התמרוקיה- והפעם- גם לגברים

 

 

למרות כל "המצב" הבלוג מנסה לשמור על שפיות ולתפקד כרגיל, ולפי הבקשות האחרונות שלכם כתבתי הפעם גם על מוצרים לגברים שקוראים את הבלוג ועד כה הרגישו מקופחים. אז הנה, קבלו סקירת מוצרים לכל המינים.

New Image

 

מה: קרמים לבנות 50-40 פלוס

מה נסגר: אסתי לאודר משיקה 2 קרמים מסדרות מובילות בגרסאות נטולות שומן: קרם נטול שומן לטיפול בקמטים וקמטוטים  ADVANCED TIME ZONE OIL FREE SPF15

וקרם נטול שומן לפנים ולצוואר, המפסל ומגדיר מחדש את קווי המתאר של הפנים

RESILIENCE LIFT FIRMING/SCULPTING FACE and NECK CREME OIL FREE SPF 15

אלה 2 קרמים מובילים של אסתי שמותאמים לעונה ויוצאים בגירסה נטולת שומן, כך שניתן יהיה להשתמש בהם גם בקיץ או לעור בוגר הנוטה לשומניות באזורים מסויימים.

 

בקרם הראשון עם מקדם ההגנה הקומפלקס מסייע לחזק מחדש את התקשורת התאית הטבעית של העור. ייצור החומצה ההילארונית הטבעי בעור מומרץ ב- 182% תוך כשלושה ימים בלבד ותאי עור בריאים מקבלים איתותים מהירים יותר עד פי 7 במטרה לנדוד לאתר הנזק. העור נראה באופן דרמטי חלק יותר, רענן ופחות מקומט באופן מיידי. את הקרם יש למרוח בבוקר, לאחר שימוש בסרום מתקן.

כולל מקדם הגנה SPF15.

הקרם השני גם מתהדר במקדם הגנה והוא מיועד לצוואר Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Creme SPF 15

הקרם נטול שומן, מווסת שומן ונטול בושם. הוא מכיל את כל יתרונות האנטי-אייג'ינג המתקדמים של Resilience Lift. הקרם מסייע לעור להגביר את הייצור הטבעי של קולגן, למינין ואלסטין באמצעות קומפלקס בלעדי -Photo-Activated Lift Complex, המורכב משלושה מרכיבים:

▪ תמצית פלנקטון – מופעלת על ידי אור נראה, אנזים זה מסייע לבלום את התדרדרות הקולגן ומספק סביבה אופטימלית לפעולת ההרמה.

▪ מלציט – גם הוא מופעל על ידי אור, מינרל זוהר ייחודי זה מספק זוהר הנוצר-מאור על ידי ספיגת אורך גל אחד של צבע ופליטה מחדש של גל אחר.

▪ מימוזה – תמצית צמחית זו מסייעת להשיב לאחור את מראה נזקי העבר מקרני UV על ידי סיוע לעור בהגברת ייצור הקולגן הטבעי שלו כדי לבנות ולחזק את מבנה התמיכה שלו.

מה הפיה אומרת: לקרמים יש ניחוח פרחוני מעודן ולא צ'יפי של פירות כמו אננס, פירות הדר, תפוח עץ, יסמין, ורד, ולבסוף ענבר ואלמוג. הקרמים עשירים אך לא כבדים ושומניים וגורמים לעור להרגיש נהדר. הם פחות שומניים מה שמתאים לקיץ הלח שלנו, וגם כשמזיעים בפנים זה פחות מורגש מקרמים אחרים שממש לא נעים איתם בחום והלחות. הקרמים מיועדים בעיקר לנשים בוגרות, קרם הפנים יכול להתאים מגיל 40 פלוס וקרם הצוואר 50 פלוס, למרות שאף פעם לא מזיק להתחיל קודם אם רואים שהעור כבר יבש ומתחיל לייצר קמטוטים מרגיזים.

כמה: קרם צוואר- 540 ₪, קרם פנים- 480 ₪.

איפה: את 2 הקרמים ניתן להשג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות מובחרות.

*******                                                                                                                                                        להרשמה לבלוג שלי- בעמוד הזה בצד שמאל למעלה אפשר להירשם, רק תכניסו מייל

כדככגמה: ג'ל לק לשימוש ביתי

מה נסגר: בשורה מבית לייף, מותג הבית של סופר-פארם: לראשונה בארץ מושקת ערכת לק ג'ל מקצועית לשימוש ביתי – one step gel nail color. הערכה החדשה כוללת: לק ג'ל, משייף, דוחף עור, ומנורת UV בעלת טיימר למדידת זמן הייבוש. אופן השימוש בערכה הוא נוח ומהיר ומסתכם בשלושה שלבים: יש לנקות את הציפורן בעזרת דוחף העור והמשייף, למרוח את לק הג'ל, וליבש במנורת ה- UV. שימוש נכון יעניק מראה ציפורניים מטופח למשך למעלה מעשרה ימים.

בנוסף לערכה הביתית תושק סדרת לק ג'ל "one step gel nail color" הכוללת 10 גוונים ובהם אדום בוהק, ורדרד עדין, ורוד פוקסיה, לבן ועוד. הייחוד בסדרת הלקים הוא מריחה של שכבה אחת של לק ג'ל ללא צורך בשימוש בלק בסיס לפני המריחה או בלקTOP  אחרי המריחה.

הסרת הלק מתבצעת כמו כל סוגי הלק ג'ל באמצעות אציטון 100% הקיים בבית המרקחת.

מה הפיה אומרת: לק ג'ל, למי שלא מכיר, זאת טכניקת מריחת לק שמתבצעת אצל מניקוריסטיות ויוצרת לק שמחזיק לשבועיים בערך ונשאר מבריק לכל אורך הזמן. לייף החליטו שהם רוצים לעשות ערכה ביתית כזו, שזה רעיון מצויין, והתנדבתי לבדוק את זה בשבילכן. הלק שלהם נוח למריחה, הוא מחזיק שבוע וקצת בלי קילופים, הוא סופר מבריק והוא מאוד מאוד עמיד. הייבוש במכשיר המצורף הקטן מאפשר לכן לייבש שתי אצבעות ביחד בכל פעם מה שקצת לוקח זמן, והבעיה הכי גדולה היא להסיר את הלק אחרי שבוע וחצי כשהוא מתחיל כבר להתקלף. כדאי לנסות להסיר עם אצטון 100% כמו שלייף ממליצים ולא עם מסיר לק אחרת זה לא ירד לכן. אני אישית מעדיפה לקים רגילים שמחזיקים כמה ימים בודדים כי אני מעדיפה להחליף צבע לעיתים קרובות (משתעממת מהר, מה לעשות).

כמה: ערכת לק ג'ל מקצועית לשימוש ביתי – 149.90 ₪, לק ג'ל מהסדרה 69.90 ₪.

איפה: ברשת סופר-פארם.

*******

 

 

49

מה: סומק

מה נסגר: חברת האיפור האיטלקית PUPA משיקה דור חדש של סמקים PUPA LIKE A DOLL

compact / Luminys BLUSH. סדרת  הסמקים החדשה מגיעה  בשתי נוסחאות של סומק אפוי למראה זוהר עם ברק, ושל סומק קומפקט לסומק במראה מאט.

הסומק הראשון: PUPA LIKE A DOLL Luminys BLUSH:

סומק אפוי בתנור המעניק גוון חי רענן וזוהר, הסומק מיוצר בטכנולוגיית אפייה בתנור המאפשרת לאגור מים בתוך המוצר כך שהצבע ואבקת הפנינים הקיימים בסומק נשארים בהירים וזוהרים לאורך זמן. בנוסף, הסומק מכיל חמצון טבעי ושמן חוחובה המעניקים ריכוך ולחות ומבטיחים עור משיי, חלק ומוגן. מכיל ויטמין E, נוגד חמצון טבעי ושמן חוחובה. המרקם, משיי וחלק, עשיר בפנינים להארת הפנים לקבלת מראה זוהר ורענן. הגימור המבריק של הסומק מתאים לכל סוגי העור.

*את סדרת הסמקים החדשה ניתן למצוא ב-10 גוונים שונים.

 

הסומק השני: Like A Doll Compact BLush:

סומק קומפקט למראה מאט, מעניק גוון מדויק וטהור המתמזג עם העור בשלמות למרקם משי אחיד ורך. הסומק החדש מכיל פורמולה מועשרת באבקות חדשות המעניקות פוקוס רך לעור הפנים, מתקנות אופטית את פגמי העור ויוצרות תחושה משיית וחלקה של העור.

שילוב פיגמנטים מאט וטלק יוצרים גימור מאט העמיד לאורך זמן. נוסחה חדשנית, של אבקות סיליקון בשילוב שמן סיליקון ותמציות אורז מעניקה מרקם רך בעל גימור אחיד ותוצאה טבעית המתמזגת בצורה מושלמת עם עור הפנים. הסומק, מושלם לעיצוב והדגשת עצמות הלחיים.

*את הסומק החדש Like A Doll Compact blush ניתן להשיג ב 8 גוונים.

מה הפיה אומרת: ניסיתי את גוון 102 של Like A Doll Compact BLush שהוא ורוד-כתום עדין כזה שמתאים בעיקר לבהירות אבל לא רק. המרקם קרמי עם המון פיגמנט, הוא נעים וקטיפתי, אפשר למרוח אותו עם האצבעות או עם מברשת וקל לטשטש. ממש התמכרתי אליו והלכתי איתו כל השבוע האחרון והוא נראה ממש טבעי ומוסיף אור וצבע לפנים (מה שמעולה לחיוורות כמוני). המוצר מצויין, המחיר קצת יקר, אבל עכשיו אם אני לא טועה יש מבצע שזה עולה בערך חצי מחיר, אז רוצו, נסו ותקנו אם בא לכן.

כמה:  179ש"ח.

איפה: בלעדית ברשת סופר פארם.

*******

SoftTouch איליינר 7 24 24.90 שח צילום מוטי פישביין (Custom)

מה: אייליינר

מה נסגר: סופטאץ' משיקים איליינר 24/7 עמיד. זהו אייליינר מתחדד בעל עמידות מריבית של עד 24 שעות, אידיאלי במיוחד לעונת הקיץ. הוא מעניק כיסוי מושלם ואפשרות של יצירת קווים משורטטים ומדויקים למגוון מראות וסגנונות. מגיע ב 4 גוונים: שחור, סגול, טרוקיז וירוק.

מה הפיה אומרת: האייליינר המדובר הוא בעצם עיפרון מתחדד שמאוד נוח למריחה. אם משרטטים מעל העין הוא עמיד ולא נמרח וכדי להסיר אותו השתמשתי במסיר איפור של איפור עמיד שכבר כתבתי עליו בעבר, כי הוא פשוט מוחק כל דבר במהירות ולא צריך לשפשף את העיניים. אם משרטטים בתוך העין הוא יורד במהלך היום כמו כל עיפרון אחר. הוא נחמד וגם לא יקר, אז שווה להשקיע בו בתקופת הקיץ.

כמה: מחיר השקה : 24.90 ₪.

איפה: ברשתות הפארם.

*******

דכדכגעכגד

מה: מי פנים לעור רגיש

מה נסגר: סבוקלם משיקה מי פנים עם נוסחה חדשה ועדינה במיוחד, ללא משמרי פארבנים, המתאימים לניקוי עור רגיש ואדמומי. התכשיר מבצע פילינג עדין להסרת התאים המתים ועל ידי כך מחדש היווצרות תאי עור צעירים. מי הפנים מכווצים את הנקבוביות ולכן מסייעים במניעת זיהומי ודלקות עור. התכשיר מסיר עודפי שומן ומונע ברק. מכיל תמצית אלוה ברבדנסיס ותמצית מלפפונים, חומצות אמינו וסוכרים המרככים את העור ומשפרים את קשירת הלחות שלו למתן תחושת נינוחות לאורך זמן. מי הפנים משלימים את פעולת הניקוי באופן יסודי ומושלם. מותיר את העור רך, נקי ונעים למגע.מתאים לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי.

*המוצר היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

מה הפיה אומרת: הרבה זמן לא ניסיתי מי פנים חדשים כי בדר"כ אני משתמשת בסבון פנים פשוט לנקות את העור וזהו. ממש ילדה רעה, כי אני יודעת שכל יום מצטברים על הפנים שאריות מייקאפ, איפור, זיעה, פיח ואבק ולכן מומלץ מאוד בבוקר ובמיוחד בערב לנקות כמו שצריך את הפנים. ניסיתי את מי הפנים. הם נעימים ולא מייבשים את העור, יש להם ריח פירותי נעים, הם משאירים עור נקי וכייפי כזה שאחר כך רק נשאר למרוח קרם פנים שנספג מיד, והכי חשוב- זה מיוצר בישראל ולא נוסה על בעלי חיים. אהבתי.

כמה: 82 ש"ח ל- 200 מ"ל.

איפה: ברשת סופר פארם (במחלקת הטבע) ובבתי מרקחת פרטיים נבחרים.

*******

לגברים:

5555
צילום: מוטי פישביין

מה: ג'ל לגילוח

מה נסגר: מותג הגילוח הבינלאומי אדג' משיק את "אדג' אולטימייט" : סדרה חדשה של ג'ל לגילוח בעלת טכנולוגיה מתקדמת ליצירת קצף עשיר וסמיך הפועל כשכבת מגן בין עור הפנים לבין הסכין.

ג'ל הגילוח החדש מספק לחות והגנה מקסימלית לעור הפנים, מטפח אותו ומשאיר אותו רענן, חלק, מבושם ונעים למגע. סדרת "אדג' אולטימייט" החדשה בעלת פורמולה מועשרת בוויטמינים ומכילה פי 2 תמצית אלוורה, דבר שהופך את המוצר לאולטימטיבי עבור צעירים בעלי עור רגיש במיוחד, ומספקת 6 יתרונות במוצר אחד: מנקה, מעשיר בלחות, מספק הגנה לעור, מרגיע, מרכך ומבשם.

הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים בניחוחות שונים ובשלושה צבעים תואמים המבטחים חוויית גילוח צבעונית, ייחודית ויוצאת דופן.

מה הפיה אומרת: לאדג' יש 3 ריחות: הכחול- בריח לימוני, הירוק- בריח טלקי עם פירות הדר, והכתום- ריח אפטרשייבי עם ריח עור וארזים. הגברבר שהתנסה במוצרים אהב את הכתום ואת הכחול ואמר שהם ממש מעולים. צריך לשים ממש מעט על העור כי הם סמיכים ומרוכזים, הם מרככים את העור בצורה מושלמת ומקלים על גילוח חלק. בסוף נשאר עור חלק ונעים שנותר רק לתת את הפיניש עם איזה אפטרשייב טוב שמתאים בריח שלו לריח של הג'ל שבחרתם (עדיף לא לערבב יותר מדי ריחות). שווה.

כמה: 25 ₪.

איפה: ברשתות השיווק.

*******

יוניקסקס- גם לגברים וגם לנשים:

קטןןן
צילום: ריצארד פאיירס

מה: קרם לחות ועיצוב לכל סוגי השיער

מה נסגר: חברת הטיפוח MOROCCANOIL מציעה קרם לחות ועיצוב לכל סוגי השיער מסדרת הלחות Moroccanoil Hydrating Styling Cream. "קרם לחות ועיצוב " מסדרת מוצרי MOROCCANOIL הינו מוצר קליל המעניק לחות לשיער ואינו מכביד עליו. הוא מעניק עיצוב רך והרגשה טבעית, מרכך, מוסיף לחות, נאבק בקרזול ומונע חשמל סטטי במיוחד בשיער גס ויבש. קרם לחות ועיצוב מגדיר את השיער אך יחד עם זאת מותיר אותו רך ונעים למגע. הוא חיוני ביותר לעיצוב השיער באמצעות מייבש שיער ומתאים גם לריסון שיער קופצני ולרענון עיצוב השיער במהלך היום.

המוצרים של מרוקאן אוייל עשויים משמן ארגן הנמצא בעץ הארגן הגדל במרוקו.

מה הפיה אומרת: למוצרים של מרוקאן אויל שכבר כתבתי על חלקם בעבר, יש להם ריח מיוחד של  שמן הארגן שידוע כנוגד חמצון ומסייע בשיקום שיער פגום. השמן הטיפולי שנמצא בכל מוצרי הסדרה כמו גם בקרם עיצוב השיער, עוטף את השערה וממלא סדקים זעירים הנגרמים כתוצאה מיובש וגורמים לשיער להראות מקורזל ומחוספס. קרם הלחות יחסית קליל ולא מכביד על השיער ומעניק לו לחות וגם מעצב אותו. ניסיתי את הקרם ויש לי שיער גלי, מה שהדגיש את הגלים ויצר לי בקבוקי בייביליס יפים. הוא קרם קליל אך עשיר, ואחרי יומיים של שימוש צריך לחפוף כי הוא מרגיש עבה יותר וכבד בגלל הקרם שעוטף את השיער. מאוד אהבתי אותו, ואני ממשיכה להשתמש בו. מדי פעם אני גם שמה את השמן עצמו שמבריק את השיער ומרכך אותו, ואפשר אפילו לשלב בין השמן והקרם.

כמה: 89 ₪ ל-500 מ"ל.

איפה: במספרות נבחרות. טלפון לבירורים: 03-9511086.

*******

קטן
צילום: זכריה לובימוב

מה: קרם רגליים משקם

מה נסגר: משחת פלקסיטול של אלטמן היא משחה טיפולית לעור כף הרגל המעניקה טיפול אינטנסיבי בעור יבש וסדוק מאוד ומחזירה את הלחות והרכות הטבעית. המשחה סופחת לחות, בעלת פעילות משולבת לריכוך העור, החזרת גמישותו והקלה על גירויי עור. המשחה מסיעת במניעת שלפוחיות, זיהומים ושפשוף בעת פעילות גופנית ובעת נעילת נעליים חדשות. נוסחת הלחות הייחודית בתוספת האוריאה מחדירה לחות לשכבת העור העליונה, משמרת אותה בפנים ומביאה להתחדשות העור ולסילוק עור מתקלף.

המשחה נבדקה קלינית והוכחה גם כיעילה בטיפול בבעיות היובש ברגליים האופייניות לחולי סכרת.

 

הנוסחה מכילה תוספת של צמח אוסטרלי ייחודי סנטיפדה  Centipeda Cunninghamii Extract  בעלת תכונות מזינות לעור הפועלת לסגירת סדקים בעור.

מה הפיה אומרת: המשחה נמסרה לגבר עם עור מתקלף ויבש בכף הרגל. אחרי 4 ימי שימוש הוא דיווח שהסדקים נסגרו בחלקם והעור המתקלף ירד או נעלם (הוא לא ידע בדיוק מה קרה שם, אבל שטחי הקילוף נעלמו). העור לא ממש התרכך ונשאר סולייתי וקשה, אבל המראה הכללי השתפר מאוד. ההמלצה שלי למי שיש קטסטרופות בכפות הרגליים היא לשלב טיפול פדיקור מקצועי במקום מסודר ואחרי זה לשמר את התוצאה עם פלקסיטול. רק אחרי טיפול 10,000 כזה תוכלו להתהדר בטלפיים מטופחים ובריאים.

כמה: מחיר מבצע 55 שקלים (עד גמר המלאי או עד סוף יולי 2014) למהדורה מוגבלת המכילה 70 גרם ( 25% תוספת).

איפה: בבתי המרקחת, בבתי טבע ורשתות הפארם.

*******

חדש- אל סבון כיף בניחוח אוקיינוס מחיר 13.00 לרביעיה צילום  צילום מוטי פישביין  (1)
צילום: מוטי פישביין

מה: סבון מוצק

מה נסגר: חברת קוסמופארם משיקה ניחוח חדש וקייצי בסדרת כיף אל סבון מוצק – רביעיית כיף אל סבון מוצק בניחוח אוקינוס. הסבונים מעניקים לחות מוגברת, יוצרים קצף עשיר ויש להם pH מתאים לעור הגוף. הניחוח החדש מצטרף לניחוחות הקיימים בסדרה:  דבש, שקד, לבנדר, חורש טבעי, קוקוס-וניל ואצות ים. כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים.

מה הפיה אומרת: ניסיתי את הסבון החדש בשמחה גלויה, כי כבר השתמשתי בכל הריחות הקודמים של המוצר ומאוד אהבתי אותם. לסבון הזה יש ריח קצת גברי, הוא מזכיר את הבושם cool water של דוידוף והוא טיפה אפטרשייבי אבל בקטע טוב. יש לו ריח חזק ונעים, הוא מקציף ולא מייבש את העור. אישית אני מעדיפה את הריחות האחרים של הסדרה, כמו לבנדר או חורש טבעי, ועל זה הייתי ממליצה בעיקר לגברים.

כמה: כמות: 4 יחידות של 100 גרם- 13 ₪.

איפה: ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

רוצים לראות דברים שלא תראו באף מקום אחר? לחצו כאן ועקבו אחרי באינסטגרם

 


6 מחשבות על “התמרוקיה- והפעם- גם לגברים

  1. הערכה הביתית של לייף למריחת לק ג'ל נשמעת נהדר, חוץ מהעניין של ההסרה הקשה 🙂

    אהבתי

  2. אני מאוד אוהבת את המוצרים של סבוקלם ,עד כה יצא לי לנסות את קרם הלחות שלהם , סבון הפנים ואת הביבי -קרים שלהם… מכולם הייתי מאוד מרוצה .. נראה לי שמי הפנים לא מאכזבים גם כן …
    המוצרים של השמן המרוקאים … אוווו הריח מעלף …אני מאוד התחברתי 🙂

    אהבתי

  3. לגבי הלק ג׳ל-לאחר הייבוש הוא דביק ויש צורך במנטרל או שאחרי המנורה הוא מבריק ללא כל צורך בצעד נוסף?

    אהבתי

כתיבת תגובה