המותג הצרפתי הדרמו-קוסמטי "BIODERMA" עם מוצרים חדשים לעור יבש מאוד

BIODERMA סדרת אטודרם

המותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי BIODERMA, מציע לקראת החורף שני מוצרים חדשים המצטרפים לסדרת Atoderm, הסדרה לעור יבש מאד ורגיש. אטודרם שמן רחצה לעור יבש מגורה ורגיש המעניק לחות, מזין ומגן. שמן הרחצה מצטרף למוצר המוביל בסדרה: קרם לחות אטודרם Intensive Baume. מוצר חדש נוסף בסדרה הוא קרם ידיים וציפורניים אטודרם לשיקום אינטנסיבי, לעור יבש עד יבש מאוד.

אטודרם שמן רחצה (חוליו דה דוש) Huile De Douche  של 'BIODERMA', שמן הזנה לעור יבש עד יבש מאוד, מגורה ורגיש, המעניק לחות, מזין ומגן, בעזרת הפטנט הייחודי, Skin Barrier Therapy, יוצר שכבת הגה על העור, מחדש את פעילות תאי העור ליצירת לחות טבעית לאחר 24 שעות מהשימוש ומשמר את הלחות בעור. שמן רחצה ואמבט לניקוי וחידוש עור הפנים והגוף, בעל מרקם קרמי, תורם מיידית להעלאת הלחות בעור, מסייע בשמירה על גמישות וחיוניות העור. השמן מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים בלבד. לאחר חודש של שימוש במוצר, העור מחזיר לעצמו כ- 33% לחות. היפואלרגני ואינו מכיל פארבנים.

שמן הרחצה מתווסף למוצר המוביל בסדרת אטודרם של 'BIODERMA' קרם לחות- Intensive Baume (אטודרם אינטסניב באום) קרם לחות לעור יבש מאוד, מגורה ואדמומי המרגיע מיידית גירוד, גירוי, מגן ומשקם את המחסום העורי. מועשר בקומפלקס ייחודי Lipgenium המורכב מביולפידים המצויים בעור באופן טבעי ובכך מעניק שכבת הגנה חיצונית לעור. אולטרה עשיר, לא דביק ונספג במהירות.

מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. מתאים לפנים ולגוף. ללא בישום, היפואלרגני, ללא פארבנים, נונקומדוגני.

קרם ידיים אטודרם של ביודרמה (Mains & Ongles), קרם ידיים יומיומי, לשיקום אינטנסיבי, מזין מרגיע ומגן. קרם הידיים מסדרת אטודרם משמר את הלחות בעור, מחזק את הציפורניים, נספג במהירות ומשאיר את עור הידיים גמיש ונעים למגע. הקרם מעניק לחות עשירה ומגן על העור באופן מתמשך, מתאים לעור רגיש ויבש.

המותג ביודרמה הינו אחד ממותגי הדרמו-קוסמטיקה המובילים בעולם, מיוצר בצרפת ומשווק במעל ל-90 מדינות והינו אחד משלושת המותגים המומלצים ביותר על ידי רופאי עור בצרפת. כל מוצרי ביודרמה מכילים פטנטים ביולוגיים הכפופים למחקרים קליניים ונערכים תחת פיקוח של רופאי עור מומחים, מדעני ביודרמה מאמינים כי הקלה זמנית בלבד איננה מספיקה כדי לטפל ברוב בעיות העור. לפיכך, הם  מציעים פתרון הוליסטי מדויק ושיקומי לכל אחד ואחד מסוגי העור המאזן ומחדש את התהליכי הפיזיולוגיים והטבעיים של העור ומאפשרים לעור לחזור למצבו המקורי. לביודרמה סדרות שונות לטיפול ביניהן:  עור יבש, עור רגיש הסובל מאדמומיות, עור שמן הנוטה לפצעונים ופגמים, סדרה להגנה מהשמש  ועוד.

ניסיתי את קרם הלחות לעור יבש מאוד והוא מצויין. הוא מלא ועשיר, מחדיר המון לחות ולא שומני ולא מציק. אפשר למרוח אותו על ילדים ותינוקות, למרות שלמאז שהבת שלי נולדה היא לא גילתה שום סימני יובש בעור. הוא נעים מאוד ובהחלט מקל על בעיות יובש קשות.

קרם הידיים גם הוא מאוד טוב. הוא מרוכז ולא צריך כמות גדולה, הוא נספג מהר ונותן שכבת הגנה של לחות שמחזיקה עד שרוחצים ידיים. מאוד אהבתי.

מחירים לצרכן:

שמן רחצה אטודרם: 74.90 ₪

קרם לחות אטודרם אינטסניב: 154.90 ₪

קרם ידיים אטודרם: 39.90 ₪

להשיג ברשתות הפארם.


כתיבת תגובה