כבר חשבתם על מתנות לפסח???

מה: הבושם החדש לאישה מבית ג'יבנשי, המלאך השחור.

מה חדש:   L'Ange Noirהבושם החדש לאישה מבית ג'יבנשי. ההשראה: אשה שהיא מלאך שחור, חיזיון-מתעתע לחושים, מסקרן ורב מסתוריות שלא ניתן לעמוד בפניו.

המראה החיצוני שלה שברירי. בעין הסערה, בפעולה, מאין עמימות המוסיפה לה עוצמה מרתקת.

כמו האור והצל ג'יבנשי יצרו ניחוח שלוקח את המהות, את הפרדוקס לגבהים חדשים.

 חמקמק כמו החושך, כמו שיקוי אהבה מפתה.הוא נולד כברית בלתי צפויה בין איריס צחורה, הנדירה והיקרה מבין הפרחים לבין שומשום שחור ומסתורי, שזה שילוב חסר תקדים בעולם הבישום.

תו עליון: ברגמוט, שקד ירוק, פלפל ורוד פיקנטי. תו הלב: איריס חלקלק ומפתה, שומשום שחור. תו הבסיס: ענבר וזרעי טונקה.

עיצוב הבקבוק בהשראת תכשיט שחור. הוא מחוטב ואפלולי, מחוספס בחלק התחתון ויש לו גימור נוצץ ומחוספס.

תכלס: לבושם יש את הריח הרגיל של אנג'ל: אלגנטי, נועז, יחיד, מיוחד ונצחי. זה בושם עם נשמה חבויה בתוכו. עיצוב הבקבוק הוא הקטע השונה: הבקבוק כאילו הותך מתוך הר געש עם לבה. צריך לראות את הבקבוק מקרוב כדי להבין. זה פשוט מהמם! לדעתי זו הגרסה הכי סקסית ונחשקת של אנג'ל. מי שאוהבת את הריח חייבת את זה אצלה על השידה. באחריות.

כמה: 449 ₪, לתכולת: 75 מ"ל.         איפה: ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

AQVA POUR HOMME ATLANTIQVE

מה: או דה טואלט לגברים של בולגרי

מה חדש: מותג הבישום היוקרתי בולגרי משיק בושם חדש לגבר:AQVA POUR HOMME ATLANTIQVE או דה טואלט לגברים, ארומטי מרענן. ניחוח הלוכד את עוצמתו של האוקיינוס האטלנטי ומעניק אותה לגבר הלובש את הבושם, תוך חשיפה והדגשה של עוצמת הפיתוי.

הבשם יצר ניחוח דואלי המורכב משני אקורדים, אשר דוחים ומושכים אחד את שני. או דה טואלט ארומטי מרענן, בהשראת העוצמה והאנרגיה של האוקיינוס.

התווים: אוקיינוס הממריץ אקורד של מים התפרצות הדרית. ענברי עצי ווטיבר, סנדלווד, בנזואין.

תכלס: הבקבוק עגול ומפתה. הניחוח רענן אך חושני ויש לו ריח של ים, ריח "כחול" של גברים מאוד חזק ונעים. נתתי לגבר שלי להתנסות והוא התאהב. הוא אמר שזה כמו ללכת לים בחורף, ואחרי אמירה רומנטית כזו ששפכה אותי על הרצפה, אני מאוהבת בריח.

כמה: 399 ₪ לתכולת 100 מ"ל.          איפה: בחנויות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

 

מה: צלליות של בורז'ואה

מה חדש: מותג האיפור הצרפתי המוביל BOURJOIS בורז'ואה מציג 8 גוונים חדשים מתוך סדרת הצלליות האייקוניות LITTLE ROUND POT- צללית אפויה לאיפור עיניים עמידה עד 12 שעות! הצלליות החדשות מבית בורזואה LITTLE ROUND POT הן צלליות אפויות לאיפור עיניים. אופן השימוש: לפזר בעזרת מברשת על העפעף העליון עד קבלת המראה הרצוי, ניתן להשתמש עם מברשת לחה.

תכלס: הצלליות החדשות מגיעות באריזה עגולה וקומפקטית עם מראה קטנה להשלמת הנוחות. יש להן מרקם קרם – אבקה המעניק כיסוי מלא במריחה אחת, עם עמידות של עד 12 שעות. לצלליות שלושה סוגי גימורים – מט, פנינה ומנצנץ וממש נעים לעבוד איתן כי הן רכות, נמרחו טוב, מכסות טוב וקל לטשטש איתן. גם אהבתי את סגירת המגנט שלהן. בקיצור- טוטאל מוש!

כמה: 45 ₪.          איפה: ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

 אוהבים סדרות וסרטים? כנסו לקבוצה שלי בפייסבוק

ויש גם לקים מאוד מוצלחים בסדרה

מה: קולקציית איפור

מה חדש: essence מותג האיפור הנמכר ביותר באירופה, ממשיך כבכל עונה להוביל בחדשנות ובטרנדיות במחירים נמוכים במיוחד אך יחד עם איכות גבוהה ובלתי מתפשרת וטרנדיות בולטת. כבכל שנה, essence (הפירוש של זה הוא מהות) ממשיך במסורת ומתחדש פעמיים בשנה בסטנד מוצרים חדשים ובגוונים חדשים המתווספים למוצרים הקיימים. הנה חלק מהמוצרים החדשים לעונה הקרובה:

עיניים

גבות – make me brow, duo eyebrow powder  חדש!

essence make me brow duo eyebrow powder 02 mix it brunette!

עצבי לעצמך את הגבות המושלמות. צללית בשני גוונים משלימים יוצרים מראה טבעי או דרמטי. להדגשת הגבות ולמילוי גבות בעלות שיער דליל. לשימוש נוח בצללית מומלץ להשתמש במברשת לגבות של אסנס. מתאים לגווני שחור, בלונד וחום. מחיר 14 ₪ (שני גוונים).

***ניסיתי את המוצר והצללית מצוינת. בעזרת מברשת שמתי את החום כהה על הגבות, וכדי שלא יצא כהה מדי- שמים קצת על המברשת, מנערים ומורחים מאמצע הגבה החוצה ואח"כ משלימים את תחילת הגבה (החלק הקרוב לאף). זה נראה טבעי, מדגיש את הגבה ועמיד לכל היום. בקיצור- מושלם.

extreme volume & curl

מסקרה the false lashes mascara dramatic volume unlimited essence חדש!

בזכות המרקם, הצבע השחור עמוק  והמברשת, הריסים מקבלים נפח דרמטי ומראה מהמם של ריסים מלאכותיים. מסקרה לתוספת נפח קיצוני ודרמתי לריסים. הודות למברשת בצורת חרוט, מגיעה המברשת לכל ריס מהשורש ועד הקצה ומעניקה אפקט של ריסים מלאכותיים. בגוון שחור עמוק. מחיר 14 ₪.

***ניסיתי והמסקרה פשוטה וטובה. היא מעבה ומאריכה והופכת את הריסים לריסים של בובה. מדהים שיש מוצרים שעושים את העבודה במחיר כל כך משתלם.

שפתיים

שפתון בגימור מט essence matt matt matt  חדש!

מט זה שם המשחק! שפתון החדש במרקם קרמי קליל בגוונים מלאים בגימור מט. זמין בשבעה גוונים. שפתון במרקם קרמי עדין, בגוונים מלאים ומוארים ובגימור מט. נוחים לשימוש ומעניקים תוספת לחות לשפתיים. מחיר 11 ₪ (סה"כ: 7 גוונים).

***ניסיתי שפתון אדום וחום. הגוונים יפים, השפתון נראה טוב וגימור המט הופך אותו לאלגנטי ויפה. אהבתי.

01 la vie est belle

ליפגלוס עמיד בגימור מט essence matt matt matt         חדש!

ליפגלוס במרקם מוס, עמיד לאורך זמן בגימור מט קטיפתי . ליפגלוס במרקם מוקצף ובגימור מט קטיפתי, עמיד לאורך זמן, מעניק תחושת נוחות לשפתיים ואינו גורם ליובש. אינו מתקלף או נסדק. אפליקטור נוח למריחה מדויקת. מחיר 11 ₪ (סה"כ: 5 גוונים חדשים).

*** ניסיתי ולא אהבתי. הגלוס נראה יפה, אבל כל כך לא עמיד ויורד ומלכלך כל רגע. לא מומלץ.

פנים

אבקת הארה , שימר – strobing highlighter   essence  – חדש!

10 let it glow!

להיות זוהרת! ליצור את התיחום המושלם לפנים עם האבקת ההארה המושלמת. הגוון הוורדרד של השימר מתאים לכל גווני העור. שימר להארת אזורים ממוקדים של הפנים. מעצים את הזוהר הטבעי. מושלם להגבהת עצמות הלחיים. מחיר 14 ₪.

***ניסיתי והשימר מקסים ויפה. הוא יוצר נצנצים קטנים ועדינים על העור והופך כל אחת לנסיכה.

10 peach me up!

סומק במרקם נשי – essence satin touch blush חדש!

התמכרות טוטאלית לסומק! סומק חדש בגימור משי פנינתי המעניק ללחיים מראה חיי ורענן בצבעי ורוד, קורל וברונזה שנותן במידי את אפקט הפנינה. סומק להדגשת והגבהת עצמות הלחיים בגימור משי פנינתי. מעניק מראה צעיר ומרענן. מחיר 12₪ (3 גוונים).

***ניסיתי את אחד הסמקים. המרקם טוב, הוא נמרח בעדינות ונותן חיים לעור הפנים ו"יושב" טוב ולא זז. אהבתי.

מייק אפ וקונסילר במוצר אחד! – essence camouflage חדש!

השותף שלך ליופי: מייק אפ וקונסילר במוצר אחד! מייק אפ עמיד עם כיסוי גבוה, מסתיר את פגמי העור ונותן לעור מראה אחיד. ללא אפקט מסכה בגימור מט ללא ברק. אסנס מייק אפ וקונסילר – 2 פעולות במוצר 1. מייק אפ המעניק כיסוי מלא למראה עור מושלם, מסתיר את פגמי העור באופן מלא וללא אפקט מסכה. בגימור מאט נטול ברק. מחיר 18 ₪ (3 גוונים).

***פחות התחברתי. המרקם סמיך מאוד, כבד, ואולי הוא מתאים למי שיש לה בעיות בעור וצריכה לכסות פגמים קשים. אישית אני מעדיפה מרקמים עדינים יותר שנראים יותר טבעי.

איפה: בסופר פארם.

 מומלץ להירשם לבלוג כי אחת לכמה זמן יש הגרלות של מוצרים מעל 1,000 ₪!

  מה: מייק אפ הידרה בוסט של קרליין

מה חדש: קרליין גאה להציג: Hydra Boost Foundation מייק אפ הידרה בוסט עם טכנולוגייתHA 3: מייק-אפ במרקם קטיפתי, מועשר בחומרי לחות ופיגמנטים רכים להענקת כיסוי מלא ותחושת נינוחות לעור. מועשר בטכנולוגיה ייחודית המשלבת שלושה  משקלים מולקולריים של חומצה היאלרונית היוצרים רמת לחות  ונפח גבוהים במיוחד, מעודדים גמישות ורכות בעור. מונעים יובש ומגבירים את עמידות המייק אפ על העור מבלי לגרום ליובש.

פיגמנטים רכים נצמדים לעור ויוצרים כיסוי אחיד,  מפזרים קרני אור ב-°360 , למראה זוהר באופן טבעי. החומצה ההיאלורונית מיוצרת באופן טבעי בקרום התא. מעבר להיותה מרכיב השומר על רמת הלחות בעור, היא משמשת כחלק חשוב בשכבת החיבור הבין-תאית, כמוליך תקשורת בהתחלקות והתחדשות התאים.

תפקידה של החומצה ההילאורונית כמרכיב קוסמטי הוא לספק לחות זמינה שגם מחדירה לחות לעור וגם אוגרת מים. המרכיב משתתף בתהליך התחדשות הרקמות ומשמש כמוליך יעיל לחומרים הנוספים בקומפלקס.

לחומצה ההיאלורונית יכולת ספיחת מים פי 1000 יותר ממשקלה, לכן היא חלק חשוב בתהליך החלקת קמטוטי יובש ועידון קמטים עמוקים על ידי מילוי הקמט בלחות מכיוון השכבה התחתונה של האפידרמיס ואל שכבה העליונה.

למוצר 6 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור. הוא היפו אלרגני, נטול פראבנים,  SPF 15.

תכלס: ניסיתי את המייקאפ, את גוון 401 שממש התמזג באופן מושלם עם העור שליץ יש לו מרקם נוזלי מאוד מאוד עדין ונעים, הוא מכסה טוב ולא מעיק מבחינת כובד או סמיכות. המוצר הוא ממש הברקה לטעמי ואימצתי אותו בכיף. השתמשתי בו גם כקונסילר, ועם פידור מעליו הוא מחזיק לכל היום ונראה טבעי ויפה.

כמה: 99 ש"ח, לתכולת: 30 מ"ל.          איפה: בכל רשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

 מה: סדרת מוצרים של ד"ר עור

מה חדש: ניאופרם מוצרי צריכה נכנסת לתחום טיפוח הגוף ומשיקה באמצעות ד"ר עור סדרת מוצרי רחצה וטיפוח הגוף. הסדרה כוללת 14 מוצרים בארבע קטגוריות שונות: תחליבי רחצה, תחליבי גוף, ניקוי ופילינג לפנים וקרמי ידיים ורגליים. מוצרי ניאופרם ודוקטור עור מותאמים ישירות לסוגי עור הגוף השונים, בדומה לעור פנים והם יתנו מענה עבור אנטי אייג'ינג, עור יבש ועור רגיל. עד היום מוצרים שכאלה היו נפוצים בישראל רק בקטגוריית טיפוח הפנים.

בסדרה:

תחליב רחצה אנטי אייג'ינג מעניק לחות. התחליב כולל 3 סוגים המותאמים לסוגי העור ובעלי ניחוחות שונים. מחיר מומלץ לקרם גוף 32.90 שקל ל-400 מל.מחיר מומלץ לתחליב רחצה 24.90 שקל ל-700 מל.

***ניסיתי. הוא פשוט וטוב, הריחות עדינים ונעימים. נחמד מאוד.

ג'ל לניקוי פנים. מתאים לעור יבש, היפואלרגני וקלאסי. מחיר מומלץ 24.90 שקל ל-150 מ"ל.

***ניסיתי והוא מנקה טוב ובצורה עדינה, מסיר שאריות איפור ולא מייבש. כתוב שיש לו ריח מאסק, אבל הריח לא מזכיר בכלל מאסק אלא סתם ריח פרחוני.

פילינג עדין לפנים היפואלרגני, לניקוי לחידוש העור, בניחוח מאסק. מחיר מומלץ 24.90 שקל ל-150 מל.

קרם ידיים להזנה ולהענקת לחות. כולל 2 סוגים בסדרה. מחיר מומלץ 13.90 שקל ל-100 מ"ל.

***ניסיתי והריח נעים, עדין וקרם הידיים פשוט וטוב.

קרם רגליים לעור יבש, בניחוח פרחי בר. מחיר מומלץ 13.90 שקל ל-100 מל.

לרגל ההשקה 25% הנחה על כל מוצרי הסדרה החדשה. המוצרים ישווקו בתחילה בסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ.

 מה: תרחיץ לניקוי יומיומי יעיל ועדין לעור פנים רגיל עד שמן

מה חדש: חברת "רפא" מציגה את סדרת מוצרי Cetaphil "צטאפיל" סדרת המוצרים שמחזירה את האיזון לעור, והפעם: תרחיץ לניקוי יומיומי יעיל ועדין לעור פנים רגיל עד שמן.

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו, העוטף ושומר עלינו. העור שלנו חזק ועם זאת גם עדין ובעל יכולת התחדשות מופלאה. בריאות העור, מראהו וקצב התבגרותו מושפעים מגורמים גנטיים, פנימיים ומגורמים חיצוניים וסביבתיים. שיגרה קבועה של ניקוי, הזנה וטיפוח חשובה מאוד בשמירה על עור מאוזן לאורך זמן.

התרחיץ מתאים לניקוי יום יומי של עור רגיל עד שמן, הוא מסיר את עודפי השומן תוך שמירה על איזון הלחות שבעור, אינו מייבש ואינו מגרה.

הוראות שימוש: למרוח כמות קטנה על עור הפנים, לעסות בעדינות ולשטוף.

מוצרי צטאפיל מתאפיינים באיזון בין יעילות לעדינות

מוצרי צטאפיל הם בעלי יעילות מוכחת קלינית גם לטיפול בעור עדין

תכלס: תרחיץ הניקוי לעור רגיל עד שמן של צטאפיל נותן לעור מרקם רך ונעים. אין לו ריח פרחוני או משהו כזה אלא יותר של תמרוק, של משהו טיפולי. הוא מתאים לעור מאוד עדין והוא לא מייבש או שורף. מתאים למי שיש צורך בריאותי בנושא וגם למי שרוצה לשמור על עור פנים עדין כמו אחרי פילינג עמוק למשל או טיפולים כימיים עמוקים בעור.

כמה: 500 מ"ל 93 ₪.         איפה: ברשתות הפארם ובתי המרקחת ברחבי הארץ.
מה: סדרה אורגנית לטיפוח ולחיזוק הציפורניים

מה חדש: מותג הטיפוח WELEDA משיק: הסדרה לטיפוח ולחיזוק הציפורניים לשמירה על מראה בריא ומטופח של הציפורן והעור שסביבה. הסדרה כוללת מרכיבים ממקור צמחי שנבחרו בקפידה והיא מועשרת בשמן זרעי רימונים ממקור אורגני ובשמני בסיס ושעוות צמחיות דוגמת חמאת שיאה, שמן חוחובה, שמן קוקוס ושמן שקדים.

בזכות מרכיביה הייחודיים, הסדרה מעניקה לציפורן מראה בריא, חזק ומבריק והיא מרככת ומזינה את העור שמסביב ומרגיעה אותו עם תמציות צמחי קלנדולה וקמומיל.

הסדרה מונה שני מוצרים:

מוצר ראשון בסדרה:

עט לטיפוח ולחיזוק הציפורן מבית וולדה מחיר 64.90 שח צילום וולדה גרמניה

Weleda Nail Care Pen – עט לטיפוח ולחיזוק הציפורן לשמירה על מראה בריא ומטופח של הציפורן ולחיזוק הציפורן.

מכיל: שמן זרעי רימונים אורגני, חמאת שיאה, שמן קוקוס, שמן חוחובה ותמצית קמומיל.

תועלות: מחזק את הציפורן, מעניק לציפורן מראה בריא ומבריק , נספג במהירות, מגיע באריזת עט נוחה לנשיאה בתיק.

הוראות שימוש: יש לסובב את חלקו התחתון של העט עם כיוון השעון, למרוח מדי יום על הציפורן ולעסות לספיגה.

מוצר שני בסדרה:

עט לריכוך והזנת העור סביב הציפורן מבית וולדה מחיר 64.90 שח צילום וולדה גרמניה

Weleda Cuticle Softner Pen– עט לריכוך והזנת העור סביב הציפורן לריכוך וטיפוח העור סביב הציפורן. מכיל שלושה ראשי עט נוספים הניתנים להחלפה.

מכיל: שמן שקדים, שמן זרעי רימונים אורגני, שמן חוחובה ושמן קוקוס להגנה על העור מסביב לציפורן ולריכוך העור, תמצית קלנדולה להרגעת העור ולטיפול קטיפתי ורך. מתאים לכל סוגי העור.

תועלות: מזין את העור סביב הציפורן, מסייע לשמור על האלסטיות של העור, מסייע בשמירה על מראה נקי ומטופח, מרגיע את העור, מגיע באריזת עט נוחה לנשיאה בתיק. מתאים לשימוש ע"י טבעונים.

הוראות שימוש: יש למרוח ולעצב את האזור סביב לציפורן מדי יום ולאפשר ספיגה.

תכלס: מוצרי הסדרה נספגים במהירות והינם בעלי ניחוח עדין הודות לתערובת ייחודית של שמנים אתריים. המוצרים מגיעים באריזת עט נוחה לנשיאה בתיק המאפשרת להתמיד ולמרוח אותם באופן סדיר. הסדרה הינה ללא וזלין, ללא חומרי גלם שמקורם בשמן מינרלי, ללא חומרים משמרים וללא חומרי צבע וריח מלאכותיים. הכל מבוסס על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מאוד אהבתי להשתמש בשני המוצרים והם משאירים עור חלק ובריא וציפורניים קורנות מאושר.

כמה: כל מוצר לחוד: 64.90 ₪.   איפה: בכל רשתות הטבע(ניצת הדובדבן, קסטל ואניס), בתי הטבע ובתי מרקחת פרטיים וסניפי סופר פארם, ובאתר החברה.

ולסיום- קבלו את האופציה המועדפת עלי למתנה לחג:

מארז הום סלבריישן, 345שח, צילום דן לב SABON

סבון מציגה קולקציית מארזים מיוחדת לפסח 2017: קולקציית מתנות לחג החל מ- 59 ₪!

קולקציית האביב של סבון חוגגת את כל הטוב שבמתנות הטבע. צבעים מרהיבים של צהוב, כתום אדום וירוק מקשטים את כל המארזים, האביזרים, הפרחים העונתיים מעטרים את תוויות המוצר וכמובן ניחוח פריחת ההדרים הרעננה יחד עם הפריחה העונתית ותמציות פירות ההדר מוסיפים ומביאים רוח אביבית מלטפת. כל הטוב הזה עטוף בסרט של אהבה.

זו חוויה של גוף ונפש, חדוות הנתינה ותבונת הקבלה.

SABON כבר חשבה על הכול בשבילכם, לכם רק נותר לבחור: המתנות, המארזים, מוצרי האיכות, האריזה המהודרת, הסרט המעטר ואפילו הכיתוב כבר מוכנים. ***אני ניסיתי את מארז Green Rose Blossom שיש לו ריח חדש וממכר, הנרתיק שלו מהמם ודמוי עור ירקרק משופשף עם שילוב תחרה וגדיל דמוי עור, וזו ]שוט מתנה שכיף לקבל אותה, ועוד יותר כיף לתת.

מארז Jasmine Treatמארז בניחוח יסמין המכיל: קרם לחות לידיים (50 מ"ל) וסבון נוזלי על בסיס שמנים (125 מ"ל). 59 ₪ (במקום 80 ₪).

מארז PLV Hands Celebration: מארז בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל המכיל: קרם לחות לידיים (50 מ"ל), סבון נוזלי לידיים (200 מ"ל) ופילינג ידיים (50 מ"ל). 79 ₪ (במקום 112 ₪).

מארז גרין רוז בלוסום, 99שח, צילום דן לב SABON

מארז Green Rose Blossom: מארז בניחוח green Rose המכיל: חלב גוף (30 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל), קרם רגליים (50 מ"ל) וסבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל). 99 ₪ (במקום 167 ₪).

מארז Celebrate Jasmine: מארז בניחוח יסמין המכיל: פילינג גוף (200 גרם), סבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל), קרם לחות לגוף (150 מ"ל) וקרם רגליים (50 מ"ל). 129 ₪ (במקום 193 ₪).

מארז הום הפינס, 159שח, צילום דן לב SABON

מארז Home Happiness: מארז טיפוח לגוף ולבית המכיל: קרם לחות לידיים (200 מ"ל), סבון נוזלי לידיים (200 מ"ל), 2 מגבות ידיים, נר ריחני (100 מ"ל), מבשם טקסטיל (50 מ"ל) ומפיץ ריח לחלל החדר (100 מ"ל). 159 ₪ (במקום 234 ₪).

Top to Toa Celebration, צילום דן לב SABON

מארז Top to Toa Celebration: מארז בניחוח פטשולי – לבנדר – וניל המכיל: פילינג גוף בינוני, קרם לחות לגוף (200 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל), פילינג רגליים (50 מ"ל) וקרם לחות לרגליים (150 מ"ל). 189 ₪ (במקום 330 ₪).

מארז סלברייט לבנדר ותפוח, 219שח, צילום דן לב SABON

מארז Celebrate Lavender & Appleמארז בניחוח לבנדר תפוח המכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים (300 מ"ל), קרם גוף (200 מ"ל), פילינג גוף (200 מ"ל), קרם לחות לידיים (50 מ"ל), פילינג רגליים (30 מ"ל) וקרם רגליים (30 מ"ל). 219 ₪ (במקום 342 ₪).

מארז Home & Body Festival: מארז טיפוח לגוף ולבית המכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים (500 מ"ל), חלב גוף (200 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל), ני ריחני (100 מ"ל), מפיץ ריח לחלל החדר (250 מ"ל) תחתית קרמיקה למפיץ. 259 ₪ (במקום 404 ₪).

מארז  Home Celebration: מארז בניחוח פטשולי – לבנדר – וניל המכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים (500 מ"ל), קרם לחות לרגליים (150 מ"ל), קרם ידיים חמאתי (75 מ"ל), 2 מגבות ידיים אישיות, מפיץ ריח לחלל החדר (230 מ"ל), מבשם טקסטיל (350 מ"ל) ונר ריחני בכוס זכוכית. 345 ₪ (במקום 485 ₪).

מארז Gentleman Spirit: מארז בניחוח ג'נטלמן לגבר המכיל: סבון נוזלי על בסיס שמנים (200 מ"ל), קרם לאחר גילוח (50 מ"ל), קרם לחות לידיים (50 מ"ל), מפיץ ריח לחלל החדר (100 מ"ל) ומבשם טקסטיל (50 מ"ל). 159 ₪ (במקום 218 ₪).

ועכשיו יש חנות אונליין חדשה.


3 מחשבות על “כבר חשבתם על מתנות לפסח???

כתיבת תגובה