והפעם- ספיישל בשמים לחג

 התמרוקיה מתכוננת לראש השנה ובוחנת את הבשמים החדשים שיצאו לקראת החג

 

 אליזבת ארדן משיקה את הבושם החדש מחיר 299 שח ALWAYS RED צילום יחצ חול (3)

 מה:  Elizabeth Arden ALWAYS RED

מה חדש: אליזבת ארדן מציגה בושם חדש Elizabeth Arden ALWAYS RED  בושם החוגג תפיסת עולם ניו יורקית מובהקת- אישה מנהיגה. הניחוח בשלוש מילים: פרחוניות אוריינטלית עכשווית.

תו עליון: שזיף אדום, תפוז אדום, פסיפלורה.

תו הלב: יסמין סמבאק, עלי ורדים, פרזיה ורודה.

תו הבסיס: עץ מהגוני, ענבר אדום, פרלינים.

תכלס: הבקבוק מאוד יפה וסקסי, יש בו משחק של גוונים זוהרים מאדום לשחור. הפקק בצורת אבן חן יקרה והריח יוקרתי, בוגר, נעים ומיוחד ומאוד נשי וסקסי. הוא נשאר כמה שעות טובות ועונה בדיוק על הדרישות האישיות שלי (חזק, דרמטי ועמיד לאורך זמן). אם את דרמה קווין כמוני- לכי על זה.

כמה: 299 ₪ 100 מ"ל.         איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

MONTBLANC - LADY EMBLEM - 75ML 323שח להשיג ברשתות הפארם צילום יחצ מון בלאן (1)

מה:  LADY EMBLEM של מון בלאן

מה חדש: MONT BLANC  המותג שהפך שם נרדף לאיכות ויוקרה וזוהה עד כה בעיקר עם עולמם של גברים מחויטים, משיק את גרסתו החדשה המיועדת לנשים החזקות שמכתיבות את סדר היום בעידן המודרני.

תו עליון: קוקטייל תוסס של פלפל ורוד ואשכולית ורודה רעננה.

תו הלב: יסמין סיני ורימונים עסיסיים שמפעימים את הדופק.

תו הבסיס: עץ האלמוג עם נגיעה של ענבר, ורד וסאקה.

העיצוב – הבקבוק והאריזה של הבושם הוא העתק מדויק של היהלום של מון בלאן, עם אותן פאות מלוטשות ועיצוב מזמין המבטא תשוקות. יש לו משקל גוף כבד אך הוא נעים לאחיזה בכף היד, עם כותרת בזהב ורוד וזכוכית יוקרתית.

תכלס: הבקבוק מעוצב בהשראת יהלום וצורתו של כוכב עם ששת השפיצים המסמלים את ששת פסגות רכס הרי המון בלאן שבאלפים. הריח פרחוני ופירותי, קליל ומתוק. הוא משדר יוקרה אך גם חוסר מחויבות. הוא מתאים לעבודה בבוקר, בקיץ, למנהלת הצעירה ההיפראקטיבית שעושה שעות נוספות או לדייט כשאת לא רוצה להיראות מתאמצת. הוא נשי, בוגר וקליל ושווה לרחרח ולנסות.

כמה: EDP 75 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 323 ₪. איפה: ברשתות הפארם.

-DahliaDivin-אלישיה קיז הבושם החדש מבית גיבנשי מחיר 299 שח ל 50 מלצילום יחצ חול (1)מה:  Dahlia Divinשל ג'יבנשי

מה חדש: הבושם החדש מבית ג'יבנשי Dahlia Divin או בעברית: הדליה האלוהית מגיע השנה בגרסת או דה טואלט חושנית ויוקרתית. הבקבוק – בעל קווים טהורים ואפקטים עדינים של שקיפות עם חוטי זהב של הוט קוטור. הניחוח עסיסי, עצי ופרחוני המשלב פיתוי עז עם אופי נועז.

תו עליון: פירות ורודים בצבע זהב, תפוז דם ואפרסק ריחני.

תו הלב: זר של יסמין וורוד שפורח בתשוקה.

תו הבסיס: מושק וניל חושני ואלמוג.

ג'יבנשי מציגים את הפנים של Dahlia Divin היא הזמרת אלישייה קיז, אמנית מוערכת, בעלת כישרון והילה מיוחדת שכבשהאת העולם. חוץ מהעובדה שהיא זמרת, היא גם כותבת, מפיקה מוזיקלית ושחקנית מוערכת אשר זכתה ב 15 פרסי גרמי.

תכלס: הוא מאוד מאוד עדין ומתאים לאלו שאוהבות בשמים שלא משתלטים להן על קני הנשימה בעודן מנסות לעבור עוד יום עבודה. הוא פרחוני-פירותי, קליל, יוקרתי אך שוב- חלש יחסית. מתאים בדיוק לחברה שלי שקוראת את זה עכשיו ד' ומחפשת בשמים בסגנון. ריססתי ממנו הרבה כדי שיגיע אלי לנחיריים במהלך היום כי אני אוהבת שזה חזק ודומיננטי. נסו אותו וטקבקו לי אם אהבתן.

כמה: 299  ₪ ל- 50 מ"ל/ 372 ₪ ל- 75  מ"ל.     איפה: בכל רשתות השיווק והפארם.

TOUS NEONCANDY EdT הבושם החדש מבית טואוס מחיר 219 שח צילום יחצ חול (Cust...

מה:  TOUS NEONCANDY

מה חדש: הבושם החדש מבית TOUS – TOUS NEONCANDY הוא ניצוץ אנרגיה של נערה נלהבת, אופטימית שתמיד רואה את הצד החיובי וכל רגע הוא כייף עבורה. טואס ניאון קנדי הוא בושם תוסס, מרענן עסיסי וזורח. זהו בושם מסוג פרחוני-פירותי- ירוק.

תו עליון- תפוחי גרנד, מנדרינה ופלפל אדום.

תו הלב: אדמונית, עלי כותרת של יסמין ופטל.

תו  הבסיס: עץ ארז, וניל ומושק.

תכלס: עיצוב הבקבוק מזכיר גלידת פירות. הזכוכית הניאונית הוורודה מושכת את העין והופכת בהדרגה לירוק ליים, והפקק בצורת דובי גדול, האייקון של המותג- מגיע בגוון ירוק מוזהב. זו בושם קליל ומתוק לנערות שמחפשות משהו שווה לרסס על עצמן לפני הפרום. הוא יפה ואני אישית מתה על אייקון הדובי של טואס. הוא יכול להיות גם מתנה חמודה לבת מצווש כי אין נערה שלא תעוף עליו והוא משלב נעורים, קלילות ויוקרה.

כמה: 219 ₪, 90  מ"ל.          איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

ioioiמה: בריטני ספירס

מה חדש: בריטני ספירס, מציגה בושם חדש fantasy BRITNEY SPEARSTM Intimate Edition, בהשראת קולקציית ההלבשה התחתונה שלה. זהו ניחוח חושני וארומטי. את קולקציית ההלבשה התחתונה בעיצובה של בריטני ספירס יהיה ניתן להשיג בארה"ב ובאירופה בלבד.

תו עליון: ליצ'י עסיסי, עלי סיגליות ונגיעת לימון איטלקי.

תו הלב: שושנת העמקים, יסמין מעודן וסוכר חום.

תו הבסיס: וניל, ומושק לבן.

תכלס: האריזה של הבושם חושפת פרשנות של קולקציית הלבשה התחתונה: בקבוק לבן מקושט עם צווארון בגוון ורוד זהוב וקריסטלים ורודים. האריזה מעוטרת בדגשים של תחרה רומנטית.

בגדול לא ברור לי למי מיועד הבושם; מצד אחד בריטני והבשמים שלה מיועדים לנערות צעירות והעיצוב הפלסטי של כל הבשמים שהיא הוציאה עד היום משדר כך. מצד שני כל הוייב של הבושם החדש משדר אירוטיקה, סקס ודברים שעושים הרבה אחרי גיל ההתבגרות, אז לא ממש ברור לי לאיפה זה הולך. נכון שבריטני התבגרה והיא יכולה עכשיו לפנות לנשים צעירות שהן קהל היעד שלה לביגוד הסקסי שהיא משיקה, אבל לבושם זה לא ממש מתחבר.

והניחוח? נעים, ילדותי, מתוק ופירותי כמו רוב הבשמים שיצאו לאחרונה.

כמה: 199 ₪, 100 מ"ל.          איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

FotorCreatedמה:  HALLOWEEN TATTOO

מה חדש: בית דל פוזו גאה להשיק שתי גרסאות חדשות של בשמי הדגל של המותג מסדרת הלואין

מילות מפתח של שני הבשמים הן זהות-האלווין טאטו לגבר או לאשה.

הבושם לגבר ירוק, פרחוני ורענן:

תו עליון: הל טרי, פלפל שחור וג'ינג'ר, מרטיני תפוחים.

תו הלב: מוסק.

תו הבסיס: ענבר אפור ופצ'ולי.

מחיר לצרכן: 199 ₪ , לתכולה:  125 מ"ל

***

הבושם לאישה פרחוני-פירותי:

תו לעיון: שושנה טבעית, פינה קולדה, אגס טרי ופלפל אדום.

תו הלב: מוסק.

תו הבסיס: זרעי טונקה מתוקים וסנדלווד.

תכלס: מדובר בבשמים הפשוטים יותר שיש בפארמים. הם קלילים, נעימים, ובעיקר אהבנו אני וצוות המרחרחים שלי את הבושם לגבר. זה נחמד כמתנה וגם יש על זה מבצעים כרגע ויהיו גם לקראת החג, אז כדאי לבדוק את הנושא. הבושם לאישה מתקתק וסתמי ומתאים יותר לנערות שמחפשות את הבוסט המתוק שלהן לפיינל טאץ'.

כמה: 100 מ"ל- 199 ₪.         איפה: ברשתות סופר פארם, ניו פארם והמשביר החדש לצרכן.

rererמה: Parfums Hashtag

מה חדש: מותג הבישום #Parfums Hashtag נוסד בהשראת עולם הדיגיטל המהיר והדינמי והמסרים המידיים העוברים דרכו. קולקציית ניחוחות בשביל כל הבנות שחיות ונושמות את תרבות האונליין: למשתפות באינסטגרם, למעלות בפייסבוק, למצייצות בטוויטר, לכותבות בבלוג ומצלמות ביוטיוב או מתפעלות עמוד בסנאפצ'אט. זו קולקציה של בשמי או דה טואלט צעירים, בועטים ורעננים המשתמשת בחוש הריח כדי להעביר מסרים. כל בושם בקולקציה של #ParfumsHashtag נוצר בעקבות קבוצת מסרים אחרת המאפיינת את עולמן של הבנות השולטות היום במרחב הוירטואלי. כל בושם והמסרים שלו, מודפסים על גבי הבקבוק והאריזה. בסדרה:

 #iLoveYou- תווים עליונים של תפוז ברגמוט וצמר גפן מתוק, תווי ליבה על טהרת פרחי יסמין, פריזיה ונגיעות של פרלין, ותווי בסיס מתקתקים של וניל, דבש ופולי טונקה.

#CrazyGirl – קוקטייל עשיר שנפתח עם ברגמוט ודומדמניות שחורות בתווים העליונים, ממשיך בשילוב חושני של אוכמניות וסיגליות ונחתם עם השילוב הקלאסי של וניל ומושק בתווי הבסיס.

#ImaPrincess – הניחוח מתהדר עם קלמנטינה עסיסית בניחוח תפוזים בתו העליון, משב מרענן של יסמין, פטל ושזיפים בתווי הליבה ופאצ'ולי, וניל, פרנילים ומושק החותמים את תווי הבסיס.

תכלס: הרעיון מגניב, תודו. זה גם בושם קטן שנכנס בקלות לתיק ונוח להשפריץ אותו שניה לפני הדייט או שניה לפני שאת נכנסת לעבודה. הם מתוקים, פרחוניים או פירותיים לפי הפירוט של התווים ומתאימים בהחלט לנערות. הם מחזיקים להרבה זמן וגם לא יקרים. נסו ותיהנו.

כמה: א.ד.ט 30 מ"ל מחיר השקה: 49.90 ₪.          איפה: ברשת סופר פארם.

חג שמח! ולא לשכוח לעשות לי לייק בעמוד בפייסבוק!

או באינסטוש!

 


6 מחשבות על “והפעם- ספיישל בשמים לחג

  1. כתבה מקסימה. בהחלט עזרת לי לחשוב מה כדאי ומה לא. אני לא אוהבת בשמים מתוקים בכלל.

    אהבתי

  2. בגלל (או בזכותך) אשתי שלחה לי לינק לקנות לה את המונט בלאן. לטובתך שיהיו הנחות!

    אהבתי

  3. ניסיתי את חלקם הבוקר ואת צודקת בול לגבי התיאורים של כולם. מתה עליך פיה יפה

    אהבתי

כתיבת תגובה