התמרוקיה- כל מוצרי הטיפוח החדשים

מה: אלכו-ג'ל בבקבוק אישי ובעיצוב דגל הגאווה

מה חדש: ד"ר פישר משיקה מהדורה מיוחדת לקראת האירוויזיון ואירועי הגאווה, אלכו-ג'ל בבקבוק אישי ובעיצוב דגל הגאווה – עם מתלה סיליקון קל ונוח לתלייה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.

סדרת אלכוג'ל בקבוקים אישיים מהווה פתרון קל, יעיל ונוח לשימוש מחוץ לבית כאשר אין בסביבה מים וסבון. מחקרים הראו כי ישנם מרבצי חיידקים על גבי כפתורי מעלית, ידיות של דלתות, משענות ידיים של מדרגות נעות, עגלות סופר ועוד.

אלכו-ג'ל מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים, נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי: קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול (70%) לניקוי יסודי, בנוסף משמשת הסדרה רופאים, אחיות וסגל רפואי במרפאות ובבתי החולים.

  • Sensitive- מותאם לעור רגיש.

  • מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור.

  • מתאים לשימוש יומיומי בבית ומחוץ לבית.

  • מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.

תכלס: העיצוב סופר מגניב, המוצר הוא מאסט אצלי- אני מחסלת כאלה בגלל הבת שלי בכמויות, זה נוח מאוד וקומפקטי, ובעיצוב הזה- איך אפשר שלא לרכוש אחד או שניים ולהסתובב איתם בגאווה?

כמה: מחיר מומלץ לצרכן:  19.90 ₪.         איפה: ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

קרליין מסקרה אניגמה מחיר 64.90 שח צילום מוטי פישביין

מה: מסקרה חדשה

מה חדש: קרליין גאה להציג: מסקרה Enigma. מסקרה בעלת מברשת פטנט דו-צדדית המעניקה לריסים מראה מלא ועשיר מקו העפעף ועד קצות הריסים בעלת גוון שחור עמוק.

"אניגמה" משיגה תוצאות מקצועיות באיפור עיניים – ללא מאמץ, תוך דקות וללא מריחות! זו מברשת דו-צדדית וזהו פטנט רשום בלעדי של קרליין.

מאפרים מקצועיים מדביקים ריסים מלאכותיים או משתמשים בשני סוגי מברשות כדי להשיג מראה מלא ועשיר לעיניים. תחילה צובעים את הריסים בבסיס העפעף עם מברשת צפופה המכסה את הבסיס בשכבה עבה של מסקרה. בשלב השני משתמשים במברשת בעלת זיפים ארוכים כדי למרוח את המסקרה לאורך כל הריס. טכניקת האיפור מקצועי יוצרת ריסים מלאים וצפופים בשורש וארוכים ודקים בקצוות, במראה טבעי ודרמטי כאחד.

היום גם את יכולה להיות מאפרת מקצועית – אינטרקוס מילאנו פיתחו בבלעדיות לקרליין את מסקרה אניגמה בעלת המברשת הדו- צדדית. צד אחד מגדיר את הריסים בשכבה עבה בבסיס. הצד השני מפזר את הצבע לאורך הריס ויוצר ריסים ארוכים, מופרדים, מלאים טבעיים ועם זאת דרמטיים ומפתים למראה.

יתרונות נוספים במסקרת אניגמה:

👁       מרקם קרם מלטף את הריס ועוטף אותו מהשורש ועד הקצה.

👁      כיסוי מלא במריחה  קלה.

בין המרכיבים:

👁        שילוב של שעוות טבעיות המעניקות לחות והזנה לריסים.

👁       מועשר בתמצית אצות אדומה עשירה במינרלים לחיזוק גמישות הריסים. מונע  שבירה או יובש.

👁        פולימר צמחי חדיש מעניק כיסוי מקרוסקופי קל לריסים ועמידות בפני תנאי אקלים או מים.

👁        פיגמנט שחור מסוג קרבון(פחם) – אינו דוהה שומר על עומק וברק למשך שעות ארוכות.

👁        אינה מנוסה על בעלי חיים.

👁       טבעונית.

תכלס: המסקרה היא ייחודית ויש לה מברשת דו צדדית בעלת פעולה כפולה:

מצד אחד היא מגדירה את קו הריסים, ומצד שני היא מאריכה ומעבה אותם.

היא מעניקה לעיניים מראה דרמטי, מודגש, עשיר וצפוף בתוך שניות. הגוון השחור-עמוק צובע את הריסים במריחה אחת והמברשת החדשה מפרידה ומפזרת את המסקרה על הריסים תוך כדי עיבוי והענקת אורך משמעותיים. התוצאה: מסגרת מרשימה ודרמטית לעיניים המחקה את פעולת הדבקת הריסים ללא מאמץ. אהבתי. אגב תמיד יש מבצעים, אז שווה לבדוק.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪           איפה: בכל רשתות הפארם ובאתר קרליין.

סבוקלם דאודורנט מחיר 40 שקלים צילום מוטי פישביין

מה: דאודורנט לעור רגיש

מה חדש: חברת הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm, משיקה דאודורנט בעל ניחוח עדין, המותאם במיוחד לעור רגיש ומסייע למניעת ריחות גוף והזעת יתר בלתי רצויים. הדאודורנט מבוסס על נוסחה ייחודית המעושרת במינרלים מים המלח, נספג בקלות ומעניק תחושת נוחות ורעננות לאורך היום.

הדאודורנט שקוף ולכן אינו מלכלכך את הבגדים. מכיל אלומיניום איכותי ונדיר מסוג זירקוניום, בעל מולקולות גדולות שאינן נספגות בעור – נבדק ומתאים למי שרגיש לאלומיניום.

💋מתאים לגברים ונשים הסובלים מהזעת יתר וכן לבעלי עור רגיש. לשימוש יומיומי.

💋רכיבים: מינרלים מים המלח לניטרול ריחות לא נעימים ולמניעת הזעת יתר.

💋היפואלרגני V נבדק לעור רגיש V ללא פארבנים.

תכלס: זהו דאו' סופר עדין שמתאים לאנשים עם עור רגיש ודרישות מיוחדות. הריח שלו מאוד נעים ומרגיע (של הנשים בריח פודרה) והוא מצליח למנוע ריח זיעה. הוא קצת יקר יחסית למתחרים, אבל אם אתם צריכים משהו מיוחד לעור רגיש- זה זה.

כמה: 49.90 ₪,  ₪ ל-70 מ"ל.    איפה: בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם.

ובאתר המכירה של המותג.

מה: תחליבי רחצה בשילוב עם מים מיסלריים.

מה חדש: מותג הטיפוח האהוב Dove מביא לראשונה בישראל את בשורת המים המיסלריים לתחום טיפוח הגוף – במסגרת המהלך יושקו שני תחליבי רחצה חדשניים בשילוב עם מים מיסלריים.

עד לפני שנים ספורות המים המיסלריים נחשבו ל"סוד שמור" בתעשייה, ולאט לאט החלו לגלוש לחיי היומיום של נשים בכל העולם, אשר הפכו אותם למוצר חובה בשגרת הטיפוח שלהן. יתרונם של המים המיסלריים נעוץ במולקולות השומן הזעירות הקיימות בתוכם – כשהן באות במגע עם העור, המולקולות סופחות אליהן את השומן והלכלוך שהצטברו ומנקות אותו בעדינות וביעילות. המים נפוצו בשימוש נרחב בעולמות טיפוח עור הפנים, כך ש-  DOVEהיא כאמור הראשונה להציג מוצרים עם הרכיב המבוקש בתחום טיפוח הגוף.

במסגרת ההשקה יצטרפו שני מוצרים חדשים למשפחת DOVE:

תחליב הרחצה Dove Soothing Relief עם מים מיסלריים – בחיינו אנו מתמודדים עם מגוון גורמים סביבתיים המשפיעים על עורנו כמו לחץ, רעש וזיהום אויר. Dove Soothing Relief מסייע בהרגעה ובניקיון העור מגורמים אלו. הנוסחה משלבת בין מומחיות ההזנה של Dove לבין מים מיסלריים, אשר מנקים את העור בעדינות.

תחליב הרחצה Dove Sensitive Skin עם מים מיסלריים – עור רגיש דורש טיפוח מיוחד, ללא חומרים אגרסיביים. Dove Sensitive Skin הינו תחליב רחצה היפואלרגני המכיל רכיבים עדינים לעור אשר הופכים אותו למתאים במיוחד לבעלי עור רגיש.

🤖תחליבי הרחצה החדשים יושקו בגודל 500 מ"ל.

תכלס: תחליבי הרחצה של דאב לעולם לא לאכזבים. הם שופעים בלחות ומשאירים עור נעים למגע וריחני. החדשים עם המים המיסלריים ממש נעימים ומלטפים, והעור נקי וקטיפתי לאחר השימוש איתם. אין לי מושג אם זה מנקה יותר בזכות המים המיסלריים, מה שכן- זה נותן תחושה טובה, נעימה ונקייה כמו עם שאר המוצרים של דאב שאני מתה עליהם באופן אישי.

כמה:          איפה: בסניפי רשת סופר-פארם ובסופר-פארם און ליין.

אוהבים סדרות וסרטים? כנסו לקבוצה שלי בפייסבוק

SKINGARD TROPICAL SUMMER ספריי הגנה שקוף 30SPF בניחוחות טרופיים מחיר 40 שח צילום מוטי פישביין

מה: ספריי הגנה שקוף (גם) לעור בהיר

מה חדש: מותג סקין גארד גאה להשיק את סדרת "טרופיקל סאמר" – סדרה מבושמת חדשה לקיץ 2019 – ספריי שקוף להגנה גבוהה גם על עור בהיר מאד במגוון של 3 ניחוחות טרופיים:

🥝🥭מנגו – קיווי

🍍אננס – ליצ'י

🥥🍋קוקוס – ליים

"טרופיק סאמר" הוא עוד פתרון מוצלח וחדשני להגנה מהשמש מבית סקין גארד: ספריי שקוף עם 30  SPF,  במגוון ניחוחות טרופיים משגעים המעודדים הרגלי הגנה נכונים ונעימים יותר. כל מוצרי "טרופיקל סאמר" מותאמים להגן על עור בהיר מאד ועמידים במים. הספרי השקוף עשיר במרכיבי לחות ובוויטמינים להגנה והרגעת העור, אינו יוצר שכבה לבנה, חוסם מעל ל-90% מקרינת UVA ומסנן קרינת UVB.

כמו כל מוצרי סקין גארד, גם מוצרי "טרופיק סאמר" אינם מכילים פרבנים, היפואלרגניים ועומדים בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE ומומלץ על ידי האגודה למלחמה בסרטן כמוצר לשימוש יומיומי.

תכלס: זה מוצר מושלם, ולא רק בגלל הריחות המטורפים שעושים אותי רעבה לפרי או קרטיב פירות, אלא בזכות ההגנה שלהם על העור (כי יש לי עור לבן אקונומיקה), ובזכות זה שהם שקופים לעומת קרם הגנה רגיל שמשאיר תמיד עקבות לבנים שמנוניים מעצבנים. כדאי לחדש את הספריי כל שעה וחצי ככה, כי בכל זאת, זו שכבה דקה שלא רואים או מרגישים מתי היא נעלמת מהעור. בכל מקרה תזהרו בשמש, כן?

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪  לתכולת: 200 מ"ל.          איפה: ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

 מומלץ להירשם לבלוג כי אחת לכמה זמן יש הגרלות של מוצרים במאות שקלים!


כתיבת תגובה