התמרוקיה מתאכזבת ממסיכת זהב, מגלה מתקן צלקות, ועוד מלא דברים

Avene די פיגמנט לעור רגיל עד מעורב 30מל 300שח צילום מדיליין סטודיו

מה: קרם נגד פיגמנטציה

מה חדש: המותג Avene מתרחב ומשיק סדרה חדשה להבהרת כתמי עור וטיפול בגוון עור לא אחיד: סדרת Avene D-Pigment (אוון די פיגמנט) המבוססת על פטנט ייחודי ויעיל בהשראת נוסחת קליגמן (נוסחה רפואית ידועה – Kligman Trio). די פיגמנט מבוסס על ארבעה מרכיבים ייחודיים שהם פטנטים של החברה:

         Melanyde  מלנייד- מרכיב בעל פעילות מוכחת פיגמנטציה בהבהרת כתמי עור. מאט את פעילות האנזים טירוזינאז ובכך מפחית ייצור מלנין (פיגמנט האחראי על צבע העור. הצטברות לא תקינה של מלנין באזורים מסוימים גורמת לכתמים בעור).

         Retinaldehhyde  רטינלדהיד מרכיב בעל פעילות של חידוש תאי העור, מסייע בהסרה של תאים המכילים כמות גדולה של מלנין מעל פני העור.

         Pre-tocopheryl   פרה טוקופריל מרכיב הגנה החוסם פעולה של רדיקלים חופשיים ומאט את פעולת המונוציטים האנזים המייצר מלנין.

         Avene Thermal Water מים טרמליים של אוון העור מרגיעים ומרככים את העור.

מוצרי הסדרה מיועדים לטיפול בכתמי עור מקומיים ומופשטים כאחד בעיקר באזור הצוואר, הפנים והידיים – אזורים החשופים לשמש. השימוש בתכשירי די פיגמנט מתאים הן כשימוש ראשוני יחיד והן כטיפול המשכי לפרוצדורות דרמטולוגיות שונות (כמו למשל: המשך לטיפול תרופתי באמצעות נוסחת קליגמן, טיפולי לייזר, טיפול בחנקן נוזלי וטיפולי פיליניג שונים). הפורמולה הייחודית של די פיגמנט Avene אינה מכילה פראבן או חומרי בישום ומגיעה בשני מרקמים: מרקם עשיר רך וקטיפתי המועשר בחומרי הזנה ומותאם לבעלי עור יבש ויבש מאוד ומרקם עדין הנספג במהירות ומכיל מרכיבים המשווים לעור מראה מאט, המתאים לבעלי עור רגיל עד מעורב. מומלץ מאד להשתמש במוצרי הגנה מהשמש של אוון לכל אורך הטיפול בדי-פיגמנט.

תכלס: בחורה עם כתמי פיגמנטציה ניסתה את התכשיר כשלושה שבועות ודיווחה לי שהוא מטשטש את הכתמים והתחיל להעלים לה אותם אבל די לאט. מנסיוני עם תכשירים דומים יש להתמיד בזה לאורך זמן, כי אם מפסיקים זה חוזר. בקצרה- זה מוצר טוב והוא עובד. לאט, אבל עובד.

כמה: 30 מ"ל מחיר: 300 ₪.         איפה: ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

 Lumi_Family_10-2013

מה: קרם פנים מתאי גזע

מה חדש: JEUNESSE GLOBAL משיקים סדרת מוצרים בשם LUMINESCE להצערת עור הפנים המבוססת על טכנולוגיה של תאי גזע. הסדרה כוללת תכשיר ניקוי לשיקום הנעורים, סרום לחידוש התאים, קומפלקס לחות ליום, קרם שיקום מתקדם ללילה, תחליב התחדשות לגוף ומיוצרת על פי נוסחה בלעדית ומוגנת פטנט, מבוססת על תאי גזע אנושיים בוגרים ומכילה מעל 200 גורמי גדילה. יתרונם הגדול של תאי הגזע הבוגרים הינו הנייטרליות שלהם ויכולתם להתפתח ולהרכיב כל סוג של רקמה בגוף – תאי דם, תאי שומן, שריר או עצב. יש להם גם יכולת להעביר פקודות לתאים הסמוכים אליהם.

תכלס: הקרם נטול פראבנים ושמן, לא שומני, היפו אלרגני ומיוצר מחומרים טבעיים בלבד בארה"ב. בין השאר הוא מכיל תמציות תפוח, עדשים ואבטיח, אצה אדומה, אצה ירוקה, קומפלקס ויטמינים וקומפלקס גורמי גדילה. יש לו גם מקדם הגנה SPF30 כך שמבחינתי הוא מושלם. בשימוש רצוף של שבועיים אפשר לומר שהוא קרם נהדר ומרענן ששומר על לחות בעור ומשאיר עור זוהר ונעים למגע ועם תחושה פנימית שמשהו טוב קורה לעור. אחרי שמורחים את הקרם הקמטים מיטשטשים מעט והעור נראה יותר אחיד וקורן, אז אני זורמת איתו וממשיכה. מה גם שיש לו ריח מעולה, הוא קליל ונטול שומניות, אז בכלל, יש פה אהבה ממבט ראשון כזה.

כמה:  320 ש"ח.       איפה: 077-5717228

 מותג הקוסמטיקה המקצועית HL מסכת הבהרה זוהרת 127 שח צילום אורי גרון

 מה: מסיכת זהב

מה חדש: מותג הקוסמטיקה המקצועית HL משיק לרגל הוולנטיינ'ס דיי מסכת הבהרה זוהרת- מסכת זהב ייחודית, המבהירה את העור ומעניקה לו מראה זוהר. המסיכה עוזרת בהבהרת כתמים ויוצרת גוון עור אחיד ובהיר במרקם קטיפתי זוהר. היא מתאימה לכל סוגי העור, מכילה חומצה קוג'ית, תמציות צמחים, שמן גרניום ומינרלים וחומרים פעילים טבעיים הפועלים לעיכוב יצירת המלנין.

תכלס: לפני הכל חיפשתי ברשימת המרכיבים ולא מצאתי שיש שם זהב. השאלה אם זהב הוא רק הכינוי של המסיכה או שהכוונה שהיא מכילה חלקיקי זהב? בכל אופן את המסיכה מורחים פעמיים בשבוע על עור נקי, מחכים 15 דקות ושוטפים במים פושרים. אחרי מספר שימושים-המסיכה לא הבהירה כתמים, וחבל, אבל היא השאירה עור נקי וקורן שכיף למרוח עליו קרם פנים.

כמה: 127 ₪ ל- 50  מ"ל.             איפה: אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.

 שפתוני  קולור מאט מבית קרליין מחיר 59 שח צילום מוטי פישביין (3)

מה: שפתון עמיד של קרליין

מה חדש: קרליין משיקה בימים אילו את הלהיט החדש בתחום האיפור – שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות. הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע! הגוונים הם: ניוד (גוון מס' 20), סגול לבנדר (גוון מס' 21), סגול עז (גוון מס' 22), כתום רענן (גוון מס' 23), אדום מלכותי (גוון מס' 24), אדום עז (גוון מס' 25).

תכלס: בהתחלה זה קצת הטעה אותי כי הייתי בטוחה שזה עוד גלוס חדש. השפתון מגיע באריזה נוחה לשימוש כמו של גלוס עם ספוגית מריחה אבל הוא בעצם שפתון עמיד וקרמי. יש לו מרקם קטיפתי, הוא נמרח בקלות ומתקבע במהירות. השפתון עשיר בפיגמנטים חזקים והגימור הוא מאט יחד עם כל זה תגלי גם עמידות לאורך שעות בלי תחושת יובש, ככה שיש פה מוצר מנצח. ולגבי המחיר? בדר"כ יש מבצעים והנחות אז חכי לאחד כזה.

כמה: 59.90 ₪ , לתכולת 7 גרם.        איפה: בכל רשתות הפארם.

 גל קלוקוט

 מה: מתקן צלקות

מה חדש: את רוב הצלקות הנפשיות שנגרמו לנו בחיים אנחנו ממש לא מסוגלים לשכוח. את הצלקות הפיזיות- לשמחתנו כבר ניתן. ג'ל קלו-קוט, הינו ג'ל רפואי,המאפשר לסובלים מצלקות פשוט לשכוח מהן. קלו-קוט מטפל בצלקות אדומות, כואבות ומגרדות, משטח צלקות בולטות, מאיץ החלמת צלקות קיימות ומונע היווצרות צלקות לא תקינות. הג'ל מכיל סיליקון רפואי בעל יעילות מוכחת בטיפול ובמניעת צלקות והוא מוצר הסיליקון הנחקר ביותר למטרה זו (למעלה מ מ-2000 מטופלים שהשתתפו במגוון ניסויים קליניים). קלו-קוט מיועד למגוון רחב מאוד של סוגי צלקות חדשות וישנות (עד 6 שנים). הג'ל מטפל בצלקות הנגרמות מפציעה (חתכים, נפילות, נשיכות), צלקות הנגרמות כתוצאה מכוויות, צלקות מפרוצדורות כירורגיות, וצלקות כתוצאה מניתוחים אסתטיים וקוסמטיים.

הג'ל קל ונוח למריחה, שקוף וחסר ריח. הוא מתייבש במהירות ומתאים גם לילדים ובעלי עור רגיש. ניתן להתחיל להשתמש בג'ל כשבועיים לאחר הפציעה (לאחר שהפצע הגליד, או לאחר הסרת התפרים), תוצאות ראשוניות נצפות כבר לאחר כחודש ותוצאות מרביות לאחר מריחת הג'ל פעמיים ביום למשך 60-90 יום. המוצרים בסדרה: ** קלו-קוט ג'ל בשפופרת – לכל סוגי הצלקות.**   קלו-קוט ג'ל בתרסיס –  לצלקות מפושטות או רגישות למגע.  ** ג'ל קלו-קוט UV –  לצלקות באזורים חשופים.

תכלס: טרם ניסיתי את הקלו קוט החדש והמשופר שהגיע אלי, אז אכתוב על התנסות ישנה עם המוצר בגרסה הקודמת שלו. בזמנו היתה לי צלקת בפנים מאיזה חצ'קון ישן שהתעללתי בו, ממש כמו מכתש על הירח, ואחרי שקיבלתי על הראש מכולם על המעשה הנתעב שביצעתי נגד האנושות היועצים התפנו להמליץ לי על קלו קוט. זה לא זול אבל זה עובד ומתקן צלקות (אם זוכרים למרוח את זה כל יום לפי ההוראות). עובדה, החור בפנים שלי נעלם והאזור שם חלק ושטוח. זו דוגמה של צלקת קטנה וזעירה שנעלמה ולא נשאר זכר, ובנוגע לצלקות גדולות יותר אני יודעת מחברים שניסו את המוצר שזה עובד ומצליח להעלים או לפחות לטשטש צלקות אחרי ניתוח, ככה שהוא מאוד מומלץ.

כמה: 191.50 ₪ 15 מ"ל.         איפה: ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של קופות החולים.

 Blistex LipBrilliance24.90 שח צילום מדילייון סטודיו (2)

מה: לחות עם גוון לשפתיים

מה חדש: Blistex Lip Brilliance- Blistex ליפ בריליאנס החדש הוא שפתון ייחודי המהווה את הפתרון האולטימטיבי לנשים המחפשות אחר מוצרי all in one. השפתון מספק מעטפת מלאה הכוללת טיפוח והגנה על העור הרגיש של השפתיים לצד זריקת צבע בעל גימור זוהר. הוא מכיל: תמציות משי וחמאת שיאה, כדוריות מילוי הילורוניות למראה שפתיים מלא יותר, שמן זרעי ענבים, ויטמין E ומקדם הגנה SPF15.

תכלס: קל להתמכר למוצר כזה שגם מלחח את השפתיים וגם מוסיף צבע. הבעיה שלבליסטקס החדש יש גוון מאוד מאוד חלש ועדין, ככה שאם את מחפשת את המראה הטבעי- אז זה זה. היתרון שהוא נעים, הוא מלחח את השפתיים ומספק הגנה מפני השמש. בינתיים אחכה שיצאו גוונים יותר חזקים, כי מה לעשות, אני דרמה קווין וגוון עדין כל כך לא מספק אותי.

כמה: 24.90 ₪.        איפה: ברשתות פארם (סופר- פארם וניו פארם).

hjljk;ljlk
לפני ואחרי

 קרם רחצה מבית ניוואה NIVEA BATH CARE  מחיר 26.50 שח צילום יחצ חול (Custom)

מה: קרם רחצה ניוואה

מה חדש: ניוואה משיקה קרם רחצה חדש שמטפח את העור, מועשר ברכיבים מובחרים ויש לו את ניחוח קרם ניוואה המקורי. הוא מכיל: פרו ויטמין ושמנים טיפוליים המותירים את העור חלק ומועשר בלחות.

תכלס: הריח מעולה, הסבון קרמי, עשיר וחלק ומלא ריח נעים וממכר, נו, כמו של קרם ניוואה הכחול. העור נשאר רך וריחני בריח מלטף כזה אפילו אחרי שמתנגבים, ואפשר לומר ממחקר מצומצם שערכתי שזה ריח שמטריף גברים. זהו. נראה לי שזה מסכם את כל החוויה.

כמה: 26.90 ש"ח, לתכולת: 750 מ"ל.         איפה: ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

 New Imageלקים איל

מה: לקים חדשים של איל מקיאג'

מה חדש: איל מקיאג מציגה קטגוריה חדשה – 34 גוונים של לקים! בקולקציה יש גוונים טרנדיים המושפעים מהצהרות אופנה ומהטרנדים העדכניים בעולם האופנה, גוונים הקלאסיים, קישוטי ציפורניים נוצצים ומייבש לק מבריק.

תכלס: הלקים של איל מקיאג' מכילים פורמולה ייחודית שגורמת להם להיות עמידים, יש להם ברק יפה שלא דוהה גם כעבור מספר ימים, המברשת מקצועית, נוחה ורחבה ואהבתי במיוחד לק שקוף שיש בו ריבועים קטנים בוורוד ושחור (כמו נצנצים אבל הם מאט) ומומלץ למרוח אותו על לק אחר כדי לתת גוון ראשוני, רצוי לבן, ככה האפקט שלו הכי מרשים. לצערי אין לי תמונה שלו אבל לכו לאחד הסניפים ותראו אם בא לכם. ניסיתי עוד כמה גוונים של לקים והם מהממים ועמידים, וגם מייבש הלק נותן עבודה טובה. שווה לנסות.

כמה: 44 ₪.         איפה: ב-34 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ.

 כיף תחליב רחצה בניחוח יסמין 16 שח 750 מל צילום מוטי פישביין (2)

מה: סבון רחצה

מה חדש: לכיף יש ניחוח חדש- כיף מאסק ויסמין, שמתאים לכל סוגי העור ומשאיר את עורך נקי ורענן. הוא מועשר בלחות ובעל נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח העור.

תכלס: כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים. כבר נקודת זכות אחת. דבר שני- הריח מעווווללההה!!! ממש אהבתי את השילוב של מאסק ויסמין שבדר"כ מוצאים אותם בנפרד כשמדובר בסבונים נוזליים. ביחד יש פה סינרגיה מהפנטת. חובה לנסות! מה גם שהמחיר סביר ביותר.

כמה: 16.00 ₪ תכולה: 750 מ"ל.     איפה: ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

תנו לייק בעמוד שלי!

תגובות יתקבלו בברכה, לא חייבים להיות רשומים.

רוצים לראות דברים שלא תראו באף מקום אחר? עקבו אחרי באינסטגרם

10366202_10152626466557196_7338607761827501646_n
ולסיום- הלוק המנומר החדש שלי שניקנה בהתחלה בתור בדיחה ומאז התמכרתי. צולם בתצוגת אופנה בשרונה.


7 מחשבות על “התמרוקיה מתאכזבת ממסיכת זהב, מגלה מתקן צלקות, ועוד מלא דברים

  1. אני חולה על הסבונים של כיף ומשתמשת קבוע בחלב ופירות יער וריח נוסף של יסמין והדרים !
    כל כך הרבה פעמים אני מוצאת אותם בעשרה שקלים לבקבוק במגה בעיר או כמובן בסופרים של המגזר החרדי.
    לחלוטין אנסה גם את הריח החדש, תודה על העדכון אביגיל 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה