כפכפים קיץ 2017- נשים, גברים וילדים

איפנמה- נשים וילדות

אפריל הגיע, מה שאומר שלושה דברים: תכף יש לי יומולדת, הקיץ מגיע!!!! וצריך להכין את כף הרגל בהתאם, ז'תומרת- להתחיל למרוח לקים ולקנות קולקציה חדשה של כפכפים אופנתיים. בדיוק בשביל זה אני מעדכנת אתכם על הקולקציות החדשות של החברות הברזילאיות האהובות עלי:

 Ipanema קולקציית קיץ 2017

זוהי Ipanema: תמיד אופנתית, תמיד מחדשת, מאוהבת במקצב של עולם שסובב סביב חדשנות מרעננת. המותג הברזילאי האהוב משיק בישראל את קולקציית קיץ2017 המתאפיינת במגוון רחב של עיצובים חדשים ומרהיבים בסגנון קלאסי ומודרני. בהשראת אורח החיים של השכונה הקסומה שעל שמה קרוי המותג, Ipanema רוקדת בתנועות ייחודיות. למרות שבמהותה היא מגיעה מחוף הים, Ipanema היא קוסמופוליטית: שכן רגליהן של אלו הנועלות את הדגמים שלה אינן פוסעות אך ורק בחול. גם בקולקציית קיץ 2017 Ipanema ממציאה את עצמה מחדש ושבה ומצהירה על הפילוסופיה שלה. תמיד מחדשת. תמיד Ipanema.

קולקציית הגברים של IPANEMA-

כוללת נעלי אצבע בצבעוניות קיצית כובשת ומרהיבה ושלל צבעים, גוונים ושילובי צבעים. נעלי האצבע קלילות ונוחות ליום יום, והן עשויות מחומרים משובחים ואיכות ייצור גבוהה, וניתן להשיגם בצבעים ושילובים רבים.

ניתן להשיג במידות: 41-47   ***      טווח מחירים: 59 – 75 שקלים.

קולקציית הנשים של IPANEMA-

קולקציית הנשים לקיץ העכשווי משלבת בין המראה האורבאני- העירוני לבין המראה הנשי- רומנטי, וכוללת מבחר דגמים ועיצובים חדשניים, בשילוב דיטיילים מודרניים, פפיון ופרחים, הדפסים מדליקים ואיורים חביבים, למראה נשי וקלאסי ביום וזוהר בערב, ולהשלמת ההופעה הכללית. המראה הרומנטי בא לידי ביטוי בתחרה המעטרת את הנעליים ובגימור האצילי.

קולקציית הקיץ לנשים כוללת: נעלי אצבע קלאסיות ומודרניות בעיצוב כובש ומעורר השראה וסטייל, החל מנעלי אצבע עם רפידה משולבת בהדפסים טרנדיים ומוטיבים אהובים, נעלי אצבע קלאסיות, נעלי אצבע מודרניות עם טוויסט ברצועה בדוגמת פפיון, דרך סנדלים במראה מינימליסטי עדין, וכלה בכפכפי אצבע עם רצועה רחבה, בצבעוניות אופנתית וגוונים פסטליים רכים. הקולקציה מתאימה ליום ולערב, ומשתלבת נהדר עם לבוש בסגנון קז'יואל, קלאסי ואלגנטי.

ניתן להשיג במידות: 36-42    ***     טווח מחירים: 49 – 209 שקלים.

קולקציית הילדות של IPANEMA-

הקולקציה לילדות מתאפיינת בעיצובים מדליקים וצבעוניות עליזה. הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת כפכפים וסנדלים עם הדפסים אהובים כמו לבבות, צורות גיאומטריות, חיפושיות, פרחים, גרפיטי ועוד, לצד, כפכפי אצבע עם תחכום יצירתי וטוויסט ברצועה, בדוגמת לב משובץ אבנים זעירות.

ניתן להשיג במידות: 19-35   ****      טווח מחירים: 49 – 119 שקלים.

להשיג: יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר. 



גרנדה 2017

גרנדה- קולקציית קיץ 2017

Grendha, מותג סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים מבית Grendene Brazil, שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם, כדי ליצור קולקציות שעונות על רצונותיהן השונים. Grendha תמיד מחדש את עצמו, ומתרגם את מגמות האופנה המרכזיות לסנדלים וכפכפים מגוונים ונגישים. קולקציית קיץ 2017 מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי.

הקולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ' של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.

גרנדה לילדות

מידות הנעליים לנשים : 36-42   ***      מידות הנעליים לילדות: 24-35   ***   מחירים: החל מ- 79 שקלים ועד 170 שקלים.

להשיג: יהודה מרגוזה 38 יפו,  בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה. 

Rider משיקה את קולקציית קיץ 2017

מותג הכפכפים הברזילאי RIDER, ממשיך לחגוג את החיים ומשיק קולקציה המשלבת יופי ונוחות שלא ניתן לעמוד בפניה. הכוח המניע מאחורי מותג הכפכפים הברזילאי, ריידר, הוא תרבות אשר חוגגת ומפארת אורח חיים פעיל ורוח של חופש והבעה עצמית. ריידר תומכים בחופש לחיות בעוצמה ובאינטנסיביות, לשבור פרדיגמות, ולפלס דרכים חדשות. הכפכפים והסנדלים של ריידר נולדים מהתשוקה לחיים של הברזילאים, וזו באה לידי ביטוי בכל הפעילות של המותג.

ריידר 2017

סנדלי וכפכפי ריידר משלבים סגנון ונוחות בעיצוב עכשווי עם שילוב של חומרים מוגנים ע"י פטנט, המאפשרים סנדלים יפים ונוחים. ריידר מציעים מגוון רחב של דגמים שונים על מנת לענות על הטעמים השונים של הצרכנים. סדרה אורבנית, סדרה של סנדלי קז'ואל, וסדרה ספורטיבית יותר. הסנדלים והכפכפים מתאימים לאלה שרוצים לשנות את חייהם המונוטוניים לחיים שכדאי לחיות אותם.

ריידר גברים וילדים

כי אחרי הכול, ריידר מאמינים שהחיים קצרים מידי מכדי לשרוך שרוכים…

מידות: ילדים- 19- 39, מידות גברים- 41-47. מחירים: החל מ-69 שקלים ועד- 209 שקלים.

להשיג: יהודה מרגוזה 38 יפו, בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה.

חברת "גרנדה" ברזיל, יצרנית המותג ריידר, הינה החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי הנעלה עם יותר מ-24,000 עובדים וכושר ייצור של 250 מיליון זוגות נעליים בשנה, בלמעלה מ-90 מדינות בעולם . מוצרי החברה מבטאים את היופי והתעוזה של האופנה הברזילאית  ומצטיינים בעצובים חדשניים ומקוריים המיוצרים באיכות מעולה תוך הקפדה על איכות הגימור והאריזה. "גרנדה" שומרת על המחויבות שלה לנושאים חברתיים ותרבותיים באמצעות מתן חסויות לארגוני צדקה ולאירועים חשובים. מחויבות לסביבה אף היא בלב ליבה של החברה – "גרנדה" ממחזרת את כל 100% של פסולת ה-פי.וי.סי (פוליויניל כלוריד) הנוצרת במפעלים שלה, כחלק מהקמפיין האגרסיבי שלה, הקורא לקיימות סביבתית.

 ועכשיו – דגמים שאהבתי וצילמתי בחנות ביפו:

 


3 מחשבות על “כפכפים קיץ 2017- נשים, גברים וילדים

כתיבת תגובה