הבשמים החדשים לנערות, נשים וגברים

עדיין מחפשים  מתנות לחג? הכתבה הקודמת לא סיפקה אתכם? אז הנה 6 בשמים לנערות, נשים וכמובן גם לגברים שיכולים לתת מענה למי שעדיין מחפש מתנה לחג

כטגכיכעיכעמה: בושם לאשה מבית TOUS

מה נסגר: מותג TOUS ידוע בזכות הלוגו של הדובי המתוק האייקוני. זה מתבטא בתכשיטים, תיקים, מוצרי עור קטנים, כפפות, צעיפים, משקפיים וכלי אוכל ועכשיו יש גם שני בשמים: TOUS Eau de Perfume, TOUS Eau de Toilette.

מרכיביו של הבושם פרחוניים- ירוקים: תו עליון – פירות, ורדים וריח ים. תו הלב – ורדים, גרדניה ברזילאית, פרחי אדמונית ופריחת התפוז. תו הבסיס – ארז מרוקאי ומושק לבן.

מה הפיה אומרת: לשמחתי קיבלתי את גרסת הפרפיום שמגיעה בזהב. הבקבוק שלTOUS Eau de Perfume מזכיר את עיצוב הבושם הראשון עם שינויים קלים בגוון. את הפקק שמגיע בצורת דובי קטן מוזהב אפשר בסוף לשמור למזכרת. האותיות המודפסות על הזכוכית, גם הן בזהב, והלוק הכללי מאוד יוקרתי. הבעיה בעיצוב הבושם היא שהבקבוק מאוד גבוה ודק, ככה שאם מעמידים אותו הוא עלול ליפול והאופציה היחידה היא להניח אותו בשכיבה שזה קצת מבאס כי זה גם נראה פחות טוב, גם תופס יותר מקום על המדף וגם היופי של הבקבוק מתפספס.

הריח לעומת זאת מדהים!!!!!!!! נעים, קליל, חזק, סקסי ואני מכורה לו קשות. רוצו לנסות ולכו על הפרפיום שהוא חזק יותר מהאו- דה-טואלט וגם ההפרש הכספי ביניהם לא גדול מדי (30 ₪). שני הבשמים אגב מכילים 90 מ"ל.

כמה:  TOUS Eau de Perfume 249 ₪  

 TOUS Eau de Toilette 219 ₪           איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

Guess Dare EDT 100מל 199שח צילום קוטי סטודיו a

מה: בושם לנערות של GUESS

מה נסגר: המותג האמריקאי GUESS משיק את הבושם  GUESS DARE, מהדורה חדשה למותג האופנה האמריקאי שהולך לפי רוח נערת Guess האייקונית: מכתיבת אופנה, נועזת, משוחררת וצועדת בראש מעגלים חברתיים.

מרכיבי הבושם: תו עליון: קומקווט פריך, פריחת אגס, פרחי ליים. תו אמצע: פרחי קקטוס פאלם ספרינג, יסמין, ורד פראי. תו בסיס: קוקוס, מוסק.

הבקבוק והאריזה של Guess Dare עוצבו על ידי לנס מקרגור. הבקבוק ורוד ונשי ויש לו קימורים נשיים. על צוואר הבקבוק יש שרשרת זהב עם הלוגו של GUESS ובתוך הבקבוק נוזל בגוון כתום בהיר.

מה הפיה אומרת: הבקבוק נאה ויפה, נשי וצעיר והוא אכן פונה לנערות עם קריצה לנשים מתבגרות. הריח פרחוני ונעים, מאוד עדין והוא מתנדף יחסית מהר. למי שמחפשת משהו ממש ממש קליל- זה זה. מי שמחפשת בושם עם יותר נוכחות- עדיף לוותר.

כמה: או דה טואלט  100 מ"ל –199 ₪.   איפה: בסופר פארם וניו פארם.

 katy-perry-600x450 katy-perry-rr-s1

 

 

 מה: בושם לנערות של קייטי פרי

מה נסגר: קייטי פרי משיקה בושם נוסף בשם: רויאל רבולושן שדומה לעיצוב הבושם הראשון קילר קווין ומכריזה: "במובנים מסוימים להתיז בושם זה כמו ללבוש חליפה בלתי נראית של שריון מפואר. אני רוצה שהבושם  Royal Revolution יעורר נשים לקבוע כללים משלהם ולאמץ את הרעיון שיופי וביטחון פנימי יכולים לבוא יחד כדי להפוך לנשק הסודי שלך".

תווי הבושם: תו עליון- פרזיות ורודות ורימונים. תו אמצע- אלמוגים, פרחי תפוז, פרחי יסמין. תו הבסיס- תו הבסיס נשען על צמח קדום ומיסטי, הבלאק תורן שהשתמשו בו עוד בתקופת ימי הביניים יחד עם מושק וסחלב וניל רך.

מה הפיה אומרת: הבקבוק אלמנט עיצובי בפני עצמו יפה ומרשים, אך קיטשי. הוא מיועד לנערות והריח שלו בהתאם: קליל, פרחוני וצעיר מאוד. הוא מאוד "נקי" ונשאר זמן ממושך יותר מהבושם הקודם שעליו כתבתי. בגדול הוא בושם חביב שיכול מאוד להתאים כמתנה למתבגרת וכל מעריצה של הזמרת מאוד תשמח לקבל אותו.

כמה: א.ד.פ – 100 מ"ל מחיר: 199 ₪.

איפה: בסופר פארם וניו פארם.

*******

32264472000_999_A_550x550

מה: בושם לגבר

מה נסגר: הבושם החדש מבית נאוטיקה NAUTICA VOYAGE N-83 מגלם את התחושה של חיפושים, כוח ורצון עז לגלות הרפתקאות חדשות. "83" מסמל את שנת ההיווסדות של נאוטיקה ומורשת השיט העשירה של המותג בה כל סירה מזוהה ע"י מספר מפרש ייחודי. הניחוח של הבושם מעורר רוחות מלוחות, תבלינים מחוספסים ומושק עצי.

התו העליון- ניחוח עצי פריך המשולב באקורד של מי אוקיינוס, נענע וניחוח של פירות הדר. תו האמצע-הל, אגוז מוסקט, ולבנדר. תו הבסיס- מושק, ואלגום.

הבקבוק מעוצב בזכוכית מעוגלת עם הדפסים מעולם השייט בלבן. עיצוב הפקק העשוי מתכת מסמל כננת של סירת מפרש החשופה לערפל של הים המלוח.

מה הפיה אומרת: קצת מלחיץ אותי לתת בושם כזה לבעלי כי בנאוטיקה אומרים שהבושם מגלם את התחושה של חיפושים, כוח ורצון עז לגלות הרפתקאות חדשות… אם נניח את זה בצד, הבושם מאוד נעים ופרשי, יש לו ריח מרענן, לא מהכבדים האלה והוא ממש ממש נעים. גם הגבר שלי אהב אותו ואימץ אותו כבושם לבוקר. שווה לנסות.

כמה: או דה טואלט 100 מ"ל 149 ₪.     איפה: בסופר פארם וברשת ניו פארם.

MANKINDהבושם החדש לגבר מבית קנת קול מחיר 299 שח צילום יחצ חול

מה: בושם לגבר

מה נסגר: קנת קול מציג בושם חדש לגבר MANKIND, ניחוח נועז המגלם את הווייתו של הגבר המודרני: בטוח בעצמו, מקושר ומוכן לקבל אתגרים עכשוויים.

מרכיבי הבושם: תו עליון: הל, עלי טרגון, ג'ינג'ר פיקנטי ושובל של אננס. תו הלב: סידרווד, שורש וטיבר וקינמון. תו בסיס: סנדלווד, אזוב אלון, טונקה ומושק.

עיצוב הבקבוק מוגדר על ידי המאפיינים של קנת קול ואכן הבקבוק עטוף בצדדיו בעור המוצמד עם ברגים מכרום כשגם הפקק מחופה עור וכל שאר הבקבוק שקוף לחלוטין ונטול צבע.

מה הפיה אומרת: הבקבוק אלגנטי ומחוייט והבושם בכללי פונה אל הסגנון האיכותי ואלגנטי של הגבר המודרני. הניחוח עצי ארומטי, רענן, מודרני וגברי והוא בוגר וטוב. הוא משדר יוקרה נטולת פלצנות, וכדי שתבינו למה אני מתכוונת אני אתן דוגמה: דמיינו איזה מנכ"ל חברת הייטק צעיר וחתיך למשל- אז כזה. גם את הבושם הזה אני והגבר שלי מאוד אהבנו ואני ממליצה בחום- רוצו לנסות.

כמה: 100 מ"ל 299 ₪.            איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

כדגכדכד

מה: בושם חדש של ז'אן פול גוטייה במהדורה מוגבלת.

מה נסגר: מעצב העל ז'אן פול גוטייה עיצב לרגל חגיגות ציון 20 שנה של הבושם האייקוני שלו קלאסיק, בקבוק ייחודי ושיקי המסכם את תפארת האופנה והסטייל של תצוגת האופנה העילית של אביב-קיץ 2012. הבושם ה-20 של קלאסיק מוקדש כולו לריכוז של רגשות וחיבתו של מעצב העל לזמרת המדהימה איימי ויינהאוס שאת ההערצה שלו אליה ראינו לראשונה בתצוגת האופנה שלו לאביב-קיץ 2012 בפריז  כשאת התצוגה נעלה דוגמנית עם שמלת כלה הלבושה במחוך סטרפלס בלתי נשכח ובאיפור המדמה את של ויינהאוס המנוחה (אייליינר חתולי מודגש).

הבקבוק מגיע באריזה מתכתית שמשמשת גם כקופסה יוקרתית והבקבוק מעוצב כגוף אישה עם המחוך של שמלת הכלה שהוא עיצב לאיימי.

מה הפיה אומרת: הבקבוק כמו שאר בשמי גוטייה מעוצב כגוף אשה והפעם הוא בגוון אפרסק עם גימורי פנינה מטאלים. הריח חדשני בהשוואה לבשמים הקודמים שלו. הוא חזק מאוד, חם, סופר סקסי ונשי, יוקרתי ולא צ'יפי ומאוד אהבתי אותו לעומת הקודמים שלו שאני לא ממש מתחברת אליהם. הוא מחזיק שעות רבות ומשאיר שובל ריח כשאני עוברת במסדרון, ממש כמו שאני אוהבת. מישהו אמר דרמה קווין?

כמה: מחיר מקורי-598 ₪, לאחר הנחה- 299 ₪.        איפה: ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

חג שמח מהפיה!
חג שמח מהפיה!

 תנו לייק בעמוד שלי!

תגובות יתקבלו בברכה, לא חייבים להיות רשומים.

רוצים לראות דברים שלא תראו באף מקום אחר? אוסף הנעליים שלי, מסעדות ובישולים, בילויים והרפתקאות ועוד מלא-  באינסטגרם שלי


6 מחשבות על “הבשמים החדשים לנערות, נשים וגברים

  1. אני הבעלים הגאה של שרשרת עם תליון דובי … ועכשיו כשקראתי את הסקירה שלך על הבושם ..אני יודעת מה אני רוצה ליום ההולדת שלי שמגיע ממש בקרוב 😉

    אהבתי

  2. רציתי להודות לך על ההמלצה לבושם נרולי אורכידה..חיפשתי בושם ועכשיו בזכותך מצאתי והתאהבתי.תודה

    אהבתי

כתיבת תגובה