התמרוקייה בודקת את המברשת החדשה של קליניק ועוד חידושים

CLINIQUE MODEL

מה: מברשת לניקוי פנים

מה נסגר:הכירי את המברשת שתשנה את עורך ותהפוך אותו למושלם! מדעני Clinique בשיתוף רופאי עור ומהנדסים שוויצרים משיקים את:Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush- מברשת חשמלית נטענת לניקוי עור הפנים שמנקה את העור ופותחת את הנקבוביות וכך מקבלים עור בריא יותר וקורן ועם פחות קמטוטים. בנוסף אחרי השימוש במברשת העור סופג את קרם הלחות בצורה טובה יותר.

קצה המברשת, שצבעו ירוק בהיר, מעוקל וכולל סיבים קצרים וקשים יותר המאפשרים ניקוי קל ויעיל באזורים הנוטים לייצור שומן רב יותר ולסתימת נקבוביות כגון איזור ה-T. הסיבים הלבנים שבגוף המברשת רכים יותר ופחות נוקשים ועוצבו לאזורים נרחבים ועדינים יותר בפנים, כגון הלחיים שבהן קיימות פחות בלוטות חלב.

איך זה עובד? הרטט של המברשת מעסה את העור בעדינות ומשחרר את עור הפנים מאחיזתם של חלקיקי שומן ולכלוך עיקשים ביעילות רבה יותר מאשר ניקוי בכפות הידיים. כתוצאה מכך, משתפרים מצב העור ובריאותו הכוללת.

מה הפיה אומרת: המברשת מתאימה לשימוש במקלחת וסיביה מאוד עדינים ונעימים על העור. שימו לב שלנשים עם אקנה או כאלה עם בעיות קומפרוז ואדמומיות מוגברת- המברשת לא מתאימה! השימוש בה הוא מאוד פשוט: היא מגיעה טעונה ופשוט לוחצים על הכפתור וזה פועל ורוטט ל-30 שניות, בדיוק הזמן שמתאים לשימוש על כל שטח הפנים. מעבר לזה- אין צורך. לפני השימוש חובה לשים סבון פנים כלשהו (רצוי של קליניק אבל לא חובה) על המברשת ורק אז להעביר אותה על הפנים אך לא באיזור העיניים. אין צורך להפעיל לחץ על הפנים, זה פשוט מנקה ומנקה טוב ולאחר מכן רק צריך לשטוף את המברשת וזהו. משתמשים במברשת אחת ליום, וכל 3 חודשים מחליפים לה ראש. פעם בכמה זמן גם צריך לטעון את המברשת, ובערכה שקונים יש מטען מיוחד שמתאים לה. טעינה אחת של המברשת מספקת חיי סוללה של 3 שעות המאפשרים שימוש ממושך של כמה שבועות ללא צורך בטעינה מחדש. כשזה נחלש- יש נורית שתראה לכם ותסמן לכן לטעון את המברשת.

לגברים זה פחות מתאים, בגלל שעור הגבר עבה פי 3 מעור האישה וגם הזיפים שלהם יכולים להרוס את המברשת, אבל בקליניק מבטיחים שבקרוב ימציאו גם להם מוצר דומה.

השתמשתי במברשת כמה ימים והיא מעולה. היא נעימה על העור ולא פוצעת אותו או מזיקה לו. גם ראיתי ניסוי שהעבירו אותה על עלי כותרת של סחלב והוא נשאר בחיים ולא נפצע. הרטט שלה נעים ומרגיע והעור יוצא נעים ונקי ורק מחכה בצימאון לבוסט של קרם פנים כדי לשתות אותו והוא אכן נספג במהירות אחרי מקלחת וניקוי עם המברשת. אחרי כמה ימים העור נראה הרבה יותר טוב, כי גם על הדרך הוא עובר פילינג עדין ויומיומי שמקלף את התאים המתים ממנו ומשאיר את עור בריא, טרי ודנדש.

החיסרון היחיד של המברשת הוא המחיר המאוד גבוה שלה, אבל אם תקחו בחשבון שזה בעצם גם סוג של רוקט פוקט לאמבטיה, אז הרווחתם 2 במחיר 1 וזה כבר החזיר את ההשקעה J

כמה:מברשת – 699 ₪, ראש מברשת חלופי – 99 ₪.

מבצע השקה: מתנה- סבון של קליניק בגודל 150 מ"לעד ה- 15.8.14 או עד גמר המלאי.

איפה: בלעדית ברשת סופר פארם.

CLINIQUE מברשת וסדרת שלשת השלבים
CLINIQUE מברשת וסדרת שלשת השלבים

*******

MAC MoodyBlooms-AMBIENT-72

מה: קולקציה חדשה של מאק

מה נסגר:MACמשיק קולקציה במהדורה מוגבלת Moody Blooms בצבעים אקזוטיים משכרים ובהשראת סיגליות מלאות ארס, קיסוס קטלני וסולנום רעיל בצבע סגול עם אבקנים צהובים וניצוץ זרחני העיניים לעומת זאת מקבלות צלליות מטאליות בגווני אדמה, וממוסגרות באייליינר במרקם ג'ל Fluidline בגוון ירוק מושחר. לשפתיים יש ורודים או סגולים דרמטיים בגווני שזיף כחול עמוק ופירות יער ובכלל הצבעים לא שגרתיים ונועזים פלוס.

מה הפיה אומרת: הצבעים פשוט הורסים והשילובים אינסופיים. נסו את הצללית הוורודה-מוזהבת או את החום מטאלי שיכולות לשמש בבוקר לעבודה, ציירו מעל זה אייליינר שזיף מושחר או ירוק מושחר וסיימו בגלוס סגול ענבים עמוק Venomous Violet deep berry שאותו אגב אפשר להשיג רק באתר של מאק. הלוק יוצא הורס וייחודי, האיכות של המוצרים גבוהה (טוב, זה מאק וזה תמיד מושלם) ובקיצור- שווה!

כמה: SHEEN SUPREME LIPSTICK-95 ₪,  SHEEN SUPREME LIPGLASS TINT- 111 ₪, צללית- 90 ₪, מסקרה- 115 ₪, מברשות- 125-150ש"ח,

איפה: להשיג ברשת חנויות מאק במהדורה מוגבלת החל מחודש יולי 2014 ובאתר מאק אונליין http://www.maccosmetics.co.il

MAC MOODYBLOOMS-LINEUP-Global_72

*******

OPI_NEONS_yofi

מה: לקים ניאון

מה נסגר:OPI, שכבר אחראית לכמה טרנדים על קצות אצבעותינו משיקה קולקציה שכולה צבעי ניאון ! "Neon revolution " – צבעים חזקים, מסנוורים – כאלה שלא ניתן להתעלם מהם. הצבעים של הקולקציה נבחרו בצמוד לבחירת הטרנדים האופנתיים של הקיץ, קחו למשל את הלימון ליים הזוהר שאי אפשר להתעלם ממנו ואת הורוד הקלאסי הצעקני שהוא מאסט בקיץ הזה. כמובן שזה הכי יפה עם עור שזוף, שלא תגידו שלא אמרתי. אגב בסדרה יש גם טופ- קואט, מייבש לק המעניק ברק ומשמר את הצבע.

ואלה הגוונים:

You are So Outta Lime!-  ירוק ליים.

Juice Bar Hopping- קרם קלמנטינה.

Hotter than You Pink- וורוד צועק.

Push & Pur-Pull- סגול מסתורי.

Down to the Core-al- קורל.

Put a Coat On!-  טופ קואט מחזק.

Life gave me lemons- הוא כמעט צהוב לימון וכמעט מלון והכי דומה ללימון ליים.

 

מה הפיה אומרת: הניאונים האלה מחזירים אותי לאייטיז, תקופה בה הלכתי עם צמידים זוהרים על הידיים ישמרני אדושם. אבל כשהצבעים הניאונים האלה באים בצורת לקים- בקיץ זה פשוט מבורך. הם מגניבים ויפים, ולמי שרוצה ליהנות מהגוון ולשמור על ציפורניים חזקות יותר יש את אותו הגוון בגרסת הלק ג'ל של OPI. הלקים עמידים, מתייבשים מהר והמברשת רחבה ונוחה. מומלץ בחום לימי החום (יצאתי דודה במשפט האחרון?).

כמה: 65 ש"ח.

איפה: ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח ברחבי הארץ.

DCB15_Neon_Minis

*******

_DSC5145s

מה: סכין גילוח לאישה

מה נסגר:סכין הגילוח החדש של Venus & Olay מעניק לך עור של אלילה ו"זוהר כוכבים" בתוך שניות. זו הפעם הראשונה שמותגי וונוס ו-Olay משתפים פעולה בסכין גילוח שיהפוך לשותף האידיאלי שלך משום שהוא משלב את טכנולוגיית הגילוח הטובה ביותר של ונוס עם מומחיות העור של Olay.  מערכת חמשת הלהבים של ונוס מספקת גילוח נוח יותר המתאים את עצמו לקימורים ולחיטובים של הגוף על מנת להעניק גילוח חלק וצמוד עם סיכויים פחותים להחמצת שערות בדרך. פסי הלחות המובנים של Olay מספקים רכיבים המטפחים את העור ומסייעים לו להיראות ולהרגיש נהדר.

הם מכילים:

גליצרין – חומר לחלוח טבעי המחדש את מאגר הלחות בעור.

פטרולטום המגן על העור ומסייע לנעול בתוכו את הלחות על מנת להפחית את היובש ולהעניק לו זוהר של אלילה.

חמאת קוקום (Kokum) – חמאה בוטנית מאותו משפחה צמחית של חמאת הקוקוס והשיאה. חמאות בוטניות הן מרכיבים חשובים בקרמי עור הודות ליכולתן לרכך את העור. הן גם נספגות בעור במהירות ושומרות עליו רווי ובריא.

מה הפיה אומרת: העברתי את הסכין לחברה טובה שניסתה אותה (אני מלוייזרת בכל הגוף ואין לי שיער) והיא חזרה אלי עם עיניים נוצצות וסיפרה שהסכין מאוד נוחה ומעוצבת ככה שנוח להחזיק אותה והיא לא מהסכינים הדקות האלה שקשה לאחוז אותן ולשלוט בגילוח כמו שצריך, היא לא נחתכה ממנה וזה ממש נדיר אצלה (היא הכי clumsy), וזה באמת משאיר עור חלק ונעים, אבל אחרי שני שימושים לפסי לחות אין משמעות. בקיצור- מומלץ.

כמה: מארז הכולל סכין גילוח Venus & Olay עם מחסנית נוספת עולה כ-45 ₪.

איפה: ברשתות הפארם.

*******

 

צילום מוטי פישביין
צילום מוטי פישביין

מה: דאודורנטים בניחוח מאסק

מה נסגר:Crêma משיק ניחוח חדש בסדרת הדאודורנטים: דאודורנט crema מאסק עם רכיב ה-shower freshness 24h המעניק תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום. הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק. כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטיפרספירנטיים ומונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות, מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניקים לך תחושת רעננות.

סדרת הדאודורנטים החדשה מגיעה בניחוחות נוספים מעולם תחליבי הרחצה: קלאסי, דבש ואורכידאה.

מה הפיה אומרת: נתחיל בזה שכל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים ונמשיך בזה שהדאודורנטים שלהם מעולים. הדאו' ממש משאירים ריח טוב ונעים של מאסק ואילו הספריי משאיר ריח ממש חזק שמרגישים אותו בערך שעה אחרי הריסוס. הם מונעים לחלוטין ריח זיעה וגם לא יקרים ככה שיש לנו פה מוצר ממש מומלץ מבחינתי.

כמה: דאודורנט רולאון: 19.90 ₪, דאודורנט ספריי: 19.90 ₪, דאודורנט סטיק: 22.90 ₪.

איפה: ברשתות הפארם והשיווק.

*******

 

קראתם? נהניתם? תנו לייק בעמוד שלי 

תגובות יתקבלו בברכה, לא חייבים להיות רשומים.

 

 


6 מחשבות על “התמרוקייה בודקת את המברשת החדשה של קליניק ועוד חידושים

  1. תודה רבה על ההמלצות. בסכין הגילוח החדשה של ג'ילט אני משתמשת באופן קבוע והיא באמת מאוד עדינה, נעימה ומומלצת לשימוש. המוצרים של קרמה גם כן מעולים וכמובן שלא נוסו על בעלי חיים. הלקים של OPI תמיד מחדשים ומפתיעים בצבעים מיוחדים ולא שגרתיים- שזה הכי כיף 🙂

    אהבתי

  2. למרות שלא אוכל להשתמש בצלליות של מאק, היות והם נמצאים ברשימה השחורה של ניסויים על בעלי חיים, אני חייבת לציין שהן באמת נראות יפות, ממש קטיפתיות כאלה, ואני בדרך כלל מאוד אוהבת גימור מטאלי.
    הלקים של O.P.I נראים מעניינים וקרמה – טוב, זו באמת חברה ממש טובה וכמובן עם עדיפות יתרה עליי בגלל שלא מבצעים ניסויים. בנוסף, גם המחיר של הרול און, שרק בזה אני משתמשת, ממש אטרקטיבי.

    תודה רבה על הסקירה !

    אהבתי

  3. תודה על הסקירה המצויינת.. הגוונים בלקים של OPI מפתים ביותר …יש לי חולשה קשה לניאונים האם למברשת של קליניק אפקט כמו אחרי פילינג ?

    אהבתי

כתיבת תגובה