בושם במהדורה מוגבלת, מייקאפ חדשני ועוד. התמרוקיה.

קר

MK Coral - מחיר לצרכן - 50 מל - 545 שח 100 מל - 665 שח (מחירי השקה 249 שח  50 מל - 349 שח - 100 מל )

מה: בושם חדש לנשים במהדורה מוגבלת

מה חדש: מעצב העל מייקל קורס משיק בושם חדש לנשים במהדורה מוגבלת   MICHAEL KORS CORAL- מייקל קורס קורל. (קורל=אלמוג). זהו ניחוח בהשראת החושניות הנשית והחופים שטופי השמש של הריביירה האיטלקית והבושם מושק במהדורה מוגבלת ובגרסת או דה פרפיום.

תווי ראש: לימון, אשכולית ורודה, מנדרינה, ענבי שועל, פלפל ורוד.

תווי ליבה: פטל, פריחת תפוז, טוברוזה, יסמין.

תווי בסיס: אמברוקס, עץ ארז, אלגום, מושק.

על המעצב: מייקל קורס הוא מעצב עטור פרסים ובעל שם עולמי של פריטי מותרות וקולקציות לבוש. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה ב-1981, מייצרת כיום מגוון מוצרים כמו אקססוריז, נעליים, שעונים, תכשיטים, בגדי גברים ונשים וקו שלם של בשמים. החנויות מופעלות ישירות על-ידי החברה או על-ידי שותפים מורשים והן ממוקמות בערים היוקרתיות ביותר בעולם, לרבות ניו יורק, בוורלי הילס, שיקגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, דובאי, איסטנבול, סאול, טוקיו והונג קונג.

תכלס: עיצוב הבקבוק מזוהה עם המותג, הוא מרובע ועם פקק זהב, כשהגימור בוורוד קוראל בתוספת לוגו הזהב של מייקל קורס. הריח קליל, פירותי ומתקתק, וחלש מדי לטעם נסייניות שניסו אותו. הוא נעים ומתאים לכאלה שאוהבות ניחוח עדין ולא בולט מדי, מה שיכול להתאים לעבודה בבוקר ופחות לדייט סקסי בערב. הוא גם מתנדף מהר יחסית, ככה שיש לחדש אותו אחת לשעתיים בערך.

כמה: מחיר השקה מיוחד עד סוף חודש מאי 2016: 50 מ"ל – 249₪ (מחיר לצרכן 545₪). 100 מ"ל – 349₪ (מחיר לצרכן 665 ₪).  איפה: בכל רשתות הפארם ובחנות האופנה של מייקל קורס בקניון רמת אביב.

EL Double Wear To Go מחיר השקה עד סוף מאי 179 שח (מחיר לצרכן 288 שח) להשיג בכל רשתות הפארם - אפריל - משביר - קרדיט צילום יחצ חול (Large)מה: מייקאפ נוזלי במארז טו גו

מה חדש: Estee Lauder, המותג שעומד מאחורי המייקאפ המצליח בעולם, עושה זאת שוב ומשיק את DOUBLE WEAR MAKEUP TO GO LIQUID COMPACT דאבל וור טו גו. זהו אותו מייק אפ אהוב דאבל וור באריזת כיס ניידת שניתן לשאת לכל מקום, מתאימה לנסיעות ושומרת על רעננות המייקאפ. הנוסחה משופרת עם קומפלקס לחות משולש (Tri Moisture Complex) הכולל חומצה היאלורונית, דליצרין וחמאת מורומורו להחדרת לחות מיידית והענקת מראה בוהק וזוהר לעור הפנים. Double Wear Makeup To Go Liquid Compact החדש אינו חודר לקמטים ולקמטוטים בעור ושומר על גונו למשך זמן. התכשיר אידאלי לכל סוגי העור ומוצע ב-6 גוונים המתאימים לכל גוני העור

איך משתמשים? משחי את התכשיר על עור נקי ומעל תכשירים אחרים לטיפוח העור. היעזרי בספוגית המצורפת ונועי תמיד ממרכז הפנים כלפי חוץ. בסיום המשיחה, נגבי שאריות תכשיר עודף מהמשטח שבאריזת הכיס וסגרי אותה היטב.

תכלס: מדובר במייקאפ המפורסם שמצליח כבר שנים להיות בעשרת המייקאפים המוצלחים שיש בשוק. הפעם הוא מגיע באריזת כיס המאפשרת מריחה של התכשיר הנוזלי ללא לכלוך ומבלי שיישפך בכל מקום שתהיי בו. הוא מלא בלחות ובגלל זה הוא נותן מראה מבריק. אני פחות אוהבת את הלוק המבריק, אז מעל המייקאפ נתתי פידור על כל הפנים. השכבה מאוד דקה והוא קליל ונעים. הוא עמיד ליום עבודה שלם והרעיון מאוד פרקטי ומוצלח. מומלץ.

כמה: מחיר השקה עד לסוף חודש מאי 2016: 179 ₪ (מחיר לצרכן: 288 ₪).  איפה: ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

20160511_191223_resized
המייקאפ של אסתי

לאוקסיטן

מה: מוצרי שיאה לפנים

מה חדש: L'OCCITANE משיקה מוצרים חדשים מסדרת חמאת השיאה- להגנה והרגעת עור הפנים. לפני 30 שנה ניתן היה לקנות את חמאת השיאה אך ורק בשווקים מקומיים באפריקה. היום, למעלה מ-15,000 נשים עובדות בתעשייה זו. חמאת השיאה הפכה למרכיב חיוני עבור ל'אוקסיטן. החמאה עשירה באומגה 6. למולקולות אלו תכונות מיוחדות העוזרות בהענקת לחות והזנת העור. מעבדות L’OCCITANE פיתחו מספר פורמולות לטיפוח עור הפנים אשר מכילות בדיוק את הריכוז המתאים של חמאת שיאה בכדי לטפל בצרכים של סוגי עור שונים ולספק נוחות והגנה בכל מצב.

המוצרים החדשים הם:

שמן פנים חמאת שיאה – SHEA FACE COMFORTING OIL:

שמן לטיפוח עור הפנים המועשר ב-5% חמאת שיאה- הפתרון החדש לטיפוח העור, שמקורו בטבע, מציע איזון חדש בין הזנה לשיקום ובין הגנה והנאה לכל החושים. השמן בעל פורמולה המורכבת מ- 100% שמנים צמחיים מהטבעי, מסייע להזין ולהרגיע עור רגיש ויבש מאוד, מפחית אדמומיות ומעניק רכות לעור. השמן בעל מרקם עדין עם גימור יבש, נספג בשניות ולא מותיר תחושת שמנוניות על העור. הפורמולה מבוססת על שני שמנים טבעיים: שמן שיאה (בריכוז 5%), בעל סגולות מזינות ייחודיות ושמן מרולה, בעל מרקם עדין וסגולות נוגדות חמצון. השמן שיאה לפנים נספג לתוך העור ומספק פעולה אופטימלית: מזין ומשקם את העור העירוני, החשוף לנזקי סביבה, מזין ומרגיע אותו.

המוצר השני הוא: תחליב לחות חמאת שיאה – SHEA FACE SOOTHING FLUID. מוצר יוצא דופן בזכות פורמולה המכילה מרכיבים מגנים (פקעות ורדים וציפורני חתול) בשילוב עם חמאת שיאה (5%).  נוזל הלחות מסייע להרגיע את העור ולהגן עליו מפני גורמים תוקפניים הנמצאים בסביבה. מסייע בהזנת עור פנים יבש ומשמש כקו ההגנה הראשון של העור ומסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור בכל יום מחדש. חיוני במיוחד לעור רגיש או מוחלש כתוצאה מהחשיפה לסביבה מזיקה, שעלולה לגרום לתחושה של עור מתוח, אדמומיות ותחושות של עקצוץ או צריבה.

תכלס: ניסיתי את השמן. יש לו ריח עדין של חמאת שיאה. הוא מגיע בבקבוק משאבה נוח, וצריך ממש כמה טיפות כדי למרוח על כל שטח הפנים. הוא מאוד נעים, נספג לאט ומשאיר פנים זוהרות ועשירות בלחות. זה מטשטש מיד את הקמטים (כי זה משמן את העור ומלחח אותו בצורה דרמטית) ויש לזה השפעה לאורך זמן של החדרת לחות. אני שמה את זה בבית מיד אחרי המקלחת של אחרי העבודה, ועוד פעם לפני השינה. ככה העור שלי קורן ועשיר בלחות כל הזמן. שווה ביותר.

כמה: שמן שיאה לפנים 30 מ"ל, 159 ₪. תחליב שיאה לפנים 40 מ"ל, 179 ₪.   איפה: ברשת חנויות L'OCCITANE  ברחבי הארץ ובאתר http://www.loccitane.co.il

לק איב רושה

מה: לקים חדשים של YVES ROCHER

מה חדש: קולקציית הלקים החדשה של YVES ROCHER מציעה 50 צבעים מרהיבים לאביב-קיץ 2016. גווני הלקים פותחו בהתאם למגמות האופנה והטרנדים המרכזיים בעולם האופנה לעונת אביב קיץ, ובקולקציה גוונים יפהפיים ומרהיבים. בין גווני קולקציית הלקים לאביב קיץ 2016: צבע, פטל, בז' מגנוליה, ירוק אקליפטוס, כתום קוסמוס, תכלת שמיים ועוד. תרכובת הלקים עשויה נוסחה עדינה אשר אינה פוגמת בציפורניים, מועשרת בשרף אלאמי ונטולת פתלטים, טולואן, פורמלדהיד וקמפור. מברשת הלק בצורת מניפה, למשיחה אחידה ומושלמת. בקולקציה שני מרקמים חדשים: אוסף לקים עם אפקט ג'ל לגוון עשיר ומרקם ג'ל נהדר, ואוסף לקים פראנץ' עשירה בגוונים פסטלים.

סדרת לקים עם אפקט ג'ל  של YVES ROCHER

בצמוד לקולקציית הלקים החדשה של YVES ROCHER יש גם תכשיר טיפולי לטיפוח הציפורניים: שמן אלקסיר 100% בוטנית לציפורניים רכות הנוטות להישבר – תמצית בוטנית המכילה 100% שמן חוחובה בוטני המופק מזרעי חוחובה אורגניים להזנת הציפורניים ולטיפוח העור סביבן (cuticles). מחיר  49 ₪.

תכלס: הלקים מגיעים בבקבוק צר וארוך. ניסיתי את גימור הג'ל שהיה מאוד מוצלח, מבריק ועמיד וגם את הלקים הרגילים. התוצאה מאוד יפה ואיכותית, ובכלל אני ממליצה על סיבוב באחת מחנויות הרשת כי יש להם מוצרים טבעיים מאוד איכותיים וממש לא יקרים. שימו לב לקולקציית מוצרי השיער שם ניתן למצוא חומץ פטל שמבריק את השיער, ושמן ארגן שמחזיר לו חיות (אני כותבת הכל מניסיון של שנים עם המוצרים שלהם).

כמה: פסטל 25 ₪, גימור ג'ל 29 ₪.         איפה: בחנויות הרשת: קניון עזריאלי ת"א, קניון איילון, קניון הגדול פ"ת, מתחם ביג פאשן אשדוד, קניון מלכת שבא אילת, וקניון גרנד ב"ש.

אפשר גם באתר.

פפפפפ PUPA I'm pupa Matt LIP FLUID פופה שפתון נוזלי מאט איי אם גוון 073 מחיר 55 שח צילום חול .jpgמה: שפתון חדש לפופה

מה חדש: PUPA חברת האיפור האיטלקית משיקה סדרת שפתונים חדשה נוספת של שפתון נוזלי במרקם מאט מוחלט וצבע טהור ב 12 גוונים לוהטים. השפתון הנוזלי החדש PUPA I'm Matt LIP FLUID       ימלא את כל צרכייך. ההשראה מגיעה מהטרנדים האחרונים בעולם האופנה המציגים מראה מתוחכם במיוחד, ומאופיינים בצבעים מלאים ואינטנסיביים באפקט קטיפתי, מראה בגוון חדש ומימד חדש לאיפור השפתיים: שפתון נוזלי עם פיגמנטים גבוהים וגימור מאט. מגיע ב-12 גוונים.

תכלס: הצבעים מאוד חזקים ודרמטיים, יש אפילו כאלה שנראים כמו ורוד זרחני. טקסטורות הנוזל מתייבשת במהירות ויוצרת קו דק על השפתיים ולמרות שזה שפתון מאט- הוא לא מייבש אותן. השרטוט מדוייק והטקסטורה סקסית, קלה וקטיפתית. השפתון מתקבע בשלמות על השפתיים ובעל ניחוח עדין וקל.

כמה: 55 ₪.         איפה: בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר-פארם בלבד בכל רחבי הארץ.

קרדיט יעל האן - קומפוזיציה (Large)

מה: תקנים חדשים למוצרי הגנה מהשמש

מה חדש: ד"ר פישר אולטרסול עם ההגנה הרב ממדית פותחת את קיץ 2016 תוך יישום תקנים חדשים ומתקדמים בהגנה מהשמש. סדרת ד"ר פישר אולטרסול מעניקה הגנה רב-ממדית, ייחודית, גבוהה ורחבה מנזקי השמש:

✓        הגנה מקרינת UVB

✓        הגנה מקרינת UVA

✓        סיוע בהגנה מקרינת IR-A

✓        סיוע בנטרול רדיקלים חופשיים

✓        שמירה על לחות העור והזנתו

החל משנת 2017 יחויבו כל החברות בישראל לעמוד בתקנים חדשים לתכשירי הגנה מהשמש. תשלובת ד"ר פישר מקדימה את הרגולציה ומיישמת את התקנים החדשים והמחמירים כבר עתה בכל מוצריה המשווקים בעונת 2016.

כיצד בא לידי ביטוי יישום התקנות החדשות במוצרי אולטרסול של ד"ר פישר?

סיווג מחדש של רמות ה- SPF (הגנה מנזקי קרינת ה- UVB): רמות ה- SPF בתכשירי ההגנה מהשמש של ד"ר פישר יסווגו מחדש על פי התקנים החדשים ובהתאם ל- 3 רמות: הגנה בינונית (20SPF), הגנה גבוהה (30SPF או 50SPF) והגנה גבוהה מאד (SPF50+). כיום ד"ר פישר הינה החברה הישראלית היחידה שמציעה תכשירי הגנה מהשמש העומדים בתקנים החדשים ומספקים הגנה גבוהה מאוד (SPF 50+). מוצרים אלה מיועדים לספק מענה לאוכלוסיות הזקוקות להגנה גבוהה במיוחד מפני השמש, ביניהם: בעלי עור בהיר ובהיר מאוד, הנכווים בקלות, הסובלים מהיפר פיגמנטציה, תינוקות, חולים במחלות עור ובסרטן העור לסוגיו.

הגנה משופרת מפני קרינת ה UVA: ד"ר פישר אולטרסול מציגה מערכת מסנני קרינה ייחודית להגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש הכוללת בין השאר את מסנן הקרינה החדשני Uvinul A+ – בשורה טכנולוגית מתקדמת במיוחד. מדובר במסנן קרינת UVA איכותי ומתקדם מסוגו שבין יתרונותיו הרבים פעילות סינון קרינה שאינה נחלשת בעקבות החשיפה לשמש וסיוע במניעת היווצרותם של רדיקלים חופשיים המזיקים לעור.

קומפלקס אנטי-אוקסידנטים: במוצרי ד"ר פישר אולטרסול בעונת 2016 שולב קומפלקס מחוזק של אנטי-אוקסידנטים, לנטרול  רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך.

המוצרים:

חדש! אולטרסול ספורט MAX תרסיס תחליבי: סדרה המותאמת במיוחד לעוסקים בספורט, בשמירה על כושר ואורח חיים בריא וספורטיבי ולמבלים בחוץ תחת קרני השמש. לסדרה מצטרף ספריי רציף תחליבי המסייע במניעת ריחות גוף וזיעה ומותאם במיוחד לפעילות אינטנסיבית של ספורטאים. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪.

סדרת אולטרסול KIDS FUN : מתיזים, נמרחים ונהנים: סדרת תכשירי הגנה משמש אשר פותחו במיוחד עבור ילדים, הופכת את המריחה בקרם הגנה למהנה וכייפית יותר. הסדרה כוללת שני תרסיסים רציפים בשני גוונים: תרסיס בגוון כחול בריח תפוח ותרסיס בגוון כתום בריח מלון. התרסיסים הצבעוניים הופכים את המריחה למשחק נעים וקליל ומאפשרים הגנה נוחה, מדויקת לכיסוי מירבי, ללא פספוסים, של האזורים החשופים לשמש. מתיזים, נמרחים ונהנים. הצבע נעלם אך ההגנה הגבוהה נשארת. הפורמולות אינן מלכלכות או מכתימות. התכשירים אינם שמנונים ונספגים במהירות. היפואלרגנים, עמידים במים, ללא פראבנים, סנסיטיב, מותאמים לעור רגיש. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪.

חדש! אולטרסול Free תחליב גוף בשפורפרת: תחליף גוף אשר מצטרף לסדרת אולטרסול FREE, סדרת הגנה משמש פורצת דרך המותאמת במיוחד לעור רגיש: ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע, ללא מרכיבים מן החי. במרקם קליל הנמרח בקלות, נספג במהירות, אינו דביק ואינו שמנוני.

סדרת אולטרסול free כוללת מערכת מסנני קרינה העומדת בתקנים העדכניים והמתקדמים ביותר, המעניקה הגנה רב-ממדית, גבוהה, רחבה ומוגברת במיוחד מקרינת UVA ו- UVB ברמות הגנה של SPF30 ו- SPF50 וכן מסייעת בהגנה מפני קרינת IRA.

הסדרה כוללת גם קומפלקס אנטי-אוקסידנטים ייחודי המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק להגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על בריאות העור גם בטווח הארוך; פרו ויטמין B5 לריכוך ושמירה על גמישות ולחות העור; תמצית צמח הממליס (Witch Hazel) המסייעת למניעת גירויים ולהרגעת העור. הפורמולה היפואלרגניות, עמידה במים ונבדקה כמתאימה לעור רגיש. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪.

חדש! תכשירי אולטרסול +50 SPF הגנה גבוהה מאד: על מנת לספק מענה עבור אוכלוסיות הזקוקות להגנה גבוהה במיוחד מקרינת השמש, ביניהם: בעלי עור בהיר ובהיר מאוד, נכווים בקלות, סובלים מהיפר פיגמנטציה, תינוקות, חולים במחלות עור ובסרטן עור לסוגיו, מציעה תשלובת ד"ר פישר סדרת מוצרים בעלי רמת SPF גבוהה מאוד: SPF50+. סדרה זו מחליפה את רמות ה- SPF הגבוהות (70 ו- 100), מספקת הגנה רב ממדית, גבוהה מאד ורחבה  מפני קרינת UVB וקרינתUVA  וכן מסייעת בהגנה מפני קרינת IR-A. בסדרה  תחליבי גוף וקרמי פנים, לילדים ומבוגרים. תכולה : 75 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן :54.90 ₪

תכלס: ניסיתי את כל המוצרים וכמו בכל שנה הגעתי למסקנה שהם הכי טובים מסוגם בשוק. הם נספגים מעולה ומגנים מפני השמש, וזאת אחרי ששרצתי בים כמה שעות ולא נשרפתי ולא השתזפתי. ביום יום אני משתמשת ב- אולטרסול ספורט MAX תרסיס תחליבי. לא כי אני עושה ספורט חס וחלילה, אלא כי אני נוהגת באוטו שעות ארוכות ואני מתיזה על הידיים כדי לא להתנמש. בקיצור- חובה!

איפה: ברשתות הפארם, רשתות המזון, בתי מרקחת וחנויות נבחרות.

payot sun spary 30spf פאיו הגנה שמש לגוף מחיר 89 שח ל 125 מל  צילום חול

מה: ספריי הגנה מהשמש לגוף 30 SPF

מה חדש: חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT  משיקה ספריי הגנה מהשמש לגוף SPF30

PAYOT SUN SENSI SPF 30  BODY SPRAY, המצטרף  לסדרת השמש אנטי אייג'ינג הנפלאה של PAYOT. סדרת השמש אנטי אייג'ינג  PAYOT SUN SENSI ANTI AGING כוללת 5 מוצרי שמש ושיזוף עצמי: קרם הגנה לפנים SPF50, קרם הגנה לפנים SPF30, תרסיס הרגעה והגנה אנטי אייג'ינג לאחר השיזוף לגוף ולפנים, וספריי לשיזוף עצמי ללא חשיפה לשמש לעור הפנים והגוף.

מוצרי השמש של PAYOT  מעניקים מענה לכל סוגי העור, גם לרגיש ביותר, תורמים לעידון העור וטיפוחו, מעניקים הגנה מלאה מקרני UVA  ו- UVB, תורמים למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומניעת כתמי שמש, מעניקים גוון שיזוף אחיד ובעלי מרקמים חושניים ומהנים. מוצרי ההגנה מהשמש בטכנולוגיה דוחה מים, נטול שומן.

ספריי ההגנה מהשמש החדש של פאיו PAYOT SUN SENSI SPF 30  BODY SPRAY במרקם תחליב קליל ונעים ולא שומני, מתאים לכל סוגי העור, מומלץ לשימוש כל שעתיים בעת החשיפה לשמש. מספק הגנה גבוהה לעור הגוף נגד קרני UVB + UVA , ומניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומניעת כתמי שמש. מגיע בבקבוק ספריי לשימוש נוח.

כחלק מיתרונותיו של ספריי ההגנה החדש של פאיו, מכיל רכיבי אנטי אייג'ינג, ביניהם:

מינרל COMPLEXE CELL-PROTECT רודולייט, ויטמין E ו- C, המשמשים יחדיו  כמגן נוגד חמצון, נלחמים נגד הזדקנות מוקדמת, מגנים על תאי העור. מסנני UVA עוצמתיים. נוגדי חמצון גבוהים נגד UVA/UVB, מחדשים ומחיים את העור.

מסנני UVA / UVB  מעניקים מעטה מאוזן וספקטרום רחב של הגנה נגד קרני השמש המזיקות. בעלי עמידות גבוהה. מרכיבי לחות ואבקה סופחת, מעניקים לחות, מחדשים ומותירים את העור רך ועם מגע משיי. ללא תחושה שומנית.

תכלס: ניסיתי את הספריי. יש לו ריח נעים ואריזה נוחה ואלגנטית, הוא לא שומני אבל הוא מעט דביק בהתחלה וזה חולף אחרי עשר דקות כשזה נספג. אחר כך נשאר עור קטיפתי ונעים ובנוסף לכל הוא נוח לנשיאה בתיק כי הוא די קומפקטי. נחמד גם לשימוש יומיומי למחשוף, לידיים ולרגליים, ואם אתם מחפשים מוצר ייעודי לפנים- חברת פאיו מציעה קרמים אחרים עם מקדמי הגנה ויעודיים לפנים.

כמה: 89 ₪.         איפה: ברשתות הפארם.

קרם_לחות_לפנים_דבשמה: קרם לחות מועשר בדבש אבוקדו

מה חדש: מותג הקוסמטיקה "שוורץ" מציג קרם חדשני לפנים: קרם לחות מועשר בדבש אבוקדו. קרם הלחות החדש מסדרת הדבש של שוורץ קוסמטיקה מועשר בדבש אבוקדו, פרופוליס, שמנים וויטמין E. סדרת הדבש הנה סדרה ייחודית שפותחה על ידי מעבדות חברת "שוורץ" בלמידת יתרונותיו של הדבש כמרכיב הזנה צמחי. בזכות מבחן הזמן, תבונת הטבע והנסיון האנושי, מעניקים לנו הדבש והפרופוליס כלים יעילים בעלי עוצמה רבה בטיפול וטיפוח העור תוך מתן הזנה, חיוניות ומראה בריא. קרם הלחות מתאים במיוחד לימי האביב והקיץ מכיוון שהוא מעניק לעור הגנה, גמישות ורעננות מקסימאלית. חברת "שוורץ קוסמטיקה" הנה חברה ותיקה ומובילה בתחום פיתוח וייצור מוצרי טיפול וטיפוח משנת 1965. מוצרי חברת שוורץ מבוססים על שילובים יחודיים כגון: שמן זית והדס, דבש ופרופוליס, תמצית רימונים, שמני תבלינים, תמצית תמר, שמן זרעי ענבים וחלב.

תכלס: לקרם יש מרקם מוזר קצת, כמו של קרם ישן, אבל הוא נספג טוב ויש לו ריח מעולה של דבש. הוא מאוד עשיר ומזין את עור הפנים, ובגדול- אימצתי אותו באהבה. אני מקווה רק שישנו וישפרו את הנוסחה של המרקם כדי שהוא יהיה באמת מושלם בסופו של דבר.

כמה: 90 ₪.         איפה: באתר שוורץ קוסמטיקה. או בטלפון: 08-646677. חפשו גם בפייסבוק.

חדש מנקה 7 - סדרת נקה 7 קידס מוצרי טיפוח לילדים במהדורה מוגבלת עם דמויות המיניונים מחיר 10 שח צילום מוטי פישביין (1)מה: נקה 7 KIDS

מה חדש: המותג האהוב נקה 7 משיק: נקה 7 KIDS – סדרת מוצרים המותאמת לעורם העדין של ילדים במהדורה מיוחדת עם דמויות המיניונים. במסגרת המיתוג החדש "נקה 7" מרעננת את כל שורות המוצרים ומרחיבה את תחום הפעילות ונכנסת לקטגוריה חדשה: קטגוריית הילדים. המוצרים היפו אלרגניים, ללא פרבנים, עברו מבחנים קלינים דרמטולוגיים, מתאימים גם לבעלי עור רגיש. מוצרי נקה 7 לא נוסו על בעלי חיים.

בסדרה ניתן למצוא:

אל סבון עשיר בלחות ופרחי קמומיל המגנים על העור מפני יובש ומרגיעים רגישות.

שמפו מכיל רוזמרין לשמירה על ראש נקי וחומרי לחות לסירוק קל.

מרכך מכיל רוזמרין לשמירה על ראש נקי וחומרי לחות לסירוק קל.

2 ב-1 שמפו + מרכך מכיל רוזמרין לשמירה על ראש נקי וחומרי לחות לסירוק קל.

תכלס: המוצרים מגיעים בעיצובים חווייתיים של המינונים- דמויות אהודות מאד בקרב ילדים וילדות מה שיגרום להם ישר לרוץ למקלחת. הריחות מצויינים, המחיר מול הכמות מאוד זול ומשתלם ובגדול- זה מוצר מוצלח מאוד שילדים מתים עליו.

כמה: לרגל ההשקה, ובמהלך חודש מאי 2016 ב- 10 ₪. לאחר מכן המחיר יהיה כ-13.90-14.90 ₪.         איפה: ברשתות השיווק והפארם.

 


כתיבת תגובה