הצרכניה בודקת מארזי חג ועוד

Blank white realistic foil snack pack isolated on white background with reflection and place for your design and branding. Vector illustration

מה: פסטרמות חדשות

מה הקטע: זוגלובק ממשיכה לחדש ולגוון עם טעמים חדשים ומפולפלים, המתאימים לחך הישראלי:

*פסטרמה סילאן מפולפלת –  פסטרמה הודו בטעם סילאן ובציפוי פלפל שחור. פסטרמה דלת שומן, מנתח שלם ואיכותי של חזה הודו המהווה מקור לחלבון.

*פסטרמה מיקס פלפלים –  פסטרמה הודו עם ציפוי תערובת פלפלים חריפה: פלפל חלפינו ירוק, פלפל אדום ופלפל שחור גרוס. פסטרמה דלת שומן, מנתח שלם ואיכותי של חזה הודו המהווה מקור לחלבון, טעים ומפולפל.

בדומה לשאר הפסטרמות של זוגלובק במעדנייה, גם הפסטרמות החדשות הן ללא גלוטן.

כשרות: רבנות נהריה

תכלס: שתי הפסטרמות מאוד מאוד טעימות. חייתי עליהן שבוע שלם, על פרוסת לחם טוב וקצת מיונז. הסילאן מתקתקה ומיוחדת והשניה טיפל'ה חריפה אבל ממש בקטנה, ככה שיש עיקצוץ מעניין שמוסיף טוויסט לטעם. מומלץ מאוד.

איפה: ברשתות השיווק.

מה: קופסאות מזון אקולוגיות של כתר

מה הקטע: כתר גאה להביא לישראל את סדרת Smart Eco, אשר נמכרת בהצלחה ב-20 מדינות סביב העולם. קופסאות המזון החדשניות והאיכותיות עשויות מ-100% פלסטיק ממוחזר והן עומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי לאחסון מזון ואף בטוחות לשימוש במיקרוגל (לפי תקן 5MO) ובמקפיא.

קופסאות המזון האיכותיות והידידותיות לסביבה מסדרת Smart Eco מגיעות במגוון גדלים. חלקן עם חלוקה פנימית, סכו"ם ואפילו כלים מיוחדים לרטבים, גם הם עשויים כמובן מ-100% פלסטיק ממוחזר. הקופסאות פונקציונליות במיוחד, עם סגירה אטומה לחלוטין לשמירה על הטריות, המבטיחה שדבר לא ישפך בתיק או בילקוט. ניתן לקחת אותן לכל מקום שתרצו- לבית הספר, למשרד או לטיול ובסיום השימוש ניתן לשטוף אותן במדיח הכלים.

סדרת Smart Eco של כתר הינה חלק מתכניותיה השפאתניות של החברה לעשות שימוש ב- 55% חומר גלם בממוצע במוצריה, עד שנת 2025. כבר כיום מעל 40% בממוצע מחומר הגלם שבמוצרי כתר, הינו ממוחזר.

הקופסאות מסדרת Smart Eco מוצעות במחיר שווה לכל כיס. עגולות, מלבניות עם או בלי חלוקה לתאים. עם או בלי סכו"ם וב-6 גדלים שונים המתאימים כמעט לכל סוג של מנה או ארוחה. בסדרה גם ספלים אטומים לשתייה או מרק בנפח 0.4 או 0.6 ליטר.

תכלס: יש בסדרה הזו רק יתרונות: העיצוב מקסים ומאוד אהבתי את צבע הירוק מנטה, המוצרים אקולוגיים, הם נוחים לשימוש, אפשר לשטוף במדיח, וגם המחיר מאוד נוח. שלמות!

כמה: 19.9- 29.9 ש"ח בלבד.          איפה: ברשת חנויות כתר ובאתר

צילום טל אזולאי

מה: מרכך כביסה של סנו

מה הקטע: חברת סנו משיקה לכבוד הקיץ, מרכך חדש בניחוח רענן ועוצמתי: "מקסימה – מומנטס אוף ג'וי", פותח בהשראת חופשת קיץ שמחה ומשלב ניחוחות של מי נחל צלולים, ניצני פריחה ורודה עם נגיעות ליים. סנו מקסימה JOY עוצמתי ביותר, מותיר את הכביסה נעימה ורכה, בניחוח רענן . המוצר מגיע באריזה מעוצבת, פרחונית וססגונית. מרככי הכביסה של סנו מקסימה שומרים על הבגדים ומקלים על הגיהוץ. 

תכלס: הריח מצויין ונעים, ריח פרחוני וקייצי. הוא נשאר בעדינות אחרי הכסיבה ובגדול אני מאוד מרוצה.

כמה: 1 ליטר 15.90 שקלים       איפה: ברשתות השיווק.

מה: מארז חטיפי לואקר

מה הקטע: ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג לואקר, מציעה בראש השנה הקרוב את 'The Best of Loacker', מארז יוקרתי המכיל מגוון מחטיפי לואקר האהובים. המארז במהדורה יוקרתית ומוגבלת.

המארז מכיל חטיפי וופל ממולאים ומצופים שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן, בהם:

טורטינה, גרנד פטיסרי אגוז, שוקולד לואקר אגוז וגרדנה ב-3 טעמים: אגוז, שוקולד חלב ושוקולד לבן.

ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

המוצר בעל כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי),  בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

תכלס: מארז 'The Best of Loacker' מתאים לאירוח מושלם, לקינוח בסוף הארוחה וכשי יוקרתי ומפנק לכבוד החג. אני מתה על הטעם הייחודי של האגוזים שיש ללואקר, ומבחינתי המארז הזה יפנק אותי ואותי בלבד…

כמה: 21.90 ₪          איפה: בשופרסל, רמי לוי, טיב טעם ועוד

מה: לואקר ורד הדולומיטים

מה הקטע: מאחלים שנה טובה עם הפרלינים הכי טובים

לואקר ורד הדולומיטים (Rose Of The Dolomites) בשני טעמים חדשים:

שוקולד לבן ושוקולד מריר

•פרלינים יוקרתיים עשויים שוקולד מעולה, במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז

•לואקר ורד הדולומיטים באריזות חגיגיות במהדורות מוגבלות: אריזת 12 פרלינים שוקולד לבן  ואריזות של 12 פרלינים של שוקולד מריר, המצטרפות לאריזות הפרלינים של שוקולד חלב ולאריזות מגוון טעמים.

* ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

אלו הם פרלינים יוקרתיים, מעוצבים בצורת פרחים המדמים את הורד הצומח בהרי הדולומיטים, עשויים שוקולד מעולה, במילוי קרם אגוזים, עלי וופל פריכים ושבבי אגוזי לוז.

לכבוד ראש השנה הזה, משיק מותג לואקר את הפרלינים המעולים גם בשוקולד לבן ובשוקולד מריר. הטעמים החדשים מצטרפים לטעמים המוכרים של שוקולד חלב ואריזת מגוון טעמים.

לואקר ורד הדולומיטים מוצע לכבוד החג במהדורות מוגבלות, חגיגיות ויוקרתיות :

•           אריזת ורד הדולומיטים ובה 12 פרלינים מעולים של שוקולד לבן, במחיר של 21.90 ₪ ובמשקל 150 גר'.

•           אריזת ורד הדולומיטים ובה 12 פרלינים מעולים של שוקולד מריר, במחיר של 21.90 ₪ ובמשקל 150 גר'.

•           אריזת ורד הדולומיטים ובה 12 פרלינים מעולים של שוקולד חלב, במחיר של 21.90 ₪ ובמשקל 150 גר'. 

•           אריזת ורד הדולומיטים סלקשיין ובה מגוון של  12 פרלינים של שוקולד חלב, לבן ומריר, במחיר של  21.90 ₪ ובמשקל 150 גרם.

תכלס: הפרלינים של לואקר ורד הדולומיטים, מתאימים לצריכה אישית ומשפחתית וגם כשי לכבוד החג – לתחילתה של שנה מתוקה איכותית וטעימה. ההשראה לעיצוב הפרלינים לקוחה מתוך אגדה אורבנית מקומית, המתארת ורד אלפיני מיוחד הגדל בהרי הדולומיטים. הפרלינים פרחוניים, עדינים ואלגנטיים, עטופים כל אחד בנפרד לשמירה על טריותם, וטיפ קטן-כדאי לאחסן אותם במקרר בימים חמים אלה.

כמה: 21.90 ש"ח          איפה: ברשתות ובחנויות המובחרות.

צילום אפרת אשל

מה: בונבוניירות מרסי במחירי מבצע לכבוד ראש השנה

מה הקטע: עם בוא השנה החדשה ליימן שליסל מאחלת שנה טובה ומתוקה עם הבונבוניירה האיכותית – בונבוניירות מרסי במבחר טעמים וגדלים. בונבוניירת מרסי – מכילה אוסף מדהים של שוקולדים במגוון טעמים, בהן כל אצבע של שוקולד עטופה בנפרד. הן מוצעות באריזה מעוטרת בעיצוב אלגנטי וייחודי לראש השנה.

בונבוניירת מרסי באריזה האדומה הקלאסית, מוצעת במהדורה חגיגית של 250 גרם ובאריזת חג של 400 גרם, כל אחת מכילה אצבעות שוקולד ב- 8 טעמי שוקולד חלב ושוקולד מריר נפלאים ואיכותיים.

תכלס: מתה על מרסי, וכמו בכל שנה אני זוכה להתפנק איתם. כל עוד אף אחד לא מתקרב חמרציפן שלי אני מרוצה. אחלה מתנה להביא לארוח בחג הקרוב ובכלל באופן כללי.

כמה: מחירי המבצע המומלצים: 250 גרם – 20.90₪, 400 גרם – 44.90 ₪.

          איפה: ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה.

צילום אפרת אשל

מה: מהדורה חגיגית של טופיפי

מה הקטע: טופיפי, ממתק שוקולד ייחודי המשלב את הטעמים האהובים ביותר על כולם: שוקולד חלב, נוגט, אגוז לוז וקרמל, מוצע לקראת ראש השנה במהדורה יוקרתית ומפנקת בעיצוב חגיגי ומיוחד:

*טופיפי באריזה חגיגית מיוחדת וכפולה, המכילה 250 גרם של אושר מתוק .

*טופיפי, באריזה  המוכרת, המכילה 125 גרם.

שתיהן מתאימות במיוחד כמתנה מתוקה לאלו שתבקשו לאחל להם שנה טובה וכיף גדול.

שוקולד טופיפי עשוי מאגוז לוז שלם ופריך המצופה בקרמל וקרם נוגט, מעליו מטבע שוקולד כהה ועשיר – צירוף אשר הופך את טופיפי לחוויה נעימה וטעימה לכל הגילאים ובמיוחד לאלו היודעים להעריך ממתק משובח.

תכלס: שילוב הטעמים והמרקמים של טופיפי הוא חגיגה של מתוק, וגם זו אופציה נהדרת להביא לחג, אלא שזה יותר מתאים לילדים לעומת מרסי שמדבר בעיקר למבוגרים. הכי טוב- להביא אחד מכל סוג ולסגור את כל הפינות למתנה לאירוח בחג.

כמה: מחירי מבצע:  טופיפי 250 גרם: 21.90 ₪, טופיפי 125 גרם:  10.90 ₪ בלבד. 

          איפה: ברשתות השיווק, בחנויות הפרטיות ובחנויות לדברי מתיקה. 

מה: סמארטיס (Smarties), מחליף את האריזות לאריזות נייר

מה הקטע: מותג השוקולד של נסטלה סמארטיס מתחייב שעד סוף 2021 כל אריזות מוצרי סמארטיס יהפכו לאריזות נייר. המהלך אותו מובילה נסטלה, חוסך ברחבי העולם למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק.

אסם-נסטלה, מיצרניות המזון המובילות בישראל ממשיכה ביישום מחויבויותיה בתחום הקיימות וביניהן המחויבות לעבור לאריזות הניתנות למיחזור או לשימוש חוזר עד 2025, ומכריזה על מהלך פורץ דרך עם המותג סמארטיס – מותג השוקולד הראשון של נסטלה. מעתה כל אריזות המוצר בישראל יוחלפו לאריזות נייר הניתנות למיחזור. המעבר הראשון לאריזות נייר נעשה בחודש מאי עם סמארטיס באריזה אישית וכעת, גם האריזה המשפחתית תהיה באריזת נייר. מוצר נוסף של סמארטיס יעבור גם הוא לאריזת נייר וכך, כלל מוצרי סמארטיס בישראל יהיו ברי מחזור עד סוף 2021.

המהלך, אותו מובילה נסטלה העולמית, חוסך למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק, כולל למעלה מ -38 מיליון מכסי פלסטיק ומדבקות הפלסטיק שלהם, שיוסרו בכל רחבי העולם (בהתבסס על נפח בשנת 2019).

מהלך זה מתווסף לשורה של מהלכים שהובילה אסם-נסטלה בחודשים האחרונים, ביניהם: קיצור אריזות במבה, מהלך שהביא להפחתה שנתית של כ- 7 טון פלסטיק, הסרת עטיפות הצלופן מאריזות הפודינג והג'לי, שהביאו להפחתה שנתית של יותר מ-12 טון בשימוש בפלסטיק. בנוסף, עד כה סימנה אסם-נסטלה כ- 50% ממוצריה בסמלי פחי המיחזור, במטרה לסייע לציבור הצרכנים להפריד אריזות, כחלק משיתוף פעולה עם תאגיד המיחזור תמיר.

תכלס: רעיון יפה וחשוב שמחנך על הדרך ילדים למודעות סביבתית. הלוואי ועוד חברות יעשו את המהמלך.

איפה: ברשתות.

מה: לחם טחינה

מה הקטע: במאפיית 'ביכורים' אופים מאז 2015 לחמים ומוצרי לחם שונים בעבודת יד, מחומרי גלם איכותיים ובאופן הכנה מוקפד ביותר, לצד ייצור בטכנולוגיות חדשניות העומדות בסטנדרטים הגבוהים בעולם. כעת נרגשים במאפייה להשיק את המוצר החדש הפופולרי בקרב ישראלים רבים: 'לחם טחינה' .

הטחינה, מהווה מרכיב חיוני במאכלים רבים והיא נחשבת למוצר עתיר בשומן בלתי רווי בחלבון, סידן ומינרלים. לחם הטחינה החדש עשיר בסיבים תזונתיים ומכיל 27 אחוז חלבון ועשיר באומגה 3. 

לחמי מאפיית 'ביכורים', מיוצרים על-בסיס זרעי פשתן ומציעים שילוב ייחודי בין בריאות, מרקם ייחודי וטעם עדין: הלחם בעל ערכים תזונתיים גבוהים, מופחת פחמימות, בעל אחוזי חלבון גבוהים ובעלי פחות מפחמימה אחת לפרוסה.

תנאי אחסון: לחם הטחינה מגיע ארוז באריזה מיוחדת השומרת טריות ל 6 חדשים, ללא צורך בהקפאה או קירור.

תכלס: הלחם מאוד טעים, שמחתי שהאריזה שומרת עליו עד חצי שנה (לפני פתיחתו). הוא רך והולך טוב עם כל דבר, ובגדול אני חושבת לאמץ אותו לתקופה ארוכה כי הוא יותר מעניין מהלחמים שקניתי עד כה.

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 24 ₪          איפה: בכ- 3,000 נקודות מכירה ברחבי הארץ – החל מענקיות המזון ועד לרשתות בתי הטבע

לאתר החברה :  https://www.bikurim.co.il

מה: לחמים של פת שטינבך

מה הקטע: מעתה, ניתן להשיג את לחמי מחמצת השאור המופלאים של מאפיית הבוטיק החיפאית "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" גם באזור השרון.

את הלחמים הטריים והטעימים, הכוללים בין היתר את לחם ה"טוטם", לחם ה"רק כוסמין", לחם "כוסמין לשועל" והלהיט החדש "חלת כוסמין" (100% כוסמין!) אפשר להשיג בסניפי סטופ מרקט בנתניה ובהוד השרון. כל הלחמים טבעוניים.

את הלחמים המיוחדים אופה עפר שטינבך באהבה בכל יום לפנות בוקר. שטינבך, נכדו של אבא פת, מייסד "מאפיות פת" שפעלו בחיפה בשנים 1922 – 1953, הוא אדריכל במקצועו. לפני מספר שנים "חזר לשורשים" ופתח בחיפה מאפיית בוטיק, שאת מתכוניה פיתח בעצמו. המאפייה מתמחה בלחמי מחמצת מקוריים 100% מלאים, ללא חומרים מלאכותיים/משמרים/מלאכותיים/תעשייתיים או תוספת של שמרים או מוצרים מהחי. הלחמים נאפים בעיקר מקמחים מלאים ומשובחים בטחינה גסה, תוך שימוש במחמצות שאור מחיטה, כוסמין או שיפון ובהתפחה של 24 שעות. הלחמים ללא תוספת סוכר (למעט החלה) ובסיס הבצק הוא תמיד קמח, מים, מחמצת ומלח ים אטלנטי. לחמי הכוסמין הם 100% כוסמין מלא עם מחמצת כוסמין מלא.

בין הלחמים:

*לחם "טוטם": לחם גלילי ייחודי שנאפה בתבנית חרס טרקוטה, המיוצרת על ידי המאפייה. הלחם מיוצר מתערובת של קמח חיטה מלא גס, קמח כוסמין מלא גס וקמח שיבולת שועל גס בתוספת אגוזי קשיו, גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה וגרגרי פרג. מחיר: 24 ש"ח

*"חלת כוסמין": הלהיט החדש – חלה טבעונית. הבצק עשוי מ-100% קמח כוסמין לבן, מחמצת כוסמין מלא, שמן זית וטחינה. החלה היא היחידה שמכילה גם סוכר. מכינים רק בימי חמישי ושישי. מחיר: 30 ש"ח

*לחם "כוסמין לשועל": 100% קמח כוסמין מלא גס, מחמצת כוסמין מלא בתוספת שיבולת שועל, אגוזי לוז, מלך וקשיו, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת ונגיעות של עגבנייה מיובשת. מחיר: 26 ש"ח

*לחם "רק כוסמין": לחם 100% כוסמין מלא גס ומחמצת כוסמין מלאה, ללא כל תוספות. מחיר: 24 ש"ח

*לחם "מחמצת כפרי": עשוי מ-70% קמח כפרי, 30% קמח מלא גס וטחינה אתיופית בבצק. מחיר: 20 ש"ח

כשרות פרווה בהשגחת הרבנות הראשית חיפה.

תכלס: הלחמים טעימים מאוד, כולם טבעוניים. בחיפאית לשעבר נהניתי לטעום את הפחמימות מעיר הולדתי ולחזור לרגע לילדות. מומלץ.

איפה: בסניפי סטופ מרקט בהוד השרון, נתניה, חיפה ויגור, ובמאפיית "פת שטינבך – מאפייה חשמלית" בחיפה.

מה: סדרת צ׳יפס קפוא ב-6 סגנונות לשימושים שונים

מה הקטע: חברת מילוטל, ששמה לה למטרה להביא ללקוח את חווית הצ׳יפס האיכותי מהמסעדה הביתה משיקה בימים אלה סדרת אריזות צ׳יפס קמעונאיות ב-6 סגנונות שונים. בין מוצרי הצ׳יפס הקפוא של החברה ניתן למצוא צ׳יפס קלאסי, צ׳יפס סטייק, צ׳יפס אמריקאי, צ׳יפס זיגזג, צ׳יפס קוביות, צ׳יפס פלחים וסטייק צ'יפס.

מקפיא הצ׳יפס ברשתות הפך בשנים האחרונות לגנרי ומשעמם. לתוך הואקום הזה נכנסת מילוטל החדשה עם סדרת מוצרים איכותיים ובריאים, שהופכים את הבישול הביתי לקל ונוח יותר.

המוצרים החדשים:

•צ'יפס קלאסי 800 גרם. מתאים לטיגון ואפייה. הצ׳יפס שכולם אוהבים.

•צ'יפס קלאסי משפחתי- 1.5 ק"ג אריזה משפחתית במשקל חדש.

•צ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך זיג זג אהוב על ילדים. אריזה משפחתית גדולה.

•צ'יפס קוביות 1 ק"ג  – מתאים לטיגון ואפייה, מגיע בחיתוך קוביות קטנות בסגנון ״הום-פרייז״, מעולה לנשנוש.

•צ'יפס פלחים 1 ק"ג – פלחי תפו״א עם קליפה, מתאים לטיגון ואפייה. מחליף את תוספת התפו״א בתנור, ניתן להוסיף תיבול לפי הטעם.

•צ'יפס אמריקאי – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. אריזה משפחתית גדולה.

•צ'יפס סטייק – 1.5 ק"ג מתאים לטיגון ואפייה. סגנון Wedges טרנדי ונפוץ במסעדות המבורגרים ודיינרים. אריזה משפחתית גדולה.

כשרות לכל מוצרי הצ׳יפס המוקפא: מהדרין "הרב רובין". רבנות מועצה אזורית מטה אשר.

תכלס: הצ'יפסים מאוד טעימים, גם בטיגון וגם בתנור. הצ'יפס קוביות מצויין להום פרייז ביתי, והצ'יפס סטייק הכי כייפי בעולם. טעים מאוד, מומלץ מאוד.

איפה: ברשתות השיווק.


4 מחשבות על “הצרכניה בודקת מארזי חג ועוד

כתיבת תגובה