גבות, עיניים ושפתיים- כל החידושים

Little Black Liner אסתי לאודר - מחיר השקה עד סוף ינואר 129 שח (מחיר לצרכן 180 שח) - להשיג בכל רשתות הפארם משביר ואפריל - קרדיט יחצ חול

הפס מהקצה העבה והפס מהקצה הדק

מה: אייליינר סופר מיוחד דו-צדדי

מה חדש: אסתי לאודר גאה להשיק את Little Black Liner, אייליינר שהוא התוספת המושלמת ל-Little Black Primer ולכל מראה איפור. האייליינר הייחודי כולל שני קצוות, אטום למים ומאפשר ליצור קו מושלם בכל מצב רוח – שגרתי, מתוחכם או נועז.

אז איך משתמשים: מנערים את העט בעדינות ובוחרים אפליקטור בהתאם לעובי הקו הרצוי.

*למראה טבעי ופשוט: השתמשו בקצה המחודד של האפליקטור לשרטוט קו דקיק ומדויק.

*למראה קלאסי ומתוחכם: בחרו בצד הדק יותר של אפליקטור המוצר שיאפשר לכן ליצור קו דק.

*למראה נועז יותר: סובבו את האפליקטור 90 מעלות לעבר הצד השטוח ושרטטו קו עבה ודרמטי.

תכלס: בתור מי שמשתמשת קבוע באייליינר מהרגע בו התחלתי להתאפר- אני יכולה להמליץ בחום על האייליינר החדש שהוא פשוט מעולה. הוא עמיד ל-12 שעות במהלך היום, עמיד במים, לא מכתים או מתפורר והצבע שלו חזק ומבריק. אם מורחים עליו צללית אבקה זה הופך למשהו אחר מאוד יפה, למשל צללית זהב על האייליינר תיתן אייליינר בצבע זהב מקסים. הוא נוח לשימוש ולשליטה בקו גם למי שלא מהוקצעת ויש לו צד דק וצד עבה ככה שאת יכולה לבחור אם את מרילין מונרו או איימי ויינהאוס. שווה.

כמה: מחיר השקה עד לסוף חודש ינואר 2016-  129 ₪ (מחיר לצרכן: 180 ₪). איפה: ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

אסתי לאודר עפרון להגדרת גבות - מחיר השקה 119 שח עד סוף ינואר (מחיר צרכן 123 שח) - להשיג ברשתות הפארם אפריל ומשביר - קרדיט יחצ חול BROW DEFINING PENCILמה: עיפרון להגדרת הגבות

מה חדש: אסתי לאודר משיקה – גבות עכשיו – BROW NOW! יש שני מוצרים בסדרה, הראשון הוא עיפרון להגדרת הגבות – BROW DEFINING PENCIL. עיפרון ג'ל חדשני 2 ב-1 הצובע ומקבע את הגבות במשיחה אחת בלבד. מרקם חלק כמו ג'ל מסייע לעצב ולקבע את הגבות בעוד שפיגמנטים בעלי מראה טבעי ממלאים נקודות דלילות או ריקות בתיקון מהיר ופשוט.

הנוסחה מספקת עמידות ל-12 שעות במים, לחות וזיעה ומעניקה גבות מושלמות לכל סביבה. העיפרון מוצע ב-5 גוונים: Blonde, Soft Brown, Rich Brown, Black Brown ו-Black.

אופן השימוש: מלאי את הגבות בעיפרון בתנועות קצרות ודמויות שערה. למראה טבעי, התחילי בנגיעה קלה של צבע והמשיכי ובני את הצבע בשכבות עד למלאות ולכהות הרצויה. סרקי את הגבות למקומן בעזרת הקצה השני של העיפרון.

תכלס: ניסיתי את העיפרון עלי ועל נסיינית. קל מאו דלצייר שערות קטנות ולמלא את הגבות במקומות שצריך. את העיפרון קל להוציא בסיבוב וקל להכניס אותו חזרה, אני מדגישה את זה כי לא כל העפרונות ללא חידוד ניתנים להחזרה ברוורס. הוא עמיד ונראה מאוד טבעי על העור, ובעזרתו בניתי גבה מושלמת למישהי שנוהגת למרוט גבות כבר הרבה שנים עד שבמקומות מסויימים הן לא צומחות. שווה גם להשתמש במוצר השני כדי להעניק נפח לגבה שתראה עוד יותר מלאה וטבעית, כמובן באותו צבע של העיפרון.

כמה: מחיר השקה עד לסוף חודש ינואר 2016-  119 ₪. (מחיר לצרכן: 135 ₪). איפה: ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

אסתי לאודר צבע לגבות - מחיר השקה 99 שח עד סוף ינואר (מחיר צרכן 139 שח) - להשיג ברשתות הפארם אפריל ומשביר - קרדיט יחצ חול BROW DEFINING TINTמה: צבע גבות להוספת נפח VOLUMIZING BROW TINT

מה חדש: עוד מוצר חדש של אסתי לאודר לגבות שנותן גם צביעה וגם אילוף הגבות הסוררות: נוסחת צבע ג'ל קלילה המכילה סיבים ועמידה עד 12 שעות. תערובת סיבים ייחודית ממלאת חללים בלתי אחידים ומוסיפה נפח למראה מלא יותר אך טבעי של הגבות בטכניקה מהירה. למכחול יש צורה אלכסונית מיוחדת שבונה ומעצבת את הגבות במדויק והוא מסרק את הצבע לתוכן ככה שזה מתמזג עם הגבה בעוד שההרכב העמיד במים, במריחה ובהכתמה שומר על הגבות במקומן במשך כל היום. זמין ב-5 גוונים: Blond, Soft Brown, Rich Brown, Black Brown ו- Black.

טיפ לשימוש: עצבי את צורת הגבה עם קצה המכחול בתנועות קצרות ומהודקות. סרקי כדי למזג את הצבע וכדי להחליק את השיער למקומו. לתיקונים מהירים משחי על שיער יבש פשוט על-ידי הרמת קווצת השיער וסירוקה בתנועה כלפי מעלה. הניחי לצבע להתקבע במשך דקה וחזרי במקרה הצורך. שטפי להסרת הצבע.

תכלס: זה מאוד דומה למסקרה רק שפה יש מכחול קצר מאוד וקטן שהוא מאוד נוח. זה מאוד קל, נוח ומהיר לסרק את הגבה ולצבוע אותה. החומר ממלא את הגבה בצורה טבעית והצבע מעבה את השערות וכך נותן נפח. גם את המוצר הזה ניסיתי עלי ועל שפנפנת ניסיון וזה נראה טוב ופותר את בעיית הגבות הדלילות למי שיש. לסיכום זה מוצר חובה לכל מי שמרטה בעבר גבות ויש לה גבות דלילות וחסרות נפח, או לנשים שהגבות שלהן בהירות מדי או לבנות (שיבה) והן רוצות מראה טבעי. כמובן שיש להתאים את הגוון לצבע השיער.

כמה: מחיר השקה עד לסוף חודש ינואר 2016-  119 ₪. (מחיר לצרכן: 135 ₪). איפה: ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

New Image
אני וקארין ארד בהשקה

פלורמר triple mascara מחיר 75 שקלים צילום יחצ (6)מה: מסקרה מהפכנית 3 ב-1

מה חדש: פלורמר משיקה מסקרה מהפכנית triple mascara. המסקרה מעוצבת באופן שמרים את הריסים, מעניק נפח, מעבה ומעגל אותם. את המברשת מסובבים בכל פעם כדי לקבל אפקט אחר, פעם לעבות, פעם לעגל, ופעם לתת מראה טבעי. בכל שלב שהמברשת מסתובבת היא תופסת את הריסים ומפרידה אותם באופן מושלם. הפורמולה מכילה שמן ארגן ושמן זית להענקת לחות וחיזוק הריסים.

תכלס: ניסיתי את המסקרה וכדי שתבינו איך היא נראית עשיתי סרטון קצר. היא מעבה בצורה מדהימה את הריסים ונותנת להם מראה נחשק של ריסים של במבי. הם עגולים, טבעיים ונראים ממש טוב, והיא אחת המסקרות המעבות הטובות שיש, ותאמינו לי, ניסיתי את כולן. עכשיו אני מכורה אך ורק לזו, מה גם שיש מבצעים של 1+1 ברשת ושווה לרוץ ולקחת לפחות שתיים.

כמה: 75 ₪.          איפה: ברשת   FLORMARבקניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב בראשון לציון ובקריון בקרית ביאליק.

והנה, עשיתי גם סרטון קצר:

פלורמר פודרה מייק אפ 75 שקלים צילום יחצ W04

מה: פודרה מייקאפ

מה חדש: פודרת מייק אפ של פלורמר. הפודרה, שניתן להשתמש בה יבשה או רטובה על פי הצורך, מספקת רכות קטיפתית ומראה חלק הודות לנוסחה הייחודית שלה. היא ניתנת לשימוש קל הודות למרקם המשיי שלה, היא מונעת אפקט שומני על העור, מכסה באופן מושלם פגמי עור כנקבוביות ופצעונים ועמידה לאורך זמן.

תכלס: הפודרה מייקאפ החדשה מאוד נוחה לשימוש. יש לה מרקם רך ונעים, קטיפתי כזה, והיא נמרחת בקלות על העור וגם יש לה כיסוי טוב ועמיד. היא בשנייה מכסה את כל הכתמים וצלקות החצ'קונים, ואישית אני מעדיפה אותה בגרסה יבשה ולא הרטובה שלה. היא מגיעה בפודרייה עם ספוגית טובה ומראה ונוח לקחת אותה בתיק לטאצ'אפים כשצריך. בקיצור- מושלמת וגם המחיר מאוד נוח.

כמה: 75 ₪.          איפה: ברשת   FLORMARבקניון עזריאלי תל אביב, קניון הזהב בראשון לציון ובקריון בקרית ביאליק.

ללין ללין לק, חורף 2015.2016 צילום vipdesign (10) מחיר 19IMG_817220151229_110208_resized

מה: לק מחזק ולק למראה ג'ל.

מה חדש: רשת Laline משיקה את קולקציית הגוונים לחורף הקרוב בקטגוריית הלקים. בחירת גווני הקולקציה נעשתה בהתאם לתחזיות האופנה והטרנדים הבינלאומיים. פלטת הגוונים מקבלת השראה מעולם האופנה הגלובאלי באינטרפטציה ללינית. חמשת גווני החורף החדשים מתווספים לקולקציית גווני הבייסיק העמידה והאיכותית. הלק בעל מברשת רחבה, למריחה קלה ונוחה ובעל עמידות גבוהה.

בנוסף, לראשונה משיקה הרשת לק מחזק ולק למראה ג'ל.

לק מחזק למריחה על ציפורניים נקיות לפני מריחת לק. הלק מסייע בחיזוק הציפורניים וכן עוזר למנוע שבירה.

לק למראה ג'ל – למריחה על הלק ולקבלת מראה מבריק מאוד לאורך זמן.

תכלס: ניסיתי את הלק המחזק ואת הלק למראה ג'ל. הלק המחזק עושה עבודה טובה. מורחים אותו לפני מריחת הלק והוא מחזק את הציפורניים המתפצלות למי שסובלת מזה ובאמת ראיתי אחרי שבועיים שזה פחת. הטופ בגימור ג'ל נותן ברק מבריק ומחזק את הלק לכ-5 ימים שהלק נשאר יציב ולא מתקלף. מצויין.

כמה: 19.90 ש"ח ל- 15מ"ל.         איפה: ברשת ללין.

image001מה: לבלו לשפתיים

מה חדש: חברת LABELLO מציגה את לבלו   ORIGINALהמגן על השפתיים מיובש, מספק הגנה ושומר על הרכות הטבעית והמרקם החלק של השפתיים. עור השפתיים חשוף באופן תמידי לשינויי מזג האוויר; הקור, היובש באוויר וקרני השמש מייבשות את העור, והרוח גורמת לסדקים ולקילוף. היסדקות עור השפתיים פוגעת במראה האסתטי של הפנים בכלל ושל השפתיים בפרט, לכן יש להגן על השפתיים, לשמר את הלחות הטבעית שלהן ולהעניק להן תגבור של לחויות הזנה.

תכלס: הלבלו הכחול הוא שפתון הלחות הכי ותיק לדעתי, ואני זוכרת אותו עוד מהתיכון, שם תמיד הוא היה מתקן וממש מבריא לי את השפתיים בתקופות היובש שלהן. השפתון מבוסס על נוסחה חדשנית המכילה Hydra IQ וחמאת שיאה ללחות מקסימלית, ואם מחדשים אותו מדי כמה זמן הוא מתקן במהירות את השפתיים (תוך יום יומיים) והן נראות בריאות וחלקות. מומלץ בחום, ומנסיוני הוא הכי טוב מכל הלבלו האחרים עם הריח/גוון וכל התוספות, אבל גם בהם אני משתמשת כי זה פשוט כיף לגוון מדי פעם.

כמה: 12.90 ₪.          איפה: ברשתות הפארם וברשתות  השיווק המובילות.


4 מחשבות על “גבות, עיניים ושפתיים- כל החידושים

  1. מגניב ביותר! הולכת לקנות את כל מה שקשור בגבות כי שלי ממש דלילות ושקופות

    אהבתי

  2. הוידאו מקסים והחתול שלך הורסססס ו המוצרים של פלורמר מעולים
    הפודרה זה כמו סטודיו פיקס של מאק אבל עולה חצי ואותה איכות, אז מה בכלל השאלה. פלורמר לוקח ובגדול!!!!1

    אהבתי

  3. אני מאפר ונראה לי אקנה את האייליינר כי זה עושה גם קווים עבים ותמיד חיפשתי משהו כזה.

    אהבתי

כתיבת תגובה