מותג האופנה קנת קול הגיע למשביר

מותג-העל הבינלאומי של המעצב האמריקני קנת קול נוחת בימים אלה היישר ברשת ה-MASHBIR.

כשהסתיו בפתח ועמו הרצון לרענן את המלתחה בפריטים איכותיים, קלאסיים ואלגנטיים מצד אחד, אבל גם טרנדיים, קוליים ומגניבים מצד שני, אין מתאים יותר מהמותג היוקרתי שפונה למנעד רחב של קהלים וצרכים.

"שילובו של המותג KENNETH COLE  במשביר הוא חלק משינוי גדול שעובר על הרשת" אומרת מנהלת השיווק סיגל כהן. "הלוגו החדש, שפה שיווקית חדשה, מחלקת ספורט חדשה עם מותגי ספורט בינלאומיים וכניסת מותגים בינלאומיים חדשים לרשת, הם חלק מהשינוי המרענן שפונה לקהלים חדשים וקהל צעיר. כניסתו של מותג העל KENNETH COLE  NEW YORK הוא שלב נוסף וחשוב בתהליך" מדגישה סיגל.

**הלכתי להשקת הקולקציה ושמחתי לשמוע שזה כבר מעכשיו בכל סניפי המשביר. הקולקציה כוללת פריטים קלאסיים ואלגנטיים, בדים חלקים ללא הדפסים או קישוטים. יש ז'קטים מחוייטים יפיפיים, ז'קטים מבד דמוי עור ומעור אמיתי. המכנסיים עם גזרות מחמיאות ואלגנטיות קלאסיות, ובכלל- כל הקולקציה היא על זמנית. אם אתם רוצים לרכוש משהו טוב שיחזיק המון שנים ותמיד יהיה טרנדי- לכו על קנת קול.

בסקשן הגברים מצאתי את הדבר האהוב עלי- חולצות 100% כותנה ללא גיהוץ. האיכות מאוד גבוהה והעיצוב יפה ואלגנטי. מגוון הנעליים לא רחב אבל מה שיש נאה ואיכותי. בנוסף יש פריטי הלבשה תחתונה ואפילו מצעים, כריות, בישום לבית ועוד.

מה בקולקציות?

2 קולקציות נפרדות, הפונות לשני קהלים שונים.

•קולקציית הפרימיום, KENNETH COLE  NEW YORK לאנשי ונשות עסקים. קולקציה יוקרתית ואיכותית, אלגנטית וקלסית, בגדים סמי מחויטים בסגנון ספורט אלגנט לעבודה ולפגישות עסקים. לגברים חליפות מצמר ומבדים איכותיים, בלייזרים, מכנסיים מחויטים, ונעליים אלגנטיות ואופנתיות, לנשים, חליפות עסקים בלוק גברי ובלוק נשי רך, חולצות אלגנטיות מבדים נוזלים, שמלות, חצאיות וסריגים המתאימים לנשות קריירה.

•קולקציית REACTION KENNETH COLE הקולית והצעירה. פונה לקהל צעיר שאוהב אופנה טרנדית מדויקת ועכשווית, ושתהיה של מותג-על בינלאומי. בגדי קז'ואל, וסטרייט לוק, ג'ינסים, טי שירט, סווטשירטס, והכול עם פרינטים עדכניים ובצבעוניות מגוונת.

היכן ימכרו הקולקציות:

בחנות הדגל הגדולה שתפתח בחודש נובמבר 2021 בקניון הזהב בראשון לציון (בקומה 3 בצד הצפוני). חנות עצמאית שבה ניתן יהיה למצוא את כל הקולקציות בכל הקטגוריות. וכן בסניפי רשת ה- MASHBIR ובאתר.

חנות הדגל, קניון הזהב ראשון לציון

ברשת ה"-MASHBIR בכל רחבי הארץ , ובאתר האונליין https://365mashbir.co.il/


כתיבת תגובה