התמרוקיה בודקת כל מה שחדש בתחום הביוטי

התמרוקיה יצאה לפארמים ומצאה ובדקה לקים חדשים, קרם מסיר כתמים, אייליינר מדליק ועוד חידושים

סרום לאפקט מתיחה  AGE CONTROL  ULTRA LIFT של מותג הקוסמטיקה המקצועית HL - מחזיק עד 6 שעות צילום אורי גרון. 201 שח - עותק

מה: סרום מותח
מה חדש: מותג הקוסמטיקה המקצועית  HL משיק לרגל הסילבסטר סרום לאפקט מתיחה אייג' קונטרול אולטרה ליפט הפועל לאפקט מתיחה מיידי עד 6 שעות. הסרום מושלם למראה מתוח וזוהר באירועים מיוחדים והסדרה כולה, סדרת אייג' קונטרול- פועלת למיצוק, מתיחה וטשטוש קמטים קיימים ומיועדת לעור מתבגר המאופיין בקמטים.
תכלס: נסיינית בת 40 פלוס שמחה לנסות את הסרום. הוא מגיע בבקבוק זכוכית עם טפטפת ושמים רק כחמש טיפות וזהו. זה מותח באמת את העור ומצליח להעלים קמטים שטניים קטנים ולטשטש את הגדולים המרושעים. התחושה ממש של מתיחה והמראה חלק וקורן. רצוי לא שים מעל זה קרם פנים כי זה קצת הורס את האפקט. זה מחזיק לארבע-חמש שעות ומעל הסרום אפשר להתאפר בחופשיות ולצאת לכבוש את העולם.
כמה: 201 ₪  ל-  15 מ"ל                איפה: אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

*******

AUSSIE_compצילום יחצ חול התמונה מאושרת לשימוש מערכתי Sללא זכויות יוצרים

מה: מסיכות לשיער
מה חדש: Aussie מציג סדרה מושלמת של 3 טיפולים גאוניים ב-3 דקות:
מסכת קסם ב-3 דקות Reconstructor, מסכת קסם ב-3 דקות Luscious Long ומסכת קסם ב-3 דקותFrizz Remedy. מכל אחד מהבקבוקים האלו מתפרצת בחיוניות תערובת של כל טוב, רכיבים מזינים וניחוחות משכרים ומפתים, שהם סימן ההיכר של Aussie. ברפרטואר של מסכות הקסם ב-3 דקות של Aussie – כל אחת שם בחוץ תמצא שידוך שמתאים לשיער שלה. שיער צמא? שישתה את ה-Miracle Moist. נלחמת בקצוות מפוצלים? עם Luscious Long השלום כבר כאן. חסר לך משהו שאי אפשר להגדיר? ה-Reconstructor הוא הישועה. רוצה את זה? יש לנו את זה.
3 Minute Miracle Reconstructor- מכיל תמציות מרגיעות של צמח ה-Mint Balm האוסטרלי
הנוסחה הייחודית של ה-3 Minute Miracle Reconstructor עוזרת להחליק קצוות שיער קשים ומחזירה את היעילות לשיער כדי שירגיש רך ושופע.
3 Minute Miracle Frizz Remedy – מכיל תמצית אלוורה ושמן זרעי חוחובה. עוזר לרסן שיער סורר למראה רך ומדהים.
3 Minute Miracle Luscious Long – מכיל תמצית אקליפטוס אוסטרלי ושמן אבוקדו. מסייע להזנה של שיער ארוך שעבר הרבה ומחזיר את תהילת העבר שלו להווה הנוכחי.
תכלס: כבר כתבתי בעבר על המסיכות המדהימות של אוזי ועכשיו יצאו להן גרסאות חדשות. ניסיתי את מסיכת הפריזי שלא כל כך עזרה ולא העלימה את הפריזיות המעצבנת מהשיער שלי וגם לא מספיק ריככה את השיער. לעומת זאת מסיכת ה- Minute Miracle Reconstructor3 היא פשוט היחידה שמצאתי עד היום בין כל המסיכות שיש בשוק שמצליחה לרכך את הקצוות הגוועים שלי שבימים טובים אפשר לקרצף איתם סירים, ומצליחה לתת לי מראה שיער נורמלי ובריא שזו כבר הצלחה בפני עצמה. שמים את המסיכה שלוש דקות ושוטפים וזה הכל. יש לה ריח של מסטיק דובדבן מאוד מתוק כמו לשאר מוצרי הסדרה והיא פשוט מושלמת, בעיקר למי שיש לה שיער מאוד יבש ובעייתי.
כמה: 29.90 ₪.          איפה: ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ.

*****להרשמה לבלוג וקבלת עדכונים הכניסו מייל פה בצד שמאל*****

סינפול

מה: לקים
מה חדש: מותג הלקים הנחשק מארה"ב SinfulColors מגיע לישראל ומביא עימו בשורה אופנתית עם מגוון רחב של 40 גוונים נועזים וצבעוניים לאינספור משחקי צבע. המהדורות המיוחדות והגוונים המתחדשים לאורך השנה הם פרי יצירה של טרנדולוגים מקצועיים בתחום אשר תפקידם להביא את הדבר החם באופנה עד לקצות הציפורניים. סינפול משיקה כל שנה 20 קולקציות חדשות (!!!) ולכל גוון יש שם מגניב כמו מלכת היופי, בום בום, שחור על שחור, ילדה טובה ועוד.
תכלס: האמת שהופתעתי לטובה. הוא גם לק מאוד עמיד (5 ימים מחזיק בלי טופ), הוא מאוד מבריק ושומר על הברק מספר ימים והוא גם זול!!! זול מאוד!!! המברשת יחסית דקה, אבל נוחה. הייבוש גם הוא מהיר, ומדהים לגלות שיש לק כל כך איכותי במחיר כזה. מגוון הצבעים רחב וטוב ויש הרבה מהמטאליים שמסתבר חוזרים עכשיו ובגדול. בשתי מילים- ביג לייק!
כמה: 9.90 ₪ – 14.90 ₪.                          איפה: ברשתות הפארם.

*******

Avene די פיגמנט לעור רגיל עד מעורב 30מל 300שח צילום מדיליין סטודיו
מה: קרם לטשטוש והעלמת קמטי פיגמנטציה
מה חדש: המותג Avene מתרחב  ומשיק סדרה חדשה להבהרת כתמי עור וטיפול בגוון עור לא אחיד: סדרת  Avene D-Pigment (אוון די פיגמנט) המבוססת על פטנט ייחודי ויעיל בהשראת נוסחת קליגמן (נוסחה רפואית ידועה – Kligman Trio). די פיגמנט מבוסס על ארבעה מרכיבים שהם פטנטים של החברה:
Melanyde מלנייד- מרכיב בעל פעילות מוכחת פיגמנטציה בהבהרת כתמי עור. מאט את פעילות האנזים טירוזינאז ובכך מפחית ייצור מלנין (פיגמנט האחראי על צבע העור. הצטברות לא תקינה של מלנין באזורים מסוימים גורמת לכתמים בעור).
Retinaldehhyde רטינלדהיד מרכיב בעל פעילות של  חידוש תאי העור, מסייע בהסרה של תאים המכילים כמות גדולה של מלנין מעל פני העור.
Pre-tocopheryl  פרה טוקופריל מרכיב הגנה החוסם פעולה של רדיקלים חופשיים ומאט את פעולת המונוציטים האנזים המייצר מלנין.
Avene Thermal Water מים טרמליים של אוון המרגיעים ומרככים את העור.
תכלס: מוצרי הסדרה מיועדים לטיפול בכתמי עור שנמצאים בעיקר באזור הצוואר, הפנים והידיים – אזורים החשופים לשמש. השימוש בתכשירי די פיגמנט מתאים גם כשימוש ראשוני יחיד וגם כטיפול המשכי לפרוצדורות דרמטולוגיות שונות כמו למשל: המשך לטיפול תרופתי באמצעות נוסחת קליגמן, טיפולי לייזר, טיפול בחנקן נוזלי וטיפולי פיליניג שונים. הפורמולה אינה מכילה פראבן או חומרי בישום ומגיעה בשני מרקמים: מרקם עשיר רך וקטיפתי המועשר בחומרי הזנה ומותאם לבעלי עור יבש ויבש מאוד ומרקם עדין הנספג במהירות ומכיל מרכיבים המשווים לעור מראה מאט המתאים לבעלי עור רגיל עד מעורב. נסיינית עם מספר כתמי פיגמנטציה בעור הפנים סיפרה כי התחילה להשתמש במוצר ואחרי שבועיים התחילה לראות הבהרה באיזורי הכתמים והיא די מרוצה. היא עוד לא סיימה את התהליך, אז אדווח ואעדכן אתכם בהמשך או שהיא תרשום פה בתגובות. חשוב לדעת- בזמן השימוש במוצר רצוי לא להיחשף לשמש כי הוא הופך את העור לרגיש, וכדאי למרוח את הקרם בערב לפני השינה.
כמה: 30 מ"ל מחיר: 300 ₪.    איפה: ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

סופט טאץ' הייטק ליינר מחיר101 שח צילום מוטי פישביין (2)

מה: אייליינר
מה חדש: סופטאץ' משיקה איילנר טוש קל ונוח בעל אפליקטור מקצועי. האפליקטור הוא טוש קשיח המבטיח יציבות במהלך פעולת השרטוט של קו העיניים. הפורמולה החדשה עשירה במרכיבים חיוניים, עמידה במים ומתייבשת במהירות ללא חשש מסימני מריחה לא רצויים. צבע האיליינר מבטיח למשתמשת מראה דרמטי במיוחד באמצעות הפיגמנט השחור החזק שהוא מציע, וכן מתאים את עצמו לאקלים הישראלי החם והלח.
תכלס: האייליינר מצויין, נוח לשימוש ולשרטוט והוא אכן עמיד לשעות ארוכות. השחור שלו סטנדרטי ולא דרמטי מהרגיל, ובגדול הוא מוצר שאשמח לקנות אותו שוב ורוב הזמן הוא גם במחיר מבצע. כדי להסיר אותו לא חייבים מסיר איפור למוצרים עמידים, גם מסיר איפור רגיל וטוב מצליח להסיר אותו.
כמה: 101 ₪ אבל בדר"כ יש מבצעים.                         איפה: בסופר פארם, ניו פארם ובפרפומריות המובחרות.
*******

6666666666

מה: סדרת שפתונים, צלליות ומברשות איפור
מה חדש: המותג Life מבית סופר-פארם מתחדש בתחום האיפור והטיפוח ומשיק בימים אלו את סדרת שפתוני העיפרון (צ'אבי סטיק) Moist lip up color stick המעוצבים בצורה המאפשרת שרטוט נוח ומדויק ומעניקים ברק טבעי בגימור רך ושעמיד לאורך זמן. השפתונים מועשרים בחמאת שיאה התורמת להגנה ולהזנה של השפתיים וליצירת מגע רך וגמיש. עוד משיק לייף סדרה חדשה של רביעיית צלליות לעיניים בגוונים משתנים: חום קלאסי, סגול- ורוד וגווני שחור ולבן ליצירת קונטרס של הבהרה והצללה. בנוסף, לייף עיצב מחדש את כל מברשות האיפור לשימושים השונים וכעת כולן עשויות משיער סינטטי משובח רך, גמיש וצפוף, למריחת איפור בצורה אחידה ומדויקת. הסיבים ומבנה המברשות החדשות עוצבו במיוחד והותאמו לטכניקות איפור שונות בהתאם לסוג המברשת: איפור עיניים, איפור פנים ואיפור שפתיים.
 תכלס: לשפתונים יש מרקם רך ונעים ואפקט מבריק ויפה. הם לא דביקים שזה כבר פלוס גדול והם מאוד נוחים לשרטוט. הם מגיעים ב-6 גוונים ונותר רק לקוות שיהיו עוד. לצלליות החדשות יש מרקם נעים וברק טבעי, הן מעושרות באבקת משי ובוויטמין – Cו  E וכדאי להשתמש במברשת מקצועית כדי למרוח אותן ולוותר על האפליקטור המצורף כי הוא קטן מדי (כמו בכל סט צלליות אחר). הגוונים הם קלאסיים: חומים, סגולים-ורודים או אפורים והאיכות סבירה מאוד. המברשות החדשות של לייף יכולות לתת מענה לרביעיית הצלליות כי יש שם כל כך הרבה סוגים והן יחסית לא יקרות ונוחות מאוד לשימוש. הן עשויות משיער סינטטי ורכות ונעימות על העור. יש מברשת קבוקי, מברשת פודרה, מברשת טשטוש צלליות לעיניים וכל סוגי המברשות שאשה חייבת שיהיה לה. שווה לנסות.
כמה: שפתונים- 90 ₪, רביעיית צלליות- 90 ₪, מברשות סט במבצע- 29 ₪ אבל בדר"כ יש מבצעים.                    איפה: בסניפי סופר-פארם.
*******
crema men שמפו וג'ל רחצה רויבוס  צילום מוטי פישביין 19.99 שח (2)
מה: קרמה לגבר
מה חדש: חברת קוסמופארם יצרנית ומשווקת מוצרי הטיפוח Crêma Men מציעה שמפו וג'ל רחצה בתכשיר אחד לגבר בתוספת תמצית רויבוס ממריצה, לתחושת רעננות וחיוניות מושלמת בכל רחצה. שמפו וג'ל הרחצה מכיל רכיבים התורמים לבריאות העור והשיער ומעניקים תחושה נקייה ונינוחה בכל מקלחת, בתכשיר אחד נגיש ונוח. המוצר מכיל ויטמין E- נוגד חמצון, מעניק לחות, מגן על העור, מחזק ומעניק ברק לשיער וקומפלקס לחויות מועשר במינרל צמחי המעניק לחות וחיזוק למשך 24 שעות. כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים.
תכלס: קודם כל המוצר לא נוסה על בע"ח שזה חשוב. הגבר שלי שמח לקבל את המוצר לניסיון ואמר שזה לא חדש השילוב הזה של שמפו עם ג'ל רחצה ושקרמה הוציאו מוצר כזה כבר בעבר. הוא מאוד אוהב את הרעיון שיש לו רק בקבוק אחד באמבטיה לשימושו האישי ולא 10 למשל, כמו לאשתו המהממת. הצבע של הסבון/שמפו ענברי, הריח מעולה ונשאר על עור הגוף גם אחרי המקלחת והשיער יוצא רך, אז מה עוד נשאר לבקש?
כמה: : 19.90 ₪, 700 מ"ל.    איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

תנו לייק בעמוד שלי!

תגובות יתקבלו בברכה, לא חייבים להיות רשומים.

האינסטוש שלי

111
ELVIS MY CAT

 

 

 


4 מחשבות על “התמרוקיה בודקת כל מה שחדש בתחום הביוטי

  1. יצא לי להתנסות במסיכת 3 הדקות של Aussie .. והייתי ממש מרוצה .. ואיזה ריח מדהים יש לה !!

    אהבתי

    1. אני דווקא פחות אוהבת את הריח כי הוא מתוק מדי, אבל הוא נעלם אחרי השטיפה ככה שזה בסדר. המסיכה באמת מעולה.

      אהבתי

  2. כל הבלוגריות כבר ממש עשו לי חשק לרכוש לעצמי את אחד הלקים של סינפול ולנסות – אני מקווה שאצא מרוצה לפחות כמוכן !
    יצא לי לראות כחול מטאלי מאוד יפה, בתקווה שהוא קיים בארץ.
    נחכה לראות גם מתי הם יתפרסו בצורה נרחבת הרבה יותר, למרות שבינתיים בדקתי רק בסופר פארם הקרוב לביתי ואז (עוד) לא היו…

    אהבתי

כתיבת תגובה