מוצרי בישול מקסיקני כשרים לפסח והפתעה!

כל הצילומים: אביגיל לאפין גרא

בעלי אוהב לבשל לי, ולכל מי שאוהב לאכול, ובין השאר הוא מתמחה באוכל מקסיקני. לאחרונה הוא דאג לי לכל מוצרי חברת טרז פזוס של השף איתמר דוידוב ורענן סלומון הכשרים לפסח, ואכן ניסינו אותם לפני החג לראות איך הם מרגישים ומנהגים.

את כל המוצרים ניתן למצוא בלינק הזה.

הטורטיות הכשרות עשויות מתערובת עמילנים טעימים, ללא חשש קטניות, ומיוצרות בכמה גדלים.  הן יימכרו במארזים של 10 יחידות. ניסינו אותן לפי ההוראות ועל מחבת הן לא משנות צבע או מזהיבות כמו טורטיות רגילות, יש להן טעם שונה וצריך לתת להן מילוי דומיננטי כדי שזה יהיה עיקר הטעם. זה נחמד אבל עדיף את הרגילות שלא כשרות לפסח.

נאצ’וס תירס כשרים לפסח של טרז פזוס, ימכרו 200 גרם במחיר רגיל (12.4 שקל). זה ממש ממש טעים, מלוח כמו שצריך, קראנצ'י וכייפי ומושלם מול הטלוויזיה.

מחית אבוקדו טבעית 1 ק”ג באיכות גבוהה. זה דבר נהדר לכל השנה, לקנות ולשמור בפריזר למטרת סלטים, טורטיות ומה לא. מאוד אהבנו.

בנוסף יש גם בצק מוכן לקניידלך שצריך רק ליצור כדורים ולבשל דקות ספורות במרק טעים.

והדבר הכי הכי מגניב בחנות המפעל בחולון- הוא הפאנייטות! הן בגודל עצום ובצורת גיבורי על, עולות 190 ₪ ומלאות בממתקים שרק מחכים שתגיעו אליהם. עכשיו רק מנסו לבחור מכל השפע הזה. אני הייתי הולכת על וונדר וומן, או באטמן. תמצאו אותן בלינק הזה.

מוצרים נוספים הם טורטיות תירס כשרות לפסח וקמח תירס לבן מעולה, שעבר תהליך ניקסטמאל שהופך אותו לנוח ללישה ועיבוד. טרם ניסינו אותם ובחג עצמו אנחנו מבטיחים לבשל בעזרתם. בינתיים כאמור אתם מוזמנים להתרשם מהמוצרים בלינק הזה.

לאתר הרגיל לחצו כאן.

והנה עוד תמונות של הפאנייטות כי היה לי קשה לבחור מה לשים. שימו לב לגודל העצום שלהן!

 


מחשבה אחת על “מוצרי בישול מקסיקני כשרים לפסח והפתעה!

כתיבת תגובה