מוצרי יוקרה, סרומים מעולים, והמון איפור חדש


payot serum elixir ideal פאיו סרום אלקסיר אידאל אילומיניטינג מחיר 380 שח צילום חול .jpgמה: סרום חדש להארה ושיפור מראה עור הפנים

מה חדש: חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT  משיקה – סרום חדש להארה ושיפור מראה עור הפנים Payot Elixir Ideal. מה הוא יודע לעשות? בפאיו מבטיחים שהסרום החדש מגן על עור הפנים כנגד השפעת סימני הגיל ומראה בוגר, משפר את איכות העור באופן ניכר, תורם לגוון עור אחיד ומואר יותר, ומטשטש קמטוטים ומכווץ נקבוביות. מתאים לכל סוגי העור במרקם תחליב נעים.

הסרום מכיל קומפלקס ובו תמצית ליצ'י, ויטמין C שמטשטש ומבהיר סימני פיגמנטציה ובגדול מבהיר את העור, חומצה היאלורונית שמתפיחה וממלאת את הקמטוטים, ופודרה ממקדת ורכה המשקפת את האור ונותנת מגע רך וחלק.

מומלץ להשתמש בוקר וערב, להספיג כמות קטנה על עור נקי ומאוזן. לאחר כמה דקות בהם הסרום נספג יש להשלים עם קרם לחות מתאים.

תכלס: הסרום נעים מאוד וריחני והופך את הפנים לפני קטיפה נעימים ומבריקים מעט, גימור שנספג אחרי כמה דקות ומשאיר עור קורן בזכות המרקם של החומר. לאחר מכן מורחים קרם פנים וממשיכים את היום. הסרום מלחח את העור ונותן הרגשה טובה. אחרי שימוש של שבועיים יש בהחלט שיפור של מראה עור (בתנאי שמורחים פעמיים ביום).

כמה: מחיר השקה מיוחד 149₪ עד ה – 31.8.2016. מחיר רגיל 380 ₪- 50 מ"ל.  איפה: בנקודות המכירה של PAYOT  ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות ובתי המרקחת הנבחרים.

Sebocalm Essence Serum צילום מוטי פישביין מחיר 99 שקלים
צילום מוטי פישביין

מה: סרום חדש של סבוקלם.

מה חדש: SeboCalm Essence Serum הוא סרום מטפח במרקם קליל ודל שומן המתאים במיוחד לאקלים הישראלי. זהו סרום טיפוח המעניק תחושת קירור והרגעה מידית לעור הפנים. הסרום, במרקם קליל ודל שומן המתאים לאקלים הישראלי, מעודד את אגירת הלחות בעור. בנוסף הוא מועשר בקומפלקס של רכיבים חיוניים כמו שמן אובליפיכה לריכוך ושמירה על גמישות העור, תמצית פרחי יערה ואלוה ברבדנסיס לצינון, הרגעת העור ומניעת תחושת יובש. ויטמינים A+E בשילוב שמן נבט חיטה המשמשים כנוגדי חמצון להגנה מפני נזקי הסביבה.

הסרום היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש ואינו מכיל פראבנים.

מתאים לשימוש לכל סוגי העור ולכל הגילאים ובמיוחד לבעלי עור עדין ושמנוני, הנוטה לאדמומיות.

הוראות שימוש: למרוח על פנים נקיות בתנועות עיסוי רכות. מומלץ לשימוש לפני קרם לחות סבוקלם.

תכלס: סרום נוסף שבדקתי השבוע הוא של סבוקלם. המוצרים שלהם מתאימים לכל סוגי העור, גם הרגישים ביותר, ולכן נתתי לנסיינית עם עור שנוטה לאדמומיות. הסרום נספג טוב ומשאיר עור רך ונעים שמחכה לקרם הפנים שיבוא מעל. אין לו אפקט הברקה, הוא יותר מאט מהסרום הקודם. יש לו ריח מעולה ובגדול הוא מצויין. ניסיתי אותו גם אני ומאוד אהבתי, בעיקר את תחושת הקטיפה שהוא משאיר.

כמה: 99 ₪ ל – 60 מ"ל. במהלך יוני 2016 הסרום יוצע במבצעים אטרקטיביים ברשת סופר פארם ובהנחות בין 20-50 אחוז.     איפה: ברשת סופר פארם (מחלקת הטבע), בתי מרקחת פרטיים, ובתי מרקחת של קופות החולים.

20160617_073450_resized
צילום: אביגיל לאפין גרא

מה: קרם לילה של אסתי לאודר

מה חדש: אסתי לאודר מרחיבה את סדרת DAYWEAR האייקונית ומשיקה את סדרת NIGHTWEAR PLUS DETOX. מדובר בסדרת טיפוח חדשה ללילה (הכוללת קרם ומסיכת טיהור) המסייעת לעור לטפל בהשפעות הנראות לעין שהצטברו במהלך היום באמצעות ניקוי, ליטוש מראה העור ולחות אינטנסיבית וכן צמצום נקבוביות והענקת מראה זוהר יותר. סדרת המוצרים החדשה כוללת את קרם הלילה NightWear Plus Anti-Oxidant Night Detox Creme ואת מסכת 3-Minute Detox Mask – המסייעים לעור להיטהר מלכלוך שהצטבר במהלך היום באמצעות ניקוי, ליטוש מראה העור ולחות אינטנסיבית. סדרה מושלמת זו מצמצמת נקבוביות נראות לעין ומעניקה לעור עמום שאיבד מזוהרו מראה חלק וזוהר יותר.

המוצרים בסדרה :

קרם NightWear Plus Anti-Oxidant Night Detox Creme – עם נוסחה מיוחדת ללילה הקרם עשיר אך עם זאת קליל, מסייע לעור לטפל בהשפעות הנראות לעין שהצטברו במהלך היום. יש בו חומצה היאלורונית, תמצית שמן זרעי קפה, תמצית קליפת תפוז מנדרין והכי חשוב- קומפלקס סופר אנטי-אוקסידנטים המוגן בפטנט של אסתי לאודר ובגדול הוא מסייע במניעת סימני הזדקנות עתידיים באמצעות נטרול הנזק הסביבתי לאורך כל הלילה.

EL Night Wear Mask מסכת דיטוקס - מחיר השקה עד סוף יוני 219 - מחיר לצרכן 297 שח - להשיג בכל רשתות הפארם אפריל ומשביר - קרדיט צילום יחצ חול (Large)מסיכת NightWear Plus 3-Minute Detox Mask  – מהירה במיוחד, מטהרת במיוחד, מסכת "אקספרס" זו מסייעת לטהר את העור מרעלים יומיומיים בתוך 3 דקות בלבד. עם נוסחה המועשרת בחימר לבן (קאולין), המסיכה סופחת בעדינות לכלוך ושומן עודף עמוק מתוך העור, מסייעת בצמצום ובעידון הנקבוביות. מסכת חימר קלילה ונוזלית זו מצמצמת מיד עודפי שומן, משאירה את העור רענן יותר, עם גימור טבעי יותר. עם קומפלקס סופר אנטי-אוקסידנטים (Super Anti-Oxidant Complex) המוגן בפטנט של אסתי לאודר וחימר לבן, נוסחה זו מסייעת בהחייאת עור עמום, עייף, וחושפת עור חלק ורענן.

אופן השימוש : פעמיים בשבוע, בערב, להניח על עור נקי בשכבה דקה. לאחר כ- 3 דקות בלבד, לעסות קלות עם מים ולשטוף ביסודיות ולהימנע מאיזור העיניים. לאחר מכן ניתן להשתמש בסרום תיקון מתאים וקרם לחות.

תכלס: במהלך היום, העור צובר נזק סביבתי התורם להופעתם של סימני הזדקנות, הדבר האחרון שאת רוצה. לעומת זאת, בלילה, הזמן בו העור מתאושש מן ההשפעות הנראות לעין של היום ונטען לקראת היום הבא, הוא עלול לחוות מצבים של אובדן לחות מואץ וגירוי. בדיוק בשביל זה המציאו את קרמי הלילה, והקרם של אסתי לאודר מסייע גם בניקוי רעלים וגם בעידון העור והחדרת לחויות.

זו פעם ראשונה (לפי מה שזכור לי) שככה משקיעים בניחוח של קרם (מעבר להרכב ולחומרים שבו). הריח מתחיל בעלים ירוקים ומלפפון, לאחר מכן מגיע ניחוח של יסמין, סיגלית ורקפת ולבסוף תו אחרון של מאסק, ממש כמו שלושת התווים של בושם. זה ממש מרגיע, כל הריחות האלה על הפנים לפני השינה. קרם הלילה קליל, ריחני, נעים ונראה כי הוא עושה עבודה טובה. אהבתי.

כמה: קרם לילה, מחיר השקה עד לסוף חודש יוני 2016:  269 ₪ – (מחיר רגיל: 400 ₪). **מסיכה- מחיר השקה עד לסוף חודש יוני 2016:  219 ₪ – (מחיר רגיל 297 ₪). איפה: ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.

Bronze Goddess SPF30 (Large)מה: אסתי לאודר- קרם יום עם מקדם הגנה גבוה

מה חדש: אסתי לאודר מזכירה לכן על קרם ההגנה המפורסם שלה, Bronze Goddess Sunscreen SPF30 – Sun Indulgence lotion for Face או בעברית פשוטה-ברונז גודס.

זהו מקדם הגנה לפנים בעל מרקם סופר יוקרתי, מפנק, אינו כבד או קומודוגני. מעניק לחות וזוהר בריא. יש בו שילוב של תמציות פירות ופרחי יסמין ונרקיס כמו גם שמן קוקוס המסייעים לעור לקבל מראה זוהר ובריא.

תכלס: הקרם מעולה, נספג טוב, קל להתאפר מעליו ויש לו גימור יפה כזה שמחמיא לעור. מקדם ההגנה שלו SPF30 מספיק להגנה מהשמש הישראלית והוא קטן ונוח לנשיאה בתיק. הבעיה היחידה היא הריח המתוק וממש חזק שלו. שמתי על הפנים ועל הצוואר ובמשך שתיים או יותר לא הצלחתי להתעלם מהריח החזק שלו שממש השתלט על הבושם ששמתי באותו יום. וים אחר שמתי רק על גב כפות הידיים (אני נוהגת המון כל יום) ושוב- הריח לא יצא לי מהאף. חוץ מזה, אם זה לא מפריע לכן- קרם מושלם.

כמה: 160 ₪ 50 מ"ל.         איפה: בכל רשתות הפארם, אפריל, משביר ופרפומריות נבחרות.

ספרינג דיפיוזר בעיצוב סיישל 280 מל בריח סיישל או מסק צרפתי או וויט פלאו...

מה: דיפיוזר בעיצוב ים עם קונכיות.

מה חדש: חברת SPRING- Perfume House משיקים את אחד המוצרים היפים שנתקלתי בהם לאחרונה-  דיפוזרים מעוצבים המכניסים ניחוחות של חופשה קסומה וים לבית. חברת ספרינג מתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, ובסידרה של הדיפיוזרים ניתן למצוא שלושה ריחות מוכרים ואהובים:

"סיישל" – ניחוח פרשי כובש של חופשה חלומית. עשוי עם תווי ראש של לימון וברגמוט, ממשיך בתווי לב של פרזיה, עלי תה ותווים ימיים רעננים ומסתיים בתווי בסיס של סדרווד ומסק.

"מסק צרפתי" – ניחוח של ניקיון עם נגיעה של תווי פריחה קיציית. עשוי עם תווים אלדהידים המשולבים עם תווי יסמין, ילנג-ילנג אפרסק לבן ומסק.

"וויט פלאור" – ניחוח קורן ומתוחכם של פרחים לבנים, יסמין, לילי וחבצלת העמקים.

????????????????????????????????????

תכלס: ניסיתי את הדיפיוזר "סיישל". העיצוב שלו מושלם, יפה, אלגנטי וחלומי. הכל בזכות הקונכיות היפות הנשקפות מבקבוק הזכוכית האלגנטי. הריח עצמו מעולה ונעים, ובזכותו כל חדר העבודה שלי מריח כמו חוף ים שכנראה בזמן הקרוב לא אהיה בו. מומלץ בחום כמתנה או כפינוק אישי. זה ממש יפה ומשדרג כל חדר גם מבחינת הריח וגם מבחינת הדיזיין.

כמה: דיפיוזר בעיצוב ים 150 מ"ל – 49 ₪/ דיפיזור בעיצוב ים 280 מ"ל – 89 ₪.  איפה: בפרפומריות מובילות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה 09-8999981

הבושם החדש לנשים מבית קרליין UNCOVER MUSK מחיר 99 שח צילום מוטי פישביין (8)
צילום מוטי פישביין

מה: בושם חדש UNCOVER MUSK E.D.P

מה חדש: בהמשך להצלחה של הבושם UNCOVER, קרליין גאה להציג את UNCOVER MUSK הבושם החדש לנשים.

תו עליון: ברגמוט ופריחה לבנה.

תו אמצע: לילי, יסמין, ורד.

תו הבסיס: מאסק, אמבר.

תכלס: הריח נעים מאוד, צעיר וקייצי. הוא נשאר זמן רב ושולט בו ריח המאסק שהישראליות כל כך אוהבות. המחיר שלו סביר והוא מתאים לנערות וגם לנשים בוגרות. המחיר שלו ידידותי והוא יכול להיות אחלה מתנה לבת מצווה או בכלל.

כמה: מחיר השקה: 99 ₪ 50 מ"ל (מחיר מלא: 209 ₪).   איפה: ברשתות הפארם, המשביר לצרכן והפרפומריות המובילות.

גוון 001 פופה_EYEBROW_DESIGN SET 79 שח צילום חול .jpg
גוון 001 פופה_EYEBROW_DESIGN SET 79 שח צילום חו"ל

מה: סט לעיצוב הגבות

מה חדש: חברת האיפור האיטלקית PUPA  מציגה סט לעיצוב הגבות Pupa eyebrow design set: ערכת הגבות האידיאלית, מכילה שעוות ווקס מיוחדת וצללית צבע לגבות, מברשת ופינצטה. זו ערכה בסיסית שכוללת כל מה שצריך לעיצוב הגבות. לערכה יש מברשת מיוחדת כפולה (דאבל אפליקטור) בצד אחד מברשת, צד שני מכחול למריחת הצללית, ופינצטה קטנה לסידור המדויק.

ניתן להשיג ב 3 גוונים אידיאלים – 01 בלונד, 02 חום, 03 חום כהה.

תכלס: הסט מחולק לשניים- בצד אחד שעוות ווקס עדינה מאד עם גוון קליל בתוכה המיועדת לתת את הבסיס להניח מעליה את גוון הגבה. לשעווה יש מרקם עדין וקליל והיא לא דביקה. היא הבסיס להנחת הצללית ליצירת עיצוב הגבה בקלות. בחלקה השני של הערכה צללית לעיצוב הגבה במרקם משי ומשקל סופר קל במיוחד ומרקם קל מאד. הצללית הקלילה נתפסת בצורה מושלמת על גבי שעוות הבסיס וזה מחזיק כל היום ולא נוזל/גולש/בורח. מאפרת מקצועית שניסתה את הערכה אמרה שהיא טובה מבחינת השעווה והצללית, אבל האפליקטור ממש קטן ובגלל שהוא גם דו-צדדי זה מקטין עוד יותר את שטח האחיזה שלו מה שמקשה קצת על השליטה בעיצוב הגבות.

כמה: מחיר השקה עד ה 30.9.2016-79 ₪. (מחיר מחירון מלא 159 ₪.).  איפה: בנקודות המכירה של PUPA  ברשת הסופר-פארם בלעדית.

קארין עליה מלכת היופי , ים קספרס אנשל נערת ישראל ושי ברקוביץ בקמפיין
קארין עליה מלכת היופי, ים קספרס אנשל נערת ישראל ושי ברקוביץ בקמפיין

סדרת ספריי מקצועית מבית נטורל פורמולה מחיר 39.90 שח לתכולת 300 מל צילום ...

מה: סדרת  ספריי מקצועית לשיער

מה חדש: נטורל פורמולה משיקה סדרת ספריי מקצועית לשיער המשדרגת בקלות כל עיצוב וכל תסרוקת. המוצרים פותחו בשיתוף צוות מעצבי שיער במטרה להעניק לנשים מוצר מקצועי המעצב את השיער בדיוק כמו במספרה ועמיד לשעות ארוכות.

  • ספריי HOLDING מקבע תסרוקות – ספריי חזק במיוחד המקבע כל סגנון של עיצוב ותסרוקת. מאפשר פיזור אחיד, עוטף את השערה בברק וחיוניות. מתייבש מהר,אינו דביק וניתן להסרה בהברשה קלה. אופן השימוש: על שיער יבש ובתום העיצוב יש להתיז ממרחק 20-30 ס"מ. מתאים לשימוש יומיומי.

  • ספריי VOLUME מקבע נפח וגלים – ספריי המקבע נפח בעיצוב טבעי. מתאים לשיער דק או דליל לשימוש יומיומי או לעיצוב תסרוקת "גדולה". שומר על העיצוב לשעות ארוכות. אינו דביק וניתן להסרה בהברשה קלה. אופן השימוש: על שיער יבש ולאחר יצירת הנפח או הגלים יש להתיז ממרחק 20-30 ס"מ. מתאים לשימוש יומיומי.

  • ספריי SHINING להענקת ברק וזוהר- פיניש מושלם לכל עיצוב. מעניק לשיער ברק ,חיוניות וזוהר תוך שניות. מעניק רכות וגמישות לשיער. בכל זמן שהשיער נראה עייף מספר התזות ישיבו לו חיים.

אופן השימוש: על שיער יבש ובתום העיצוב יש להתיז ממרחק 20-30 ס"מ. מתאים לשימוש יומיומי.

 יתרונות סדרת המוצרים:

מועשרים בתמציות טבעיות לטיפוח השיער.

ללא תחושת דביקות.

ניתן להסרה בהברשה קלה.

מעניק תוצאות עיצוב לאורך זמן.

המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער כולל שיער שעבר החלקה.

לא נוסה על בעלי חיים.

תכלס: ניסיתי בהתחלה את הספריי המבריק. יש לו ריח עדין כמו של שאר מוצרי נטורל פורמולה (הריח המוכר של קרם השיער שבא בבקבוק משאבה ירוק). הוא בהחלט נותן ברק יפה לשיער, ועושה את מה שהוא מבטיח. הייתי שמחה אם היה מיכל יותר קטן של זה, שאפשר גם לקחת בתיק ולחדש את הברק באמצע היום, אבל סבבה. בנוסף ניסיתי את הספריי המקבע. הוא מצליח לשמור על תסרוקות בצורה יציבה וחזקה (עשיתי צמות צמודות). אחרי שמפרקים את התסרוקת מנערים קצת את השיער ומברישים אותו, ולא נשאר זכר לספריי. ממש מושלם!

כמה: 39.90 ₪ (אבל תמיד יש מבצעים).          איפה: בכל רשתות הפארם והשיווק.

20160617_073107_resized

מה: מוצרי איפור חדשים של Essence

מה חדש: Essence ממשיך במסורת ומתחדש פעמיים בשנה בסטנד מוצרים חדשים ובגוונים חדשים המתווספים למוצרים הקיימים. הפעם אסנס הולכים על מראה זוהר וקייצי. בסדרה יש שפתונים חדשים מלאי לחות, מסקרות מעבות, מאריכות וממלאות, עפרונות שפתיים עמידים במיוחד, קונסילרים במרקמים חדשים, צלליות בגוונים קייצים.

והנה חלק מהמוצרים החדשים לעונה הקרובה:

544645654
בתמונה- קונסילר וצלליות

צלליתessence mono eyeshadow

כוכב בודד- כעת עם מרקם משופר למריחה קלה ותוצאה ארוכת טווח. עם גווני כחול פטרול, סגול כהה, קשת רחבה של צבעים מצטרפים לקיימים מגווני מאט לגוונים מטאליים ונוצצים. מחיר 10 ₪ (סה"כ: 13 גוונים).

3343

מסקרה I like long lashes! Volume & length essence

מסקרה זו מספקת את התוצאה ומעניקה ריסים ארוכים ללא גבשושיות. מכילה סיבים מאריכים סינטטיים היוצרים מראה ריסים ארוך ושופע. המברשת הקטנה מבטיחה מראה אחיד ארוך ונקי המאפשרת את השימוש גם בריסים התחתונים. מחיר 14 ₪.

New Image

שפתון נוזלי essence liquid lipstic

2 ב – 1  הפורמולה החדשנית של השפתון הנוזלי משלבת שניים מהיתרונות הטובים ביותר של מוצרי השפתיים, כיסוי של שפתון וברק של גלוס. האריזה מדגישה את שני המאפיינים: אריזה מגניבה של גלוס לשפתיים עם אפליקטור קל לשימוש בצורת שפתון. מחיר 14 ₪ (סה"כ: 6 גוונים).

עפרון שפתיים essence longlasting lipliner

תוחמי השפתיים החדשים והעמידים לאורך זמן מאפשרים לתחום ולעצב את קווי המתאר של השפתיים בקלות ובדיוק רב. המרקם הסופר-רך מבטיח מריחה קלה, מעניק צבע עשיר ועמיד לאורך זמן. זמין ב-9 גוונים. ללא צורך בחידוד. מחיר 8 ₪ (סה"כ: 9 גוונים חדשים).

קונסילר essence camouflage cream concealer

קומבינציה להסתרת פגמים בעור ועיגולים שחורים מתחת לעיניים. הקונסילר הקרמי מסווה דברים לא רצויים בעור ומעלים אותם במהירות הבזק. כל ערכה מכילה שני גוונים ליצירת גוון אידאלי עבורך. 4 גוונים, מחיר 14 ₪.

תכלס: המוצרים מעולים וזוליייםםםםם! פשוט כיף לבוא ולקנות כל כך הרבה מוצרים בבת אחת ולא לקרוע את הכיס. הגלוסים מצויינים, יש להם מרקם עשיר שממש נותן צבע טוב לשפתיים וברק חזק. המסקרה בסדר, מעשה וקצת מאריכה. היא די רגילה, לא מצאתי ערך מוסף או משהו כזה. עפרונות השפתיים ממש טובים וכיפיים לשימוש לעומת עפרונות יבשים מדי שנתקלתי בהם לאחרונה, והקונסילר מצוין- אפשר לערבב גוונים ולהגיע לגוון המדויק שיסתיר את הכהויות מתחת לעיניים. בקיצור- בנות- תסתערו!

איפה: בסופר פארם.

בתמונות: שפתון מהסדרה החדשה של אסנס.

20160615_080302 (Large)

13413112_10153658703647196_6765906267429161403_n
20160615_080301 (Large)

מה: מארזי מתנה של "סבון"

מה חדש: קולקציית מארזי מתנות סוף שנה מבית SABON- החל מ-29 ₪, מיועדים כמתנה לגננות או מורות או סתם, אם בא לנו לפנק. המארזים במחיר אטרקטיבי ובמארז יפיפה. הנה כמה בסדרה:

SABON קולקציית מארזי מתנה למורות וגננות צילום כפיר זיו

 מארז Many Thanks- מארז בניחוח פטשולי לבנדר וניל מכיל: סבון ידיים ללא שטיפה 80 מ"ל וקרם לחות לידיים 30 מ"ל. מחיר: 29 ₪ (במקום 40 ₪).

SABON מארז ומורות youre the best מחיר 49 שח צילום כפיר זיו
SABON מארז ומורות youre the best מחיר 49 שח צילום כפיר זיו

מארז You're the best- מארז בניחוח יסמין המכיל: קרם לחות לגוף 100 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל, מחיר: 49 ₪ (במקום 69 ₪).

SABON מארז לגננות והמורות simply thank you מחיר 79 שח צילום כפיר זיו
SABON מארז לגננות והמורות simply thank you מחיר 79 שח צילום כפיר זיו

מארז Simply thank you- מארז בניחוח לבנדר-תפוח המכיל:  קרם לחות גוף 50 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל קרם לחות לרגליים 50 מ"ל מחיר: 79 ₪ (במקום 109₪).

SABON מארז לגננות והמורות all for you מחיר 99 שח צילום כפיר זיו

מארז All for you- מארז בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל המכיל: קרם לחות לגוף 50 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל וסבון נוזלי במרקם ג'ל300  מ"ל. מחיר: 99 ₪ (במקום 135 ₪).

 מארז One of a kind- מארז בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל מכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים 300 מ"ל, קרם לחות לידיים 50 מ"ל, קרם לחות לרגליים 50 מ"ל, קרם לחות לגוף 50 מ"ל ומבשם טקסטיל לינן 50 מ"ל. מחיר: 129 ₪ (במקום 178 ₪).

איפה: בחנויות רשת SABON או באתר .Sabon.co.il


4 מחשבות על “מוצרי יוקרה, סרומים מעולים, והמון איפור חדש

  1. אסנס מעולים, רק ניסיתי אתמול בשבת את הגלוס והוא טיפה מלכלך. כאילו אם השיער נוגע בו הוא עושה פסים של צבע על הפנים. אני לא אוהבת גלוסים כאלה. רק אודם עמיד. שאר המוצרים ניסיתי חלק והם באמת כמו שכתבת. בעיקר הפופה של הגבות.

    אהבתי

כתיבת תגובה