הצרכניה בודקת טונה, שניצלים, מחטא ידיים ועוד

%d7%97%d7%a2%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%a2%d7%97%d7%9c

מה: טונה

מה חדש: פסיפיקו הוא מותג שימורי טונה חדש בישראל המיובא על ידי חברת זקארי המתמחה ביבוא של טונה מתאילנד. המותג החדש יופץ על ידי חברת אסם, הנכנסת לראשונה לקטגוריית הטונה. פסיפיקו מיוצרת במפעל איכותי ומתקדם אשר עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר וזכתה בתו התקן העולמי HACCP – GMP – BRC. טונה פסיפיקו מגיעה מהאוקיינוס השקט וייחודית בכך שכל התהליכים הקודמים לאריזת המוצר נעשים במפעל בתאילנד, בפיקוח מחמיר של אחד מבעלי החברה שנמצא בתאילנד באופן קבוע לצורך הפיקוח על תהליכי העבודה עד שליחתו של המוצר לישראל. המוצר מגיע לישראל ועולה מיידית על המדפים בנקודות המכירה השונות ומגיע לצרכן הישראלי במלא הטעם ובאיכות הגבוהה ביותר. כשרות מהרבנות הראשית לישראל ומבד״צ בית יוסף.

בשלב ראשון ישווקו המוצרים הבאים:

  • שלישיית נתחי טונה בהירה בשמן צמחי – 95 גרם.

  • רביעיית נתחי טונה בהירה בשמן צמחי – 140 גרם.

  • רביעיית נתחי טונה בהירה במי מלח – 140 גרם.

תכלס: על האריזה מצויין הסמל dolphin free כך שציד הטונה לא פוגע בדולפינים (כך לפי היצרן). רביעיית טועמים ניסתה את הטונה בשמן צמחי, ותכלס- זה לא רע. הטונה טעימה, השמן לא גורע מהטעם, ולא הרגשנו שוני מכל טונה אחרת. בגדול זה בסדר גמור.

כמה: מארזי שלישיות: 10-13 ₪. מארזי רביעיות: 18-21 ₪.          איפה: רמי לוי, יינות ביתן-מגה, ויקטורי, יוחננוף, חצי חינם טיב טעם, קואופ שופ, ,AM;PM יילו, סופר אלונית סופר ברקת וכן בחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.

%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%97%d7%aa%d7%99-%d7%a7%d7%95%d7%a1%d7%a7%d7%95%d7%a1-largeמה: קוסקוס מרוקאי אמיתי מחיטת דורום

מה חדש: המותג הקולינארי "מאסטר שף", המציע מגוון מוצרים איכותיים מארצות המקור, שמח להציע לצרכן הישראלי את סדרת הקוסקוס המרוקאי החדשה. קוסקוס מרוקאי אמיתי הגדל ומיוצר במרוקו ועשוי מ-100% חיטת דורום איכותית. על הקוסקוס, כמו על הרבה מאכלים מוצלחים אחרים, ישנו ויכוח עתיק בנוגע למוצאו: טריפולי, לוב או תוניס, כאשר כל עדה מנכסת לעצמה את טעמו המופלא של הקוסקוס, אך דבר אחד בטוח הוא שהקוסקוס המרוקאי הוא אחד המנות האותנטיות והמפנקות בימי חורף קרים.

סדרת הקוסקוס החדשה של מאסטר שף חוסכת את העבודה הרבה שבהכנת קוסקוס ביתי, כולל השימוש בנפה, אידוי ובישול ארוך בקוסקוסייר, כך ניתן להכין קוסקוס אמיתי ואיכותי בפחות מרבע שעה. אידיאלי לארוחת צהריים מזינה לילדים ואפילו כארוחת קוסקוס אמיתית בצהרי שישי.

סדרת הקוסקוס ממרוקו של מאסטר שף כוללת:

  • קוסקוס דורום דק.

  • קוסקוס דורום בינוני.

  • קוסקוס דורום מחיטה מלאה.

הקוסקוס המרוקאי של מאסטר שף עשוי מ- 100% חיטת דורום סמולינה, החלבון האיכותי בלב גרעין החיטה. כשרות: בד"צ בית יוסף (פרווה). למתכונים וטיפים בקרו בעמוד הפייסבוק של מאסטר שף.

תכלס: חבורת הטועמים בישלה וניסתה את כל הסוגים, והמסקנות הן שהמוצר ממש קל הכנה ולא דורש יותר מדי ידע או מאמץ. הקוסקוס מהחיטה המלאה מאוד טעים ומיוחד, הוא היה האהוב מבין השלושה. הקוסקוס הדק והבינוני מאוד דומים בטעמם וטובים מאוד, ופה זו כבר שאלה של העדפה מבחינת הגודל. הטועמים שלנו העדיפו את הדק וכשהוא נמס לתוך תבשיל עוף בתנור זה הלך נפלא ביחד. מומלץ בחום.

כמה: 7.90 ₪. 500 גרם.         איפה: ברשתות השיווק והחנויות הנבחרות.

%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%98-%d7%92%d7%9e%d7%91%d7%95-%d7%9e%d7%90%d7%95%d7%a9%d7%a8-%d7%9c%d7%a9%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a9-%d7%a7%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%98-%d7%9e%d7%95%d7%9c%d7%98מה: נייר טואלט חדש

מה חדש: מולט+ (בעבר נקרא מולט ועכשיו עבר מיתוג מחדש והוסיפו לו את הפלוס) נייר הטואלט מבית קימברלי קלארק ישראל משיק גליל רך וארוך פי 2: במקום 60 גלילים רגילים – 30 גלילים כפולים באריזה חסכונית ונוחה לנשיאה ואחסון.

הגליל הכפול מעניק לצרכן חוויית קנייה חכמה מרגע הרכישה ועד השימוש הביתי. הצרכן נהנה מאריזה קומפקטית ונוחה לנשיאה בעגלת הקניות, באחסון בבית ומשימוש בגליל אחד לאורך זמן, מבלי להזדקק להחלפה תדירה של גלילים.

בנוסף, הגליל הכפול מסייע לשמירה על עולם ירוק בזכות צמצום פסולת (פחות קרטונים המשמשים כ"טבור" הגליל, ופחות חומרי אריזה מאחר והאריזה קומפקטית) והקטנת שימוש באנרגיה בתהליך הייצור ולאורך כלל שרשרת האספקה.

תכלס: כולם מכירים את נייר הטואלט של מולט שמוכר בזכות הלבבות האדומים שלו והעובדה שהוא לא ממש נעים… אז עם עד היום זכיתם לגרסה המחוספסת שלו, עכשיו הוא השתפר והוא רך יותר. לא רך כמו המתחרים היקרים יותר שיש להם נייר טואלט שכייפי גם כטישו, אבל הוא התרכך דרגה אחת ממה שהיה קודם וזה סביר ביותר. בנוסף הוא גם כפול בגודל ואהבתי את הקטע החסכוני וה"ירוק"- שככה באמת יש פחות מהגלילים החומים שבאמצע. אני מקווה שחברות אחרות יאמצו את זה לא רק כמהדורה זמנית או מוגבלת אלא באופן קבוע.

כמה: כ-30 ₪.         איפה: ברשת "רמי לוי".

אוהבים סדרות וסרטים? כנסו לקבוצה שלי בפייסבוק%d7%a2%d7%95%d7%a3-%d7%98%d7%95%d7%91-%d7%a4%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%9e%d7%94-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%90%d7%a0%d7%98%d7%99%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94מה: פסטרמה מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים.

מה חדש: לראשונה בישראל: קבוצת "עוף טוב" מרחיבה את סדרת המוצרים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים גם לתחום הפסטרמות ומשווקת בימים אלה פסטרמה מחזה עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים. פיתוח המוצרים מתאפשר בשל היותה של קבוצת "עוף טוב" אינטגרציה חקלאית השולטת לאחור בשרשרת הערך ואחראית על התזונה ואופן הגידול של העופות.

התפיסה של הפחתת השימוש באנטיביוטיקה בבעלי חיים מקורה  בחשש להתפתחות חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה וחשיפה של בני האדם אליהם כתוצאה משאריות אנטיביוטיקה שנותרות בבשר. העוף מקבל תוספים טבעיים ממקורות צמחיים וגדל ללא אנטיביוטיקה או זרזי גדילה. האיחוד האירופאי אסר שימוש בזרזי גדילה אנטיביוטיים, החל מינואר שנת  2006. בישראל, אין תקנות של משרד הבריאות המתייחסות לגידול ללא אנטיביוטיקה. ולכן רוב החברות אכן משתמשות באנטיביוטיקה בגידול העופות שלהם.

כל הפסטרמות של עוף טוב עשויות מנתחים שלמים נבחרים, ללא מונוסדיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא גלוטן וללא צבעי מאכל. כשרות – אוירבך מהדרין.

תכלס: הפסטרמה מכילה רק 1% שומן ו-18 גרם חלבון ל-100 גרם. המוצר אינו מעובד אלא עשוי מנתחים שלמים נבחרים ואין בו את הדברים "הרעים" כמו מונוסדיום גלוטמט, שומן טראנס, גלוטן וצבעי מאכל. ניסיתי את זה בטוסט מפנק וזה טעים מאוד. אחר כך ניסיתי את המוצר בתוך קרפ עם גבינה צהובה שנצרב במחבת ובכלל- עפתי. ממליצה לכם לנסות את זה בגרסת הקרפ, ותזהרו. זה ממכר.

כמה: 21.9 ₪ ל-250 גרם.         איפה: ברשתות הנבחרות.

alco-gel_magic_10030_silicon-copy-largealco-gel_silicons_group-largecreatures_group-large

מה: אלכו-ג'ל Magic במהדורה מוגבלת

מה חדש: ד"ר פישר משיקה אלכו-ג'ל Magic ג'ל בצבע קסום ובניחוח מסטיק שילדים אוהבים, לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון.

תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70%) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים. תכשירי סדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.

  • מכיל 70% אלכוהול לניקוי מהיר ויעיל במיוחד.

  • מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה וקמומילה לשמירה על לחות העור.

  • בניחוח מסטיק נעים שילדים אוהבים.

  • בצבע קסום במיוחד.

  • מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

  • ללא פראבנים.

ועכשיו זה מגיע עם מתלה מעוצב לתיק במהדורה מיוחדת ומוגבלת. המתלה מיועד לתלייה על התיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש באלכוג'ל 100 מ"ל.

תכלס: המוצר החדש מסדרת אלכו-ג'ל מגיע בצבע תכלת-פנינה ממש קסום ויפה (מי אמר unicorn?) והריח נעים וחביב. גם מתלה הסיליקון נחמד וזה נוח לתלות על התיק, ויש גם עיצובים מגניבים כמעט כמו אצל המלכה האם BATH AND BODY WORKS. עם עוד קצת מאמץ זה היה אש!

בכל אופן הסדרה מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים בכל זמן ומקום; במקומות ציבוריים, בעבודה, בנסיעות ובטיולים, בגן ובבית ספר ואפילו בבית. הסדרה מתאימה לאמהות לפני ואחרי החלפת חיתול, לילדים, לחיילים, למטפלים בחולים ולכל מי שמעוניין לשמור על הבריאות והיגיינת הידיים. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים כך שהיא מאוד אמינה ויעילה ואני משתמשת בה כבר שנים ואוהבת.

כמה:  100 מ"ל- 19.90 ₪, במבצע השקה בחודש ינואר 14.90 ₪.

30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪, במבצע השקה בחודש ינואר 9.90 ₪.            איפה: ברשתות הפארם, בתח מרקחת וקופות חולים.

%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%a6%d7%9c-%d7%a6%d7%9e%d7%97%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%98%d7%91%d7%a2%d7%95%d7%9c-large

20170107_212106-large
צילום: אביגיל לאפין גרא

מה: שניצל צמחוני של טבעול במתכון חדש

מה חדש: לראשונה מאז השיקה את השניצל מן הצומח לפני כ- 30 שנה, מבצעת טבעול שינוי מהותי במתכון השניצל האהוב ומצרפת אותו לסדרת המוצרים המכילים רכיבים ביתיים – רכיבים המוכרים לכולם מהמטבח הביתי. מעתה מכיל שניצל צמחוני של טבעול רק פתיתי סויה, מים, פירורי לחם, שמן קנולה, חלבון חיטה, חלבון ביצה, קמח חיטה, מלח, תבלינים, חומץ, קורנפלור ושמרים. זהו. המתכון החדש אינו מכיל שום דבר נוסף, למעט תוספת של סיבים תזונתיים, ויטמין B12 וברזל.

המהלך אותו מובילה טבעול בשנה האחרונה מצטרף למגמה בינלאומית לצמצום רשימת הרכיבים של מוצרי מזון והנגשת המידע אודות ההרכב התזונתי. רשימת הרכיבים של השניצל הצמחוני החדש מופיעה בבולטות בחזית המוצר, ומספקת מידע ברור, פשוט וקל להבנה.

השניצל הצמחוני מצטרף לסדרת מוצרי טבעול העשויים מרכיבים ביתיים הכוללת: שניצל תירס, שניצל ברוקולי, שניצל תרד, פלאפל וחטיפי כרובית.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית.

תכלס: אם רק עכשיו הוציאו מהשניצל הזה את כל הדברים הפחות בריאים, אז מה קיבלו מיליוני ילדים בארץ שאכלו טבעול עד עכשיו??? מלחיץ. בכל אופן עכשיו השניצל בריא יותר והוא מאוד מאוד טעים ודי דומה בטעמו לשניצל אמיתי מאשר לשניצל טבעול הישן. הטועמים ממש ממש אהבו, ואני ממליצה לשים את זה בטוסטר אובן או בתנור 10 דקות אחרי המיקרו כדי שזה יצא קריספי. אני אגב, כבר חיה על השניצלים הזה שבוע ומאוד מרוצה 🙂

כמה: כ-30 ₪.       איפה: ברשתות השיווק.


4 מחשבות על “הצרכניה בודקת טונה, שניצלים, מחטא ידיים ועוד

  1. סוף סוף ניתן לרכוש אלכוג׳ל עם המתלה המדליק , כמו שיש לבאת׳ אנד באדי . מוצר שבהחלט אחפש לרכוש ! 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה