אי ירוק בים

img_1407223296689-0

סיישל. זה מקום שהייתי רוצה לנסוע אליו. מה זה רוצה? משתוקקת. מה זה משתוקקת? מוכנה עכשיו לעזוב את הכל ולעוף לשם במיידי עם מזוודה קטנה וקוקטית, שני זוגות בגדי-ים, כובע קש וקרם הגנה. זהו. אפילו בלי ספר טוב כי אני לא צריכה כלום. תנו לי ים ושקט וזהו.
לנסוע למקום כזה אקזוטי זה לא פשוט וכדאי לעשות את זה דרך חברה מסודרת שתדאג לכם למלון ולכל מה שצריך. ספיריט למשל עושים טיולים מאורגנים של שבוע למקום הקסום הזה, עם טיסה ישירה של 6 שעות ככה שאין לכם יותר מדי בלבולי מוח וסידורים להתעסק בהם. המלונות שהם עובדים איתם הם מלונות מסודרים ואיכותיים ולא מאלה שנראים יפה דרך אתר האינטרנט שלהם ובפועל כשאתם מגיעים למלון אתם מגלים אכסניית נוער פושטית בלי מזגן… (קרה לי אישית במדינה אחרת ואני עדיין בשלבי הדחקה).

img_1407223296694-1

איי סיישל הוא מקום מערבי דובר אנגלית וצרפתית והוא עדיין נקי מהתמסחרות בשונה מתאילנד (אם הייתם בתאילנד אתם מבינים למה אני מתכוונת). הצבעים השולטים שם הם לבן (חול), טורקיז (ים), ירוק (דקלים) ושחור (סלעי גרניט המתנשאים מהים, חלקים ומזמינים אותך להשתזף עליהם ככלב ים מאושר). שקט, רגוע, אין גלים ושיא החוויה הוא לקחת שנורקל ולצלול אל השקט של מתחת למים ולהיכנס לטריפ של מיליון דגים צבעוניים גדולים וקטנים שלא תראו באף מקום אחר. לא נדיר שתפגשו צב ים סקרן שישחה לידכם ורוב הסיכויים שגם תזכו לראות דולפינים. רציתם אי בודד? קיבלתם. 155 איים יש לסיישל, ככה שבטח תמצאו את הפינה שלכם מתחת איזה דקל, מול המים הטורקיזים ותוכלו לשכוח את כל הצרות כי אתם תכלס נמצאים בתוך סוג של שומר מסך. הכי טוב לנסוע לשם בפסח או בסוכות מבחינת מזג האוויר והמחיר, אבל תמיד שווה לבדוק את מצב החבילות שיש להם להציע.

img_1407223296696-2

אבל מה עושים שם חוץ מבטן גב? תכלס יש כמה דברים לעשות, כמו לבקר בכפר האומנים שבעיר הבירה ויקטוריה שם תראו מבנים עתיקים, אומנות של תושבי המקום ועוד טבע מהפנט כמו שדות התה שבמקום וגנים בוטניים יפים. אפשר גם לשכור יאכטה (או בעזרת חברת ספיריט או עצמאית) ולראות את השקיעה מלב הים יחד עם שמפניה טובה. אפשר לטייל ביער הקוקוס שבאי פראלין ללמוד מתושבי המקום איך קוטפים קוקוס ואיך מעבדים אותו עד למוצר הסופי, ומעבר לזה יש בפראלין גם כרכרות שוורים, חלק ממסורת בני המקום. בקיצור לא תשתעממו.

img_1407223296698-3

חוץ מסיישל מציעים בספיריט אירועי עובדים, נסיעות ללקוחות לחו"ל, גיבושים והשקות בעולם במקומות שונים בעולם עם כל האטרקציות וההפעלות, כמו למשל נסיעה עם אירוח בטירה עתיקה באירופה, נסיעה לתאילנד ושם יארגנו לכם מסיבה סטייל מסיבות ה-full moon ועוד נסיעות חלום כאלה שהלוואי כל חברה הייתה יכולה להרשות לעצמה.
יש גם טיולים מאורגנים לאנשים פרטיים כמו נסיעה ללפלנד, לפורטוגל, לחבל הבסקים, לאפריקה, מרוקו, זנזיבר ועוד. אפשר להיכנס לאתר המאוד מסודר שלהם ולראות בדיוק את מסלול הטיול. אישית אני ממליצה על מרוקו, אחת הנסיעות הכי מדהימות שהייתי בהן, חוויה שחייבים לעשות אותה בטיול מאורגן כי לבד זה קשה מאוד עד בלתי אפשרי. בקיצור, פרגנו לעצמכם חופשה. חייבים מדי פעם.

img_1407856756954-0

 ועוד קצת תמונות שצילמה חברה שלי ציפי שגב שנסעה עם ספיריט הפקות:

Seychelles014
צילום: ציפי שגב
Seychelles044
צילום: ציפי שגב
Seychelles053
צילום: ציפי שגב
Seychelles060
צילום: ציפי שגב
Seychelles081
צילום: ציפי שגב
Seychelles086
צילום: ציפי שגב
Seychelles105
צילום: ציפי שגב
Seychelles189
צילום: ציפי שגב
Seychelles197
צילום: ציפי שגב
Seychelles198
צילום: ציפי שגב

 


6 מחשבות על “אי ירוק בים

  1. עשית לי חשק ואני בהחלט אברר על נסיעה לסיישל עם בעלי בקרוב. בכל זאת, יום נישואים עשירי…

    אהבתי

  2. איך בא לי סיישל… אבל זה נשמע לי כמו חלום יקר. כמה זה עולה בכלל חופשה של שבוע?

    אהבתי

כתיבת תגובה