יבואנית מותג החתולים Whiskas מרחיבה את סדרת חטיפי הפינוק לחתול ומשיקה שלושה מוצרים חדשים בשתי קטגוריות שונות:

חטיף פונקציונאלי:

•ויסקס Health Coat- הוכח מדעית כשומר על פרווה בריאה בשימוש קבוע  (50 גרם)

2 חטיפי פינוק

• ויסקס טמפטיישן  Beef  60 גרם

• ויסקס טמפטיישן  Chicken & Cheese  60 גרם

חטיפי הפינוק מסייעים להשלמת  100% תזונה מאוזנת לחתול.

כל חטיפי ויסקס מאופיינים ביתרון טעם בולט, מכסה לסגירה חוזרת ושמירה על הטריות.

מה הפיה אומרת: שמוליק, בני החתול הגאון והמחונן שעוד מעט חוגג 17 שנים להיווסדו, טעם את חטיפי הטמפטיישן בטעם בקר והתלהב עד כדי זקירת שפם, חיסול כל התקרובת שקיבל ותקיעת מבט דורש בעייני תוך כדי פליטת "מיאו" ברור ואסרטיבי. כן, הוא רוצה עוד. החטיף התברר כטעים מאוד וגם האריזה שבצורת ראש חתול מאוד יפה ונוחה לשימוש. לפי המרכיבים על האריזה המוצר עשיר בפרוטאין וזה גורם לחתול לטיפוח הפרווה ועוד. מומלץ בחום.

כמה: 12 ₪ ליחידה.

איפה: בחנויות המתמחות.

שמוליק. חתול גאון של אמא
שמוליק. חתול גאון של אמא

 Case EAN-Code: 4017100210372 Container delivery

מה: ביסקוויטים

מה נסגר: ליימן שליסל משיקה מוצר חדש של מותג ליבניץ ZOO – מיני עוגיות חמאה בצורות של מגוון חיות.  אלה עוגיות מיניאטוריות בצורות של חיות, עשירות בחמאה משובחת המעניקה להם טעם נפלא ומתיקות מעודנת לצד מרקם פריך ונימוח.

מה הפיה אומרת: לא רק לחתול מגיע חטיפים, גם לנו מגיע, ולראיה חבורת מבקרים שבאו בסופ"ש האחרון זכו לטעום מהביסקוויטים החמודים האלו שמגיעים בצורת חיות. הביסקוויטים מתוקים, קטנים וחמודים (כמו שבנות אוהבות), יש להם טעם של חמאה טובה (ולא של איזה תחליף זול), המרקם כייפי ובגדול זה עבד לא רק על ילדים אלא גם על זקני השבט. נחמד.

כמה: 100 גרם- 7 ₪.

איפה: בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 קיסמי שיניים מפלסטיק

מה: קיסמי שיניים מפלסטיק

מה נסגר: המותג Hostess משיק את Brush Pick, קיסמי שיניים בטעם מנטה עשויים פלסטיק, עם מברשת ייחודית לניקוי השיניים המסייעת להסיר בבטחה שאריות מזון ומסייעת להפחתת ריח רע מהפה. המברשת מגרה ומעסה את החניכיים ומורידה את הסיכון לדלקת חניכיים. קיסמי השיניים מגיעים באריזה נוחה לנשיאה, המכילה 100 קיסמים.

מה הפיה אומרת: הרעיון טוב ונכון ויכול להיות גם מאוד יעיל, רק שהמברשת לא ממש מתאימה לחניכיים רגישים/עדינים ופצעה את הנסיין שניסה אותם ויצא עם דימום מרגיז. המברשת עצמה עשויה מאותה יציקת פלסטיק ממנה עשוי כל הקיסם, מה שהופך אותה לקשה ואגרסיבית. אם זה היה עשוי משיער מברשת אמיתית (כמו המברשות הקטנות הייעודיות לשיניים שמוכרים בפארמים) שבד"כ רך יותר, זה היה עדיף.

כמה: 9 ₪         איפה: ברשתות השיווק והפארם.

hachva1

מה: עוגת שוקולד צ'יפס

מה נסגר: חברת אחוה משיקה עוגת שוקולד צ'יפס- עוגה טרייה, עתירה במילוי שוקולד צ'יפס מריר משובח, נימוחה בפה ובטעם ביתי. עוגת השוקולד צ'יפס מצטרפת לסדרת העוגות המובחרות של אחוה.

מה הפיה אומרת: אתם בטח מכירים את חברת אחוה מהחלוות שהם עושים שזה מוצר הדגל של החברה, אבל לא רק בזה הם עוסקים אלא גם בייצור עוגות. העוגה החביבה הזו  עשויה מבצק איכותי, רך ונימוח, יש לה כמות נכונה של שוקולד צ'יפס מריר (20% לפי היצרן) והיא נחמדה וטובה בהשוואה לעוגות מהזן הזה. נחמד עם קפה בבוקר או כנשנוש לא מחייב.

כמה: 10.90 – 12.90 ₪ לעוגת שוקולד צ'יפס במשקל 400 גרם.         איפה: ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

שניצל בציפוי צ'יפס

מה: שניצל עם צ'יפס

מה נסגר: חברת "עוף טוב" משיקה בימים אלה את הארוחה האופטמלית שכל הילדים אוהבים (וגם המבוגרים….) – שניצל וצ'יפס במוצר אחד! המוצר עשוי מ-100% רכיבים טבעיים ומדובר בפרי פיתוח טכנולוגי ממושך ומאתגר שמטרתו צמצום הפער בין המוצר המוכן למוצר הביתי.

מה הפיה אומרת: אז זה לא כמו השניצל של אימוש, אבל השניצל של עוף טוב מאוד טעים מבחינת הבשר וגם מבחינת הציפוי שמשלב צ'יפס גרוס דק דק דק ומשפר את הטעם פלאים. הילדים שכיסו אותו בשכבות של קטשופ ממש אהבו את המוצר וגם המבוגרים לא הסתירו את שביעות הרצון. הדבר היחיד שבעייתי פה זה המחיר הגבוה.

כמה: אריזת 600 גרם – 38.90 ₪

איפה: ברשתות השיווק.

*******

אהבתם? תנו לי בלייק בעמוד שלי בפייס ותזכו למצוות ומעשים טובים

אפשר להגיב גם בלי להיות רשומים. כל אחד יכול 🙂


מחשבה אחת על “הצרכניה בודקת כל מה שצריך לשעת התה

כתיבת תגובה