גלאם גורו- קופסת ההפתעות

אלביסון
ההפתעה האמיתית שמצאתי בתוך הקופסה. אלביס.

 

לפני שנה בערך ניסיתי לראשונה את הגלאם גורו, הקופסה המגניבה שיוצאת אחת לחודש ויש בה המון מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, שניים בגודל מלא והשאר בדוגמיות או בגודל נסיעות (כן, יש כזה דבר). הגלאם גורו הוא בעצם מיזם אינטרנטי שהוקם לפני כשנה וחצי על ידי זוג יזמים ישראלים צעירים ולעומת שאר הקופסאות שיש בשוק הישראלי, הוא האמת הפייבוריט שלי כי יש בו מוצרים שווים יותר ורוב הדברים שבו (הרוב, לא כולם) אורגניים, לא נוסו על בעלי חיים ואריזות המוצרים מיועדות למיחזור. בנוסף החודש מקבלים נרתיק בד 100% כותנה שיכול להיות שימושי לכל מיני דברים.

 

הקטע בגלאם גורו שאין פה שיטה של מנויים. אם מה שיש בקופסה (שזה בעצם המוצרים שאני אסקור ממש בעוד שניה) מגניב אתכם- אז אתם פשוט מתקשרים ומזמינים במחיר של 73 ₪ לא כולל משלוח או איסוף עצמי ותקבלו את המוצרים שמתאימים לגיל שלכן לפי הפרופיל שמילאתן בהתחלה. ככה כל חודש יוצאת קופסה חדשה עם כל מיני מוצרים שווים, לפחות 5 מוצרים ומעלה שמשלבים טיפוח פנים, גוף ושיער, ואתם יכולים לקנות אותה באופן חד פעמי. מה שבטוח- המוצרים בקופסא שווים יותר מ-73 ₪, אז זה כדאי.

 

 אז מה בקופסת גלאם גורו אוגוסט 2014?

הנה כל המוצרים שקיבלתי
הנה כל המוצרים שקיבלתי

 

WP_20140816_006

 

מוצר בגודל מלא– לק של ANNY בשווי 49 ₪- כבר כתבתי על הלקים האלה בעבר והם מאוד מאוד עמידים ונמרחים בצורה טובה ומשאירים מרקם חלק בלי פסים או גבעות. אחלה לק שגם מתייבש מהר יחסית. האופציות החודש הן או זהב או ורוד.

 

וחוץ מזה בגלל שט"ו באב היה ממש לפני שבוע, אז קיבלתי גם בלון קטן!

 

WP_20140816_005

מוצר בגודל מלא– WELEDA חלב גוף אובליפיחה 200 מ"ל בשווי 100.90 ₪- חלב גוף להזנה אינטנסיבית לעור יבש, עשיר בחומצות שומן המסייעות בהזנה עמוקה של עור הגוף במיוחד במקרים של עור יבש ומועשר בשמן אובליפיחה אורגני עתיר ויטמינים, תמצית חלמית וחמאת שיאה עם תערובת של שמנים אתריים. מוצרי WELEDA מתמחים בייצור תרופות ומוצרים לטיפול ולטיפוח המבוססים על הגישה ההוליסטית כי על האדם לחיות בהרמוניה עם הטבע.

הסתערתי על המוצר וניסיתי אותו- חלב גוף זהו סוג של קרם גוף במרקם חלבי שהוא יותר דליל מקרם גוף רגיל. הריח במוצר הספציפי הזה הוא מעולה ויש לו דגש לימוני חזק ומשכר שמזכיר ניחוחות ספא ממכרים. הוא נספג מהר בגוף ומשאיר עור רך ונעים ושמדיף ריח הורס.

להרשמה לבלוג שלי- בעמוד הזה בצד שמאל למעלה אפשר להירשם, רק תכניסו מייל

בנוסף קיבלתי גם דוגמית של חלב גוף רימונים למיצוק ושיקום עור גוף בוגר שמסייע בשיקום וחידוש העור ובמניעת הזדקנותו- ניסיתי את הבמוצר ויש בו הרכב ייחודי המכיל שמן זרעי רימונים אורגני, שמן זרעי משמש וחמאת שיאה עם תערובת של שמנים אתריים. חלב הגוף עושה נפלאות לעור ובעיקר לעור בוגר קצת יבש. הוא מלחך אותו ויש לו ריח מעולה של רימונים ועוד דברים טובים וזה מוצר שבהחלט הייתי שמחה לעוד אחד ממנו בעתיד.

 

קרם יום ורד הבר של WELEDA בגודל נסיעות – קרם יום טבעי ואורגני מסדרת ורד הבר לעור חסר לחות עד יבש החל מגיל 30. המכיל שמן אורגני המופק מפרחי ורד הבר, עשיר בחומצות שומן בלתי רוויות ומסייע בחידוש מראה העור עם הופעת הסימנים הראשונים להזדקנותו. תוספת עדינה של שמן זרעי אפרסקים ושמן שקדים מונעת יובש ותורמת לאיזון עור הפנים. –ניסיתי והקרם מצויין, מעשיר את העור בלחויות וגם הוא ריחני ונעים כמו כל מוצרי הסדרה. יש לו ריח חזק של ורדים והוא ממש הולך להצטרף אלי לנסיעה הבאה. אגב אין לו מקדם הגנה, אז אפשר לשדך אותו עם הדוגמית של AVENE ולסגור פינות.

 

 

 

IMG_5258

ערכת נסיעות מיוחדת FARAN – ערכת נסיעות מושלמת לגוף עשויה 100% רכיבים טבעיים של מוצרי הדגל של החברה בעלת תו התקן היוקרתי ECOCERT.

 

בדקתי וניסיתי-המוצרים מגיעים בקופסת קרטון נאה, הם מיוצרים בישראל, והם אורגניים, רק חבל שאין את סמל הארנב 😦

במארז יש:

שמן עיסוי לגוף 10 מ"ל- שמן בריח ספא חזק, נעים ומרגיע.

קרם גוף רוז גרניום 8 מ"ל- הוא ממש מריח כמו הצמח גרניום לימוני, הריח די חזק והקרם נספג מהר ומשאיר עור נעים אך טיפה דביק.

קרם גוף למון גראס אשכולית 8 מ"ל- קרם גוף עם ריח נעים ועדין אך גם פה הוא משאיר עור טיפה דביק.

ג'ל רחצה לבנדר 8 מ"ל- מעולה! חולה על לבנדר! חבל שזה כל כך קטן. הייתי צריכה לפחות חצי ליטר כדי לספק את האובססיה שלי לריח הזה.

שמפו טבעי רוזמרין מנטה 8 מ"ל- ריח חזק ונעים שעושה טוב לשיער, אבל חייבים בסוף גם קונדישנר שאין בערכה.

 

EAU THERMALE AVENE – דוגמית התנסות מהסדרה הכתומה (זו האריזה הכתומה בצד ימיןבתמונה עם כל המוצרים למעלה)– הגנה לעור רגיש ולכל סוגי העור (ללא בישום)- זהו קרם הגנה 50SPF שמתאים למריחה בבוקר להגנה מפני השמש. אחלה קרם ומצויין לי שהוא בדוגמית ואפשר לשים בתיק שישמש בעת הצורך.

WP_20140816_008

™JUST ALOE- היא סדרת מוצרי קוסמטיקה מבית מוצרי טבע עין יהב 39 שהיא חברה המתמחה בגידול, פיתוח וחקר צמח האלוורה כמעט 30 שנה – במוצרים של החברה האלוורה לא עוברת תהליכי חימום ובכך משמרת את הפוליסכרידים (תרכובת המרכיבים הפעילים) ואת אפקטיביות המוצר.מרגע קטיף העלים בשדה ועד ייצור המוצרים בפועל עוברות פחות מ-72 שעות. חומר הגלם מופק מעלים בני 3 שנים ומעלה המגיעים לבשלות ולרמה הגבוהה ביותר של מרכיבים פעילים. לא נוסה על בעלי חיים. הדוגמיות שקיבלתי אבל עוד לא יצא לי לנסות-

ביו קרם פנים וצוואר קרם אלוורה, קרם רגליים אלוורה, ביו ג'ל אלוורה, תרחיץ פנים אלוורה, קרם ידיים אלוורה, תחליב גוף אלוורה עשיר ומזין.

 

חשוב לציין כי אפשר לקנות קוסמטיקה ובישום במחירים נמוכים באתר, לאחר ההתנסות בקופסה וקוראי בלוג הפיה השחורה יקבלו 15% הנחה על כל החנות גלאם שופ בקוד summerlove לרכישת מוצרים ובנוסף- משלוח חינם מעל 250 ₪!

 לאתר גלאם גורו הקליקו פה

תנו לייק בעמוד שלי! 

 עקבו אחרי באינסטגרם

וחייבים את אלביס מעוד זווית
וחייבים את אלביס מעוד זווית

 

 

שבוע מעולה מהפיה!
שבוע מעולה מהפיה!

 

 

 

 

 


2 מחשבות על “גלאם גורו- קופסת ההפתעות

  1. בהחלט נחמד שיש את האופציה לקבל מוצרים לפי פרטים שמילאת מראש .. אחרי שיצא לי לקרוא פה ושם על מותג הלקים ANNY ..אני חייבת לנסות אותם … אני רק מחכה למבצעים … מחיר גבוה יחסית כרגע …

    אהבתי

כתיבת תגובה