אוהבים שוקולד? כדאי שתכנסו

שוקולד מידאס

לשוקולד מידאס יש חנות מרשימה בבן יהודה 94 בת אביב. המקום קטן ואינטימי אבל אפשר לשתות בו קפה מבלנד שמכינים במיוחד למידאס, יש גם צ'אי+, ובקומה העליונה יש גלריה עם תערוכות מתחלפות של אומנים מקומיים. מאחורי המותג עומד דור, שוקולטייר מחונן שיוצר את כל הטוב הזה.

לגבי השוקולד- הו! טעמתי את כל מה שמידאס מייצרים, וזה בהחלט טעים, חדשני, מעוצב ומפתיע. יש פרלינים בעיצוב מוזהב עם אלמנטים מצריים כמו הפירמידות וכתב חרטומים. הטעמים:

קרם נוגט שקדים, פרלינה אגוזי לוז, קרמל מלוח, חמאת בוטנים והפייבוריטים שלי: דובדבן אמרנה ופיסטוק.

בנוסף יש טבלאות שוקולד ב-3 טעמים: טבלת שוקולד במילוי שוקולד לבן וקוקוס קלוי, טבלת שוקולד במילוי קראנצ' קרם אגוזים, וטבלת שוקולד במילוי  קרנצ' קרם קשיו מלוח.

יש גם גלידות שוות עם שילובי טעמים יחודיים למקום שממש כדאי לנסות. אפשר כמובן להזמין לכל מקום בארץ, אך אם תהיו במקום תוכלו גם לראות את הסדנה בה מכינים את השוקולד מדי יום. הכל טרי ומאוד טעים ומשובח.

אפשר להשיג את השוקולדים במקומות שונים בכל הארץ, לפרטים- כנסו לאתר.

https://www.midasgold.co.il/

שוקולד מוקאיה

בלב תל אביב בכיכר המדינה, שוכן לו בוטיק שוקולד מפתיע עם מגוון מוצרים מפתים. בין השוקולדים תמצאו כמובן פרלינים מעולים שטעמתי חלק נכבד מהם. בין המילויים המומלצים: קפה, פיסטוק, בוטנים, פטל-קסיס ועוד הרבה מפתיעים. אם תרצו מתנה מפתיעה לשנה החדשה, לכריסטמס או סתם לפינוק עצמי-יש את ביצי השוקולד המעוצבות שהן מאוד יפות ועשויות שוקולד חלב, מריר או חלב ולבן משולבים. יש בגדלים שונים ואפילו ביצה ענקית בגודל 1 מטר שמחירה הוא 3,000 ₪!

הפתעות נוספות הן שוקולד טבעוני, טבלאות שוקולד, ושברי שוקולד. טעמתי טבלת שוקולד חלב עם סוכריות צבעוניות שיכולות להיות אחלה מתנה לילדים (רק תנו להם סוכריות צבעוניות והם עפים), וזה היה איכותי ומיוחד מאוד.

בבית מוקאיה מכינים בבוקר שוקולד משובח בעבודת יד, ובשעות הערב פותח בית מוקאיה את שעריו לסדנאות שוקולד פרטיות עם השוקולטייר עודד מקסימוב, מי שעומד מאחורי הטעמים המענגים של המותג.


כתיבת תגובה