הצרכניה- פאזל תלת מימד, מוצרי ניקוי ועוד

מה: פאזל תלת ממד שכבות קרטון כולל ערכת צביעה

מה חדש: רשת "פאזלנד", הרשת הייחודית  בעולם בתחום הפאזלים ומשחקי הרכבה, משיקה דגמים חדשים של פאזלים תלת ממד כולל ערכת צביעה.

הפאזל החדש מבית EDUCA הוא פאזל בצורת מיקי מאוס או דינוזאור, עם 160 שכבות של פאזל קרטון ממוספרים. ההרכבה מתבצעת על גבי כן פלסטיק מיוחד לפי התאמת החלק ומספרו  זה על גבי זה. כך נערמת הדמות המושלמת בצבע הקרטון הטבעי.

ערכת הצביעה משלימה את הפאזל על-פי הסברי צביעה מדויקים.

תכלס: זה הדבר הכי כיף מכל המשחקים שהיו אצלנו בבית עד עכשיו. אפילו הבת שלי בת השנתיים וחצי שאמורה להיות קטנה מדי לפרויקט הזה, נרתמה למשימה ועזרה לי ולבעלי להרכיב את זה. זה די פשוט, הסיפוק מהיר, וזה ממש ממש FUN. אחרי שמסיימים להרכיב צובעים את הפאזל בעזרת המכחול והצבעים המצורפים וזה מרגיש כאילו יצרתם יצירת אומנות. ממליצה לכם לקנות גם לעצמכם בלי קשר למתנות לחג, ובסוף גם ישאר לכם פסל יפה על סטנד.

כמה: 149.90 ₪          איפה: ברשת חנויות "פאזלנד" ברחבי הארץ ובאתר.

סנו מפת שולחן מהודרת צלם מוטי פישביין

מה: מפת שולחן גדולה חגיגית ומעוצבת

מה חדש: חברת סנו משיקה מפת שולחן חגיגית, מעוצבת ומהודרת מבד שאינו ארוג, במידות גדולות המאפשרות אירוח בשולחן גדול במיוחד.

המפה המהודרת של סנו סושי מוצעת במידה גדולה ובשני הדפסים לבחירה: בזהב ובכסף, כך שתותאם לסט הסכו״ם ולעיצוב שולחן האוכל. בכל אריזה מפה אחת בגודל: 270 ס״מ על 120 ס״מ.

תכלס: בחיים אני לא שמה מפות שולחן מבד, כאלה שילחיצו אותי במהלך הארוחה שמישהו ישפוך עליהן כוס יין ויהרוס אותן לנצח. המפה החד פעמית הזו באה לי בזמן טוב (כבר שנים אני משתמשת רק במפות חד פעמיות) מה גם שהיא מעוצבת ויפה. פשוט פורסים אותה ובסוף הארוחה מקפלים וזורקים עם כל הפירורים. מאוד נוח, מאוד פרקטי (לא אקולוגי, אבל אולי בעתיד ימציאו מפה מתכלה).

כמה: מחיר: 4.90 ₪ עד 8.90 ₪ / 1.00 יחידה (לפי אתר פרייזס).         איפה: בכל רשתות השיווק.

מה: תחבושת אלסטית

מה חדש: חברת 'כמיפל' משיקה את מותג 'Futuro', מותג אביזרי תמיכה אורתופדיים, המעניקים פתרון לכל רמות הקיבוע והתמיכה לברך, לקרסול, למפרק כף היד ולמרפק, ואף נותנים פתרונות ספציפיים לפעילות ספורטיבית.

המותג 'Futuro' הוקם בשנת 1917 ומביא איתו כ- 100 שנות ידע וניסיון בתחום הרפואי, נתמך ע"י פאנל מהנדסים ומומחים רפואיים שמקדמים חדשנות ייחודית לכל מוצר המשויך לחברה. המותג 'Futuro' הינו מותג גלובלי אשר נמכר בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם ואשר מומלץ על ידי איגוד הרוקחים האמריקאי.

לסדרה יש מספר אביזרי תמיכה בעל טכנולוגיית Custom Dial, טכנולוגיה בעלת חוגת כוונון להתאמת התמיכה באופן ספציפי על האיבר הכואב. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת הגדלה והפחתה של לחץ בסיבוב כפתור, בהתאמה אישית ובכך מסייעת לצרכן להחליט על מידת התמיכה הרצויה לו. מוצרי Futuro Custom Dial, משלבים את טכנולוגיית ה- BOA, אשר משולבת במגוון תחומים, כמו נעלי סקי, נעלי ריצה ולראשונה גם באביזרי תמיכה של Futuro.

קהל היעד של פוטורו, מאופיין באנשים הסובלים מכאבי שרירים או מפרקים אבל אינם רוצים לוותר על דבר בחיים, רוצים להמשיך בעבודה ולשלב טיולים, חברים, מסיבות, ילדים או כל מטרה שישימו לעצמם. גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של M3 מפרטת, כי קהל היעד של פוטורו מתכנן את העתיד ברמה האישית והמקצועית, ושמירה על הבריאות חשובה לו מאוד. לכן, אנו רואים אנשים שמשלבים פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום, ברמה שתתאים להעדפותיהם, במטרה להבטיח שיוכלו להנות בשנות ה- 70 לחייהם כאילו היו בשנות ה- 40. גולדשטיין ברעם מוסיפה, אביזרי התמיכה של Futuro מאפשרים לאנשים הסובלים מכאבים בשרירים ובמפרקים לחיות חיים מלאים בפעילות ועשייה ללא הפסקה.

המותג מופץ על ידי חברת 'כמיפל', אשר הוקמה בשנת 1941. כמיפל הינה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום הפארם* ואחד הגופים המובילים בשיווק ומכירה של מוצרי בריאות וטיפוח בשוק הפארם בישראל. החברה דוגלת בחדשנות תוך הנגשת המוצרים ללקוח עם שיפור והתפתחות תמידית.

חברת  M3 היא חברה אמריקאנית שהוקמה ב 1902 ופועלת מתוך מטרה לשפר חיים באופן יומיומי, עם מחזור מכירות של 30.3 מיליארד דולר , 90,000 עובדים בכ- 200 מדינות בעולם. M3 מיישמת מדע, חדשנות וטכנולוגיה בחיי היום יום של כולנו, משקיעה במחקר ופיתוח מילארדי דולרים בשנה, ורשמה יותר מ 100 אלף פטנטים בעולם.

תכלס: נכנסתי לאתר של החברה 3M ויש שם המון דרכים יצירתיות לפתור בעיות אורטופדיות WWW.3m.com  יש גם אתר מקומי www.3m.com/il. בגלל שלצערי אני לא רופאה, אז אני ממליצה לכם להתייעץ עם אורטופד לגבי הבעיה שלכם והדרך הנכונה להקל עליה. אחר כך וכלו לרכוש משהו ייעודי שמתאים לכם בדיוק.

כמה: החל מ-  109 ₪ ועד 349 ₪.          איפה: בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.

מה: מסטיק בזוקה במהדורה מיוחדת

מה חדש: לראשונה "בזוקה" במהדורת ירח בצבע שחור מצדיעה לחללית הישראלית בראשית

בשיתוף עם עמותת SpaceIL שהטיסה את ה"גבשושית" הישראלית הראשונה לירח, יצאה מהדורת הירח של בזוקה. בזוקה, של עלית מקבוצת שטראוס, הנפיקה לרגל האירוע מהדורה מיוחדת ומוגבלת, באריזה שתהיה לראשונה בצבע שחור (40 אלף יחידות בלבד) להבדיל מצבעי המותג המזוהים כל כך עם בזוקה, עם הלוגו של SpaceIL על האריזה וכמובן עם העתידות ה"לעוסות" ביותר בהיסטוריה "עד גיל 21 נגיע לירח!". צעד קטן לאדם, צעד גדול לבזוקה.

תכלס: זה חמוד, זה מגניב והטעם לא השתנה. זה מחזיר אותי אחורה לילדות שלי בחיפה, לתיכון, ולמסטיק האהוב הזה עם הטעם הייחודי שלנצח יהיה לו מקום חם בלבי. זה המסטיק הכי ישראלי שיש, ובאמת כיף להיזכר ככה פתאום באמצע החיים בטעם של פעם.

איפה: ברשתות השיווק.

מה: תה פרימיום

מה חדש: היזם שמעון שרבף משיק את Te- יצרנית תה הפרמיום הישראלית הראשונה ומביא לישראל, ובהמשך למדינות נוספות, את אמנות תרבות וחווית התה הסינית העילאית. ישראל, מעצמה קולינרית שהחלה להתמחות בשמן זית, יין וקפה, בשלה לדבריו להכיר ולהכיל את עולמו המופלא של התה שחליטות ותה ירוק הם רק קצה קצהו וכולל נדבכים תרבותיים רבים של רפואה טבעית, פילוסופיה, אמנות ועוד.

ב-Te מאמינים שבכדי להביא למערב, את חווית כוס התה האיכותית ביותר, על משווק התה לגדל את התה בעצמו בשיטת "From Field To Cup " – מהמטע לכוס. משמע, שליטה ופיקוח על כל שרשרת הערך לייצור התה החל מבחירת סוג הגידול, חלקת המטע, הקטיף הידני, יישון והתססת התה, אריזתו ושילוחו. יודגש כי Te הינה בין החברות הבודדות היום במערב שמעורבת בתהליך הגידול, וקביעת איכות התה על ידי מומחי תה מקומיים. מטעי התה מושפעים בין היתר, ממזג האוויר ועונות המעבר,  לדוגמא,  אם החורף מתארך זה משפיע על זמן הלבלוב, מה שדוחה ומאחר את זמן הקטיף ולעיתים משפיע על איכות התה.  בכול עונת קטיף, נקטפות מכל מטע גידול דוגמיות עלי תה, העוברות בדיקות מעבדה, גודל עלים, טעימות על ידי מומחי תה מקומיים ועוד. לאחר הבדיקה נקבעת איכות העלים ומחיר התה.

לפני עשור החל שמעון, שמכיר את סין כמו את כף ידו, תהליך של- " From field to the cup"- כנגזרת מהמושג: Farm to Table שראשיתו בעשרות מסעות לאיתור מטעי התה המתאימים לו באזור יונאן, ג׳יג׳יאנג, פוג׳יאן והונאן ועבודה צמודה עם מגדלי התה המקומיים, מראשית תהליך הגידול:  החל מבחירת סוגי התה השונים שיגודלו בשנים הקרובות; פיקוח על היבול והקטיף הידני; העברתו לבתי יישון, התססה ואריזה בצמוד למטעים. מיותר לציין כי מלבד שרבף, מעטים בעולם יודעים לעשות תהליך מסוג זה הדורש בניית אופרציה ומעורבות בכל פרט- כולל ליהוק, גיוס ויכולת עבודה צמודה עם המגדלים המומחים הסינים.

בכדי להשיג תה באיכות מעולה, חשוב מאד להקפיד על זמן ואופן הגידול והקטיף ובהמשך, לעבד אותו בהתאם, למשל, תה שחור מותסס, תה ירוק לא ותה צהוב מיושן בתנאים מיוחדים, כמו יין ולכן הוא נדיר ביותר. לאחר מכן יש לארוז את התה נכון, להעניק לו תנאי אחסון נאותים ועוד.  TE יכולה להתחייב לכך, זהו חלק מהתהליך המוקפד המהווה את הד.נ.א שלה ואת המהפכה שהיא מציעה היום לישראל בתחום התה.

Te יציע מוצרי תה ומוצרים נלווים ומשלימים הכוללים חומרי גלם משובחים, עם דגש על מוצרים אורגניים, בריאים וטעימים, במחירים המתאימים לכל כיס.

בתהליך הדרגתי ומבוקר, ינגישו בTe את חווית התה הסיני לציבור הישראלי -תה באיכות הגבוהה ביותר, באופן נגיש ומפוקח כולל כשרות, בקניונים ברחבי הארץ באמצעות "ביתני תה בוטיק בהתאמה אישית" בהם יותאמו למבקרים ולקוחות סוגי תה ספציפיים לאחר תשאול ואבחון מקצועי קצר. ביתן התה הראשון נפתח בקניון הזהב בראשון לציון. גודלו של הביתן כ-15 מ"ר ויציע טעימות של סוגי התה השונים והתאמת תה אישית ללקוח (טעם, בריאות (לחץ דם גבוה, הרזיה, עיכול, ניקוי גוף ועוד).

קולקציית התה לאביב-קיץ 2019 – כי תה הוא משקה הכרחי ובריאותי שצורכים בכל עונה.

 הקולקציה כוללת 9 סוגי תה, רובם אינן מוכרים לצרכן הישראלי, ביניהם תה שחור, תה לבן, תה אולונג, תה ירוק, תה פרחים, פואר, ותערובות צמחים. בTe- מבטיחים חווית תה אחרת ועילאית ביותר: "אחרי 10 שנים של מחקר ואהבה לתה, איתרנו את מטעי התה האיכותיים בעולם. אנחנו מקפידים על גידול טבעי וקוטפים את העלים בעבודת יד תוך בחירת העלים הנמצאים בשיא בשלותם, בדיוק בזמן בו הם עשירים בארומה הטבעית ונושאים איתם את הטעמים האותנטיים הייחודיים לכל זן. בכל אריזה שלנו נמצאים העלים המובחרים ביותר, שלוקטו מזן אחיד, נקטפו ונארזו בטכניקה מיוחדת השומרת על הטעם והארומה הטבעית שלהם, ללא תוספים, על מנת להעניק לכם הזמנות ייחודית ליהנות מאומנות התה במיטבה":

תה לבן Te

על פי המסורת, היה התה המועדף על ידי משפחת המלוכה = הקיסר  הסיני. במשך שנים רק הקיסר ומלוויו היו שותים תה לבן, מפני שהיה נדיר ויקר מאד.

התה שלנו הוא תה לבן מוקפד ורענן הגדל ונקצר, כמעט באופן בלעדי, בסין, בעיקר במחוז פוג'יין. עלי התה נקטפים אך ורק בעונת האביב בצאת הניצנים העדינים של צמח הקמליה הסינית, כאשר הם עוד מכוסים בפלומה לבנה, ומכאן שמו.  בתהליך הפיכתם לעלים מוכנים, מאפשרים לניצני ועלי הצמח לקמול לאור שמש טבעי מהלך המעניק את טעמו העדין והנקי של התה הלבן. את עלי התה הלבן שלנו אנו מגדלים באופן מוקפד ואורגני בשדות פרטיים שנבחרו על ידנו. מהעלים הנקטפים בקטיף ידני אנו מכינים את חליטות התה הלבן של Te, המאופיינות בצבע צהוב /אדום בהיר ובטעם מתקתק ייחודי. התכונות הבולטות של התה הלבן של Te הן כמות הקפאין הנמוכה שהוא מכיל והעובדה שהוא עשיר בוויטמיןC  החיוני לבריאות. מחקרים עדכניים מצביעים על כך התה הלבן הוא בעל הפוטנציאל הגבוה

ביותר מכל סוגי התה להילחם בסרטן, במיוחד בסרטן המעי. בשל ערכיו התזונתיים הייחודיים התה הלבן מתאים במיוחד לנשים ונקרא בסינית "התה של הנשים".

תה ירוק Te- התה הירוק ידוע כמשקה מרפא והכרחי לתזונה מאוזנת. הוא נפוץ במיוחד בסין ויש לו בסיס היסטורי ותרבותי נרחב בתרבות של ארצות מזרח אסייתית- כולל עריכת טקסי תה והענקת עלי התה כתשורה לקיסר, כל זאת, בשל ערכיו החשובים לקיום האנושי.

התה הירוק  של Te נבחר בקפידה מהשדות המובחרים ביותר בעולם וגדל בגידול האיכותי ביותר, ללא כל תוספים בשום שלב של התהליך. הוא מכיל רמות גבוהות של נוגדני חמצון, ויטמינים, מינרלים ופנולים המחזקים את מערכת החיסון ומסייעים הן במניעת מחלות רבות והן בהאטת תהליכי ההזדקנות בגוף. התה הירוק שלנו עשיר גם ב EGCG המסייע בהגברת קצב שריפת השומן בגוף ובאיזון רמות הסוכר בדם.

תה שחור Te- במערב הוא ידוע כ"תה אנגלי", בסינית התה השחור ידוע בשם "תה אדום" (במנדרינית הונגצ'ה) וזהו תיאור מדויק יותר של צבע הנוזל. התה השחור של Te אורגני, נקטף בשיא טריותו ונארז בטכניקה מיוחדת השומרת על טעמו החזק והארומה האופיינית לו. אנו מגדלים את התה השחור בשדות שבחרנו בקפידה, קוטפים את העלים באופן ידני ודואגים לשמור על טריותם ועל תכונותיהם הבריאותיות כל הדרך מהשדה ועד לספל התה שלכם. התה השחור של Te מעניק חוויה מענגת של טעמים וניחוחות ואף יכול לסייע בצמצום השומנים בדם, הפחתה במשקל ובעיות עיכול. תה שחור ייחודי בכך שהוא שומר על הארומה שלו שנים רבות., מסיבה זו הוא נסחר רבות בעולם הישן, ולבני תה מיובש אפילו שימשו כמטבע במונגוליה, בטיבט ובסיביר במאה ה-19. תה שחור הוא התה המסורתי המוכר בתרבות המערבית, והוא מהווה 90% מהתה הנמכר במערב.

תה פוא'ר Te-  תה פוא'ר של Te נחשב לתה משובח שצבעו נע בין אדמדם לשחור והוא מאופיין בעלים גדולים הנקטפים בכל עונות השנה בקטיפה ידנית מבוקרת. תה פוא'ר ייחודי בכך שהוא עובר יישון, ממש כמו יין. היישון נעשה באוויר הפתוח בחדרים עם לחות גבוהה ורוח, מה שיוצר שינויים  בריח התה ובטעמיו. זן יוקרתי מאד של תה שחור סיני אותו אנו מגדלים במטעים פרטיים שבחרנו בקפידה במחוז יונאן. בזכות תהליך גידול מוקפד ואיכותי וללא כל תוספים בשום שלב, תה הפוא'ר שלנו הוא בעל טעם בעל טעם מיוחד שאינו קיים בשום סוג תה אחר.

תה אולונג Te- תה סיני מסורתי (דרקון שחור" בסינית)  שמשלב את התכונות הטובות ביותר של תה ירוק ושל תה שחור. עליו נחתכים לאחר הקטיף ומושארים להתחמצן בשמש, למשך זמן ארוך יותר מזה של התה הירוק וזמן קצר יותר מעלי תה המיועדים לתה שחור. הרבגוניות המיוחדת של תה האולונג שלנו מאופיינת בניחוחות וטעמים הנעים בין פירותי לפרחוני המתאימה לאניני טעם ולאחר שתייתו ניתן לחוש בארומה הטבעית שלו לאורך זמן. תה אולונג של Te גדל בשדות התה הפרטיים המובחרים ביותר הקיימים כיום, הוא טבעי לחלוטין ללא שום תוספים.

תה פרחים Te- פרחים טבעיים ותה פרחים הם בדרך כלל בעלי רמות נמוכות של קפאין או נטולי קפאין לחלוטין ולפיכך הם מהווים משקאות מרגיעים מצוינים. אנו ב TE-הכנו עבורם מינים רבים של תה פרחים, ממיני תה בעלי ניחוח טבעי של יסמין ועד לפרחים טבעיים כמו ורדים ואוסמנטוס. את מגוון שילובי תה הפרחים של Te ניתן לשתות כמשקה קר או חם והם מומלצים גם בקיץ שכן הם יכולים לסייע בהורדת חום הגוף.

תערובות צמחים Te- ב- Te מאמינים שהטבע הוא המרפא הטוב ביותר לגוף ולנפש ולכן פיתחנו  מגוון חליטות, טבעיות לחלוטין, ללא תוספים וחומרים אחרים, רבות מהן אורגניות, המשלבות צמחי מרפא, פרחים, צמחי תבלין, ירקות ופירות. כל אחד מהמרכיבים תורם את טעמו ואת תכונותיו הבריאותיות.

טיפים לתה המושלם:

  • להקפיד על כמות התה שחולטים בין 2-5 גרם בהתאם לחליטה ולמיכל (כוס או קנקן).

  • זמן החליטה בין 2-10 דקות תלוי בסוג החליטה (נלמד אתכם- כלל אצבע ככל שהתה יותר מורכב זמן החליטה ארוך יותר) זה גם תלוי בחוזק שאתה אוהב.

  • לשתות ברוגע, תה לא שותים כשלחוצים בזמן!

  • לא מומלץ להמתיק. זה הורס את המרקם ואת הסגולות. ואם מוכרחים טיפה מתוק, אז בדבש וגם זה בכל חליטה בכמות קטנה ומתאימה.

תכלס: בסין הייתי פעמיים, ובאחת משתי הנסיעות הלכנו לשדה תה לראות, ללמוד ולהבין איך זה עובד. אחר כך ניסו (והצליחו) למכור לנו עלי תה במחיר גבוהים (טוב, זאת היתה מלכודת תיירים קלאסית) ושם למדתי על ההבדל בין עלי התה ולסוג הטריות שלהם. אני אוהבת תה, והתה החדש של  Te מאוד טעים, עשיר בטעם וריח ומיוחד. מומלץ לבקר בחנות שלהם בקניון הזהב בראשל"צ ולהתרשם. זה גם אחלה מתנה, מקורית ויוקרתית.

כמה: טווחי מחירים 25 ₪  -125 ₪ . עלות מנת תה/תיון 2.5 גר'- 1.8 ₪.ניתן להשתמש בתיון/תה בין 2-5 פעמים.

         איפה: להשיג בקניון הזהב, שער רומא. הטלפון להזמנות: 0524200203

מייל info@pure-te.com   http://pure-te.co.il

אוהבים סדרות וסרטים? כנסו לקבוצה שלי בפייסבוק

EASY TOUCH, כפפות ניקיון סגולות בריח שושן צחון, 34.90 שח, צלם לילך קדמי

מה: כפפות חד פעמיות בריח שושן צחור

מה חדש: מותג הכפפות המוביל Easy Touch המתמחה בכפפות איכותיות המיועדות להגן על הידיים בעת ניקיונות, מציגה לראשונה בישראל את הסדרה הסגולה. סדרת ככפות חד פעמיות חדשה ללא אבקה, היוצאת דופן בחוזקה ועמידותה ומבושמת בריח שושן צחור מרענן.

כפפות הניקיון הן מוצר חובה בכל בית, שכן מהוות חוצץ והגנה בזמן שימוש בחומרי ניקוי חזקים בעת ניקוי הבית. חומרים אלו הכוללים ברובם כימיקליים, עלולים להזיק במגע ישיר עם העור ולגרום לגירויים וצריבות. הסדרה החדשה בעלת ניחוח שושן צחור מתמשך עשויה ניטריל 100% היפואלרגני, המהווה חומר עמיד ואטום לחלוטין המספק הגנה אידיאלית לכפות הידיים. הכפפות נעימות למגע, אינן מכילות אבקה ובעלות מרקם ייחודי למניעת החלקה. ריח השושן הצחור מנטרל את ריח הגומי השכיח בכפפות ניקיון רגילות הנוטה להישאר על הידיים, ומחליף אותו בכזה נעים ומבשם. הכפפות זמינות בחבילות של 80 יחידות וניתנות לרכישה בחמש מידות גודל שונות (XS- XL) להתאמה מושלמת לכפות הידיים.

תכלס: זה כיף שלכפפה יש ריח, זה הופך את האירוע להרבה יותר מהנה מאשר סתם להתחיל לנקות, פעולה מבאסת במיוחד. השתמשתי בהן לנקיונות של פסח ואימצתי את המותג גם לאחרי. בכל זאת, זה משדרג את כל חווית הניקיון ואפילו עושה חשק לרחוץ כלים.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪.         איפה: ברשתות השיווק המובחרות.

 מומלץ להירשם לבלוג כי אחת לכמה זמן יש הגרלות של מוצרים במאות שקלים!

מה: מוצרי ניקיון קוויק

מה חדש: המותג קוויק, סדרת מוצרים לניקוי וחיטוי מהיר ויעיל, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציע לקראת חג הפסח מגוון מוצרים ייחודיים, המהווים פיתרון אופטימלי לניקוי וחיטוי מהיר ונוח.

מטליות משמידות חיידקים

מטליות לחות לניקוי יסודי כללי ולניקוי וחיטוי האמבטיה והשירותים, בגודל מיוחד – XL לנוחות מירבית. המטליות רב שימושיות וגדולות במיוחד, לניקוי משטחים גדולים. המטליות מיועדות לשימוש חד פעמי, לניקוי כללי יומיומי ולניקוי וחיטוי האמבטיה והשירותים, משמידות 99.99%* מהחיידקים ומתאימות לכל סוגי המשטחים. הניקוי עם מטליות קוויק מתבצע בצורה יעילה, מהירה ופשוטה ומותיר ניחוח רענן של ניקיון. כל אריזה מכילה 40 יחידות, בגודל גדול במיוחד, 30*23 ס"מ כל יחידה.

מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 ₪.

מטליות לחות לניקוי כללי בתוספת רכיב דוחה אבק.

המטליות, מתאימות לניקוי של כל סוגי המשטחים ומתאימות לשימוש לניקיון יסודי לפני חג הפסח גם במדפי הספרים, ארונות הבגדים ועוד.

כל אריזה מכילה  50 מטליות בניחוח לימון מרענן ובעלת מכסה לשמירה על לחות המטליות לאורך זמן ומניעת התייבשותן. מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 ₪.

🦋 מוצרים אלו מצטרפים למטליות לניקוי וחיטוי כללי ולמטליות לאמבטיה ולשירותים, שמציע המותג במגוון ריחות- לימון, פרחי בר, מנטה, לבנדר ותפוח. המטליות, לשימוש חד פעמי, מסירות לכלוך, מחטאות משטחים בצורה מהירה, יעילה ופשוטה ומותירות ריח רענן של ניקיון. מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 ₪.

תכלס: כל מוצר ניקיון שמגיע במטליות- מבורך מבחינתי. זה הופך את הניקיון לקל ונוח, מהיר וזמין. המטליות של ה-99% (קוטלות החיידקים) מצויינות לחדר האמבטיה ולשירותים, ואלה הדוחות אבק מיועדות לכל דבר שצובר אבק, כמו ארונות, ספריות, שידות וכו'. זה מאוד נוח ויעיל ואני מכורה קשות, מה גם שאין לי עוזרת בית ומעולם לא היתה לי, אז בכלל אני זו שיכולה להעריך את יעילותן, והן אכן עושות את העבודה.

איפה: ברשתות השיווק השונות ובחנויות הפרטיות.

סנו סושי כפפות ניטריל כחולות L צלם מוטי פישביין

מה: כפפות ניטריל כחולות

מה חדש: חברת סנו משיקה סדרה של כפפות ניטריל כחולות, חזקות ועמידות לביצוע מגוון עבודות בבית ובסביבתו. כפפות הניטריל של סנו סושי ללא אבקה ועשויות מחומר עבה במיוחד וגמיש במיוחד על מנת לשמר עמידות ונוחות בעבודה.

בסדרה מגיעות כפפות ניטריל בשלוש מידות : S ,M, L ובכל אריזה 80 יחידות.

מאושר על ידי בד״ץ – העדה החרדית ירושלים.

***חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.

למידע נוסף היכנסו לאתר סנו – http://www.sano.co.il

ולפייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

תכלס: הכפפות מאוד נוחות, חזקות מכפפות אחרות ונוחות לשימוש. נתתי גם לבעלי לנסות והוא מאוד אהב. זאת אגב היתה דרך מצוינת לגרום לו לרחוץ כלים קצת. ממליצה לכם לנסות, יש בכל המידות והלארג' מתאים גם לגברים גדולי כפות ידיים.

כמה: 24.90 ₪ עד 29.90 ₪ / 80.00 יחידות.          איפה: בכל רשתות השיווק.

מה: סדרת מגבוני EYE-CARE

מה חדש: חדש בסדרת ד"ר פישר EYE-CARE

EYE-CARE sensitive Baby Extra soft

מגבונים עדינים ורכים במיוחד לתינוקות וילדים לניקוי יסודי של אזור העיניים, העפעפיים והריסים.

סדרת מגבוני EYE-CARE מבוססת על פורמולה פטנטית ייחודית ממעבדות המחקר של ד"ר פישר, המומחים בפיתוח תרופות עיניים סטריליות כבר למעלה מ- 50 שנה. סדרת EYE-CARE הינה סדרה ייחודית ומתקדמת מסוגה בארץ ובעולם המיוצרת על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר ותחת בקרת איכות קפדנית.

ועכשיו חדש! מגבוני EYE-CARE sensitive Baby Extra soft-. מדובר בבד בטכנולוגיה ייחודית רכה במיוחד (Extra soft) המעניק מגע עדין ורך במיוחד ומתאים לתינוקות וילדים. המגבונים החדשים מיועדים לניקוי יסודי של העפעפיים והריסים מהפרשות שומניות וקרומים דביקים, לסיוע בשמירה על בריאות העיניים.

👁       מכילים מרכיבים המסייעים בשמירה על ההיגיינה של אזור העיניים, העפעפיים והריסים

👁        מכילים מרכיבי ניקוי עדינים במיוחד המתאימים לאזור העיניים

👁      מועשרים בתמצית מצמח הקמומיל להרגעת אזור סובב העין

👁        מכילים גליצרין לשמירה על לחות אזור העין

👁       מכילים P.V.  Pהעוזר למניעת יובש באזור העין

👁       ארוזים באריזה אישית, הרמטית וחד פעמית המתאימה לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית, ללא צורך בשטיפה במים.

👁       מתאימים לשימוש גם כקומפרסים חמים/ קרים.

👁        עברו סטריליזציה

👁        סנסיטיב – מתאימים לעור רגיש, היפואלרגני, אל דמע.

👁        ללא חומרים משמרים, ללא פראבנים, SLS ו-SLES,

👁        ללא בושם וצבע.

הוראות שימוש:

  1. יש להקפיד על היגיינת הידיים לפני כל טיפול בעיניים באמצעות מים וסבון או בד"ר פישר ALCO-GEL לשמירה על היגיינת הידיים ללא צורך במים וסבון.

  2. יש לפתוח את האריזה האישית ולהוציא מגבון EYE-CARE .

  3. יש לנקות ביסודיות ובעדינות מס' פעמים את אזור העפעפיים והריסים משורש האף כלפי חוץ, או לפי הוראות הרופא עד לניקוי העין מהפרשות. לניקוי העין השנייה יש להשתמש במגבון חדש

  4. לאחר השימוש יש להשליך את המגבון לפח ולחזור ולנקות את הידיים.

לסרטון הדרכה והוראות שימוש במגבוני EYE CARE  סרקו את ה – QR.

תכלס: לצערי חווינו במשפחה המון דלקות עיניים, גם אני, בעלי והבת שלנו הקטנה. המגבונים של ד"ר פישר מאוד מומלצים. הם מקלים מיידית ומנקים כמו שצריך את ההפרשות מהעיניים. גם הרופא המליץ לי עליהם, ואפשר לומר שזה מוצר קבוע אצלנו בבית. ממליצה לכם לנסות.

כמה: 64.90 ₪.- 40 אריזות אישיות הרמטיות וחד פעמיות.         איפה: ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת.

צ'וקטה ממרח קקאו (צילום יוסי מור.)

מה:

ממרח קקאו כשר לפסח.

מה חדש: לכבוד פסח, ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה והמזון מהמובילות בישראל, המחזיקה במותג צ'וקטה, מרחיבה את משפחת הממרחים של צ'וקטה ומשיקה ממרח קקאו כשר לפסח. ממרח הקקאו של צ'וקטה מציע פתרון מתוק ומפנק למבוגרים ולילדים שמעוניינים לשדרג את המצה שלהם בממרח קקאו חדש וטעים שבנוסף מתאים גם לעוגות ולאפייה.

צ'וקטה כשר לפסח חלבי לאוכלי קטניות בהשגחת רבנות רמלה, (בכל ימות השנה בכשרות בד"צ עדה חרדית).

תכלס: זה מאוד טעים, מזכיר את ממרח השחר בטעם והולך טוב על מצה, לחם או כל מה שבא לכם.

כמה: 9.90-11.90 ₪ לאריזה של 450 גרם.          איפה: במגוון רשתות השיווק.

צ'וקטה נפוליטנים (צילום יוסי מור)

מה: חטיפי שוקולד מריר מעולה וחטיפי שוקולד חלב

מה חדש: ליימן שליסל, בעלת מותג השוקולד צ'וקטה, מחדשת ומשיקה לקראת פסח: צ'וקטה נפוליטנים – חטיפי שוקולד מריר מעולה וחטיפי שוקולד חלב, עטופים אחד אחד ומוגשים באריזת חג מהודרת.

הנפוליטנים של צ'וקטה הינם חטיפי שוקולד טעימים ומשובחים המתאימים למי שרוצים להתפנק או לפנק את הקרובים להם בשוקולד איכותי. המוצר כשר חלבי, כשר לפסח לאוכלי קטניות, בהשגחת רבנות מדריד.

תכלס: טעים, טעים, טעים. מה עוד אני יכולה לומר על שוקולד? רק תנו לי עוד, והרבה. מושלם לאירוח לחג או כנישנוש או ככל דבר. טעים כבר אמרתי?


כתיבת תגובה