התמרוקיה מביאה רעיונות למתנה לחג

הבושם החדש לגבר מבית פנדי מחיר 350 שח צילום יחצ חול FAN DI FENDI POUR HOMME ASSOLUTO 100ML  (8)מה: בושם לגבר

מה נסגר: הבושם החדש לגבר ASSOLUTO מביתFENDI בעל ניחוח חזק, גברי, סמכותי, מעודן ואלגנטי. הבקבוקבעל עיצוב גרפי טהור, ועם הלוגו היוקרתי של פנדי, ממש כמו בשמי הנשים של המותג רק בשחור.

תווי הריח של הבושם: התו העליון של הל מגאוטמלה ופלפל ורוד, וטיור ופאצ'ולי אינדונזי.

תו הלב עם ניחוח עצי של שרף בלסמי זרעי טונקה מונצואלה ותמצית הדרים. תו הבסיס הוא עור, טלק ועוד.

מה הפיה אומרת: הניחוח הוא של בושם אוריינטלי וארומטי, עצי וגברי, וכבר הרחתי בשמים דומים של חברות אחרות בוורסיות שונות. הוא מאוד חזק ומרגיש יוקרתי, והגבר שלי מאוד אהב אותו. ואני? גם. בקיצור אם אתם מחפשים מתנה לחג- זה יכול להיות רעיון נחמד.

כמה: מחיר השקה: 350 ש"ח, 100 מ"ל.

איפה: ברשתות הפארם.

*******

לאוקסיטן מארז 4 הוורדים 259 שקלים צילום גון סל

מה: מארז לחג

מה נסגר:L'OCCITANE מציעה מגוון מארזי מתנה מפנקים לחג הפסח לגבר ולאישה.

בשבילה:

מארז רביעיית ג'ל רחצה

ג'ל רחצה פריחת הדובדבן 75 מ"ל, ג'ל רחצה 4 וורדים 75 מ"ל, ג'ל רחצה לבנדר 75 מ"ל, ג'ל רחצה פרח הפאוני (אדמונית) 75 מ"ל.

מחיר: 119 שקלים

 

מארז שלישיית קרם ידיים

קרם ידיים חמאת שיאה 30 מ"ל, קרם ידיים פריחת הדובדבן 30 מ"ל, קרם ידיים פרח הפאוני (אדמונית) 30 מ"ל.

מחיר: 119 שקלים

 

צילום גון סל
מארז חמאת שיאה. צילום גון סל

מארז חמאת שיאה

קרם רחצה עשיר במיוחד חמאת שיאה 250 מ"ל, תחליב גוף עשיר במיוחד חמאת שיאה 75 מ"ל , קרם ידיים חמאת שיאה 30 מ"ל, שפתון חמאת שיאה לריכוך השפתיים 4.5 גרם, סבון מוצק חמאת שיאה 50 גרם.

מחיר: 219 שקלים

 

מארז THE BEST של  L'OCCITANE

קרם ידיים חמאת שיאה 75 מ"ל, קרם רגליים חמאת שיאה 10 מ"ל, שמן רחצה שקד 250 מ"ל, קצף אמבט לבנדר 100 מ"ל.

מחיר: 259 שקלים

 

מארז פריחת הדובדבן

או דה טואלט פריחת הדובדבן 50 מ"ל, קצף רחצה פריחת הדובדבן 75 מ"ל, חלב גוף מנצנץ פריחת הדובדבן 75 מ"ל, קרם ידיים פריחת הדובדבן 30 מ"ל.

מחיר: 259 שקלים

לאוקסיטן מארז 4 הוורדים 259 שקלים צילום גון סל

מארז 4 הוורדים

ג'ל רחצה ואמבט 4 וורדים 75 מ"ל, חלב גוף 4 וורדים 75 מ"ל, סבון טבעי מוצק בון מר- וורדים 100 גרם, או דה טואלט 4 הוורדים 20 מ"ל, קרם ידיים קטיפתי 4 וורדים 30 מ"ל.

מחיר: 259 שקלים

 

בשבילו:

ערכת L'OCCITANE לגבר

סבון ל'אוקסיטן 100 גרם, ג'ל גילוח ל'אוקסיטן 30 מ"ל, קרם לאחר גילוח ל'אוקסיטן 30 מ"ל.

מחיר: 99 שקלים

 

לאוקסיטן- מארז לגבר 239 שקלים צילום גון סל
לאוקסיטן- מארז לגבר 239 שקלים צילום גון סל

מארז לגבר

ג'ל רחצה ל'אוקסיטן 250 מ"ל, קרם לאחר גילוח ל'אוקסיטן 75 מ"ל, ג'ל גילוח ל'אוקסיטן 30 מ"ל.

מחיר: 239 שקלים

 

מה הפיה אומרת: מארז לחג זה סוג של מתנה מאוד פרקטית, כי תמיד צריך את (רוב) מה שיש שם, ואם בוחרים במארזים של ל'אוקסיטן, אתם תצאו הכי גדולים כי ידעו שפה היתה השקעה. המארזים סופק יוקרתיים, מעוצבים והמוצרים ריחניים, טבעיים ואיכותיים. כבר כתבתי רבות ביקורת על ל'אוקסיטן ואפשר לומר שהם יודעים מה הם עושים, אז אם אתם בקטע של להרשים ולהשקיע- זה זה.

איפה:ברשת  L'OCCITANE.

*******

 

מארז מתנה מאסק crema  לפסח 59.90 ש"ח
מארז מתנה מאסק crema לפסח 59.90 ש"ח

מה: מארז לחג

מה נסגר:crèma משיק לרגל חג הפסח מארז מתנה חגיגי ומהודר בניחוח מאסק ובניחוח קלאסי. כל מארז כולל תחליב רחצה לגוף, קרם גוף, דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט וקרם ידיים מזין.

כל מארז כולל את תחליב הרחצה של Crêma המכיל את הקומפלקס הייחודי  Nutrivit Complex TM המעניק הזנה אפקטיבית לעור. התחליב עשיר בויטמינים ומינרלים החודרים אל העור, מזינים אותו לעומק ושומרים על הלחות והגמישות שלו. שימוש יומי בתחליב מעניק לעור מגע רך וקטיפתי למראה בריא.

קרם הגוף של Crêma, קרם הגוף הנמכר ביותר בישראל, בבקבוק משאבה, שמכיל את רכיב הלחות הייחודי  Cell Repair המזרז את פעילות התחדשות התאים  ושומר על לחות וגמישות העור לאורך כל היום. לקרם הגוף נוסחה ייחודית הנספגת במהירות.

קרם ידיים מזין לעור רגיל של Crêma, קרם עדין לטיפוח ושמירה על רכות עור הידיים. מכיל פרו ויטמין B5 המעניק לחות ומגן מפני יובש, פגעי מזג האוויר וחומרי ניקוי. נספג בקלות, מעניק רכות, גמישות ותחושה קטיפתית לעור הידיים. מבושם בניחוח עדין.

 

חדש במארז: דאודורנט ספריי אנטי פרספירנט של Crêma  מנטרל ריחות וזיעה עד 24 שעות. מכיל ויטמין E  להרגעה וטיפוח העור ומעניק תחושת רעננות לאורך כל היום.

מה הפיה אומרת: לעומת המארז באייטם הקודם, יש כאן אופציה לא רעה למארז גדול ומרשים במחיר עממי יותר עם מוצרים שמתקבלים באהבה בכל בית. הריחות טובים ונעימים, בעיקר של המאסק, הריח המנצח בישראל, והמוצרים טובים ולא מתיימרים. נחמד.

כמה: 59.90 ₪.

איפה: ברשתות הפארם והשיווק.

*******

דיימונד דאסט

מה:סדרת לקים מנצנצים

מה נסגר:Life מבית סופר-פארם משיק לקראת האביב סדרת לקים חדשה בשם Diamond Dust. מדובר בסדרת לקים בגימור מט עם חלקיקים מחזירי אור, היוצרים מראה מנצנץ. בסדרת הלקים 6 גוונים: כחול עמוק, ירוק מנטה, אדום בוהק, ורדרד עדין, ורוד פוקסיה וזהב מטאלי.

מה הפיה אומרת: הו, כמה שאני חולה על לקים, ועוד על לקים מנצנצים, ועוד יותר על כאלה עם גימור חול. ללקים יש גימור מחוספס, הם מיוחדים ויפים ביותר, המברשת רחבה ונוחה מאוד למריחה, והכי חשוב- שלעומת כל הלקים עם הנצנצים שיש לי וכדי להסיר אותם צריך מלא סבלנות, אלה יורדים ממש בקלות ולא צריך שעות להיאבק ולשפשף! הופתעתי לטובה. עופו על זה.

כמה: 22 ₪.

איפה: רק ברשת סופר-פארם.

*******

xblade סכין נשית

מה: סכין גילוח

מה נסגר:XBlade משיק סכין חדש לנשים, לגילוח מפנק במחיר משתלם במיוחד.אלה סכיני גילוח איכותיים לנשים באיכות גבוהה תוצרת גרמניה, בכחצי ממחיר השוק, הנשלחים חינם עד בית הלקוח.

סכיני הגילוח הנשיים של XBlade כוללים ראש גילוח גמיש במיוחד המתכוונן לקימורים הנשיים, שפותח במיוחד כדי לאפשר גילוח קרוב בכל אזור אינטימי בגוף. ראש הגילוח הגמיש מספק גילוח חלק שאינו מפספס אף שערה, גם באזורים הקשים והבלתי נגישים. ידית הסכין נשית ואלגנטית, בעלת מבנה ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה בסביבה רטובה. בנוסף, כל ראש גילוח מצויד בפס האלוורה המאפשר ללהבים להחליק על פני העור ותורם לריכוך והרגעת העור בזמן הגילוח.

מה הפיה אומרת: הסכין הגיעה בדואר, עד הבית, שזה מאוד נוח. הסכין מגיעה בצבע ירוק והלהב כחול. הלהב רחב ובזכות זה הסכין נוחה מאוד ועושה עבודה טובה. היא מגלחת חלק ונקי ומשאירה עור נעים ולא יבש, מגורה או שרוט. ביג לייק.

כמה: המחירים לסכיני 5 להבים רב-פעמיים EMERALD OCEAN:

22₪ לערכה של ידית וסכין, 35 ₪ בלבד לרביעיית החלפה – והמשלוח חינם.

איפה:http://www.xblade.co.il/

*******

 

קראתם? נהניתם? תנו לייק בעמוד שלי ואולי תזכו בבושם חדש בגודל מלא

 

תגובות יתקבלו בברכה, לא חייבים להיות רשומים.

 

 


4 מחשבות על “התמרוקיה מביאה רעיונות למתנה לחג

כתיבת תגובה