ביקורת מסעדה ג'קו מאכלי ים רמת השרון

DSC02279
סלט סביח

את מסעדת ג'קו מהשוק הטורקי בחיפה אני עדיין זוכרת מהימים בהם גרתי שם. זו היתה מסעדה פשוטה וטובה בה בפעם הראשונה סועדים שונים חלקו שולחן וספסל וישבו כולם ביחד וזללו. המסעדה עדיין קיימת ויש לה גם סניף בנתניה ואחד חדש ברמת השרון, אותו נסענו לסקר. המסעדה נפתחה לפני ארבעה חודשים באזור התעשייה של רמת השרון והתפריט די דומה למקור החיפאי- המון מנות דגים, קצת מנות בשריות, שלל סלטים בהתחלה, תפריט אלכוהול עשיר, קינוחים תוצרת בית ואפילו מנות לצמחונים ולטבעונים שבינינו. כמובן שיש גם מנות ילדים כדי לענות על כל צרכי הסועדים.

במסעדה ברמה"ש מרפסת גדולה ושמחה שמעוצבת בצבעי ים כשברקע (ביום בו אנחנו ביקרנו) מוזיקה יוונית. חלל המסעדה מחולק לאזורי אירוח פנימיים, ויש גם מקומות ישיבה על הבר לצד אלכוהול שווה (יש יין אוסטרלי!) וקוקטיילים יווניים משתנים. בין המנות המיוחדות תמצאו שרימפס בחרדל שמנת, מולים מרינייה, מרק טום-יאם, קלמארי סגול מהפלאנצ'ה, קרפצי'ו מעורב של תמנון, מולים, קלמרי, שרימפס, סרטנים ומולים בשום חמאה ויין לבן, ריזוטו פירות ים ובסבוסה – עוגת הסולת שנאפית ב"ג'קו" כבר ארבעים שנה בסניפים השונים.

המחירים יחסית נוחים ממה שמקובל במסעדות של אוכל ים ויש גם עסקיות בין השעות 12:00 ועד 18:00. בסופי שבוע יש בופה ארוחת בוקר עם מזנון סלטים עשיר, מבחר גבינות קשות וגבינות עיזים בטעמים שונים, מבחר גבינות צאן, דגים מעושנים, לחמים ומאפים, ריבות וממרחים, אומלט בלקני או ביצים לבחירה, פירות, שתיה חמה וקרה כשמחיר הוא 59 ₪ לסועד (מבוגר או ילד) והמזנון חופשי ללא הגבלה. מזנון ארוחת הבוקר מוגש בסופי שבוע (שישי ושבת) בין השעות – 08:00-12:00

20151102_193044_resized

בהתחלה קיבלנו המון סלטים טעימים: סלט יווני גדול, ציזיקי מלא שום ויוגורט מפנק, סלט סביח (הייתי מוותרת על העמבה שיש בו ומחליפה אותה בטחינה), סלט קרם חצילים נימוח ואוורירי עם בולגרית, טחינה וכרובית, סלט ירוק, שעועית לבנה, סביצ'ה מוסר, איקרה, סלק עם זרעי כוסברה שנתנו לו טעם של אניס, מטבוחה חריפה ולחם אחיד חם וטרי, הכי פשוט, בלי פוזה. חלק מהסלטים היו טובים וחלק היו בסדר.

DSC02286לעיקרית לקחנו שרימפס בשמנת ורוקפור. על השרימפים יש רוקפור מגורר וגם אגוזי מלך שלא צויינו בתפריט, ולדעתי כדאי להוסיף את זה לטובת האלרגנים לנושא. זה הגיע במחבת גדולה והמנה מאוד נדיבה וטובה אבל די בסיסית. היחס של מחיר לעומת תמורה הוא בסדר, זה לא מנות שתתעלפו מהן כמו במסעדות שף. אין פה תחכום אלא בסיסיות גרידא. לגבי הרוטב- שווה לשמור מהלחם כדי לנגב.

DSC02281הבמאי לקח פילה לברק טעים עם תפוחי אדמה וירקות על הגריל. זה הגיע עם רוטב מצוין ומעט פיקנטי שהגיע בנפרד שמורכב מפלפלים ולימון. מנה טובה ונכונה כשהדג היה טרי ונימוח וגם היא פשוטה ובסיסית, וזה בעצם מה שרצינו. לא תמיד יש לנו כוח להתחכמויות. יש גם אפשרות לקחת חצי חצי- חצי מטוגן וחצי על הגריל אבל הפעם לא יצא לנו.

20151102_202442_resizedלקינוח חגגנו עם מלבי מעולה שנעשה במקום. הוא על בסיס חלב ובמקום סירופ הוורדים הסטנדרטי עשו כאן טוויסט מעניין והכניסו סירופ דובדבני אמרנה שמאוד אהבנו. בנוסף לקחנו סופלה שוקולד עם כדור גלידת וניל. בתוך הסופלה התחבא קרם שוקולד לבן אבל זה היה בסדר, בינוני. כבר יצא לי לאכול יותר סופלה יותר טובים ממנו. וככה סיימנו את היום, מבוסמים, מפוצצים, ורצנו להירדם בפוך המנחם.

DSC02295מסעדת ג'קו- מאכלי ים – רחוב החרש 8 אזור התעשייה רמת השרון, טל- 03-5661234. שעות פתיחה: החל מ-12:00 ועד הלקוח האחרון, כולל שישי שבת. (יש שפע חניה ברחוב הנצח בסמוך לפארק רמת השרון).

בואו ותרשמו לבלוג שלי! בעמודה בצד שמאל של הדף, מכניסים מייל ונרשמים. יש הגרלות שוות כל חודש.

והנה עוד תמונות שצילמנו:

20151102_194540_resized DSC02270 DSC02271 DSC02272 DSC02273 DSC02268 20151102_202222_resized 20151102_202217_resized DSC02280 DSC02282 20151102_200751_resized
20151102_193007_resized 20151102_192953_resized


7 מחשבות על “ביקורת מסעדה ג'קו מאכלי ים רמת השרון

  1. באמת נראה מצוין!
    על הסניף ברמת השרון לא מצאתי הרבה ביקורות ברשת (ב-REST ו-2EAT יש בעיקר על הסניפים האחרים שהזכרת), ולכן הביקורת הזה גרמה לי ללמוד הרבה על המסעדה.
    אני מניח שאבקר שם מתישהו בקרוב.. תודה

    אהבתי

  2. הגענו בעשר וכנראה גם האחרונים.
    ערכו לנו שולחן תוך מספר דקות עם מפה מלוכלכת שהחליפו לנקייה לאחר שבקשתי.
    המסעדה היתה כ 40% בסועדים. כך שלא היה לחץ על המלצרים ,ואכן קבלתי שרות טוב למרות שהם היו מתנהלים בלחץ מתמיד.תוך דקות נחתו על השולחן סט סלטים כמו שהזכרת ללא דג מלוח. כששאלתי לפשר החסרון אמרו שנגמר ולאחר דין ודברים הביאו את הצלחת האחרונה. יש לציין לטובה את האיקרא, סביח, סלט ירקות גדול עם פטה ודג מלוח האחרון!? כשרצינו תוספת מהאיקרא והסביח נאמר לנו שגם הסביח נגמר. (מה נגיד ומה נומר) עדיף לשתוק.
    לעיקריות הזממנו מיקס של שרימפס וקלאמרי שהיו צמיגיים (מסטיק) ברוטב חרדל שהיה די נחמד וברוטב רוקפור שעד היום אני מחפש את הגבינה הזאת.(השרימפס היו סבירים).
    מזל שהבאנו את היין של ספרה שמאוד שדרג לנו את הארוחה
    מסעדת ג'קו לא עומדת בסטנדרטים של מסעדות דגים דוגמא פיש, צדף,שצ'יופק ושקד.
    עדיף היית נשארת בחיפה.
    כשקמנו לעזוב המנהל (הבן של) ניגש לשאול אם נהננו?
    השבתי בחיוב שכן, כי ידעתי שיותר לא נפגש יותר.
    ג'קו היא טברנת דגים ביינוני ומטה.

    אהבתי

    1. צר לי לשמוע. הביקורת שלי היא כמובן היתה חודש ומשהו לפני שכתבת לי, ככה שאני לא יודעת מה השתנה שם ואם השתנה שם משהו, אולי טבח, אין לי מושג. חבל שהתאכזבת.

      אהבתי

  3. מסעדה בינונית ומטה
    הגענו ביום שישי הזמנו ל 20:30 הגענו דקה לפני והתיישבנו ב 21:03
    לקח שמן ארוך עד שקבלנו את הסלטים שחלקם טובים מסבחה ודה מלוח השאר בסדר ומטה
    לקח הרבה זמן לקבל את הלחם הטעים מאוד (חולשה שלי)
    ויותר זמן קח להזמין בדרך קיבלנו מתנה קלמרי לא משהוא
    הזמנו לברק בסדר דניס פחות ומעורב פירות – שהחזרנו כי לא היה טעים
    לסיכום שברנו שיא – 3 פעמים בערב אחד פעם ראשונה – פעם אחרונה ופעם אחת יותר מידי
    הבעייה של המסעדה זה לא האוכל או התפריט פשוט לא יודעים לנהל אין מארחת ואף אחד לא מקבל את הסועדים

    אהבתי

כתיבת תגובה