התמרוקיה בודקת בשמים חדשים, סרום קסמים ועוד

222

מה: בושם איב סאן לורן

מה נסגר: מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent משיק מהדורת או דה טואלט מרעננת במיוחד לבושם המצליח מניפסטוMANIFESTO L'ECLAT. הבושם מפתה וחושני ומשלב רעננות ופרובוקטיביות.

הבושם החדש מניפסטו ל'אקלה הוא פירוש מחדש לתו הירוק הממכר של מניפסטו: שילוב של 3 מרכיבים המהווים את לב ליבו של הבושם החדש.

התו העליון: פרח יסמין-פרזיה, תה ירוק, נבטי דומדמנית שחורה ותמצית של ברגמוט.

תו האמצע: תמצית נרולי ועץ קשמירן ווניל.

התו התחתון: פולי טונקה ואלגום.

מה הפיה אומרת: הבקבוק של "מניפסטו ל'אקלה" בעל צללית נשית וחושנית עם "חגורה" של יהלום מלוטש. יש פה משחק של השתקפויות ומראה אלגנטי יוקרתי. הניחוח עצמו גם הוא אלגנטי אך קליל ולא כבד. הוא פרחוני, מעט מתוק ונעים מאוד. הנשים והגברים שהריחו אהבו. שווה לרחרח לפני שאתן שמות את האצבע על המתנה שתרצו לולנטיין, כי אולי תחשקו בסאן לורן החדש.

כמה: 50 מ"ל – 462 ₪, 90 מ"ל – 590 ₪

איפה: ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ.

*******

 קילר קווין קייטי פרי צילום טים ווקר

מה: בושם קייטי פרי

מה נסגר: קייטי פרי משיקה בושם על שמה ומספרת: "כאשר יצרתי את קילר קווין, קבלתי את ההשראה מאשה חזקה ובעלת ביטחון וזה בדיוק מה שקיוויתי שיהיה בבושם, משהו שמתאר את הכוח שבתוכך".

זהו בושם שובב, נועז, עשיר בחזון אמנותי בלתי מרוסן כמו שרק "קילר קווין" אמיתית כמו קייטי פרי יודעת ליצור. הבושם לוכד בתוכו את אישיותה המרדנית של קייטי פרי ומבטא אותה במעטפת מושלמת של ניחוח מדויק ועיצוב בועט המתכתב עם הרוח החיה האופפת את הכוכבת הצעירה.

הניחוח:

תו עליון: פירות יער, שזיף כהה, ברגמוט.

תו אמצע: פרח קטיפה אדום, יסמין טבעי, פרח הקשת בענן.

תו תחתון: קשמיר, לב פאטצ'ולי, פרלין נוזלי.

מה הפיה אומרת: הבקבוק נוצר בהשראת שרביט מלכותי בגווני אדום וזהב מלכותיים וסקסיים. פנים הבקבוק נח על צידו, כך שנוכל לזהות את חוסר השגרתיות המתכתב עם הזמרת, ועד כאן לגבי הלוק.

לגבי הריח- מתוק נורא ובלתי נסבל. מתאים בעיקר לנערות המעריצות את הזמרת ומחפשות בושם חזק שאף בחור לא יפספס.

כמה: א.ד.ט – 50 מ"ל מחיר השקה:  199₪, א.ד.ט – 100 מ"ל מחיר: 249 ₪.

איפה: ברשתות הפארם.

*******

 תמונת מוצר אידיאליה לייף סרום

מה: סרום וישי

מה נסגר: VICHY מותג הדרמו-קוסמטיקה משיק את אידיאליה לייף סרום IDEALIA LIFE SERUM סרום למראה ולמרקם עור אידיאלי הנותן מראה עור אחיד וזוהר יותר ומראה נקבוביות מעודן יותר. מתאיםלכל סוגי העור, גם לעור רגיש. זהו סרום עוצמתי המסוגל לשנות את מראה איכות העור, על אף ההשפעות הסביבתיות של חיי היומיום: עייפות, לחץ, חשיפה לשמש, זיהום אוויר, עישון ותזונה בלתי מאוזנת.

הפורמולה חדשנית ומכילה קומפלקס רכיבים פעיל LHA + LR2412 המסייע לשנות את מראה איכות העור.

מה הפיה אומרת: שתי נסיניות בנות 40 פלוס ניסו את הסרום והתמוגגו. לסרום מרקם קליל ורך במיוחד, הוא לא שומני ולא דביק. המרקם מועשר בפנינים זהובות ואדומות שיוצרות גוון עור מושלם. העור לאחר המריחה יוצא קטיפתי ונעים והריח מעולה בזכות ניחוח עדין המורכב משילוב של עלי תה ירוק, פרחים לבנים, עלי כותרת של יסמין, שושנת העמקים ומאסק. אחרי שבוע ניסיון העור כבר נראה חלק יותר והנקבוביות מכווצות יותר. הוראות השימוש הן למרוח מדי יום על פנים נקיות, לשימוש לבד או בשילוב עם קרם הפנים בשגרת הטיפול. אם את מעל גיל 35- את חייבת! יש מקומות שמחלקים דוגמיות (נראה לי שחברה שלי מצאה בסופר פארם) אז אל תהססי לנסות קודם.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 330 ₪ ל-30 מ"ל (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם).

איפה: מוצרי וישי משווקים בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח.

*******

צילום: יונתן בלום
צילום: יונתן בלום

מה: מתנה לולנטיין

מה נסגר: Laline משיקה לקראת Valentine's Day סדרת פריטי לייף סטייל במהדורה מוגבלת במסגרת שיתוף פעולה ראשון עם מותג Snoopy מסדרת הקומיקס האהובה.

בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח של רשת Laline עם מותג מיני מאוס ומיקי מאוס של דיסני לפני כשנה וחצי, חושפת הרשת את שיתוף הפעולה הבא, במסגרתו היא משיקה את "סנופי וחבריו" – סדרת מוצרים במהדורה מוגבלת לכבוד Valentine's Day. את פריטי הסדרה מעטרים, בנוסף לדמויות, לבבות וולנטיין אדומים.

מה הפיה אומרת: אני מכורה למוצרי סנופי עוד מהגן, ולא, זה לא עבר לי עד היום. לראיה: יש לי 20 זוגות גרביים שונות עם הדפס סנופי שקניתי ברשת C&A כל פעם במקום אחר בעולם. ואני אמשיך לקנות! (כי להתבגר זה לנמושות). בקיצור, הסדרה החדשה של סנופי שובת לב, והנר הלבן עם איור סנופי וחברו הציפור פשוט מקסימים, ואם לא הייתי מקבלת את זה הייתי הולכת וקונה את זה בעצמי. ובעלי היקר- אם אתה קורא שורות אלה, אנא דאג להשיג לי את שאר מוצרי הסדרה לולנטיין הקרוב. ואם לא…

כמה: סט קופסאות סנופי- קופסאות אריזת מתנה לבנות עם איורי סנופי וחבריו בעיטור לבבות אדומים. ניתן להשיג בשני גדלים, בצורות מרובעות ועגולות. מחיר: 30 ₪ לקופסא הקטנה ו 40 ₪ לקופסא גדולה.

תיקי רחצה סנופי- קיימים בשלושה גדלים. מחירים- 60- 80 ₪.

תליון סנופי ריחני לרכב מאבן קרמית ריחנית בדמותו של סנופי, בניחוח וניל -פצ'ולי- 30 ₪.

נר סנופי ריחני בניחוח וניל-פצ'ולי בכוס קרמית המעוטרת בדמותו של סנופי- 60 ₪.

איפה: ברשת ללין.

*******

 מסקרה אוללש סופט טאץ מחיר 59.90 שח צילום מוטי פישביין (1)

מה: מסקרה

מה נסגר: סופטאץ' מרחיבה את קטגוריית האיפור לעיניים ומשיקה את מסקרה OoLALASH ולה:3 שלבים עם 3 אפקטים:

* עיצוב ריסים שלב אחרי שלב.

* מראה של ריסים מלאכותיים.

* ווליום עוצמתי מיידי.

מסקרה עוצמתית בתכנון מתקדם המספקת מראה של ריסים מלאכותיים בסופר ווליום, נפח ואורך. הגוון שחור פחם ארוז בבקבוקון ורוד זוהר ועם

הפורמולה הייחודית של סופט טאץ' המורכבת משעוות טבעיות וסינטטיות של סובין, אורז ודבורים המעניקות נפח ועיבוי לריסים וגיבוש החומר על השערה.

הפורמולה אינה דביקה ועשירה בלחות בכדי לא לייבש ולהקשות את השערה.

מה הפיה אומרת: למסקרה מברשת נעימה ונוחה לאחיזה, היא עשויה סיליקון ויש לה מריחה אחידה וסירוק מיוחד המפריד בין ריס לריס: החלק השטוח של המברשת נועד למריחה אחידה של הפורמולה על הריסים והחלק המשונן משמש להברשת החומר בצורה אחידה, סירוק הריסים ויצירת מראה מוארך ועצמתי. ראש המברשת, מיועד לסירוק וסידור הריסים באזורים בעייתיים יותר כמו בזוויות העין או במקרה של ריסים קצרים. המסקרה ניתנת להסרה בקלות ובאמת יש מראה של ריסים עבים ובולטים- אבל רק אחרי 3 שכבות. אחרי 2 שכבות היא מעבה, אבל בגדר הנורמל. אם ממש רוצים מראה סופר-דרמטי אפשר למרוח על הריסים בין שכבה ראשונה של מריחת מסקרה לשכבה השנייה פודרה או צללית שחורה וכמובן לחכות שזה קצת יתייבש בין לבין. מתאים בעיקר לנערות.

כמה: תכולה: 13.5 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪

איפה: ברשת סופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות המוברחות.

*******

אהבתם? תנו לי בלייק בעמוד שלי בפייס ותזכו למצוות ומעשים טובים

אפשר להגיב גם בלי להיות רשומים. כל אחד יכול!


2 מחשבות על “התמרוקיה בודקת בשמים חדשים, סרום קסמים ועוד

כתיבת תגובה