ערוגות- מוצרי טיפוח אורגניים טבעוניים

בשנה האחרונה התחלתי להתאהב במוצרים טבעיים ואורגניים, וכמו שתראו בהרבה מהכתבות האחרונות אני נהנית להתנסות בהם מסקרנות ואהבה לנקי והטבעי. לאחרונה יצא לי להכיר חברה מצויינת שמייצרת מוצרי טיפוח לנשים, גברים ותינוקות, חברה מאוד איכותית, וכדאי שגם אתם תכירו אותה.

את "ערוגות" הקימה אסתר לחמן- רוקחת טבעית, התמחתה בארץ ובעולם ברוקחות טבעית, מוסמכת רוקחות וקוסמטיקה טבעית בארה“ב ובאנגליה, נטורופתית יועצת תזונה ובריאות הרבליסטית קלינית, מחברת רב המכר ”רוקחות טבעית-מתכונים שימושיים לכל יום“ ומרצה במוסדות אקדמאיים ובכל הארץ בתחומי בריאות, איכות נשית ו-Well being. כל המוצרים נרקחים בעבודת-יד מוקפדת ומכילים תמציות ארומתרפיות טהורות, שמנים אורגניים בכבישה קרה בלבד, מיצויים אורגניים מצמחי-בר וצמחי-מרפא.

המפעל ממוקם באופקים בעוטף עזה ופורץ דרך בתחום הקוסמטיקה הטבעית אורגנית ומעלה את הסטנדרט לייצרנים בארץ תוך אימוץ סטנדרטים ותקנים אורגנים מהמובילים בעולם.

המפעל בעל תקן אורגני בינלאומי יוקרתי של קוסמוס (COSMOS) – ארגון הגג לפיקוח אורגני על קוסמטיקה של האיחוד האירופי ו BDIH החברה הגרמנית המפקחת על התקנים הטבעיים והאורגנים בעולם מטעם קוסמוס ותו תקן ישראלי של אגריאור (agrior).

כמו כן המפעל בעל רישיון יצרן של משרד הבריאות ובעל תקן GMP של קוסמטיקה לתנאי ייצור נאותים ISO 22716:2017 . כל המוצרים כשרים בהשגחת רבנות נתיבות.

צילום: אביגיל לאפין גרא

סבון פנים טבעי יסמין לעור שומני/אקנתי

סבון פנים טבעי הוא סבון נושם שאינו מייבש את העור, מנקה ומזין, מכיל מיצויי פרחים ותמציות ארומטיות עדינות לניקוי עדין ועמוק לעור הפנים- חוויית ניקוי ריחנית ועמוקה. הוא מסיר לכלוך ושומנים, מנקה לעומק העור ומותיר עור פנים בריא טהור ונקי באמת- ללא רעלים. סבון פנים טבעי מנקה בעדינות וביסודיות לעור שמן/אקנתי עד מעורב , ניתן לשימוש בהסרת איפור. ושמירה על עור מאוזן ללא פצעונים ואקנה, נפלא ומומלץ למי שסובל מעור שמן או אקנתי.

סבון פנים אורגני טבעי טבעוני

מוצר טבעוני

100% מרכיבים טבעיים אורגניים וטבעונים

מכיל: חליטת קמומיל ויסמין צרפתי, אקסטרקט לבנדר וליקוריץ אורגניים, גלוקוזיד אורגני ,גליצרין אורגני ללחות, שמנים אתריים ורד בר ויסמין, אקסטרקט אלוורה לחיטוי והרגעה, חומצות טבעיות לקילוף תאי עור יבשים ועוד…

תכלס: הבסון מתאים לסוג עור: מעורב /שומני אקנתי. והוא מותיר עור רך חלק ומלא חיים. בחרתי בו כי הייתי בטוחה שיש לו ריח יסמין, אחד הניחוחות האהובים עלי, אבל אין לו ריח כזה אלא ניחוח של צמחים ופרחים מאוד נעים.

כמה: 44 ₪ , 150מ”ל

צילום: אביגיל לאפין גרא

סבון מוצק טבעי דיטוקס בניחוח ירוק מרענן

סבון מוצק איכותי מכיל מיצוי צמחי מרפא – נקטף-נחלט-מושרה ונרקח לתוך סבון ייחודי, עשיר ואיכותי

כל הסבונים נרקחים בעבודת-יד בשיטה מסורתית איטית.

מרכיבים: בסיס שמן זית אורגני מקומי, שמן דקל אורגני (שלא גרם לכריתת יערות גשם:) ושמן קוקוס אורגני100% רכיבים טבעיים.

תכלס: הסבון בעל ריח מצויין, הוא משאיר עור נעים וריחני והתחושה הכללית היא של פינוק וספא.

כמה: 20 ₪

סבון מוצק פינוק טבעי – בניחוח למונגראס

סבון מוצק  איכותי מכיל מיצוי צמחי המרפא – נקטף-נחלט-מושרה ונרקח לתוך סבון ייחודי, עשיר ואיכותי

כל הסבונים נרקחים בעבודת-יד בשיטה מסורתית איטית.

הסבונים על בסיס שמן זית אורגני מקומי, שמן דקל אורגני (שלא גרם לכריתת יערות גשם:) ושמן קוקוס אורגני.

תכלס: אני מתה על ריח של למונגראס, זה מאוד מרגיע אותי והניחוח הלימוני פשוט מושלם. הסבון מאוד טוב לפנים ולגוף, הוא מנקה טוב את העור ומזין בו זמנית. אחד המוצרים שאני הכי אוהבת אצל "ערוגות".

20 שח

צילום: אביגיל לאפין גרא

משחת הפלא האורגנית

משחת הפלא האורגנית שלנו עזרה לאנשים רבים כבר בארץ ובעולם בהתמודדות עם בעיות עור שונות. מבעיות של אסטמה של העור, אקזמות, החלמה מהירה אחרי ניתוח להחלקת העור, פסוריאזיס ועוד הרשימה ארוכה. דונג אורגני בעל סגולות מרפא מופלאות, שמן זית וחמניות אורגני בכבישה קרה ללחות, ויטמין E טבעי 100% לשיקום עור פגום, ותמציות צמחים אורגניות – לבדר, קלנדולה וקמומיל.

מגיע באריזה אישית של 60 מ”ל ובאריזת חסכון משפחתית של 250 מ”ל .

תכלס: ניסיתי את המשחה על כמה תחלואי עור. על עקיצה- זה מיידית, אבל ממש מיידית, עוצר את הגרד. ניסיתי גם על פריחה ברגל אבל לא היה שום שינוי. בגדול לחלק מהדברים זה עוזר, לחלק לא מן הסתם. הריח של זה מעולה, ריח צמחי מרפא עמוק, והמרקם משחתי אבל זה נספג מהר. בגדול אני ממליצה כי עקיצות זה אחד המפגעים הקשים אצלנו בבית וזה עוזר יותר טוב ממשחות אלוורה או משחות אחרות להרגעת עקיצות.

65 ₪

צילום: אביגיל לאפין גרא

מיני קרם גוף טבעי אתרוג 30 מ״ל

קרם גוף אורגני אתרוג | 30 מ”ל | לנסיעות וטיולים

קרם גוף טבעוני ואורגני שמזין את העור לעומק, משאיר ניחוח מרענן ומעודן ונותן לחות מיידית לעור.

הוא מפנק במיוחד, מומלץ לעיסוי יומיומי לאחר רחצה- מזין ומרכך את העור לאורך זמן, משאיר עור חלק בריא ונושם.

מכיל שמנים אורגנים בכבישה קרה,תמציות אתרוג אורגני, שמן חמניות וזית הנותנים שפע לחות לעורך תוך ספיגה מהירה, שמן אתרוגים הידוע בסגולות האנטי-אקוסידנטים שלו לעור יבש וחידוש מהיר של תאי העור, חמאת שיאה אורגנית לתחושת קטיפתיות לאורך זמן.

לשימוש: מומלץ לעסות את כל הגוף אחרי מקלחת או אמבטיה, או להשתמש לעיסוי יומיומי לגוף.

100% רכיבים טבעיים ,מוצר טבעוני.

ללא SLS| ללא פראבנים | ללא כימיקלים | ללא משמרים | ללא מלחים | ללא בשמים סינטטיים.

תכלס: ניסיתי את קרם הגוף. הוא מאוד מאוד עשיר, ולמרות הסמיכות הוא נספג טוב בעור ולא משאיר סימנים או שאריות. הריח שלו כל כך מיוחד שקשה לתאר אותו. בואו נגדיר אותו כריח יוקרתי מעודן ומרגיע. הוא אחד מקרמי הגוף הכי טובים שניסיתי ואני כל כך הולכת לקנות כמה כאלה לקראת הטיולים שלי בארץ (ובתקווה שגם יהיה חו"ל מתישהו).

₪18 לקרם הקטן. יש גם גדול

צילום: אביגיל לאפין גרא

קרם הגנה אורגני לגוף SPF 30

שימו לב- קרם ההגנה האורגני היחיד ללא אבץ ננו- אורגני 100% עוצמתי בריא ומומלץ לתינוקות וילדים.

מתאים לכל המשפחה- ולתינוקות מגיל שנה.

קומפלקס מסנן קרינה פיזיקאלי אורגני- שילוב תמציות מרפא מסננות קרינה, שמן ארגאן, תמצית תה ירוק, אצה אדומה הידועה בהגנה והזנת העור, והמינרל הפעיל אצלנו הוא אבץ (NONENO) – (שאינו ננו כלומר אינו חודר למחזור הדם!) מינרל טבעי המסנן את קרני השמש המזיקות UVA ו – UVB

ובעל איכויות ריפוי והחלמת העור, יחד עם חמאת שיאה אורגנית, ותמצית ארגן אורגני הידועים במקדם הגנה הגבוה שלהם, ויטמין E טבעי 100% (TOCOBIOL C) ותמצית תה ירוק אורגני – רצינו ליצור קרם יעיל באמת שאינו מזיק ולהיפך מעשיר ומגן על העור של כל בני המשפחה בקלות ובנעימות.

חומרי הגלם שלנו מעניקים בוסט הגנה מהשמש תוך הזנה שמירה והגנה על העור בעזרת החומרים האיכותיים והבריאים ביותר.

מסנן מקרני UVA ו- UVB ללא כימיקלים המצויים במקדמי הגנה גבוהים אחרים.

הקרם עבר בהצלחה גבוהה בדיקות דרמטולוגיות ובדיקות מעבדה של האיחוד הארופאי.

בדיקת SPF ייחודית ובטיחות משני מעבדות חיצוניות (בנוסף למעבדה של ערוגות).

מומלץ למרוח כל שעתיים בממוצע כמו כל קרם הגנה אחר (לפי בהירות העור ועוצמת השמש יש למרוח בכמות ובתדירות את העור)

ניתן בכיף למרוח על הפנים של ילדים קרם הגנה זה. לנשים מומלץ לרכוש את קרם ההגנה האורגני לפנים, ששומר על עור הפנים.

תכלס: מוצר היפואלרגני במרקם מושלם, ובניחוח עדין. במרקם נעים ומרענן למריחה על הגוף, בניחוח תה ירוק עדין ומרענן, נספג בקלות ללא סימנים לבנים.

125 מ”ל  63₪

צילום: אביגיל לאפין גרא

שמפו קינואה ללא מלחים לשיקום השיער

שמפו איכותי ביותר עם אחוז גבוה של צמחי מרפא משקמי שיער- לבעיות של פסוריאזיס, קשקשים, נשירת שיער, התקרחות, אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס, גירויים בעור הקרקפת ועוד. הוא ללא מלחים הגורמים נזק בטווח הרחוק. השמפו עשיר ברכיבים מזינים, מאזן לשיער שומני. מכיל מרכיבים טבעיים בלבד 100%, מתוכם 70% לפחות מגידול אורגני בפיקוח, שפע צמחי מרפא לניקוי עמוק ושיער בריא. ללא חומרים משמרים כימיים רק תמציות צמחים.

על-בסיס סוכרים של שמן קוקוס אורגנים, שמן אובליפיחה וחוחובה אורגנים וחלבון קינואה המרכך את השיער ומחזק את שורשי הקרקפת, יחד עם שפע מיצויים פרחוניים אורגניים לניקוי עמוק וניחוח מתמשך, גליצרין טבעיי להזנת הקרקפת, אקסטרקט אלוואה אורגני להרגעה.

שמנים אתריים ומשרי צמחים בעלי איכויות למניעת נשירה, תיקון שיער פגום או יבש.

חלבון קינואה מותיר תחושת חלקות ורכות של השיער.

מוצר אורגני/ מוצר טבעוני.

תכלס: משקם שיער וקרקפת החל מהחפיפה הראשונה. מותיר שיער חזק בריא ומלא ברק. מוצר מאסט לכל אחת שיש לה בעיות נשירה או יובש בקרקפת. אני ממש מרגישה שינוי לטובה (וזה נדיר עם השיער שלי). השיער פחות נושר ויותר מלא, מה גם שהשמפו בעל ריח מצויין והוא לא משאיר תחושת יובש כמו הרבה שמפואים אורגניים אחרים.

₪35


כתיבת תגובה