הצרכניה בודקת מוצרים לפסח

הצרכניה בודקת את כל מה שיצא לאחרונה לשוק, החל מתחליף בייקון ועד מסיר כתמים שאשכרה עובד. ולקינוח? כדורי שוקולד כשרים לחג. 

לינדור בונבוניירת סטרטצ'לה , 21.90 שח
לינדור בונבוניירת סטרטצ'לה , 21.90 שח

מה: שוקולד

מה נסגר:מותג השוקולד השוויצרי לינדט משיק לרגל חג הפסח בונבוניירות לינדור כשרות לפסח: בונבוניירת לינדור סטרטצ'לה (Lindor Stracciatella) – כדורי שוקולד לבן עם שבבי קקאו ובונבוניירת לינדור שוקולד לבן. בונבוניירת לינדור סטרטצ'לה מכילה 200 גרם של כדורי שוקולד לבן עם שבבי קקאו במילוי קרם שוקולד עשיר,רך ונימוח בפה. הבונבוניירה מגיעה באריזה הקלאסית של לינדור בצבעי תכלת ולבן.

עוד מציע לינדט לרגל החג, בונבוניירת לינדור שוקולד לבן המכילה כדורי שוקולד לבן במילוי קרם שוקולד לבן איכותי במארז יוקרתי בצבעוניות לבן וזהב.

מה הפיה אומרת: לינדור בדר"כ לא מאכזבים, וגם הפעם כשהחבורה שישבה אצלנו בשישי טעמה את כדורי השוקולד הלבן עם שבבי הקקאו המסקנה הייתה שזה פשוט מושלם. המילוי הקרמי הסמיך רך ונמס בפה והציפוי הלבן מלא בשבבי קקאו קריספיים שמוסיפים משהו אחר לגוש המתיקות הזה. הבעיה היא, אצלי למשל, שאחרי כדור אחד מגיעים עוד עשרה ואני לא מפסיקה לאכול עד שזה נגמר… מומלץ בחום לחג, וזה אפילו כשר לפסח.

כמה: 21.90 ₪

איפה: ברשתות השיווק.

*******

 

מארז מוצרי Live O 125 שח צילום קית גלסמן
מארז מוצרי Live O 125 שח צילום קית גלסמן

מה: שמן זית

מה נסגר:חברת 'קרן אהבה' מבית איזי שפירא משיקה לרגל חג הפסח מארזי מתנה מעוצבים שלחברת Live O, יצרנית שמן זית איכותי. כל מארז כולל בתוכו: שמן זית ישראלי Live O ומוצרים משתנים, ביניהם: יין, ממרחים מבוססים שמן זית, ריבות, זיתים, ממרח חרוסת, תבלינים, חליטות תה וכדומה. החיבור המיוחד בין Live O לבית איזי שפירא, נוצר מתוך ערכים משותפים של נתינה, נדיבות ואיכות, כאשר כל ההכנסות מהמארזים הן תרומה לבית איזי שפירא למען קידום ושיפור איכות החיים של אנשים וילדים עם מוגבלויות. שמני הזית Live O, מיוצרים בקיבוץ רביבים על גבי  3,000 דונם שהוקצו למטעים בהם  ננטעו מבחר זנים.

בין המארזים המומלצים ניתן למצוא  את "מארז תענוגות החיים", המגיע בקופסה מהודרת בעיצוב יוקרתי וכולל יין אדום, בקבוק שמן זית כתית מעולה, טפנד זיתים שחורים, ממרח עגבניות מיובשות, צנצנת חרוסת וצנצנת סילאן. "מארז חג קלאסי" מגיע בקופסת עץ הכוללת בתוכה פח שמן זית כתית מעולה, טפנד זיתים שחורים, ממרח עגבניות מיובשות, טראפלס שוקולד ושקית אגוזים. "מארז פסח גורמה" מגיע במארז קרטון מעוטר בסרט וכולל: בקבוק שמן זית כתית מעולה, שלושה סוגי ממרחים, חרוסת ושקית אגוזים.

מה הפיה אומרת: שמני הזית Live O מדורגים כ"כתית מעולה" (Extra-Virgin), האיכות הגבוהה ביותר של שמן זית ומאופיינים כבעלי ארומה מודגשת של טעמים פירותיים- עשביים. לשמן שניסיתי, ברנע שמו, יש טעם מאוד חזק ומודגש והוא מתאים בעיקר לתיבול סלטים. השמנים נכבשים בכבישה קרה שאינה משפיעה על איכותם, משאירה בהם את טעם הזית שזה עתה נקטף ומעניקה להם את הגוון הזהוב המאפיין אותם.

כמה: החל מ- 55 ₪ ועד 350 ₪. מארז תענוגות החיים- 176 ₪ מארז פסח גורמה- 94₪ מארז חג קלאסי- 128 ₪.

איפה: את המארזים ניתן לרכוש באתר www.keren-ahava.com, בחנות לוסי'ס ברחוב איזי שפירא 1 רעננה ובטלפון 1-700-707-127

 

שמן זית סורי live o צילום   ינאי רובחה 33.50 שח קרן אהבה מבית איזי שפירא
שמן זית סורי live o צילום ינאי רובחה 33.50 שח קרן אהבה מבית איזי שפירא

*******

 

רצועות הודו לטיגון

מה: בייקון כשר

מה נסגר:חברת "עוף טוב" משיקה בימים אלה מוצר פרימיום חדשני ויחודי המתאים לשימוש בעת הבישול וכתוספת למנות שונות- "רצועות הודו לטיגון".מדובר ברצועות הודו עסיסיות בטעם מעושן כשבטיגון קצר בשמן זית על המחבת מתקבל מרקם קראנצ'י העושה אותן למעדן.בנוסף הן התשובה הכשרה והטעימה לרצועות הבייקון שהינן מרכיב דומיננטי במטבח הבינלאומי ובעיקר האמריקאי.הרצועות עשויות מנתחים שלמים של בשר הודו איכותי ומשובח שמומלץ ע"י תזונאיות. ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא גלוטן.

יתרונות בשר ההודו ע"פי טבלאות ערכים תזונתיים של ה-USDA:

*מכיל חלבון בעל ערך ביולוגי גבוה

*חזה ההודו מכיל כמות נמוכה של שומן בהשוואה לסוגים אחרים של בשר (פחות מ-3%).

*מכיל ויטמינים מקבוצה B: B12, ניאצין וויטמין B6.

*מקור לברזל ולאבץ: מכיל יותר ברזל בהשוואה לבשר עוף, במיוחד בחלקים התחתונים (3 מ"ג אבץ ו-1.8 מ"ג ברזל ב-100 גר' ירך הודו מבושל).

מה הפיה אומרת: הרצועות טעימות מאוד גם כפי שהן ללא טיגון ואפשר להוסיף אותן כמו שהן בנטורל לסלט למשל. הן מעולות להכנה עם חביתות ואומלטים, כתוספת לתבשילים וגם כנישנוש טעים לאחר שטוגנו. למי שלא אוכל חזיר זה תחליף לא רע שאומנם הוא לא הדבר האמיתי אבל הוא די דומה בטעם וגם הרבה פחות משמין. זה בהחלט מוצר שאחזור לקנות ממנו גם בעתיד מה שאומר שמגיע לו את הציון 10!

כמה: אריזת 120 גרם- 14.90 ₪. כשרות אוירבך מהדרין.

איפה: ברשתות השיווק.

 

*******

 

סנו סושי ניילון נצמד + באריזת חסכון 150 מטר, 34.90 שח
סנו סושי ניילון נצמד + באריזת חסכון 150 מטר, 34.90 שח

מה: ניילון נצמד

מה נסגר:חברת סנו משיקה את סנו סושי ניילון נצמד + ללא PVC באריזה חדשה עם סכין הזזה לחיתוך קל ונוח הדבוקה לאריזה ומונעת תזוזה והרכבה חוזרת של הסכין, דבר ההופך את השימוש במוצר לפשוט וקל. סנו סושי ניילון נצמד פלוס- עשוי מחומר פוליאתילן בצפיפות נמוכה, שקוף, נקי וללא ריח לוואי, ללא  PVC – איכותי יותר ובריא יותר. ניתן להשיג באריזת חיסכון באורך 150 מטר או באורך 300 מטר ואריזת צמד של שני גלילים באורך 30 מ' כל אחד.

מה הפיה אומרת: הניילון נמתח, נצמד ואוטם בצורה מעולה כלי אוכל או הגשה, שומר על טריות המזון, מצויין לאחסון מזון במקרר או במקפיא ומתאים לשימוש במיקרוגל. הוא מאוד נוח לעבודה ולחיתוך ולא נדבק לעצמו ונהרס כמו שקרה לי במוצרים דומים של חברות אחרות. המחיר קצת יותר יקר אבל זה שווה.

כמה: 34.90 ₪ לאריזת חיסכון באורך של 150 מטר. כשרות: מאושר לשימוש בפסח מטעם הבד"ץ העדה החרדית ירושלים.

איפה: ברשתות השיווק.

*******

unnamed (1)

מה: רוטב צ'ילי

מה נסגר:רזיט שיווק מזון, המשווקת בישראל את מותג מוצרי המזרח הרחוק wok, משיקה לרגל חג הפסח שני רוטבי צ'ילי משובחים הכשרים לחג: רוטב צ'ילי מתוק ורוטב צ'ילי חריף כשרים לפסח (לאוכלי קטניות). צמד רוטבי הצ'ילי משובחים, עשויים מחומרי גלם איכותיים, בעלי טעם נפלא, צבע כתום עשיר וניחוח ארומטי עמוק ומלא. הרטבים הנם חלק מסדרת wok הכוללת מגוון מוצרים מהמזרח הרחוק, בהם רוטבי סויה, רוטב צ'ילי ללא סוכר, רוטב חמוץ מתוק, חלב קוקוס, אורז לסושי, אצות נורי, אבקת וואסבי וסדרת סושי להכנת כל סוגי הסושי. הרטבים ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים.

מה הפיה אומרת: הרוטב טוב והוא כמו כל רוטב צ'ילי אחר שטעמתי עד היום. הוא מיובא מבנגקוק מתאילנד והדבר היחיד ששונה בו מכל רוטב אחר- הוא המחיר הזול יחסית לכמות. הבנתי שזה מחיר מבצע לחג, ואני ממליצה שכדי שאמשיך לקנות אותו גם אחרי החג וכדי לבדל אותו מהרטבים המתחרים שעולים בין 12-15 ₪ לאותה כמות- שמרו על המחיר של 10 שקלים ויהיה לכולנו יותר טוב.

כמה: 10 ₪ לבקבוק 700. כשר לפסח לאוכלי קטניות, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות.

איפה: ברשתות השיווק.

*******

image001

מה: מסיר כתמים

מה נסגר:המותג וניש קליה, מוביל את קטגוריית מסירי הכתמים בישראל עם נתח שוק של 45% (עפ"י נתוני נילסן, דצמבר 2013). בימים אלה מושק וניש קליה ג'ל עם נוסחה חדשה שהוכחה כיעילה יותר בהסרת כתמים קשים מול המתחרה המוביל.עפ"י סקר TNS עולה כי מבין הכתמים הקשים השכיחים ביותר בקרב הצרכן הישראלי הינם: קטשופ, יין אדום, מעדן שוקולד, שוקו וצבעי גואש. מחקר שנערך ע"י מעבדות הטקסטיל שנקר בדק ומצא כי וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה יעיל יותר בהסרת הכתמים הקשים הללו ביחס למתחרה המוביל.

וניש קליה ג'ל עם הנוסחה החדשה מושק בבקבוק חדש הכולל פקק רב שימושי המאפשר שימוש קל ונח ומסייע בהתאמת הטיפול לכל כתם. הפקק החדש מאפשר טיפול ממוקד ומקדים על הכתם לפני הכביסה, השריית הכתם להסרה יעילה והוספת הפקק עם הג'ל ישירות לתוף מכונת הכביסה.

מה הפיה אומרת: לקחתי לידי חולצה עם כתמים קשים שלא ירדו עד כה של קרם הגנה ומזון וניסיתי למרוח את הווניש עם הפקק פטנט החדש. מבחינה טכנית זה לא ממש עמד במשימה, והנוזל נשפך מסביב ודרך הכדורית של הפקק וטינף לי את כל השיש. אני גם ממליצה להשתמש בכפפות כי זה קצת שורף באצבעות. ולגבי הכתמים? זה הסיר אותם! פה זה עבד ובגדול ואני ממליצה לקליה לא לחפש התחכמויות בגזרת הפקק ופשוט לתת לנו חומר טוב. והוא טוב.

כמה:39.90, ל-3 ליטר, ו-27.90, ל-2 ליטר.

איפה: ברשתות השיווק.

*******

 

בלנאום פורטה למבוגרים. צילום מוטי פישביין
בלנאום פורטה למבוגרים. צילום מוטי פישביין

מה: שמן לריכוך העור

מה נסגר:שינויי האקלים, מעברי העונות, הלחות הנמוכה במיוחד בחודשי החורף וזיהום האויר עלולים לגרום להיווצרותו של עור יבש. גם מקלחות חמות וארוכות ושימוש בסבונים בעלי רכיבי בישום או אלכוהול גורמים להסרת השומן הטבעי של העור ולייבושו. שמן הרחצה בלנאום הינו שמן רחצה המבוסס על מחקר וניסיון בן עשרות שנים ומיוצר על ידי חברת התרופות אלמירל-הרמל המתמחה במוצרים לטיפוח העור.

בלנאום פורטה, מכיל שמנים ממקור צמחי המחקים את המרכיבים הטבעיים החסרים בעור, מחזירים לו את הלחות ועוטפים אותו בשכבת הגנה. בלנאום פורטה עשיר בטריגליצרידים הדומים במבנה שלהם לליפידים הפיזיולוגיים שבעור ומכילים חומצות שומן בלתי רוויות כגון: חומצה לינולאית, לשמירת מאזן הליפידים (שומנים).

מה הפיה אומרת: נתתי לנסיינית מבוגרת עם עור יבש את המוצר והיא דיווחה שהוא מלחח את העור אבל לא משאיר שומניות ואפשר להתלבש אחרי הניגוב. הוא טוב ונעים על העור, יש לו ריח סביר וכדאי אחרי השימוש בו להוסיף גם קרם גוף בשביל הריח וגם כדי להעצים את הלחות החודרת לעור. מומלץ למי שסובל מעור באמת יבש או מהמחלות פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור), אקזמה ועוד.

כמה: 54.90 ₪ לאריזת 200 מ"ל, 95.90 או 99.90 ₪ לאריזת 500 מ"ל.

איפה: ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים ברחבי הארץ.

*******

 עשו לי לייק בעמוד בפייס!

 


7 מחשבות על “הצרכניה בודקת מוצרים לפסח

  1. שלום, אני מחפשת לנכדי שאוהב את זה מאוד שוקולד לינדור בקופסא התכלת אבל לא מוצאת את זה בשום מקום. אולי תוכלי לעזור לי ולכתוב לאיזו חנות לגשת.
    מודה לך מאוד

    אהבתי

    1. אתמול נתקלתי במוצר המדהים הזה לראשונה, פשוט מושלם. יש את זה בשופרסל דיל בירושלים, תנסי לברר באיזור מגורייך בטח יש את המוצר
      בכל הסניפים, בהצלחה סבתא!!!

      אהבתי

כתיבת תגובה